*terug gaat lezen*quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:14 schreef Muck het volgende:
[..]
jazeker, en dat had ik ook al gezegd hoor
maar nogmaals bedankt!
Jij krijgt morgen postquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:45 schreef Allan24 het volgende:
Vijf kaarten vandaag gehad, drie tags en twee officiële. Vier van de vijf uit de VS, en ééntje uit Finland
Hoe weet je dan trouwens welke binnengekomen kaart bij welke account hoort? Krijg je een kaart, moet je 'm onder drie inlognamen proberen te registreren?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:46 schreef Sonja27 het volgende:
Weten jullie al wat ik heb gedaan vandaag uit verveling? Ik zit namelijk de hele week al ziek thuis met een oorontsteking en de muren komen onderhand op me af..... Ik verveelde me stierlijk en had zin om kaartjes te versturen. Toen heb ik een DERDE account aangemaakt ha ha ha......![]()
Genezingsbevorderend en voorkomend van ergerquote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:17 schreef Sonja27 het volgende:
Euh.... ik tag maar met 1 naam hey. Maar ik bedoel 3 accounts voor officiele kaartjes !![]()
Ik vroeg me op het Pc forum al af of ik die postzegels misschien als geneesmiddel voor mijn ziek zijn kan declareren bij het ziekenfonds. Als het toch et veel of te duur wordt kan ik altijd 1 account niet meer gebruiken..... Maar ja nu zijn die 5 nieuwe kaartjes ook geschreven..... Een 4e account wordt me echt te veel ha ha ha ha!
Gaat wel van je no-claim afquote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:17 schreef Sonja27 het volgende:
Ik vroeg me op het Pc forum al af of ik die postzegels misschien als geneesmiddel voor mijn ziek zijn kan declareren bij het ziekenfonds.
Mijn no-claim is toch al wegquote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:48 schreef Allan24 het volgende:
O ja, weekend!
[..]
Gaat wel van je no-claim af
Morgen ben jij ook vrij toch? There is no excuse! Scannen! Fotograferen! Uppppddddateeeeen die hap!quote:
Mijn kaart moet er wel bij zitten hoorquote:Op vrijdag 16 juni 2006 02:48 schreef Jaguarized het volgende:
Laatste dag van deze week dat er post kan komen. Ik ben benieuwd.
Dat mag ik wel hopen ja.quote:
Ik had ook zo'n kaart naar een nichtje van me in Australie gestuurd, die is gisteren aangekomen! Dus ik verwacht wel dat jij hem nog op tijd hebtquote:Op vrijdag 16 juni 2006 02:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat mag ik wel hopen ja.Vandaag of een van de 5 dagen volgende week. Anders moet ik de receptie vragen of ze de boel kunnen nasturen.
We gaan vanavond met een zooi internationale studenten eten in The Observatory op ongeveer 230 meter hoogte in de SkyTower.
Het is een draaiend restaurant inderdaad. Ik ben in Sydney ook in een draaiend restaurant geweest. Orbit heette dat ding op Australian Square.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 02:59 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik had ook zo'n kaart naar een nichtje van me in Australie gestuurd, die is gisteren aangekomen! Dus ik verwacht wel dat jij hem nog op tijd hebten anders maar even lief zijn voor de receptie
Cool! Is dat zo'n draaiend restaurantben ik in Sydney en Surfers Paradise in geweest, erg leuk
smakelijk eten alvast en veel plezier enz...
Ik ben in de AMP Centre Point Tower geweestquote:Op vrijdag 16 juni 2006 03:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het is een draaiend restaurant inderdaad. Ik ben in Sydney ook in een draaiend restaurant geweest. Orbit heette dat ding op Australian Square.
Die wannabe SkyTower met dat visnet er omheen?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 03:10 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik ben in de AMP Centre Point Tower geweestDE toren van Sydney dus
is een andere denk ik dan waar jij geweest bent?
Ik zal het vanavond even voor je plaatsen...oeps ik denk dat dat trouwens morgen wordtquote:
Succes!!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 07:10 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik zal het vanavond even voor je plaatsen...oeps ik denk dat dat trouwens morgen wordtBen vanavond helemaal niet thuis en ik heb zometeen een sollicitatiegesprek
![]()
Succes!!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 07:10 schreef JacMar het volgende:
[..]
en ik heb zometeen een sollicitatiegesprek![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |