jawelquote:Op maandag 12 juni 2006 23:57 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]Bedankt voor de tip.
Tenzij je het niet tegen mij had.![]()
Wat was er dan precies aan de hand?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:05 schreef Muck het volgende:
ik heb overigens mijn U2U aan mundoo even beantwoord.
Ik weet dat ik daar wat laat mee ben, maar ik moest het even laten bezinken, zodat ik er niet vanalles uitflapte.
Ik heb gezegd dat ik dit dus geen oplossing vind. Dat ik het ronduit belachelijk vind dat als iemand mijn kaart niet leuk vind, me stalkt en me een slechte naam op het forum geeft, gewoon wegkomt met de boodschap dat nooit meer te doen.
Dat is toch geen oplossing!
Kort samengevatquote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:46 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Wat was er dan precies aan de hand?
Dat wil je niet weten.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:47 schreef Klonk het volgende:
't is flink aan het stormen bij jullie, sneeuw enzo
Ik heb een stukje geschreven voor de frontpage maar ik denk niet dat dat er op komt.quote:
Jeeeezquote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
Kort samengevat
Muck stuurt zelfgemaakt kaartje met een zakje thee.
Ontvanger vind dat niet normaal (omdat ze perse een ansichtkaart wou hebben), wil het kaartje zelfs eerst niet registreren.
Ontvanger gaat Muck stalken.
Ontvanger opent op het forum van postcrossing een topic: http://forum.postcrossing.com/viewthread.php?tid=3234
Conclusie: Helga is gek
Ja Helga is een psycho bitch, het is niet voor niets een Duitse die in Brazilië woont...quote:
Ik ben een newbie en voel me niet aangesproken.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:23 schreef QTPi het volgende:
Oja, nog vergeten te melden..
Ik mocht weer een officiële sturen, nee niet Finland..... USA
Krijg ik dus een soort van half adres toegestuurd. Even het profiel gecheckt: een newbie zonder enig ontvangen kaartje. Na wat moeite gedaan te hebben, ben ik achter de staat en achter de vermoedelijke zip code en heb ik de kaart meteen maar verstuurd. Ik had geen zin om te IM'en.
disclaimer: ben je ook een postcrossing newbie, dan bedoel ik er verder niets mee hoor, mits je je volledige adres vermeld hebt.![]()
nogal jaquote:
Jeetje wat zwak. Heb je de moderators daarop aangesproken, Muck?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:03 schreef Muck het volgende:
[..]
nogal ja
en de modjes doen het dus af met een waarschuwing dat ze niet meer zo'n topic mag openen. ja hállo!
Vond ik een beetje makkelijk van ze
vandaag overigens geen kaartjes voor mij
gisteren ook al niet
ja dat heb ik, maar nog geen antwoord gehad.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:23 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Jeetje wat zwak. Heb je de moderators daarop aangesproken, Muck?
Heel slecht van haar. Nu maar hopen dat het stopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |