Veel plezier!quote:Op maandag 12 juni 2006 15:14 schreef Muck het volgende:
geen post voor mij vandaag
ik ga nu wel lekker met mijn schoolboeken naar het park
dag
Maar jij stuurt er dan ook asociaal veelquote:Op maandag 12 juni 2006 20:32 schreef Allan24 het volgende:
Ik had drie tagkaartjes, twee uit de VS en een uit Maleisië
Ja, twee weken geleden welquote:Op maandag 12 juni 2006 22:08 schreef Vava het volgende:
[..]
Maar jij stuurt er dan ook asociaal veel![]()
Ik ben vandaag naar het postkantoor geweest, ik moest nog wat dingen versturen dus gelijk maar postzegels gekocht, 20 postzegels voor binnen Europa en 20 voor buiten Europaquote:Op maandag 12 juni 2006 22:53 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ja, twee weken geleden welik heb de afgelopen 3 weken ongeveer 75 kaarten gehad
dus dat betekent evenzoveel verzonden, a gemiddeld ¤0,70 per kaart + gemiddeld ¤0,65 per postzegel... da's een klein fortuin![]()
Woei!quote:Op maandag 12 juni 2006 23:41 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ja![]()
Ik ben nu ook postcrosser!
Onlangs mijn eerste kaartje verzonden (na heel lang wachten) naar Engeland en ik kreeg gelijk een nieuwe terug uit Finland.
Nu heb ik er direct 5 gekozen en die gooi ik morgen op de brievenbus. Ik heb er drie naar de USA.
Daar ga ik morgen direct speciale postzegels voor kopen.
Vava bracht me op het idee.
Dus als het mis gaat, is het haar schuld![]()
Zie je wel dat jij asociaal veel kaarten stuurtquote:Op maandag 12 juni 2006 23:50 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Woei!
Ik zat net effe mijn 'te verzenden' kaarten te tellen... heb er momenteel 109 liggen waarvan 3 ad cards... en ik vraag me steeds af waarom mijn portemonnee zo leeg is
Verslavend, dus?quote:Op maandag 12 juni 2006 23:50 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Woei!
Ik zat net effe mijn 'te verzenden' kaarten te tellen... heb er momenteel 109 liggen waarvan 3 ad cards... en ik vraag me steeds af waarom mijn portemonnee zo leeg is
Je hebt lotgenoten genoeg hier zoals je zietquote:Op maandag 12 juni 2006 23:41 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ja![]()
Ik ben nu ook postcrosser!
Onlangs mijn eerste kaartje verzonden (na heel lang wachten) naar Engeland en ik kreeg gelijk een nieuwe terug uit Finland.
Nu heb ik er direct 5 gekozen en die gooi ik morgen op de brievenbus. Ik heb er drie naar de USA.
Daar ga ik morgen direct speciale postzegels voor kopen.
Vava bracht me op het idee.
Dus als het mis gaat, is het haar schuld![]()
Het valt inderdaad mee.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:58 schreef Vava het volgende:
[..]
Je hebt lotgenoten genoeg hier zoals je ziet![]()
Ik zal morgen even tellenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:02 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Het valt inderdaad mee.
Ik vind jouw verzameling al zoveel!
Hoeveel heb je er wel niet?
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:03 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik zal morgen even tellenmoet eerst even sorteren enz...
Mjah... over een uur of drie ben ik wel klaar met tellenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |