Jij hebt de fles rosé op hequote:Op zondag 11 juni 2006 02:06 schreef Allan24 het volgende:
De titel van dit naamtopicis bedacht door Vava en ondergetekende, met dank aan een fles rosé
Nee, daar kleurtquote:
En mijn Nieuw Zeeland lijnen vallen ook al onder elkaar wegquote:Op zondag 11 juni 2006 11:51 schreef Klonk het volgende:
Noorwegen valt onder de lijntjes van Finland weg, Singapore geeft idd een nieuw mooi lijntje
Inderdaad een ontzettend gemiste kans voor de moderators daarquote:Greetings,
I find myself in a very unhappy position with the issues that have arisen.
I don't think there is any solution.
I have closed the thread in the forum and have also said that if another is opened I will ban that user. Please don't be the ones to make me do this.
I respectfully suggest that all accusations cease. It is getting no-one anywhere and making all of us very unhappy and distressed.
You will probably not be happy with my solution but I don't know what else I can do.
It is the weekend here and I will be away from my computer. The other moderators are aware of the situation.
regards
Vicki
Administrator
Je lijkt mij welquote:Op zondag 11 juni 2006 19:07 schreef Muck het volgende:
Ik mag overigens 3 nieuwe kaartjes sturen:
2 naar finland en 1 naar amerika
ik schrijf ze straks welquote:
Ik ben benieuwd!quote:Op zondag 11 juni 2006 19:21 schreef Muck het volgende:
[..]
ik schrijf ze straks wel
misschien
en anders morgen
jouw kaartjes ligt overigens nog op mijn bureau
Ik had hem klaar gelegd om op de post te doen, maar helemaal vergeten
Morgen gooi ik hem er écht ik
En hij is aangekomen! Ze had problemen met registreren. Had dan op zijn minst even mijn mail beantwoord....quote:Op zondag 11 juni 2006 13:17 schreef Sonja27 het volgende:
NL-9664 Blumenkraft Germany 10 May, 2006 32 Travelling
Ik heb haar al een aantal berichtjes gestuurd, ze is dagelijks online maar reageren doet ze niet. Nou die kan de boom in dan ga ik ook geen nieuw kaartje sturen!
coolquote:Op maandag 12 juni 2006 13:52 schreef brighton het volgende:
Geen kaartjes vandaag maar wel een opblaasbare Moomin strandbal![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 12 juni 2006 13:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
cool
kun je goed gebruiken met deze hitte![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |