aha. ik zou niet durven boos te wordenquote:op maandag 5 juni 2006 12:07 schreef deedeetee het volgende:
sorry ik verwisselde je met cartwomanniet boos zijn
![]()
dit bleek een kloon te zijn die er wel pap van lust poes frummel (zwanger) nu aan het bevallen!![]()
mja ik kan me best vergissen![]()
techtalk en dat voor een vrouwquote:op maandag 5 juni 2006 12:19 schreef deedeetee het volgende:
nou tast ik ff in 't duister maar 't maakt me verder niks uit hoor. tenslotte kan ik me best vergist hebben over de volgende kloon van die user. ik denk dat yvonne dat varkentje wel gewassen heeft via 't ipadres ofsow.![]()
ah, ik had hem al te pakken genomen.quote:op maandag 5 juni 2006 20:21 schreef plato1980 het volgende:
[r&p sc] om van te janken
dubbel, dus slotje aub.![]()
kloonquote:op woensdag 7 juni 2006 00:13 schreef bouncingvictor het volgende:
ik ontvang meerdere directe en indirecte bedreigingen, zie onder meer mijn fotoboek. ook is er een gebruiker die mij volgt op het forum en nu opschept over het feit dat ze mijn emailadres en naam weet. is hier iets tegen te doen? ik weet dat anonimiteit op het internet een groot voorrecht is, maar misbruik daarvan moet toch niet toegestaan worden. graag verneem ik uw antwoord, bij een afwijzing zal ik mij eventueel genoodzaakt voelen om andere wegen te bewandelen.
voor de duidelijkheid, ik heb het in het laatste geval over ene "djep".
quote:op maandag 5 juni 2006 12:11 schreef copycat het volgende:
klonen is op zich niet verboden. alleen als je geband bent, levert met een kloon doorposten je een langere banduur op.
irritante 'u' en 'uw' kloon...quote:
quote:op maandag 5 juni 2006 12:11 schreef copycat het volgende:
klonen is op zich niet verboden. alleen als je geband bent, levert met een kloon doorposten je een langere banduur op.
tis fok! dus gewoon jij, je en jouwquote:
ow je dacht dat ik t tegen jou hadquote:op woensdag 7 juni 2006 15:53 schreef copycat het volgende:
staat dat ergens in de faq? naar mijn weten niet.
ieder vogeltje zingt zoals ie gebekt is en victor, wel of geen kloon, is vousvoyerend gebekt.
omdat het vrijdag is, de zon volop schijnt, ik over twee uur klaar ben met werken en een heerlijk zonnig weekend vol leuke dingen tegemoet ga, zij het je vergeven.quote:
ik kijk er nu al naar uitquote:op vrijdag 9 juni 2006 15:32 schreef copycat het volgende:
tot de volgende aanvaring, zullen we maar denken.
![]()
jeweettog!quote:
mensen die bij mods gaan zitten inlikken terwijl ze in een ander topic stoer doen.quote:
en zo hoort het.quote:op vrijdag 9 juni 2006 16:56 schreef nickthedick het volgende:
ik vind cc ok, maar als ze m'n pad kruist, dan zal ik me niet inhouden omdat ze toevallig mod is.![]()
zó hoort het!quote:op vrijdag 9 juni 2006 16:56 schreef nickthedick het volgende:
ik vind cc ok, maar als ze m'n pad kruist, dan zal ik me niet inhouden omdat ze toevallig mod is.![]()
cynisme is je echt compleet vreemd he.quote:op vrijdag 9 juni 2006 16:56 schreef nickthedick het volgende:
[..]
mensen die bij mods gaan zitten inlikken terwijl ze in een ander topic stoer doen.![]()
en gooi je het dus maar in feedback.....zucht.quote:op maandag 12 juni 2006 10:52 schreef mandy_oost het volgende:
goed he..quote:op maandag 12 juni 2006 11:41 schreef pheno het volgende:
[..]
en gooi je het dus maar in feedback.....zucht.
dank je welquote:
het probleem met cynisme is: dat het wel enigszins intelligent gebracht moet worden om te willen werken. in jouw geval zou ik dus een ander soort humor gebruiken... iets van paultjuhhh-niveau gaat je denk ik beter af.quote:op zondag 11 juni 2006 11:29 schreef tranceptor het volgende:
[..]
cynisme is je echt compleet vreemd he.![]()
wasquote:op dinsdag 13 juni 2006 18:14 schreef wolkje het volgende:
is de hvjjn nou 100 topics achteruit gegaan?
donequote:op dinsdag 13 juni 2006 22:14 schreef hypnose het volgende:
kan iemand dit topic op slot gooien? sociale angst stoornis iedereen gaat heel erg offtopic enzo. heb al een nieuwe duidelijkere geopend
ik denk dat het vooral mis ging met: "ja toch wel een heel vaag iets... iig klop je niet helemaal en dat vind je familie blijkbaar ook. doe ze de groeten van me." je stipt op zich helemaal geen gek punt aan, vind ik. ze houdt er een levensstijl op na die wellicht onbegrip opwekt, wellicht ook niet. hoe dan ook: volkomen legitiem punt van je. maar wat heb je eraan om iemand te vertellen dat ze niet helemaal klopt? en groeten aan de familie doen? het is haast alsof je bij voorbaat uit bent op karaktermoord.quote:op woensdag 14 juni 2006 11:44 schreef joeyt het volgende:
wat was er dan precies ontfatsoenlijk als ik vragen mag?
t ging er mij om dat zij zegt dat iedereen maar doet alsof die jongen haar vriend is, terwijl zij degene is die het zelf zegt. dan blijkt ook nog dat ze eigenlijk lesbisch is en dat haar relatie een complexe verhaal is. tsja wat is het nou? dat meisje is gewoon niet helemaal goedquote:op woensdag 14 juni 2006 11:51 schreef claudia_x het volgende:
[..]
ik denk dat het vooral mis ging met: "ja toch wel een heel vaag iets... iig klop je niet helemaal en dat vind je familie blijkbaar ook. doe ze de groeten van me." je stipt op zich helemaal geen gek punt aan, vind ik. ze houdt er een levensstijl op na die wellicht onbegrip opwekt, wellicht ook niet. hoe dan ook: volkomen legitiem punt van je. maar wat heb je eraan om iemand te vertellen dat ze niet helemaal klopt? en groeten aan de familie doen? het is haast alsof je bij voorbaat uit bent op karaktermoord.
denk je ff aan de nieuwe policy, sta niet vreemd te kijken als je nu ineens een ban aan je broek hebquote:op woensdag 14 juni 2006 11:54 schreef joeyt het volgende:
ik heb niets verkeerds gezegd dus dat zal wel loslopen... maar wat is dan de nieuwe policyquote:op woensdag 14 juni 2006 11:56 schreef solidasrock het volgende:
[..]
denk je ff aan de nieuwe policy, sta niet vreemd te kijken als je nu ineens een ban aan je broek heb![]()
de userpolicyquote:op woensdag 14 juni 2006 12:01 schreef joeyt het volgende:
[..]
ik heb niets verkeerds gezegd dus dat zal wel loslopen... maar wat is dan de nieuwe policy![]()
hier doe je dus weer hetzelfde. je probeert eerst uit te vinden wat nu eigenlijk het probleem is. op een forum is dat ontzettend lastig, want je krijgt maar één kant van het verhaal te horen en dat verhaal is vaak ook nog incompleet. dus dan stip je een terecht onderwerp aan: heeft je complexe situatie niet te maken met je problemen? misschien is dat niet zo, maar jij doet ook maar een gooi waarmee je haar probeert te helpen, natuurlijk. dus als ze daar dan geïrriteerd op reageert - tja.quote:op woensdag 14 juni 2006 11:54 schreef joeyt het volgende:
t ging er mij om dat zij zegt dat iedereen maar doet alsof die jongen haar vriend is, terwijl zij degene is die het zelf zegt. dan blijkt ook nog dat ze eigenlijk lesbisch is en dat haar relatie een complexe verhaal is. tsja wat is het nou? dat meisje is gewoon niet helemaal goed
kom jij vaker op fok!quote:op woensdag 14 juni 2006 12:10 schreef claudia_x het volgende:
[..]
hier doe je dus weer hetzelfde. je probeert eerst uit te vinden wat nu eigenlijk het probleem is. op een forum is dat ontzettend lastig, want je krijgt maar één kant van het verhaal te horen en dat verhaal is vaak ook nog incompleet. dus dan stip je een terecht onderwerp aan: heeft je complexe situatie niet te maken met je problemen? misschien is dat niet zo, maar jij doet ook maar een gooi waarmee je haar probeert te helpen, natuurlijk. dus als ze daar dan geïrriteerd op reageert - tja.
maar dan zeg je: "dat meisje is gewoon niet helemaal goed." en het is prima dat je dat denkt (je moest eens weten wat ik over de meeste mensen denk), maar het is onfatsoenlijk om te zeggen. hoe moeilijk kan het nou zijn die reactie even in te slikken?
fuck het beleid, het gaat gewoon om fatsoen. als jij een topic plaatst, wens je ook serieus genomen te worden.
hoe kom je erbij? als ik denk dat de wereld beter af is zonder joeyt, dan kan ik dat hier niet zeggen. en dat lijkt me logisch.quote:op woensdag 14 juni 2006 12:34 schreef joeyt het volgende:
deze uitspraken zijn fok!, maar toch niet onfatsoenlijk. mooie van een forum is dat je kan zeggen wat je denkt.
zelfs moderators hebben dat wel eens gezegd, dus zo'n taboe is t waarschijnlijk nietquote:op woensdag 14 juni 2006 12:46 schreef claudia_x het volgende:
[..]
hoe kom je erbij? als ik denk dat de wereld beter af is zonder joeyt, dan kan ik dat hier niet zeggen. en dat lijkt me logisch.
waarom zijn alle andere subforums wel de achtertuinen van onz en r&p niet? hebben de moderators in andere subforums zich aan andere regels te houden of is het meer persoonsgebonden? in gc wordt een "vriend vermisd" topic gwoon vervuild met de zwarte humor van xebro en buzzer weigert er iets aan te doen....?quote:op donderdag 15 juni 2006 15:53 schreef copycat het volgende:
maar ff serieus: hartstikke leuk dat je mee wilt posten in r&p, maar hou svp wel in de gaten dat dit een serieus subforum is en niet de achtertuin van onz.
niet ieder subforum wordt op dezelfde manier gemodereerd. gezien de lading van r&p topics wordt r&p mogelijk strenger gemodereerd dan in sommige andere subfora gebruikelijk is..quote:op woensdag 28 juni 2006 20:12 schreef solidasrock het volgende:
[..]
waarom zijn alle andere subforums wel de achtertuinen van onz en r&p niet? hebben de moderators in andere subforums zich aan andere regels te houden of is het meer persoonsgebonden? in gc wordt een "vriend vermisd" topic gwoon vervuild met de zwarte humor van xebro en buzzer weigert er iets aan te doen....?
quote:op woensdag 28 juni 2006 20:14 schreef alicey het volgende:
gezien de lading van r&p topics wordt r&p mogelijk strenger gemodereerd dan in sommige andere subfora gebruikelijk is..
dat ligt waarschijnlijk aan de inhoud van je topics.quote:op woensdag 28 juni 2006 20:20 schreef kreator het volgende:
[..]
ik kan geen topic openen of het gaat op slot.
ik word nooit serieus genomen....maar ja, daarvoor moet ik dan weer in sex zijn.quote:op woensdag 28 juni 2006 20:21 schreef alicey het volgende:
[..]
dat ligt waarschijnlijk aan de inhoud van je topics.
ok, houden zo. de speeltuin van onz is al groot genoeg...quote:op woensdag 28 juni 2006 20:14 schreef alicey het volgende:
[..]
niet ieder subforum wordt op dezelfde manier gemodereerd. gezien de lading van r&p topics wordt r&p mogelijk strenger gemodereerd dan in sommige andere subfora gebruikelijk is..
zie je wel dat je de weg kent.quote:op woensdag 28 juni 2006 20:22 schreef kreator het volgende:
[..]
ik word nooit serieus genomen....maar ja, daarvoor moet ik dan weer in sex zijn.
openingspost en die had wat uitgebreider gekund.quote:op zaterdag 1 juli 2006 21:27 schreef tinoz het volgende:
het is toch zo
ik dacht ik maakt dit keer eens geen verhaal ervan
oja, wa is een op??![]()
als je het meent wel ja en niet als het om een onzin topic gaat.quote:op zaterdag 1 juli 2006 23:56 schreef tinoz het volgende:
ok... ik zal een paar a4tjes typen volgende keer ... mss wor ik dan serieus genomen
zijn post is inderdaad net zo off-topic, en het is inderdaad een tijdje gedoogd. het lijkt nu echter een sport te worden om off-topic te reageren, dus vandaar dat ik nu off-topic reacties verwijder.quote:op dinsdag 4 juli 2006 09:58 schreef _flash_ het volgende:
hee waarom is mijn post (dinsdag 4 juli 2006 @ 09:14) weg-geedit in dit topic:
praten met iemand over het verleden
ik corrigeerde de post van tranceaction (115% van 80% van 100% is niet 5 procent goedkoper maar 8 procent.) zijn post is net zo offtopic maar staat er nog welen is dus incorrect
de reden dat ik het hier heb laten staan is omdat er een nieuwe discussie lijkt te ontstaan over het fenomeen.quote:op dinsdag 4 juli 2006 10:45 schreef m.i.b. het volgende:
vraagje ivm met de kick van omgaan met mensen die zichzelf snijden
ik heb niets tegen het onderwerp van discussie, ik dacht alleen dat het beleid was dat kicks (zeker een van anderhalf jaar) niet op prijs gesteld worden, hooguit door ts zelf. en dat het nog steeds actueel is, tja. ik kan vast ook gaan graven naar een topic waar iemand iets over zijn liefdesverdriet aan het vertellen is, dat voor iemand anders na 2 jaar actueel is.
ik zie meer serieuze reacties (sommige daarvan zijn in reply op een ouder bericht, maar dan niet een bericht dat specifiek over ts gaat). wel geef ik je gelijk dat er wat verwarring is.quote:op dinsdag 4 juli 2006 10:59 schreef m.i.b. het volgende:
gezien het feit dat meerdere mensen niet in de gaten hadden dat het topic anderhalf jaar oud is, vind ik mijn post niet overbdig.
en de discussie over het fenomeen is duidelijk niet in dit topic gaande. er zijn drie serieuze reacties (waarvan twee van jou), de rest is of onzin, of had niet in de gaten dat het topic al zo oud was en probeerden ts advies te geven.
gathering of the modsquote:op donderdag 6 juli 2006 11:54 schreef litpho het volgende:
mijn. nina
. topic mag dicht wegens verregaande overcompleetheid.
wil je een lijst?quote:op donderdag 6 juli 2006 12:00 schreef godlike02 het volgende:
wie wil er nou niet posten in een topic van litpho
mods hebben een eigen policy, dat is niet eens aan r&p gebondenquote:op donderdag 6 juli 2006 16:56 schreef moonah het volgende:
zeg alicey, heb jij überhaupt het beleid van r&p wel eens gelezen of vaar je gewoon je eigen koers?
is dat beleid inmiddels niet meer van toepassing ofzo?quote:op zondag 18 mei 2003 11:11 schreef moonah het volgende:beleid r&p
wat is niet de bedoeling van r&p?
topics over automutilatie zijn ook niet meer gewenst hier.
quote:op zaterdag 8 juli 2006 10:49 schreef zagreb het volgende:
hoe kan ik hier een slotje op doen? en ja dat je twijfelt, daar kan ik niks aan doen...:-( ik heb zo mijn eigen probleem zoals je hebt kunnen lezen.
ik mail het je wel evenquote:op dinsdag 11 juli 2006 11:21 schreef coolguy het volgende:
even een vraagje/melding. zou een modje even kunnen reageren voor mij in het topic over mijn vader, en dan het 2e deel, dat door iemand is aangemaakt? ik zit nl op mijn werk (laptop), en als ik op sommige topics klik loopt mijn ie vast, en ik weet niet waar dat aan ligt. helaas is dit topic er een van, en ik kan dus (tot mijn grote spijt, want ik ontdek het topic nu net) niet lezen en ook niet reageren, maar ik wil even zeggen dat ik het wel tof vind dat iemand de moeite heeft genomen een nieuw topic te openen.
misschien kan iemand mij de inhoud van het topic tot zo ver mailen?
donequote:op dinsdag 11 juli 2006 11:25 schreef copycat het volgende:
als jij me eerst even jouw mailadres stuurt, that is ...
(copycat @ fok . nl)
en jij hebt mailquote:op dinsdag 11 juli 2006 11:28 schreef coolguy het volgende:
done
was het maar waar... ik heb nietsquote:
strange ...quote:
zie editquote:op dinsdag 11 juli 2006 11:38 schreef copycat het volgende:
[..]
strange ...
bij mij is de mail om 11.33 uur weggegaan zonder te bouncen.
kijk eens naar de synoniem grafitionele interferentie en kijk naar de personen die ik gequot heb... het is slechts een vrije vertaling van wat hen zeggen naar 1 onderwerp toe.. dat is juist hetgeen waardoor mensen vrij kunnen praten. door het om te zetten naar hun eigen gedachtes, net zoals ik nu net heb gedaan met dat topic.. bekijk het maar eens...quote:op woensdag 12 juli 2006 14:00 schreef copycat het volgende:
moet je mij even uitleggen wat het nut is van een vervolgtopic openen over iets waar in r&p geen topic over bestaat, dan wel waar geen enkel r&p raakvlak in zit?
nonsens dus.quote:bedoelde u: graffitionline interferentie
geen standaard-webpagina's met al uw zoektermen gevonden.
uw zoekbewerking - grafitionele interferentie - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
suggestie:
zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
probeer andere zoektermen.
maak de zoektermen algemener.
gebruik minder zoekwoorden.
ja het woord was fictief maar ik gebruik het om dingen aan te geven... het gaat erom om je gedachtes de vrije loop te laten... geef mij maar eens mod rechten dan laat ik zien wat ik bedoelquote:op woensdag 12 juli 2006 14:03 schreef copycat het volgende:
nonsens dus.
larie is een bestaand woord en geeft perfect aan wat jouw topic is ...quote:op woensdag 12 juli 2006 14:06 schreef #ANONIEM het volgende:
ja het woord was fictief maar ik gebruik het om dingen aan te geven... het gaat erom om je gedachtes de vrije loop te laten... geef mij maar eens mod rechten dan laat ik zien wat ik bedoel![]()
joet wannabequote:op woensdag 12 juli 2006 14:06 schreef #ANONIEM het volgende:
geef mij maar eens mod rechten dan laat ik zien wat ik bedoel![]()
alleen cc niet.quote:op woensdag 12 juli 2006 14:11 schreef #ANONIEM het volgende:
jullie modjes zijn ook niet om het tuintje te leiden he![]()
de sollicitatieronde is voorbij, vandaar dat de sticky weg is. de teerling is echter nog niet geworpen.quote:op donderdag 13 juli 2006 08:51 schreef blind_guardian het volgende:
blijft alicey nou toch modik zie ineens nergens meer de topics over "mod gezocht" terug...
alea iacta nog niet estquote:op donderdag 13 juli 2006 08:51 schreef copycat het volgende:
[..]
de sollicitatieronde is voorbij, vandaar dat de sticky weg is. de teerling is echter nog niet geworpen.
de reacties die in dat topic werden gegeven (alsmede in 2 andere topics die tegelijkertijd werden geopend met een soortgelijke insteek) maken dat het beter past in onz. ik zie ook niet helemaal wat de link is tussen baggeren en onz eigenlijk..quote:op dinsdag 18 juli 2006 20:58 schreef arneaux het volgende:
dit topic staat in onzin terwil er niet in gebaggerd word of what so ever. een luchtig topic zou ook wel eens leuk zijn in r&p i.p.v. al die kras/indeknoop/mn-moeder-is-weg-gelopen-topics.
aangezien we nog niets besloten hebben, mag je nog wel een sollicitatiemail sturen hoor.quote:op donderdag 20 juli 2006 16:12 schreef coolguy het volgende:
had ik nou maar geweten dat er een positie vrij kwam, want dan had ik me ook ingeschreven voor mod-ship
streng hoor, scorpquote:op donderdag 20 juli 2006 16:38 schreef sc0rpi0n het volgende:
maar dan wil ik hem wel vandaag hebben
ja, als ik het echt wil, kan ik dat dan ook nog vanavond doen? ik zit nl nu nog op mijn werk, en ga dalijk naar mijn hotel, en dan wil ik even eten en zo, maar dan kun je de mail wel tussen 21u en 22u verwachten denk ik?quote:op donderdag 20 juli 2006 16:38 schreef sc0rpi0n het volgende:
[..]
aangezien we nog niets besloten hebben, mag je nog wel een sollicitatiemail sturen hoor.
maar dan wil ik hem wel vandaag hebben (omdat de soll datum al verstreken is)
doe maar naar alle r&p mods, dus alicey@fok.nl sc0rpi0n@fok.nl en copycat@fok.nl.quote:op donderdag 20 juli 2006 17:32 schreef coolguy het volgende:
[..]
ja, als ik het echt wil, kan ik dat dan ook nog vanavond doen? ik zit nl nu nog op mijn werk, en ga dalijk naar mijn hotel, en dan wil ik even eten en zo, maar dan kun je de mail wel tussen 21u en 22u verwachten denk ik?
naar welk e-mailadres?
done.quote:op donderdag 20 juli 2006 18:28 schreef alicey het volgende:
[..]
doe maar naar alle r&p mods, dus alicey@fok.nl sc0rpi0n@fok.nl en copycat@fok.nl.
vanavond is in orde.
wanneer we er uit zijn.quote:op donderdag 20 juli 2006 21:40 schreef coolguy het volgende:
[..]
wanneer wordt de uitslag bekend gemaakt eigenlijk?
ik hoop op iets minder welquote:op donderdag 20 juli 2006 21:47 schreef alicey het volgende:
[..]
wanneer we er uit zijn.ik verwacht dat het niet al te lang meer gaat duren, een week of 2 weken of zoiets.
hij is faquote:
quote:op vrijdag 21 juli 2006 10:10 schreef copycat het volgende:
dit gaat 'm ook niet worden, hè?
google is your friend.
el googlo!quote:op vrijdag 21 juli 2006 10:12 schreef manu82 het volgende:
daar staan geen sms gedichten in het portugees
![]()
omdat we er nog niet uit zien. wanneer we er uit zijn zie je het vanzelf hier en in med.quote:op vrijdag 21 juli 2006 19:03 schreef bob-b het volgende:
even een meer algemene vraag, maar waarom is de sollicitatie voor mod hier met een sisser afgelopen? heb iig niks meer gehoord.
true! maar dan moet het in de op, of zo!quote:op vrijdag 21 juli 2006 23:03 schreef alicey het volgende:
past allebei wel in hetzelfde topic.
vraag het brunette.quote:op vrijdag 21 juli 2006 23:05 schreef ovidius het volgende:
[..]
true! maar dan moet het in de op, of zo!![]()
quote:op vrijdag 21 juli 2006 23:24 schreef muus het volgende:
wat voor zoener ben jij?
die is niet dubbel, die is anders, want het gaat hier om zoenen met tong terwijl de ander over wangzoenen gaat.
het één doe je wel met je opa en de ander niet, degodenzijngedankt.
quote:op vrijdag 21 juli 2006 23:02 schreef ovidius het volgende:
wat voor zoener ben jij? is toch niet dúbbel!
in dat ene gaat het over zoenen op de wang! en in de mijne over zoenen op de mond!
quote:op vrijdag 21 juli 2006 23:03 schreef alicey het volgende:
past allebei wel in hetzelfde topic.
quote:op vrijdag 21 juli 2006 23:05 schreef ovidius het volgende:
[..]
true! maar dan moet het in de op, of zo!![]()
maar dat laatste heb ik niet gedaan omdat ik het niet helemaal in hetzelfde topic vind passen, hihi!quote:
alleen op de wang mag, nixxx.quote:
quote:
misschien is het geen sc, maar hebben we punten, duivel.quote:op zaterdag 22 juli 2006 00:51 schreef duiveltja het volgende:
[..]
dat is wel een disje voor hem. anyway sc in het sc-topic.
je wil zeker kijken of ik deze ga inkoppen?quote:op zaterdag 22 juli 2006 00:52 schreef muus het volgende:
[..]
misschien is het geen sc, maar hebben we punten, duivel..
kijk naar mijn punten!!
waar zijn jouw punten dan? die wil ik best bestuderen namelijk..quote:op zaterdag 22 juli 2006 00:52 schreef muus het volgende:
[..]
misschien is het geen sc, maar hebben we punten, duivel..
kijk naar mijn punten!!
nee man, cc is makkelijk en meegaand en ze heeft humor en is niet zo star met regels. net zoals jij, weet je wel. *prikt duiveltja in lijf met klein vingertje*quote:op zaterdag 22 juli 2006 00:58 schreef duiveltja het volgende:
[..]
ja ja al edit gedaan. cc gaat boos zijn, denk ik. kan ik me niet permiteren aangezien ik haar wifi ga doen morgen.
eerst zoenen.quote:
weet ik.quote:op zaterdag 22 juli 2006 01:01 schreef muus het volgende:
[..]
nee man, cc is makkelijk en meegaand en ze heeft humor en is niet zo star met regels. net zoals jij, weet je wel. *prikt duiveltja in lijf met klein vingertje*
true, maar ik ben hier niet mod dus vecht het maar uit met hunnie hier.quote:op vrijdag 21 juli 2006 23:24 schreef muus het volgende:
wat voor zoener ben jij?
die is niet dubbel, die is anders, want het gaat hier om zoenen met tong terwijl de ander over wangzoenen gaat.
het één doe je wel met je opa en de ander niet, degodenzijngedankt.
maar niemand gaat daarover vertellen, door de op!quote:op zaterdag 22 juli 2006 11:41 schreef copycat het volgende:![]()
ik heb geen zin en geen tijd om te vechten.
lekker bekken in het bestaande zoentopic, wat mij betreft+
.
oké.quote:op zaterdag 22 juli 2006 11:45 schreef copycat het volgende:
dan verander ik toch gewoon even de op.
opgelost, slotje.
ah, de nieuwe mod is bekendquote:op zondag 23 juli 2006 12:35 schreef coolguy het volgende:
alicey, ik heb een mail terug gestuurd naar je.
[edit]
ik zie dat je gisteren om ongeveer 12u gemaild hebt. toen was ik aan het zwemmenblijkbaar doet mijn e-mail moeilijk, want ik moet om de een of andere reden nu persé klikken op 'verzenden/ontvangen, anders haalt ie geen mail op.
anyway, reactie terug gestuurd dus.
[edit 2]
reactie nu ook verstuurd naar de rest van de mensen die in jouw e-mail stonden. jaja, i know, maar ik ben ook net wakker![]()
het ging hier gewoon om de sollicitatiemail hoor omdat daar een aantal zaken ontbraken.quote:
dat is helemaal niet waar. ik had een mail ontvangen en daar heb ik er een op terug gestuurd. ik heb gesolliciteerd ja, dat is waar, maar voor zover ik weet is de uitslag nog allerminst bekend.quote:
het was een geintje johquote:op maandag 24 juli 2006 10:24 schreef coolguy het volgende:
[..]
dat is helemaal niet waar. ik had een mail ontvangen en daar heb ik er een op terug gestuurd. ik heb gesolliciteerd ja, dat is waar, maar voor zover ik weet is de uitslag nog allerminst bekend.
als ik mod mocht worden zal dit je berouwenquote:
ik open al zoveel sc'squote:op maandag 24 juli 2006 11:42 schreef sc0rpi0n het volgende:
goed nu maar weer over r&p zelf. en anders open je er maar een sc over pheno
[r&p sc] mod jij of mod ik![]()
verdomme, moet ik echt gaan werkenquote:op maandag 24 juli 2006 12:00 schreef copycat het volgende:
en dankzij dit commentaar is die proeftijd nu voorbij en wordt de slowchat per direct én met terugwerkende kracht stopgezet.![]()
ik zal het er even uitslopen.
mijn gerede twijfel is inmiddels ook zeer grote twijfel geworden. topic is op slot en als ts wél serieus blijkt te zijn, lees ik dat onderbouwd en wel graag hier in feedback.quote:op maandag 24 juli 2006 12:18 schreef coolguy het volgende:
volgens mij mag er een slotje op: wat wil hij nou?
iemand postte een link naar een andere post van ts waaruit je kunt afleiden dat zij een hij is, dus het lijkt me toch inderdaad een onzintopic.
ik vraag me onderhand af of die uitslag ooit nog komtquote:op maandag 24 juli 2006 10:24 schreef coolguy het volgende:
[..]
dat is helemaal niet waar. ik had een mail ontvangen en daar heb ik er een op terug gestuurd. ik heb gesolliciteerd ja, dat is waar, maar voor zover ik weet is de uitslag nog allerminst bekend.
het is heel simpel: r&p is een wat zwaarder forum, je wilt daar geen fuifduif oid op hebben (die heeft toch al een ban btwquote:op maandag 24 juli 2006 12:47 schreef blind_guardian het volgende:
[..]
ik vraag me onderhand af of die uitslag ooit nog komt. de meeste nieuwe mods worden binnen 1 week bepaald, maar inmiddels zijn we al ruim 2 weken over de verloopdatum heen. volgens mij wil alicey helemaal niet weg
.
nou ja, das gewoon afwachten he. er komt wel een nieuwe mod, of niet. is vrij simpel.quote:op maandag 24 juli 2006 12:47 schreef blind_guardian het volgende:
[..]
ik vraag me onderhand af of die uitslag ooit nog komt. de meeste nieuwe mods worden binnen 1 week bepaald, maar inmiddels zijn we al ruim 2 weken over de verloopdatum heen. volgens mij wil alicey helemaal niet weg
.
quote:op maandag 24 juli 2006 12:53 schreef coolguy het volgende:
[..]
nou ja, das gewoon afwachten he. er komt wel een nieuwe mod, of niet. is vrij simpel.
dan zit jij niet lang genoeg op fok!.quote:op maandag 24 juli 2006 12:47 schreef blind_guardian het volgende:
[..]
.
alicey wil wel weg hoor, maar niet omdat ze een hekel aan jullie heeft.quote:op maandag 24 juli 2006 12:47 schreef blind_guardian het volgende:
[..]
.
jahaa, maar hij vroeg het zo dus ik dacht van, er gebeurd hoe dan ook iets, of er komt een nieuwe mod, of niet, en als ie niet komt, dan gebeurd er toch iets, en dan wordt dat toch aangekondigd, dus is zijn nieuwsgierigheid uiteindelijk toch gestild. ofzo.quote:
idd gewoon een joeyt... maken we van dit 'zwaardere'quote:op maandag 24 juli 2006 12:50 schreef pheno het volgende:
[..]
het is heel simpel: r&p is een wat zwaarder forum, je wilt daar geen fuifduif oid op hebben (die heeft toch al een ban btw)
ik hoop dat jij t niet wordtquote:op maandag 24 juli 2006 13:18 schreef coolguy het volgende:
[..]
jahaa, maar hij vroeg het zo dus ik dacht van, er gebeurd hoe dan ook iets, of er komt een nieuwe mod, of niet, en als ie niet komt, dan gebeurd er toch iets, en dan wordt dat toch aangekondigd, dus is zijn nieuwsgierigheid uiteindelijk toch gestild. ofzo.
![]()
quote:op maandag 24 juli 2006 13:20 schreef joeyt het volgende:
[..]
ik hoop dat jij t niet wordt![]()
ik vind je een lummel
alstjeblieft, heb je weer een extra kans om t te worden...
daarom vind ik je ook een loserquote:op maandag 24 juli 2006 13:21 schreef coolguy het volgende:
[..]![]()
ik kan er niet zo wakker van liggen wat jij vind eigenlijk![]()
kopieen schrijven.quote:op maandag 24 juli 2006 13:27 schreef laton het volgende:
wat doet een copywriter ?
inderdaad alicey... irritant wijf ook altijdquote:op maandag 24 juli 2006 13:23 schreef copycat het volgende:
[r&p sc] i don't like mondays
daar dus verder met dit slap gelul.
dat ene onderwerp is toevallig waar, maar de rest van je kuttopics niet?quote:op maandag 24 juli 2006 17:56 schreef loos het volgende:
waarom is mijn topic gesloten? kan er nix aan doen als het ongeloofwaardig klinkt, het is toch echt. en ja natuurlijk ben ik een kloon. ik wou opnieuw beginnen op fok! omdat mijn oude naam nogal berucht is
de slimste vrouw van fok!quote:op maandag 24 juli 2006 13:46 schreef joeyt het volgende:
[..]
inderdaad alicey... irritant wijf ook altijd![]()
ik vind 3 jaar anders alweer een aardig tijdje. en waarom ik zeg "de meeste mods worden...", komt omdat ik als eens vaker heb geprobeerd mod te worden, en daarbij kreeg ik vaak al na een week een mailtje dat iemand anders het was geworden.quote:op maandag 24 juli 2006 12:55 schreef duiveltja het volgende:
[..]
dan zit jij niet lang genoeg op fok!.
ja euh leuk, maar hou maar op met die mod vragen, jullie krijgen vanzelf bericht of lezen het in r&p. het er even over hebben is geen probleem, maar om het er elke dag over te hebben.quote:op dinsdag 25 juli 2006 11:20 schreef blind_guardian het volgende:
[..]
ik vind 3 jaar anders alweer een aardig tijdje. en waarom ik zeg "de meeste mods worden...", komt omdat ik als eens vaker heb geprobeerd mod te worden, en daarbij kreeg ik vaak al na een week een mailtje dat iemand anders het was geworden.
en ik ben nog wel zo'n onschuldige en welgemotiveerde user. ow, wacht ff, is dat waarom ik juist geen mod ben geworden
??
bedankt!quote:op dinsdag 25 juli 2006 11:46 schreef copycat het volgende:
ik copy paste deze post van je wel even in dat topic.
cc ik durf niet van de glijbaan veelste spannendquote:op woensdag 26 juli 2006 16:14 schreef copycat het volgende:
skippy knul, ga even aan je moeder een ijsje vragen, loop naar de speeltuin en glij 25.000 van de hoogste glijbaan.
quote:op woensdag 26 juli 2006 16:27 schreef skippy22 het volgende:
[..]
cc ik durf niet van de glijbaan veelste spannenden heb al een ijsje van mammie gehad
![]()
ik heb je alleen nog zien slijmen bij de modsquote:op woensdag 26 juli 2006 16:37 schreef coolguy het volgende:
[..]
ik hoop niet dat die 22 uit je naam op je leeftijd slaat, want je gedraagd je als een klein kind. ik heb je nog geen normale post zien doen.
gedraag je er eens naar.quote:op woensdag 26 juli 2006 16:40 schreef skippy22 het volgende:
[..]
ik heb je alleen nog zien slijmen bij de modsen ben alweer 23
![]()
hmm nee, dan denk ik dat ik het niet hoef te wetenquote:op woensdag 26 juli 2006 19:53 schreef copycat het volgende:
laten we het er maar op houden dat ik denk dat je het niet wil weten.
wil je het toch weten, mail me dan maar.
thanx!quote:
jij zag mijn edit niet, ik had erbij gezet dat ik jouw post pas las na het plaatsen van mijn post. magoed, beetje jammer.quote:op donderdag 27 juli 2006 10:26 schreef copycat het volgende:
ik bén consequent, want na mijn waarschuwingspost ben jij de enige die er toch nog op door gaat. jogy biedt zijn excuses aan, dat is net even wat anders.
we`re coolquote:op donderdag 27 juli 2006 10:27 schreef copycat het volgende:
sorry, die heb ik inderdaad niet gezien.
gelukkigquote:op donderdag 27 juli 2006 10:28 schreef scorpie het volgende:
we`re cool![]()
toch blijf ik het verhaal in twijfel trekken
is t zo opvallendquote:op woensdag 26 juli 2006 16:40 schreef skippy22 het volgende:
[..]
ik heb je alleen nog zien slijmen bij de mods![]()
tzazikiquote:
jammer voor hem dat ik een man ben en ik allleen hou van (in)likkende vrouwenquote:op donderdag 27 juli 2006 10:29 schreef joeyt het volgende:
[..]
is t zo opvallend![]()
hij wilt mod worden, dus probeert zich via feedback in te likken![]()
volgens mij staat deze mod al een tijdje droog en werkt een zak over het hoofd primaquote:op donderdag 27 juli 2006 10:39 schreef sc0rpi0n het volgende:
[..]
jammer voor hem dat ik een man ben en ik allleen hou van (in)likkende vrouwen![]()
oe ze wordt geil van mequote:
nou t is al aant regenen, dus gaat de goede kant opquote:op donderdag 27 juli 2006 10:45 schreef copycat het volgende:
yeah right, when hell freezes over .. and over ... and over.
zullen we deze sc maar verder zetten in sc?
bij deze en bvd.
mwah komt binnenkort wel verandering in hoorquote:op donderdag 27 juli 2006 10:42 schreef joeyt het volgende:
[..]
volgens mij staat deze mod al een tijdje droog en werkt een zak over het hoofd prima![]()
jaquote:op donderdag 27 juli 2006 12:04 schreef avotar het volgende:
waarom mag die gekke loos nog steeds van die domme topics openen?
is het omdat er anders niets meer te rellen is?
kijk... dat is gewoon duidelijk..quote:op donderdag 27 juli 2006 12:06 schreef copycat het volgende:
[..]
ja![]()
ik heb 'm onder voorbehoud open gelaten. een slotje kan altijd nog.
de discussie is inmiddels inderdaad verbreed naar wat ts in deze situatie zou kunnen doen. en dat heeft niets met condooms dan wel de pil te maken.quote:op donderdag 27 juli 2006 12:50 schreef solidasrock het volgende:
of is er inmiddels nieuwe vraag bijgekomen cc
ok, alles is dus bespreekbaar behalve pil en condooms? zo ook het mogelijkheid dat de vriendin is vreemdgegaan?quote:op donderdag 27 juli 2006 12:53 schreef copycat het volgende:
[..]
de discussie is inmiddels inderdaad verbreed naar wat ts in deze situatie zou kunnen doen. en dat heeft niets met condooms dan wel de pil te maken.
volgens mij zijn condooms en pillen inmiddels al uitgebreid besproken in dat topic.quote:op donderdag 27 juli 2006 12:57 schreef solidasrock het volgende:
ok, alles is dus bespreekbaar behalve pil en condooms? zo ook het mogelijkheid dat de vriendin is vreemdgegaan?
kort door de bocht vind ik het niet, het is mogelijk en dat is alles, nog geen feit dus. het kan zijn dat die gozer heeft staan te blunderen (voorvocht of zo) of dat ze toch is vreemd gegaan of het kan schijnzwanger zijn. (weet niet hoe grondig die dokter is geweest)quote:op donderdag 27 juli 2006 13:00 schreef copycat het volgende:
[..]
volgens mij zijn condooms en pillen inmiddels al uitgebreid besproken in dat topic.
met een off topic discussie over of een condoom nu wel of niet je neukplezier in de weg staat tot gevolg. dan neemt die off topic line de overhand en dat is zonde.
die mogelijkheid van vreemdgaan wordt ook al besproken en - alhoewel ik het een beetje kort door de bocht vind - is dat stukken meer on topic dan de voor- dan wel nadelen van condoom en of pil.
sorryquote:op vrijdag 28 juli 2006 14:29 schreef the_ed het volgende:
*zucht*
naast 2 topicreports; kasta wordt nooit gelukkig in een relatie (deel vi en slot) wordt nu wel erg offtopic volgebaggerd, cleanup en/of slotje lijkt me gepast.
oh, is dat die nieuwe policy?quote:op vrijdag 28 juli 2006 14:35 schreef copycat het volgende:
heb je topicreports gelezen, maar zie geen reden om nu opeens wél als een enorme politieagent daar te gaan ruimen.
dat betwijfel ik en ik denk jij ook.quote:daarbij: hoe meer gelul, des te sneller we deze reeks achter ons kunnen laten.
nee, dat is vrijdagmiddag.quote:
nee hoor. want als dit topic vol is, is het echt schlussquote:dat betwijfel ik en ik denk jij ook.
ok daarstraks was alles nog ontopic volgens jou... ik vind t weer mooi om te zien hoe je jezelf als mod voor lul zet. en dan nog zo halsstarrig volhouden ook. soms is t goed om je fouten in te zien. gooi er gewoon een slotje op...quote:op vrijdag 28 juli 2006 14:35 schreef copycat het volgende:
heb je topicreports gelezen, maar zie geen reden om nu opeens wél als een enorme politieagent daar te gaan ruimen. ook in de vijf voorgaande delen werd tussen de ellenlange posts door een hoop gegeind.
daarbij: hoe meer gelul, des te sneller we deze reeks achter ons kunnen laten.
dan is het dus zo ongelovelijk knap van mij om dit te voorspellen?quote:op vrijdag 28 juli 2006 14:53 schreef copycat het volgende:
daarstraks is niet nu, vriend.
moeilijk he... toegevenquote:
nee hoor, als ik het met je eens was, dan had ik dat toegegeven. ben het alleen niet met je eens omdat ik een andere context zie.quote:
"ja maar ik voel dat gewoon anders"quote:op vrijdag 28 juli 2006 15:08 schreef copycat het volgende:
[..]
nee hoor, als ik het met je eens was, dan had ik dat toegegeven. ben het alleen niet met je eens omdat ik een andere context zie.
maak anders ff een topic aan in fb of er niet een regel ingesteld kan worden dat iedereen pas mag reageren nadat hij een pic op zijn fb heeft gezet.quote:op vrijdag 28 juli 2006 15:05 schreef the_ed het volgende:
[..]
zullen we een topic maken over hoe koppig vrouwen zijn
ja hoor.quote:op vrijdag 28 juli 2006 15:10 schreef solidasrock het volgende:
er is weer eens een boerenlul die grappig denkt te zijn, kan dit topic gesloten worden?![]()
[slowchat] kastanova is een lul en black_tulip een muts
ze is er zelf ook, piemel.quote:op vrijdag 28 juli 2006 15:10 schreef godlike02 het volgende:
oh ja een gast mod kan cc vast waarderen.
succes!quote:op vrijdag 28 juli 2006 15:10 schreef doopy-x- het volgende:
[..]
maak anders ff een topic aan in fb of er niet een regel ingesteld kan worden dat iedereen pas mag reageren nadat hij een pic op zijn fb heeft gezet.
kneus
en die ook een brandschoon posthistory heeft....quote:op vrijdag 28 juli 2006 15:10 schreef doopy-x- het volgende:
[..]
maak anders ff een topic aan in fb of er niet een regel ingesteld kan worden dat iedereen pas mag reageren nadat hij een pic op zijn fb heeft gezet.
kneus
quote:op vrijdag 28 juli 2006 15:09 schreef the_ed het volgende:
"ja maar ik voel dat gewoon anders"
kasta heeft gelijk!
*puppyoogjes opzet*quote:op vrijdag 28 juli 2006 15:15 schreef solidasrock het volgende:
ik heb hetzelfde probleem![]()
cc, kan er niet nog 1tje geopend worden, aaah toe *zeur*
ik háát honden!quote:op vrijdag 28 juli 2006 15:16 schreef scorpie het volgende:
*puppyoogjes opzet*
en poessies?quote:op vrijdag 28 juli 2006 15:19 schreef copycat het volgende:
[..]
ik háát honden!
leuk is leuk geweest. move along enzo.
![]()
oh, wat zal ík blij zijn wanneer de kogel door de kerk is en eeeeiiiindelijk joeyt kan gaan modden hier.quote:op vrijdag 28 juli 2006 14:52 schreef joeyt het volgende:
[..]
ok daarstraks was alles nog ontopic volgens jou... ik vind t weer mooi om te zien hoe je jezelf als mod voor lul zet. en dan nog zo halsstarrig volhouden ook. soms is t goed om je fouten in te zien. gooi er gewoon een slotje op...
damn, you are a cold hearted woman!quote:op vrijdag 28 juli 2006 15:25 schreef copycat het volgende:
oe ... bijna ...
nee, helaas, het ebt weer weg.
tsja je kan zeggen wat je wilt, maar ik had wel gelijkquote:op vrijdag 28 juli 2006 15:26 schreef moonah het volgende:
[..]
oh, wat zal ík blij zijn wanneer de kogel door de kerk is en eeeeiiiindelijk joeyt kan gaan modden hier.![]()
zeg black_tulip, ga je nou weer beginnen over gelijk hebben?quote:op vrijdag 28 juli 2006 15:33 schreef joeyt het volgende:
[..]
tsja je kan zeggen wat je wilt, maar ik had wel gelijk
bt of jt... it's just in the namequote:op vrijdag 28 juli 2006 15:34 schreef solidasrock het volgende:
[..]
zeg black_tulip, ga je nou weer beginnen over gelijk hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |