Mwah, lijkt me niet, ik heb eerdere ervaringen met cocaine en dat was zo heftig dat ik zeg, eens maar nooit weer. Heb er jarenlange paniekstoornissen aan overgehouden, dus dat zal niet snel gebeuren.quote:Op maandag 24 juli 2006 08:36 schreef Bergie88 het volgende:
Tijd om het er bij neer te leggen en te wachten tot hij van de crack af is, een jonkel is niet zo erg maar verder... Het risico is dat je vol van verliefdheid bent en uiteindelijk mee word getrokken in zijn drugsgebruik.
Bij de volgende toon is het 8 uur en 38 minuten. *PIIIEEEEP*quote:
Zo flauw wilde ik nou net weer niet zijn...quote:Op maandag 24 juli 2006 08:38 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Bij de volgende toon is het 8 uur en 38 minuten. *PIIIEEEEP*
Tja, dat zeggen veel verliefd mensen. Anyway, hoe oud ben jij dan?quote:Op maandag 24 juli 2006 08:37 schreef Loos het volgende:
[..]
Mwah, lijkt me niet, ik heb eerdere ervaringen met cocaine en dat was zo heftig dat ik zeg, eens maar nooit weer. Heb er jarenlange paniekstoornissen aan overgehouden, dus dat zal niet snel gebeuren.
Je postgeschiedenis pleit tegen je.quote:Op maandag 24 juli 2006 08:36 schreef Loos het volgende:
Ik zei toch, GOEDBEDOELDE adviezen. Lees dan ook eens.
dat ik het grootste deel van de tijd slap ouwehoer, betekent niet dat ik niet oowk een echt mens ben met echte relatiekwestiesquote:Op maandag 24 juli 2006 08:40 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Je postgeschiedenis pleit tegen je.
Joh, dat maakt Loos helemaal niet uitquote:Op maandag 24 juli 2006 08:41 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
26 jaar, maar al verslaafd aan de crack, vastgezeten voor drugsdealing en diefstal (zegt 'ie) en een ex-vrouw met 2 kinderen. Weet waar je aan begint zou ik zeggen.
Het klinkt alsof je net 16 geworden bent.quote:Op maandag 24 juli 2006 08:39 schreef Loos het volgende:
ik ben net 20 geworden
Ja, het is tenslotte zo'n mooie Colombiaanse jongen, precies waar ze voor valt.quote:Op maandag 24 juli 2006 08:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Joh, dat maakt Loos helemaal niet uit
Ze is zo verblind door de verliefdheid dat het haar geen reet uitmaakt wattie allemaal uitvreet.
Ja, dat idee kreeg ik ook al na het lezen van haar openingspost en verdere reacties. Want ja, hij zoent toch zo lekker en kijkt zo verliefd naar haar, dan vergeet je al die misstanden meteen natuurlijk.quote:Op maandag 24 juli 2006 08:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Joh, dat maakt Loos helemaal niet uit
Ze is zo verblind door de verliefdheid dat het haar geen reet uitmaakt wattie allemaal uitvreet.
En wat zie je dan?quote:Op maandag 24 juli 2006 08:43 schreef Loos het volgende:
Nee, want ik weet dat het een heel gevoelige jongen is met veel verdriet en een verleden waar het mijne bij in het niet valt (en ik heb ook niet weinig meegemaakt ofzo, ben een stadsmeisje)
Ik kijk door de buitenkant heen, hoe gruwelijk dat ook klinkt voor een respect-loos iemand![]()
en zie wie hij echt is
hij is gevoelig, en eerlijk, intelligent en heeft veel kansen misgelopen die hij wel verdiende.quote:
Je ziet dat hij 26 is, al in de bak heeft gezeten voor diefstal e.d, hij 2 kids + ex-vrouw heeft, veel issues, en hij houdt ook nog eens de boot met jou af.......nou, mensenkennis heb je dan welquote:Op maandag 24 juli 2006 08:43 schreef Loos het volgende:
Nee, want ik weet dat het een heel gevoelige jongen is met veel verdriet en een verleden waar het mijne bij in het niet valt (en ik heb ook niet weinig meegemaakt ofzo, ben een stadsmeisje)
Ik kijk door de buitenkant heen, hoe gruwelijk dat ook klinkt voor een respect-loos iemand![]()
en zie wie hij echt is
het klinkt alleemaal stereotypebevestigend, dat snap ik wel...mn vriendinnen zeggen het ook, tja hij is dealer, een junk, luisterde naar 2pac in de bajes, mennn wat een stereotyp. zo komt het misschien over op mensen die hem kennen van verhalen van anderen, of mensen die hem nog nooit gesproken hebben, want zoals ik dus al eerder zei, achter die ruwere buitenkant, schuilt echt een gevoelige jongenquote:Op maandag 24 juli 2006 08:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je ziet dat hij 26 is, al in de bak heeft gezeten voor diefstal e.d, hij 2 kids + ex-vrouw heeft, veel issues, en hij houdt ook nog eens de boot met jou af.......nou, mensenkennis heb je dan wel![]()
Kansen mislopen die je verdient hebt is 100% je eigen verantwoordelijkheid hoor. Of ga je alleen af op wat hij tegen jou gezegd heeft...?quote:Op maandag 24 juli 2006 08:45 schreef Loos het volgende:
[..]
hij is gevoelig, en eerlijk, intelligent en heeft veel kansen misgelopen die hij wel verdiende.
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op maandag 24 juli 2006 08:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je ziet dat hij 26 is, al in de bak heeft gezeten voor diefstal e.d, hij 2 kids + ex-vrouw heeft, veel issues, en hij houdt ook nog eens de boot met jou af.......nou, mensenkennis heb je dan wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |