Mwah, lijkt me niet, ik heb eerdere ervaringen met cocaine en dat was zo heftig dat ik zeg, eens maar nooit weer. Heb er jarenlange paniekstoornissen aan overgehouden, dus dat zal niet snel gebeuren.quote:Op maandag 24 juli 2006 08:36 schreef Bergie88 het volgende:
Tijd om het er bij neer te leggen en te wachten tot hij van de crack af is, een jonkel is niet zo erg maar verder... Het risico is dat je vol van verliefdheid bent en uiteindelijk mee word getrokken in zijn drugsgebruik.
Bij de volgende toon is het 8 uur en 38 minuten. *PIIIEEEEP*quote:
Zo flauw wilde ik nou net weer niet zijn...quote:Op maandag 24 juli 2006 08:38 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Bij de volgende toon is het 8 uur en 38 minuten. *PIIIEEEEP*
Tja, dat zeggen veel verliefd mensen. Anyway, hoe oud ben jij dan?quote:Op maandag 24 juli 2006 08:37 schreef Loos het volgende:
[..]
Mwah, lijkt me niet, ik heb eerdere ervaringen met cocaine en dat was zo heftig dat ik zeg, eens maar nooit weer. Heb er jarenlange paniekstoornissen aan overgehouden, dus dat zal niet snel gebeuren.
Je postgeschiedenis pleit tegen je.quote:Op maandag 24 juli 2006 08:36 schreef Loos het volgende:
Ik zei toch, GOEDBEDOELDE adviezen. Lees dan ook eens.
dat ik het grootste deel van de tijd slap ouwehoer, betekent niet dat ik niet oowk een echt mens ben met echte relatiekwestiesquote:Op maandag 24 juli 2006 08:40 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Je postgeschiedenis pleit tegen je.
Joh, dat maakt Loos helemaal niet uitquote:Op maandag 24 juli 2006 08:41 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
26 jaar, maar al verslaafd aan de crack, vastgezeten voor drugsdealing en diefstal (zegt 'ie) en een ex-vrouw met 2 kinderen. Weet waar je aan begint zou ik zeggen.
Het klinkt alsof je net 16 geworden bent.quote:Op maandag 24 juli 2006 08:39 schreef Loos het volgende:
ik ben net 20 geworden
Ja, het is tenslotte zo'n mooie Colombiaanse jongen, precies waar ze voor valt.quote:Op maandag 24 juli 2006 08:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Joh, dat maakt Loos helemaal niet uit
Ze is zo verblind door de verliefdheid dat het haar geen reet uitmaakt wattie allemaal uitvreet.
Ja, dat idee kreeg ik ook al na het lezen van haar openingspost en verdere reacties. Want ja, hij zoent toch zo lekker en kijkt zo verliefd naar haar, dan vergeet je al die misstanden meteen natuurlijk.quote:Op maandag 24 juli 2006 08:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Joh, dat maakt Loos helemaal niet uit
Ze is zo verblind door de verliefdheid dat het haar geen reet uitmaakt wattie allemaal uitvreet.
En wat zie je dan?quote:Op maandag 24 juli 2006 08:43 schreef Loos het volgende:
Nee, want ik weet dat het een heel gevoelige jongen is met veel verdriet en een verleden waar het mijne bij in het niet valt (en ik heb ook niet weinig meegemaakt ofzo, ben een stadsmeisje)
Ik kijk door de buitenkant heen, hoe gruwelijk dat ook klinkt voor een respect-loos iemand![]()
en zie wie hij echt is
hij is gevoelig, en eerlijk, intelligent en heeft veel kansen misgelopen die hij wel verdiende.quote:
Je ziet dat hij 26 is, al in de bak heeft gezeten voor diefstal e.d, hij 2 kids + ex-vrouw heeft, veel issues, en hij houdt ook nog eens de boot met jou af.......nou, mensenkennis heb je dan welquote:Op maandag 24 juli 2006 08:43 schreef Loos het volgende:
Nee, want ik weet dat het een heel gevoelige jongen is met veel verdriet en een verleden waar het mijne bij in het niet valt (en ik heb ook niet weinig meegemaakt ofzo, ben een stadsmeisje)
Ik kijk door de buitenkant heen, hoe gruwelijk dat ook klinkt voor een respect-loos iemand![]()
en zie wie hij echt is
het klinkt alleemaal stereotypebevestigend, dat snap ik wel...mn vriendinnen zeggen het ook, tja hij is dealer, een junk, luisterde naar 2pac in de bajes, mennn wat een stereotyp. zo komt het misschien over op mensen die hem kennen van verhalen van anderen, of mensen die hem nog nooit gesproken hebben, want zoals ik dus al eerder zei, achter die ruwere buitenkant, schuilt echt een gevoelige jongenquote:Op maandag 24 juli 2006 08:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je ziet dat hij 26 is, al in de bak heeft gezeten voor diefstal e.d, hij 2 kids + ex-vrouw heeft, veel issues, en hij houdt ook nog eens de boot met jou af.......nou, mensenkennis heb je dan wel![]()
Kansen mislopen die je verdient hebt is 100% je eigen verantwoordelijkheid hoor. Of ga je alleen af op wat hij tegen jou gezegd heeft...?quote:Op maandag 24 juli 2006 08:45 schreef Loos het volgende:
[..]
hij is gevoelig, en eerlijk, intelligent en heeft veel kansen misgelopen die hij wel verdiende.
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op maandag 24 juli 2006 08:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je ziet dat hij 26 is, al in de bak heeft gezeten voor diefstal e.d, hij 2 kids + ex-vrouw heeft, veel issues, en hij houdt ook nog eens de boot met jou af.......nou, mensenkennis heb je dan wel![]()
Oke, eerste ontnuchterende vraagjes: Hoe zie jij jezelf met die jongen over een jaar? Hoe zie jij jezelf met die kids van hem? Heeft hij een stabiele baan + goed inkomen om jou + 2 kids te onderhouden? En zie jij het zitten om die 2 kids van hem te verzorgen als hij aan het werk isquote:Op maandag 24 juli 2006 08:47 schreef Loos het volgende:
[..]
het klinkt alleemaal stereotypebevestigend, dat snap ik wel...mn vriendinnen zeggen het ook, tja hij is dealer, een junk, luisterde naar 2pac in de bajes, mennn wat een stereotyp. zo komt het misschien over op mensen die hem kennen van verhalen van anderen, of mensen die hem nog nooit gesproken hebben, want zoals ik dus al eerder zei, achter die ruwere buitenkant, schuilt echt een gevoelige jongen
Dat maakt allemaal niet uit, want diep van binnen is het een heel gevoelige jongen die enkel wat kansen heeft gemist ...quote:Op maandag 24 juli 2006 08:48 schreef Scorpie het volgende:
Oke, eerste ontnuchterende vraagjes: Hoe zie jij jezelf met die jongen over een jaar? Hoe zie jij jezelf met die kids van hem? Heeft hij een stabiele baan + goed inkomen om jou + 2 kids te onderhouden? En zie jij het zitten om die 2 kids van hem te verzorgen als hij aan het werk is![]()
Over een jaar? Zo ver kan niemand vooruit kijken, ik kan alleen zeggen wat ik dan zou wíllen: een relatie met hemquote:Op maandag 24 juli 2006 08:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oke, eerste ontnuchterende vraagjes: Hoe zie jij jezelf met die jongen over een jaar? Hoe zie jij jezelf met die kids van hem? Heeft hij een stabiele baan + goed inkomen om jou + 2 kids te onderhouden?
dat zei ik al, ik ben net 20 geworden. en het aan hem voorleggen...tja. ik heb er de moed gewoon niet voorquote:Op maandag 24 juli 2006 08:50 schreef livEliveD het volgende:
Verliefdheid maakt duidelijk blind
@TS mag ik vragen hoe oud je bent?![]()
Enneuh, ik zou het gewoon aan hem voorleggen als je hem toch echt zo graag wilt. Hij moet duidelijkheid verschaffen.
ja, dan kan je hem geld geven, zodat hij dat kan uitgeven aan drugs..quote:Op maandag 24 juli 2006 08:51 schreef Loos het volgende:
Als ik afgestudeerd ben kan ik hem dan toch onderhouden?
Oke ik geef het op, als je zo doodserieus deze antwoorden geeft en nog steeds niet inziet dat die jongen jou geen goeie toekomst kan geven, dan ben je zo blind als wat, zo doof als een kwartel, zo eigenwijs als een klein kind en zit je niet te wachten op relativerende posts van ons, en kunnen wij je op dit forum niet verder helpen.quote:Op maandag 24 juli 2006 08:51 schreef Loos het volgende:
[..]
Over een jaar? Zo ver kan niemand vooruit kijken, ik kan alleen zeggen wat ik dan zou wíllen: een relatie met hem![]()
Tja, zijn kids, die hebben een eigen moeder toch? En hij mag ze toch niet zo vaak zien, maar als ze er dan zijn zou ik gewoon met ze omgaan zoals ook met mijn eigen nichtjes en neefjes![]()
Nee, hij heeft geen inkomen, ja een uitkering. Nu moet ik zeggen dat ik wel studeer (HBO) en een bijbaantje ernaast heb dat redelijk verdient. Als ik afgestudeerd ben kan ik hem dan toch onderhouden? Waarom moet de rol man-vrouw altijd zo verdeeld zijn dat de man de vrouw moet onderhouden?
Tegen die tijd is hij afgekickt, of een gelegenheidsgebruiker.quote:Op maandag 24 juli 2006 08:52 schreef Wolkje het volgende:
[..]
ja, dan kan je hem geld geven, zodat hij dat kan uitgeven aan drugs..
please he.. denk even na.
Ik vind het idd knap dat je zonder relatie al zo ver vooruit kijkt. Maar stel je eens een Worst Case Scenario voor, hoe zo je je relatie en en jezelf dan?quote:Op maandag 24 juli 2006 08:51 schreef Loos het volgende:
[..]
Over een jaar? Zo ver kan niemand vooruit kijken, ik kan alleen zeggen wat ik dan zou wíllen: een relatie met hem![]()
Tja, zijn kids, die hebben een eigen moeder toch? En hij mag ze toch niet zo vaak zien, maar als ze er dan zijn zou ik gewoon met ze omgaan zoals ook met mijn eigen nichtjes en neefjes![]()
Nee, hij heeft geen inkomen, ja een uitkering. Nu moet ik zeggen dat ik wel studeer (HBO) en een bijbaantje ernaast heb dat redelijk verdient. Als ik afgestudeerd ben kan ik hem dan toch onderhouden? Waarom moet de rol man-vrouw altijd zo verdeeld zijn dat de man de vrouw moet onderhouden?
Girl o girl, hoe naief kan je zijnquote:Op maandag 24 juli 2006 08:53 schreef Loos het volgende:
[..]
Tegen die tijd is hij afgekickt, of een gelegenheidsgebruiker.
Keep dreamin'...quote:Op maandag 24 juli 2006 08:53 schreef Loos het volgende:
hij vroeg eromquote:Op maandag 24 juli 2006 08:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je zonder relatie al zo ver vooruit kijkt of wil kijken...![]()
uhu, natuurlijk.quote:Op maandag 24 juli 2006 08:53 schreef Loos het volgende:
[..]
Ik geef het 3 jaar, 2 kids erbij, een niet afgeronde HBO opleiding, 100k aan uitkeringsgeld en een trauma voor de TS.quote:Op maandag 24 juli 2006 08:57 schreef livEliveD het volgende:
Weet je wat ik nou echt irritant zou vinden. Als dit tot een relatie komt en dat over 5 jaar TS ineens in de slachtofferrol gaat zitten
Nee, zijn ex-vrouw was een enorme bitch die hem allerlei kunstjes flikte. Ze was ook nog eens Moluks, dus begreep hem ook niet precies. Wat dat betreft heb ik geluk met mijn Zuid-Amerikaanse vaderquote:Op maandag 24 juli 2006 08:56 schreef Scorpie het volgende:
Maar TS, waarom is hij gescheiden eigenlijk? Dacht zijn vrouw dat ze hem ook wel zou kunnen veranderen?
quote:Op maandag 24 juli 2006 08:58 schreef Loos het volgende:
Zo moeten de joden zich gevoeld hebben toen na jaaaaren door de woestijn gezworven te hebben, eindelijk het beloofde land in zicht kwam
En van liefde kun je niet vreten, dus kom maar weer gauw met je beentjes op de grond.quote:Op maandag 24 juli 2006 08:58 schreef Loos het volgende:
Ik snap dat het allemaal maar stom klinkt, en dom, en blind etc. Maar het is gewoon zo, ik word niet snel verliefd. Sterker nog, ik ben pas 2x echt verliefd geweest. Ik heb al best wel lang het idee dat ik een stukje mis in mijn leven, en toen ik met hem sprak etc, was dat gevoel helemaal weg. Ik had het gevoel dat ik gevonden had wat ik zochtDat klinkt heel raar, weet ik wel, maar het is gewoon zo. Zo moeten de joden zich gevoeld hebben toen na jaaaaren door de woestijn gezworven te hebben, eindelijk het beloofde land in zicht kwam
Schuif in godsnaam voor je eigen geluk dat gevoel eventjes aan de kant.quote:Op maandag 24 juli 2006 08:58 schreef Loos het volgende:
Ik snap dat het allemaal maar stom klinkt, en dom, en blind etc. Maar het is gewoon zo, ik word niet snel verliefd. Sterker nog, ik ben pas 2x echt verliefd geweest. Ik heb al best wel lang het idee dat ik een stukje mis in mijn leven, en toen ik met hem sprak etc, was dat gevoel helemaal weg. Ik had het gevoel dat ik gevonden had wat ik zocht![]()
En dat heb je natuurlijk allemaal van hem gehoordquote:Op maandag 24 juli 2006 08:59 schreef Loos het volgende:
[..]
Nee, zijn ex-vrouw was een enorme bitch die hem allerlei kunstjes flikte. Ze was ook nog eens Moluks, dus begreep hem ook niet precies. Wat dat betreft heb ik geluk met mijn Zuid-Amerikaanse vaderik begrijp hem tenminste. Vind ie zelf ook.
Natuurlijk. Dat zou ik ook zeggen als ik hem was.quote:Op maandag 24 juli 2006 08:59 schreef Loos het volgende:
[..]
Nee, zijn ex-vrouw was een enorme bitch die hem allerlei kunstjes flikte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |