abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40263505
Het heeft vijf topics geduurd, maar nu komt er toch echt een einde aan de discussie tussen de asperge en de narcis. Er is gediscussieerd, geanalyseerd, nabeschouwd en nu vinden zelfs de stamgasten uit de discussie de show niet leuk meer. Het advies was dan ook om er mee te stoppen. Nu is het dan zo ver.

Dit was een discussie over Kasta, vrouwen en relaties. De slotconclusie is als volgt: Kasta is een onverbeterlijke narcist die een voorliefde heeft voor manipuleren en provoceren. Waarschijnlijk zal hij in een relatie nooit gelukkig worden, of ooit van zijn leven werken aan zijn negatieve karaktereigenschappen, omdat hij niet luistert naar kritiek, en als hij toch eens luistert, de kritiek alsnog verwerpt.

Een waarschuwing voor alle Foksters: begin geen relatie met Kasta, want hij maakt niet alleen zichzelf, maar ook jou ongelukkig. Voor alle toekomstige exen: ga geen discussie met hem aan, want alles wat je zou willen zeggen is reeds door hem verworpen.

Het resultaat van de analyse bestond uit twee tips:

- Begin geen relatie voordat je verliefd bent geworden
- Werk aan de volgende acht eigenschappen

1 Je hebt de neiging om alle details te zien en niet the big picture.
2 Je wil je gelijk krijgen over alle kleine details.
3 Je luistert niet goed.
4 Je overdrijft.
5 Je generaliseert.
6 Je bent te heilig ervan overtuigd dat je zelf alles goed doet.
7 Je bent niet bereid om de uitleg voor waar aan te nemen als vrouwen zeggen wat ze bedoelen met bepaalde uitspraken.
8 Je bent niet bereid om de uitleg voor waar aan te nemen als een vrouw zegt waarom ze emotioneel was.

Deze tips zijn herhaaldelijk door mij en door vele andere Fokkers gegeven en keer op keer verworpen. Ondanks het feit dat meerdere keren is uitgelegd hoe je met vrouwen of met een relatie om moet gaan, weet hij het nog steeds niet, hoewel hij zegt de vrouwelijke psyche door te hebben.

Ik zal nu nog reageren op de laatste posts uit het vorige topic. Tot slot van deze OP wil ik nog de volgende Fokkers met name bedanken voor hun denk- en analyseerwerk: Xennia, MUUS, Alicey, Fokker200, dvr, Musketeer, Nadine26, Hertog_Martin, _Floddertje_, Llewella en Seneca.

De vorige topics:

Deel I
Deel II
Deel III
Deel III (dubbel en gesloten)
Deel IV
Deel V

[ Bericht 5% gewijzigd door Black_Tulip op 28-07-2006 10:48:30 ]
  vrijdag 28 juli 2006 @ 10:43:19 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40263583

Er staat 'en slot' in de TT.
Eindelijk een eind aan dit oeverloze geneuzel .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_40263840
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 10:43 schreef Copycat het volgende:

Er staat 'en slot' in de TT.
Klats er dan ook maar eentje op zou ik zeggen. Zes topics besteedt aan Kasta en relaties zijn er in mijn ogen zes teveel. Hij zal dit wel weer als egoboost zien en als je iets niet wilt is het Kasta met een nog groter ego lijkt me.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  vrijdag 28 juli 2006 @ 10:53:41 #4
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_40263851
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 10:43 schreef Copycat het volgende:

R&P gaat sluiten?
[KNE]-Mod
  vrijdag 28 juli 2006 @ 10:55:34 #5
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_40263894
Wat een suf wijf is die BT ook...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  vrijdag 28 juli 2006 @ 10:56:45 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40263922
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 10:53 schreef ThE_ED het volgende:

R&P gaat sluiten?
Streept naam uit lijstje jeansnamen.

Neuh, dit topic mag wat mij betreft nog vollopen. Ik heb er verder geen last van. Maar aangezien alles al tot in den treure herhaald is, denk ik dat het hierna wel genoeg is geweest. En gelukkig denkt B_T daar hetzelfde over .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator vrijdag 28 juli 2006 @ 10:57:02 #7
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_40263927
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 10:40 schreef Black_Tulip het volgende:

Een waarschuwing voor alle Foksters: begin geen relatie met Kasta, want hij maakt niet alleen zichzelf, maar ook jou ongelukkig. Voor alle toekomstige exen: ga geen discussie met hem aan, want alles wat je zou willen zeggen is reeds door hem verworpen.

Het resultaat van de analyse bestond uit twee tips:

- Begin geen relatie voordat je verliefd bent geworden
- Werk aan de volgende acht eigenschappen

1 Je hebt de neiging om alle details te zien en niet the big picture.
2 Je wil je gelijk krijgen over alle kleine details.
3 Je luistert niet goed.
4 Je overdrijft.
5 Je generaliseert.
6 Je bent te heilig ervan overtuigd dat je zelf alles goed doet.
7 Je bent niet bereid om de uitleg voor waar aan te nemen als vrouwen zeggen wat ze bedoelen met bepaalde uitspraken.
8 Je bent niet bereid om de uitleg voor waar aan te nemen als een vrouw zegt waarom ze emotioneel was.

Deze tips zijn herhaaldelijk door mij en door vele andere Fokkers gegeven en keer op keer verworpen. Ondanks het feit dat meerdere keren is uitgelegd hoe je met vrouwen of met een relatie om moet gaan, weet hij het nog steeds niet, hoewel hij zegt de vrouwelijke psyche door te hebben.

Ik zal nu nog reageren op de laatste posts uit het vorige topic. Tot slot van deze OP wil ik nog de volgende Fokkers met name bedanken voor hun denk- en analyseerwerk: Xennia, MUUS, Alicey, Fokker200, dvr, Musketeer, Nadine26, Hertog_Martin, _Floddertje_, Llewella en Seneca.

De vorige topics:

Deel I
Deel II
Deel III
Deel III (dubbel en gesloten)
Deel IV
Deel V
Ik moet hier toch nog even op reageren. Voor de duidelijkheid, ik kies geen kant, ik irriteer me gewoon aan bovenstaand stukje tekst. Ik vind het nl een beetje hoog van de toren blazen. Je doet nl alsof je de psyche van Kasta van A tot Z doorgrond hebt, en je waarschuwt 'vrouwelijk Fok!' nu even om vooral geen relatie met Kasta te beginnen. Ben ik de enige die dat ontzettend belachelijk, en misschien ook wel beledigend vind?

We hebben hier iemand die net doet alsof ze alles weet (ja sorry, je studeert dan wel iets wat hier mee te maken heeft, maar ik vind dat jij doet alsof je 'alles' weet nu over Kasta, en het lijkt me logisch dat dat niet zo is) en op basis van die arrogantie trekt ze een conclusie die ze ook nog even over het forum moet spuien.

Ik heb in het begin al een keer gevraagd waarom dit en publique moest, want dit had ook via een e-mailwisseling gekund. Ik snap het doel hier niet van. Wil TS zich opwerpen als een beschermheilige voor alle 'arme en naieve Fok!vrouwtjes die niet voor zichzelf kunnen denken?' Is het stiekem toch een persoonlijke hetze tegen Kasta? Het doel van dit alles ontgaat mij namelijk compleet. "De missie is volbracht", dat is een beetje wat voor gevoel ik krijg bij de OP, maar wat er aan die missie ten grondslag ligt is mij nog steeds niet duidelijk.

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de laatste delen niet meer echt gevolgd heb. Mochten de antwoorden op mijn vragen ergens in die topics staan, dan mag deze post als 'niet geplaatst' worden beschouwd.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_40263985
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 02:03 schreef Black_Tulip het volgende:
Morgen pak ik de post erbij waarin jij zei een relatie te willen.
Nee, laat ook maar, je verwerpt het toch wel weer.
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 02:01 schreef Leandra het volgende:
Waarom zou hij moeten veranderen?
Hij verandert vanzelf wel als hij echt een relatie wil.

Als je honger hebt dan eet je wat er geserveerd wordt, Kasta wil een broodje olifant in Alaska... als ie echt wil eten dan bestelt ie in Alaska wel een broodje rendier.

Dus... heel simpel..... hij wil nog niet graag genoeg.
Tegen die tijd past hij zijn bestelling wel aan.
Als dat nog echt gaat gebeuren en hij toch gelukkig wordt, mag hij namens mij Xennia een koelkast aanbieden
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 02:02 schreef milagro het volgende:
gooi eens een doek over je vriendin heen, ms dat ze dan gaat slapen.

lijkt me een stuk gezonder dan wat ze nu aan het doen is.

Dat gaat virtueel helaas een beetje moeilijk. Hij zou hebben gewild dat hij het kon...
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 02:05 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk trouwens ook wel dat autisme en kasta neuken en leren kennen ongeveer hetzelfde is.
Wat bedoel je?
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 02:06 schreef kastanova het volgende:
Hoevaak heb je mij deze reeks al kwaad zien worden?
Jij toch al minimaal 2 keer...
Oh wacht, niets zeggen, ik voel hem al aankomen "Jij ook altijd met je feitjes, ik voel het anders..." .
Slecht tegen je kritiek kunnen blijkt het beste als je alle kritiek ontkent
quote:
Goh, wat zal de rest die het geen ene reet interesseert blij zijn dat je het hen wél vertelde dan...
Dit is Fok kerel. Het is niet te vermijden dat er dingen worden gepost die sommige mensen niets interesseren.
pi_40263989
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 10:55 schreef JoeyT het volgende:
Tja, volgens mij wil ze zelf gewoon graag van bil met Kasta......zielig dit zeg......
pi_40264034
Hoe dom moet je zijn om 6 topic's een kerel te gaan analyseren.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 11:00:56 #11
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_40264037
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 10:55 schreef JoeyT het volgende:
[KNE]-Mod
pi_40264066
Jezus, B_T nu ga je echt zielig doen, net alsof je weet hoe kasta in elkaar steekt ik sluit me aan bij Coolguy!
  Moderator vrijdag 28 juli 2006 @ 11:04:03 #13
16180 crew  CoolGuy
pi_40264109
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:00 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Nou, ik ben het om eerlijk te zijn wel met JoeyT eens. Deze hele topicreeks slaat nergens op. Ze is de hele tijd op Kasta zijn opmerkingen ingegaan, maar in de OP van dit topic lees ik tussen de regels door toch dat ze vind dat zij gelijk heeft. In de topics die ik gevolgd heb kreeg ze Kasta niet vastgeluld, maar ze doet hier toch alsof ze toch wel gelijk heeft.

Het lijkt mij eerder dat ze zich heeft afgesloten voor wat Kasta reageerde, en zoiets had van "lul maar raak, wat ik vind is toch zo" en ik vind het er op lijken dat ze vanuit die gedachte de OP heeft gefabriceerd.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 11:04:26 #14
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_40264124
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 10:57 schreef CoolGuy het volgende:

Ben ik de enige die dat ontzettend belachelijk, en misschien ook wel beledigend vind?
Het is misschien een beetje nutteloos, maar ik denk dat er wel meer nodig is om kasta te beledigen, dus laten we het ook niet overdrijven.
[KNE]-Mod
  Moderator vrijdag 28 juli 2006 @ 11:05:51 #15
16180 crew  CoolGuy
pi_40264175
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:04 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Het is misschien een beetje nutteloos, maar ik denk dat er wel meer nodig is om kasta te beledigen, dus laten we het ook niet overdrijven.
Het punt is niet of Kasta zich beledigd voélt, het is meer dat over hem door iemand die hem t otaal niet kent maar wel doet alsof ze hem kent wordt gezegd dat alle Fok!vrouwen zich niet moeten inlaten met Kasta.

Als deze discussie niet op Fok! was gevoerd maar in een kringgesprek op de Dam, had ze dit geschreeuwd door een megafoon, of ze nou gelijk heeft of niet. Dat vind ik arrogant, en ook beledigend voor degene waar het over gaat, in dit geval Kasta.
pi_40264192
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 10:57 schreef CoolGuy het volgende:
Ik moet hier toch nog even op reageren. Voor de duidelijkheid, ik kies geen kant, ik irriteer me gewoon aan bovenstaand stukje tekst. Ik vind het nl een beetje hoog van de toren blazen. Je doet nl alsof je de psyche van Kasta van A tot Z doorgrond hebt, en je waarschuwt 'vrouwelijk Fok!' nu even om vooral geen relatie met Kasta te beginnen. Ben ik de enige die dat ontzettend belachelijk, en misschien ook wel beledigend vind?
Ik lees de eerste alinea en ik weet zonder naar de nick te kijken dat jij het bent

Nee, ik heb de psyche van Kasta niet van A tot Z doorgrond. Wat wel duidelijk naar boven is gekomen, en niet alleen voor mij maar ook voor vrijwel alle Fokkers die de discussie wel hebben gevolgd, is dat Kasta alle kritiek verwerpt en dien ten gevolge niet snel gelukkig zal worden in een relatie.

En die waarschuwing is welgemeend. Kasta haalt zijn vriendinnen onder andere van Fok af. Als ik toekomstige drama's kan voorkomen, doe ik dat graag.
quote:
We hebben hier iemand die net doet alsof ze alles weet (ja sorry, je studeert dan wel iets wat hier mee te maken heeft, maar ik vind dat jij doet alsof je 'alles' weet nu over Kasta, en het lijkt me logisch dat dat niet zo is) en op basis van die arrogantie trekt ze een conclusie die ze ook nog even over het forum moet spuien.
Ik ben een letterenstudent. Geen gammastudent. Ik weet niet waar jij de conclusie vandaan haalt dat ik psychologie heb gestudeerd. En nee, ik lees ook niet de Viva of een soortgelijk blad.
quote:
Ik heb in het begin al een keer gevraagd waarom dit en publique moest, want dit had ook via een e-mailwisseling gekund. Ik snap het doel hier niet van.
Er was belangstelling voor en eenmaal op Fok doet het de discussie en je geloofwaardigheid niet goed als je hem besluit op MSN voort te zetten.
quote:
Wil TS zich opwerpen als een beschermheilige voor alle 'arme en naieve Fok!vrouwtjes die niet voor zichzelf kunnen denken?' Is het stiekem toch een persoonlijke hetze tegen Kasta? Het doel van dit alles ontgaat mij namelijk compleet. "De missie is volbracht", dat is een beetje wat voor gevoel ik krijg bij de OP, maar wat er aan die missie ten grondslag ligt is mij nog steeds niet duidelijk.
Ik ging obsessief Kasta analyseren, omdat hij mij deed denken aan kerels uit mijn verleden die eveneens manipulatief zijn. Het is mijn doel om met deze mensen die mij vroeger over de toeren deden gaan een hoofdzakelijk rationele discussie te beginnen. Dat is gelukt. De analyse is nu voltooid en dus wordt het tijd dat deze reeks verdwijnt naar de bodem van R&P. Ik ben overigens gigantisch op Kasta afgeknapt en zal in de toekomst waarschijnlijk niet meer op hem reageren.
pi_40264211
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:02 schreef Scorpie het volgende:
Jezus, B_T nu ga je echt zielig doen, net alsof je weet hoe kasta in elkaar steekt ik sluit me aan bij Coolguy!
Ik had niets anders van je verwacht
pi_40264234
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:04 schreef CoolGuy het volgende:
"lul maar raak, wat ik vind is toch zo"
Dit is Kasta's houding geweest tegenover iedereen die kritiek op hem leverde.
pi_40264235
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:05 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Het punt is niet of Kasta zich beledigd voélt, het is meer dat over hem door iemand die hem t otaal niet kent maar wel doet alsof ze hem kent wordt gezegd dat alle Fok!vrouwen zich niet moeten inlaten met Kasta.

Als deze discussie niet op Fok! was gevoerd maar in een kringgesprek op de Dam, had ze dit geschreeuwd door een megafoon, of ze nou gelijk heeft of niet. Dat vind ik arrogant, en ook beledigend voor degene waar het over gaat, in dit geval Kasta.
Dat niet alleen, tot nu toe heb ik Kasta wel harde opmerkingen zien maken, maar niet op zodanige manier dat hij B_T helemaal de grond in stampt. Hij maakt wel opmerkingen over haar autisme dat te pas en te onpas overal bijgesleurd word, maar hij valt niet haar relatie aan (en dat is best knap, als je zo`n irriterend, zuigend kind als B_T die tegen je aan schurft hebt) en dat doet B_T wel: alles op relatie gebied bij Kasta is slecht, hij is een narcist en kan nooit gelukkig worden......well excuse me, je klinkt als een ex die mijn relatie betitelde als rebound-girl die heeft ook de wind van voren gehad, en niet zo`n klein beetje ook!
pi_40264250
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:08 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Dit is Kasta's houding geweest tegenover iedereen die kritiek op hem leverde.
Hij heeft overal een antwoord op, jij niet. Whats your point?
pi_40264298
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:06 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

En die waarschuwing is welgemeend. Kasta haalt zijn vriendinnen onder andere van Fok af. Als ik toekomstige drama's kan voorkomen, doe ik dat graag.

Ik ging obsessief Kasta analyseren, omdat hij mij deed denken aan kerels uit mijn verleden die eveneens manipulatief zijn. Het is mijn doel om met deze mensen die mij vroeger over de toeren deden gaan een hoofdzakelijk rationele discussie te beginnen. Dat is gelukt. De analyse is nu voltooid en dus wordt het tijd dat deze reeks verdwijnt naar de bodem van R&P. Ik ben overigens gigantisch op Kasta afgeknapt en zal in de toekomst waarschijnlijk niet meer op hem reageren.
Meid, hou op, schei uit, ik krijg de rillingen van je.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 11:10:48 #22
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_40264306
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:05 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik vind kasta een toffe user op Fok!, en misschien ook wel IRL als ik hem zou kennen, maar ik heb echt geen medelijden met hem als iemand hier een ongenuanceerde opmerking over hem zou maken. Hij doet er zelf ook alles aan om iemand uit de tent te lokken middels zijn discussiemethode en dat lukt dus soms. ik denk ook dat we het in het licht moeten zijn van " een eind eraan breien". ik heb de topics niet echt gevolgd op de kortere posts na, maar ik denk dat iedereen het er wel over eens was dat er nu wel eens een einde aan mocht komen, en tsja dan wil iedereen toch nog een laatste punt maken en dan ga je een beetj chargeren. Kasta zal wellicht ook nog een dergelijke post doen, wie zal het zeggen.
[KNE]-Mod
pi_40264348
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:10 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Ik vind kasta een toffe user op Fok!, en misshcien ook wel IRL als ik hem zou kennen, maar ik heb echt geen medelijden met hem als iemand hier een ongenuanceerde opmerking over hem zou maken. Hij doet er zelf ook alles aan om iemand uit de tent te lokken middels zijn discussiemethode en dat lukt dus soms. ik denk ook dat we het in het licht moeten zijn van " een eind eraan breien". ik heb de topics niet echt gevolgd op de kortere posts na, maar ik denk dat iedereen het er wel over eens was dat er nu wel eens een einde aan mocht komen, en tsja dan wil iedereen toch nog een laatste punt maken en dan ga je een beetj chargeren. Kasta zal wellicht ook nog een dergelijke post doen, wie zal het zeggen.
De manier waarop Kasta mensen uit de tent lokt is een stuk minder persoonlijk gericht dan je vriendinnetje nu doet.
pi_40264405
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hij heeft overal een antwoord op, jij niet. Whats your point?
Ik heb overal een antwoord op gehad. Bij mijn laatste vijf tot tien uitgebreide posts heeft hij echter niets meer durven terug te zeggen, zogenaamd omdat ik toch wel alles anders zou bedoelen
  Moderator vrijdag 28 juli 2006 @ 11:15:19 #25
16180 crew  CoolGuy
pi_40264441
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:06 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Ik lees de eerste alinea en ik weet zonder naar de nick te kijken dat jij het bent

Nee, ik heb de psyche van Kasta niet van A tot Z doorgrond. Wat wel duidelijk naar boven is gekomen, en niet alleen voor mij maar ook voor vrijwel alle Fokkers die de discussie wel hebben gevolgd, is dat Kasta alle kritiek verwerpt en dien ten gevolge niet snel gelukkig zal worden in een relatie.

[..]

Ik ben een letterenstudent. Geen gammastudent. Ik weet niet waar jij de conclusie vandaan haalt dat ik psychologie heb gestudeerd. En nee, ik lees ook niet de Viva of een soortgelijk blad.
[..]

Er was belangstelling voor en eenmaal op Fok doet het de discussie en je geloofwaardigheid niet goed als je hem besluit op MSN voort te zetten.
[..]

Enorm grappig man, dat jij weet door de 1e alinea te lezen dat ik het ben !!!!111one one eins!! Ik snap niet wat daar zo lollig aan is, maar hey, whatever rings your bell hoor Het boeit niet dat jouw waarschuwing welgemeend is, je doet gewoon alsof de rest niet voor zichzelf kan denken. Wie ben jij om te concluderen dat Kasta zo in elkaar steekt? Daar weet je nl niets vanaf. Je denkt dat te wetne op basis van wat hij zegt, of misschien weet je het wel omdat je conclusie gewoon datgene is wat je wil dat de conclusie is.

Wat je nu doet is de hele discussie bekijken en zeggen van "kijk eens, ik had door dat Kasta zo reageerde, omdat x en y en z.". Tijdens de discussie zelf kon je hem niet vastlullen, en nu achteraf doe je alsof je weet waarom hij bepaalde dingen reageerde.

Ik denk trouwens dat er een aantal mensen liever hadden gezien dat je het gesprek via de mail voortzette, maar dat wilde jij niet.

"De analyse is voltooid". Jij hebt geen objectieve analyse gedaan vind ik. Verre van dat. Wat jij hebt gedaan is met Kasta in discussie gaan, je schiet een hoop pijlen af die eigenlijk bijna allemaal hun doel missen, om vervolgens achteraf toch enorm arrogant te stellen dat 'de analyse' klaar is. Alles wat je hebt gezegd, bijna elke conclusie die je tijdens de discussie trok is door Kasta weerlegd, en nu doe je toch alsof je het allemaal wel weet.

Ik vind het ronduit belachelijk, met name je laatste zin. Dat je op hem bent afgeknapt. Waarom, omdat hij niet zei wat jij wilde horen? Alsjeblieft zeg. Ik dacht dat hij je deed denken aan kerels van vroeger, dus ik neem aan dat je vanaf het begin al geen hoge pet van hem op had. Dat klopt ook wel, want je zei reeds in het begin al dat je hem een klootzak vond. Ik vind het lijken alsof je je eerdere ervaringen met 'soortgelijke' mannen projecteert op Kasta, en nu doet alsof je op hem een overwinning hebt behaald, die ik nogal twijfelachtig vind. Eigenlijk vind ik dat je die helemaal niet hebt behaald.

Je laatste zin voegt ook eigenlijk niets toe. Ik vind het meer een behoorlijke steek onder water die ook nog wle een stukje boven water uitkomt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')