Sudoku kwam tussen ons in te staan.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom neuk jij eigenlijk niet meer met kasta?
jij doet toch wel wat je wilt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:43 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Maar is het ook normaal om zo onvermoeibaar door te gaan als ik?
damn!quote:
De weinige vrouwelijke autisten die ik ken zien er juist een beetje engelachtig uitquote:Ik heb me herhaaldelijk afgevraagd of ik niet door mijn autisme er wat mannelijker uitzie Starre gezichtsuitdrukking, mannelijke kaaklijn.. Dat soort dingen Er zijn echt mensen geweest die me er uit vonden zien als een kerel..
yeah right little whore.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:45 schreef MUUS het volgende:
*Note to self:
Nooit meer grapjes maken op FOK! over relaties die je niet hebt. Hardnekkige naweeën.
Laat me raden, die problemen met opsommingen worden veroorzaakt door je autisme?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:42 schreef Black_Tulip het volgende:
Alle andere personen die oprecht geïnteresseerd waren zijn niet zo makkelijk in een hokje te stoppen als die mensen die eveneens geïnteresseerd waren omdat het werkgerelateerd is. Het is dus ook veel moeilijker om op te sommen wie dat allemaal geweest zijn.
Je bent naast autistisch nu ook nog helderziend dus?quote:Maar er zijn dus wel mensen die het interesseert. Ik heb zo het idee dat er wederom iemand zich gemeld heeft.
En een kwartiertje geleden beweerde je nog:quote:Ik doe het niet alleen voor die mensen die zich interesseren, maar ook voor alle anderen die anders de grootste moeite zouden hebben om me te begrijpen. Onder andere jij dus.
Dus, je vertelt aan iedereen ongevraagd over je autisme...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:25 schreef Black_Tulip het volgende:
Er zijn mensen die het stickertje "merkwaardig mens" niet accepteren. Zij die het wel accepteren, vertel ik niet dat ik autisme heb.
Nee, en ik snap ook werkelijk niet waarom je de moeite neemt...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:43 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Sorryquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:43 schreef kastanova het volgende:
Oh for fucks sake... En ik maar denken dat het zo'n slecht voorbeeld was.
Ik zei weinig. Een tweede oorzaak is een persoonlijkheidsstoornis die ook wel bestempeld wordt als 'obsessief-compulsief'. Reken daar alle stalkers onder.quote:Dat zal de gemiddelde stalker ook vast als smoes gebruiken...
Alleen als we een deal hebben.quote:Kom maar met dat excuus dan.
Oh. Nou ja, het belangrijkste punt staat nog steeds overeind: dat jij anderen verwijt slecht tegen kritiek te kunnen, terwijl eigenlijk jij degene bent die zeer slecht tegen kritiek kan.quote:Dit ging toch echt over het projectie verwijtje hoor...
Of je leest mijn beargumentatie eens goed voordat je het bij voorbaat verwerpt...quote:Of je beargumenteert je verwijten eens voor de verandering...
Ja, dus zo speciaal ben je nietquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:43 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Weet je hoe slecht het voor iemands zelfvertrouwen is als je partner zit te puzzelen tijdens het neuken?quote:
Ben ik nou godverdomme weer een uitzonderingquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:46 schreef Xennia het volgende:
[..]
De weinige vrouwelijke autisten die ik ken zien er juist een beetje engelachtig uit
als je zo doorgaat denk ik stiekem dat je helemaal niet met hem wil neuken ofzo...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:50 schreef Black_Tulip het volgende:
Oh. Nou ja, het belangrijkste punt staat nog steeds overeind: dat jij anderen verwijt slecht tegen kritiek te kunnen, terwijl eigenlijk jij degene bent die zeer slecht tegen kritiek kan.
Voor jokken kom je ook al in de hel.quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:49 schreef kastanova het volgende:
Laat me raden, die problemen met opsommingen worden veroorzaakt door je autisme?.
Nee. Zag je dat ene mens wat de discussie kwam binnenvallen en mij "kwaad" maakte?quote:Je bent naast autistisch nu ook nog helderziend dus?.
Nee, niet iedereen. Er zijn namelijk, zoals ik al eerder heb gezegd, ook mensen die mijn gedrag begrijpen zonder dat ze hoeven te weten dat ik autisme heb.quote:Dus, je vertelt aan iedereen ongevraagd over je autisme...
En maar blijven beweren dat je het liever niet vertelt en/of er over begint....
Ga lekker met je slachtofferrol bij Oprah op de bank zitten joh.
Zucht, houd jij dan ook eens op met dat gezeik over haar autisme wellicht komt ze dan uit de slachtofferrolquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Laat me raden, die problemen met opsommingen worden veroorzaakt door je autisme?.
[..]
Je bent naast autistisch nu ook nog helderziend dus?.
[..]
En een kwartiertje geleden beweerde je nog:
[..]
Dus, je vertelt aan iedereen ongevraagd over je autisme...
En maar blijven beweren dat je het liever niet vertelt en/of er over begint....
Ga lekker met je slachtofferrol bij Oprah op de bank zitten joh.
Naja, na 5 topics zie ik je toch wel als stalker hoor...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:50 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik zei weinig. Een tweede oorzaak is een persoonlijkheidsstoornis die ook wel bestempeld wordt als 'obsessief-compulsief'. Reken daar alle stalkers onder.
Ik ben niet degene die telkens moeilijk doet of op zijn uitspraken terugkomt hoor...quote:Alleen als we een deal hebben.
Waarop ik dus zei dat iedereen slecht tegen kritiek kan... Kritiek wordt namelijk al snel als aanval gezien... Lees anders even voordat je weer gaat blaten...quote:Oh. Nou ja, het belangrijkste punt staat nog steeds overeind: dat jij anderen verwijt slecht tegen kritiek te kunnen, terwijl eigenlijk jij degene bent die zeer slecht tegen kritiek kan.
Welke beargumentatie precies?quote:Of je leest mijn beargumentatie eens goed voordat je het bij voorbaat verwerpt...
Ja, dus daarom deed ik je maar weg. Dat gehobbel tijdens het schrijven schoot écht niet op.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Weet je hoe slecht het voor iemands zelfvertrouwen is als je partner zit te puzzelen tijdens het neuken?
Hoezo, ze zal dan vast geen initiatief nemen tot neuken en jij doet dat zogenaamd ook nietquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Weet je hoe slecht het voor iemands zelfvertrouwen is als je partner zit te puzzelen tijdens het neuken?
Ik ben niet zo naïef dat ik geloof dat Kasta daadwerkelijk zal veranderen naar aanleiding van deze discussie. Maar hoe meer hem ingepeperd wordt dat hij moet veranderen, deste meer hij geneigd zal zijn tot verandering. Tenminste, zo werkt het normaal. Of het bij een narcist ook zo zal werken is nog maar de vraag.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:50 schreef Leandra het volgende:
Nee, en ik snap ook werkelijk niet waarom je de moeite neemt...
Je hebt nog de leeftijd en naïviteit om te denken dat je een man kunt "veranderen"??
Kasta geeft zelf aan een relatie te willen.quote:Get over it, Kasta is gewoon vrijgezel tot ie daar geen zin meer in heeft, het gros van de mensen dat geen relatie heeft maar wel goed "in de markt ligt" is vrijgezel omdat ze dat willen zijn, niet omdat ze geen relatie kunnen krijgen.
Nee, mannelijk. Je had gelijkquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:51 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ben ik nou godverdomme weer een uitzondering
Of vind je me er engelachtig uitzien?
God, je meent het!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je zo doorgaat denk ik stiekem dat je helemaal niet met hem wil neuken ofzo...
Hé verrek, je kunt slecht tegen kritiek...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:54 schreef Black_Tulip het volgende:
Nee. Zag je dat ene mens wat de discussie kwam binnenvallen en mij "kwaad" maakte?
Waarschijnlijk omdat je het hen allang verteld hebt en je het je niet meer herinnert zoals je hierboven aangeeft...quote:Nee, niet iedereen. Er zijn namelijk, zoals ik al eerder heb gezegd, ook mensen die mijn gedrag begrijpen zonder dat ze hoeven te weten dat ik autisme heb.
Wil je zeggen dat je niet van d'r afkomt en ze je achtervolgt naar andere topicsch?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, na 5 topics zie ik je toch wel als stalker hoor...
Jammer.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:55 schreef kastanova het volgende:
Naja, na 5 topics zie ik je toch wel als stalker hoor...
Jij doet juist ontzettend moeilijkquote:Ik ben niet degene die telkens moeilijk doet of op zijn uitspraken terugkomt hoor...
En ik had daarop weer gezegd dat hoe slecht jij tegen kritiek kan uitzonderlijk is, en een kenmerk van narcisme.quote:Waarop ik dus zei dat iedereen slecht tegen kritiek kan... Kritiek wordt namelijk al snel als aanval gezien... Lees anders even voordat je weer gaat blaten...
Wat dacht je van die beargumentatie die gewoon helder op het scherm kwam?quote:Welke beargumentatie precies?
Die beargumentatie die ik telkens moest raden of de beargumentatie die jij vanwege je autisme niet goed onder woorden kon brengen?
Nogmaals: beter lezen...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:57 schreef Black_Tulip het volgende:
Kasta geeft zelf aan een relatie te willen.
hij heeft anders wel de vergelijkbare piem van tommy lee jones.quote:
Waarom zou hij moeten veranderen?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:57 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ik ben niet zo naïef dat ik geloof dat Kasta daadwerkelijk zal veranderen naar aanleiding van deze discussie. Maar hoe meer hem ingepeperd wordt dat hij moet veranderen, deste meer hij geneigd zal zijn tot verandering. Tenminste, zo werkt het normaal. Of het bij een narcist ook zo zal werken is nog maar de vraag.
[..]
Kasta geeft zelf aan een relatie te willen.
gooi eens een doek over je vriendin heen, ms dat ze dan gaat slapen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:00 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je niet van d'r afkomt en ze je achtervolgt naar andere topicsch?
Ik kan beter tegen kritiek dan jij. En wat zij deed was niet zozeer kritiek als gewoon even geheel ongeïnformeerd de discussie binnenvallen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hé verrek, je kunt slecht tegen kritiek....
Oh wacht, dat is weer projectie hé?.
Nee, ik heb het hen echt niet verteld en dat weet ik zeker.quote:Waarschijnlijk omdat je het hen allang verteld hebt en je het je niet meer herinnert zoals je hierboven aangeeft...
Jij erváárt het als moeilijk... Komt vast door je autisme...quote:
En hoe wéét je dat ik slecht tegen onderbouwde kritiek kan?quote:En ik had daarop weer gezegd dat hoe slecht jij tegen kritiek kan uitzonderlijk is, en een kenmerk van narcisme.
Nu maak je me toch nieuwsgierig hoor? Heb je al wel op "invoeren" gedrukt?quote:Wat dacht je van die beargumentatie die gewoon helder op het scherm kwam?
Ik bedoel het niet lullig, maar heb jij nooit het gevoel dat je jouw vriendin niet even moet afremmen?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:00 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je niet van d'r afkomt en ze je achtervolgt naar andere topicsch?
heb jij trouwens ook wel eens met kasta geneukt?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:02 schreef milagro het volgende:
[..]
gooi eens een doek over je vriendin heen, ms dat ze dan gaat slapen.
lijkt me een stuk gezonder dan wat ze nu aan het doen is.
Die metafoor vind ik dan wel weer okequote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom zou hij moeten veranderen?
Hij verandert vanzelf wel als hij echt een relatie wil.
Als je honger hebt dan eet je wat er geserveerd wordt, Kasta wil een broodje olifant in Alaska... als ie echt wil eten dan bestelt ie in Alaska wel een broodje rendier.
Dus... heel simpel..... hij wil nog niet graag genoeg.
Tegen die tijd past hij zijn bestelling wel aan.
Oh nu ga ik ook al adviezen krijgenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:03 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet lullig, maar heb jij nooit het gevoel dat je jouw vriendin niet even moet afremmen?
Ik denk dat iemand die zo'n vriendin heeft zelf ook z'n geneuzel heeft.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:03 schreef MUUS het volgende:
Ik bedoel het niet lullig, maar heb jij nooit het gevoel dat je jouw vriendin niet even moet afremmen?
Jouw exen, die geen autisme hadden, ervoeren je eveneens als moeilijk.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:03 schreef kastanova het volgende:
Jij erváárt het als moeilijk... Komt vast door je autisme...
Jawel, maar jij verwerpt alle beargumentatie.quote:En hoe wéét je dat ik slecht tegen onderbouwde kritiek kan?
Jij hebt het immers nog niet gegeven...
Ja.quote:Nu maak je me toch nieuwsgierig hoor? Heb je al wel op "invoeren" gedrukt?
Nee, helemaal niet. Ik vraag het me af, precies zoals het er staat.quote:
Hoevaak heb je mij deze reeks al kwaad zien worden?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:02 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik kan beter tegen kritiek dan jij. En wat zij deed was niet zozeer kritiek als gewoon even geheel ongeïnformeerd de discussie binnenvallen.
Goh, wat zal de rest die het geen ene reet interesseert blij zijn dat je het hen wél vertelde dan...quote:Nee, ik heb het hen echt niet verteld en dat weet ik zeker.
Het ligt iig gevoelig.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand die zo'n vriendin heeft zelf ook z'n geneuzel heeft.
Ja, maar ik weet intussen beter dan een forum als fok voor "serieuze" zaken te gebruiken.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:05 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Ik vraag het me af, precies zoals het er staat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |