abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40045825
Dit is deel drie van onder andere een discussie die ook wel via MSN of de mail kan, maar ik vervolg hem hier zodat iedereen mee kan genieten, lief ben ik he? Tenslotte staat er al heel veel publiekelijk op Fok en wordt er vast geklaagd als het vervolg van de show jullie wordt onthouden Ook waren er nog andere dingen waar ik nog wat op wilde zeggen, maar inmiddels was het topic weer vol.

De belangrijkste hoofdlijnen in de vorige thread waren:

- Hoe vindt Kastanova een vrouw die bij hem past, een relatie met hem wil en waar Kastanova van kan houden?

en

- Waarom doet Black_Tulip nou eigenlijk zo obsessief? Ze wil door hem gepaald worden he?

Deel I
Deel II

De eerste vraag is nog steeds onbeantwoord. Noch ik, noch Kasta weet hem te beantwoorden, dus roep ik hierbij iedere Fokker op die een idee heeft om te reageren

De tweede vraag, echter, is uitgebreid ter sprake gekomen in het vorige topic. Een kort antwoord: ik heb autisme en een symptoom daarvan is obsessiviteit. Kasta is aan dat symptoom ten prooi gevallen. Een langer antwoord is te vinden in de vorige thread. Is dat niet bevredigend, dan kun je mijn postgeschiedenis doorspitten op zoek naar die topics over autisme/Asperger waar ik uitgebreid in heb gereageerd. Is dat nog steeds niet bevredigend, dan kun je één van die bestaande topics omhoog schoppen. In dit topic zal ik alleen nog de al bestaande discussie met CoolGuy afmaken.

Dan tot slot van deze OP (die ik geprobeerd heb leesbaar te houden) de laatste post uit de vorige thread:
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 01:21 schreef Xennia het volgende:
Hup nu je mandje in want je obsessie had tot gevolg dat je het veels te laat maakte en dat heeft weer tot gevolg dat je morgen niet lekker in je vel zit
Een waarheid als een koe en ik ben dan ook gaan slapen
pi_40045880
er was toch al een vervolg, geopend door kasta zelf?
  vrijdag 21 juli 2006 @ 13:32:35 #3
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_40045912
Bitchslap die psychobitch :{w

Hier waren we alweer bezig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')