Mja dat lijkt me dan ook het beste. Je huisarts kan je prima doorverwijzen naar iemand.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:42 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Zoek professionele hulp.
quote:Op maandag 3 juli 2006 19:45 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik wil voor wat geld best naar je luisteren. Ben dan wel geen profesional maar toch.
Wat nouquote:
sorry voio rm'n reactiequote:Op maandag 3 juli 2006 19:48 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Wat nou? Hij zoekt gewoon een luisterend oor en liever geen psycholoog.
Slim ben jij.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:50 schreef Lixi het volgende:
[..]
sorry voio rm'n reactievond het nogal sarcastisch klinken. Ben de reacties in ONZ gewend, vandaar. Maar sorry dus
![]()
ik doe 't voor 80% van wat hij vraagtquote:Op maandag 3 juli 2006 19:45 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik wil voor wat geld best naar je luisteren. Ben dan wel geen profesional maar toch.
gaat er ff serieus op inquote:Op maandag 3 juli 2006 19:50 schreef Lixi het volgende:
[..]
sorry voio rm'n reactievond het nogal sarcastisch klinken. Ben de reacties in ONZ gewend, vandaar. Maar sorry dus
![]()
Als het echte vrienden zijn, etc...quote:Op maandag 3 juli 2006 19:19 schreef shoarma het volgende:
Ik heb een goeie vriendengroep en ook een paar goede vrienden, maar ik wil niet mijn relatie met hen verpesten door mijn problemen met hen te bespreken: het heeft me al heel veel moeite gekost deze vriendschappen op te bouwen.
quote:
Geen advies. Lees en ontdek wat hij wilquote:Nouja, als je al aangeeft niet met je vrienden te willen praten, en het hier ook niet op Fok! te willen gooien; wat voor advies wil je hier dan![]()
En ik doe het voor 115 % van wat hij vraagt. Nof steeds 5% goedkoper dan het eerste bod dus.quote:
niet iedereen legt zn gevoelens zo makkelijk bloot, ook niet tegenover vriendenquote:Op maandag 3 juli 2006 22:25 schreef Wolkje het volgende:
Leuke vrienden ben je als je bang bent dat je vriendschap kapot gaat als je dingen met hun bespreekt die jou bezighouden. Daar zijn vrienden toch ook voor, of zie ik dat nou verkeerd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |