abonnement Unibet Coolblue
  zondag 4 juni 2006 @ 09:32:56 #101
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_38522691
arm Frummeltje wat sneu voor die lieve poes

En voor jou óók, je zult ook wel verdrietig wezen dat 't zo is afgelopen.
Ik hoop wel dat Frummel nu vlug en goed opknapt

Vanmiddag dus hopelijk goede bereichten dat ze weer thuis is en zich weer wat beter voelt. Wel heel erg sneu dat ze nu geen kitten te verzorgen heeft.

Ben benieuwd wat de DA vind over de doodsoorzaak van de andere kittens. Heb je ook verteld dat Frummel al zo lang bloed verloor ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_38522753
quote:
Op zondag 4 juni 2006 09:32 schreef deedeetee het volgende:
arm Frummeltje wat sneu voor die lieve poes

En voor jou óók, je zult ook wel verdrietig wezen dat 't zo is afgelopen.
Ik hoop wel dat Frummel nu vlug en goed opknapt

Vanmiddag dus hopelijk goede bereichten dat ze weer thuis is en zich weer wat beter voelt. Wel heel erg sneu dat ze nu geen kitten te verzorgen heeft.

Ben benieuwd wat de DA vind over de doodsoorzaak van de andere kittens. Heb je ook verteld dat Frummel al zo lang bloed verloor ?
Ja, en dat vond hij vreemd want meestal als een poes langer bloed dan duid dat op een miskraam. Maar dat was dit niet want 2 kittens zijn levend geboren.

Heb net de DA even gebeld en hij zei dat Frummel al weer wat actiever is. Ze heeft zelfs al weer wat gegeten en gedronken.

Een vriendin van mij heeft 5 kittens in huis, de moederpoes wil er niks van weten dus de kittens worden met de fles gevoed. We willen proberen of het lukt om er 2 of 3 bij Frummel te laten.

Heb ooit 2 poezen gehad die bijde in dezelfde week kittens kregen, maar 1 van de poezen wilde 1 van haar kleintjes niet verzorgen. Die hebben we toen bij de andere poes in de doos gelegd en die zorgde er met alle liefde voor
pi_38522780


[ Bericht 100% gewijzigd door Kroketje op 04-06-2006 09:50:24 ]
pi_38522987
Dat is wel een lief idee, heeft ze toch nog haar kleintjes
  zondag 4 juni 2006 @ 10:53:00 #105
30488 coolbabe
My little pwny
pi_38523376
Ach wat sneu dat ze het alledrie niet hebben gehaald
Ik hoop dat ze de andere kleintjes liefdevol adopteert
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_38523468
Ah, wat jammer zeg, dat het zo gelopen is.
Ben benieuwd of Frummel die andere kittens wil adopteren.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_38524493
Bij honden is het zo dat als er 1 pup vast zit en daar te lang blijft zitten het de rest van de puppy's kan vergiftigen.

Ons laatste nest waren 12 puppy's waarbij de 1e dus ook vast zat, deze is overleden en de andere 11 zijn gehaald met keizersnede...
pi_38524609
wat sneu
Hopelijk addopteert ze de andere kleintjes
pi_38524747
Kroketje welke dierenarts wilde je gisteren nou niet helpen dan?
Zou het zelf graag willen weten omdat ik dan persoonlijk niet graag meer bij deze dierenarts mijn dieren zou willen laten behandelen.

Al met al is het dus geen goede afloop geweest voor de kittens , gelukkig komt Frummel er wel bovenop. Goed idee om te proberen om de andere kittens die door hun moeder zijn afgestoten misschien wel bij Frummel kunnen worden geplaatst. Maar ik vraag me af waarom je niet zou proberen om het hele nest erbij te zetten ipv. het nest uit elkaar te trekken.
pi_38529171
quote:
Op zondag 4 juni 2006 11:57 schreef Xanthe het volgende:
Kroketje welke dierenarts wilde je gisteren nou niet helpen dan?
Zou het zelf graag willen weten omdat ik dan persoonlijk niet graag meer bij deze dierenarts mijn dieren zou willen laten behandelen.

Al met al is het dus geen goede afloop geweest voor de kittens , gelukkig komt Frummel er wel bovenop. Goed idee om te proberen om de andere kittens die door hun moeder zijn afgestoten misschien wel bij Frummel kunnen worden geplaatst. Maar ik vraag me af waarom je niet zou proberen om het hele nest erbij te zetten ipv. het nest uit elkaar te trekken.
Huisman uit Hoogezand, die had het te druk.
pi_38529192
quote:
Op zondag 4 juni 2006 11:57 schreef Xanthe het volgende:
Kroketje welke dierenarts wilde je gisteren nou niet helpen dan?
Zou het zelf graag willen weten omdat ik dan persoonlijk niet graag meer bij deze dierenarts mijn dieren zou willen laten behandelen.

Al met al is het dus geen goede afloop geweest voor de kittens , gelukkig komt Frummel er wel bovenop. Goed idee om te proberen om de andere kittens die door hun moeder zijn afgestoten misschien wel bij Frummel kunnen worden geplaatst. Maar ik vraag me af waarom je niet zou proberen om het hele nest erbij te zetten ipv. het nest uit elkaar te trekken.
Wil die vriendin van me niet, ze wil er een paar thuis houden om te proberen dat de moederpoes ze toch accepteerd.
pi_38530400
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:29 schreef yvonne het volgende:
kroketje, weg, kloon van gebande user.
Vandaar dat ik het topic sluit nu.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')