absoluut niet. Dat zeg ik niet. Maar wel beter dan het condoom opzich.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En de pil is het enige goede voorbehoedsmiddel volgens jou???
Oeh, living dangerously!quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:32 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
qua veiligheid is het idd flink oke om double dutch te doen. Maar er zijn genoeg die het iet doen. Zoals mijn vriend en ik. Met condoom is het lang niet zo lekker.
Overigens vindt ik het zelf erg overdreven om het met 2 dingen te doenMaar wie ben ik
True that.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:32 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Met condoom is het lang niet zo lekker.
Eensch.. Zonder condoom is inderdaad stukken beter.. Maar omdat mijn vriendin een keer telaat was met ongesteld zijn waren we even behoorlijk geschrokken.. Sindsdien doen we het weer lekker dubbelop totdat we weer vertrouwen in haar cyclus hebbenquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:32 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
qua veiligheid is het idd flink oke om double dutch te doen. Maar er zijn genoeg die het iet doen. Zoals mijn vriend en ik. Met condoom is het lang niet zo lekker.
Overigens vindt ik het zelf erg overdreven om het met 2 dingen te doenMaar wie ben ik
Als je een vaste vriendin hebt ga je toch niet met een regenjas aan neuken. Je hebt tegenwoordig hele goeie middelen om niet zwanger te raken. Zoals z`n staaf in je arm, hoor ik goede verhalen over.quote:
Dat hoop ik dan maar.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:34 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
bij goed gebruik van de pil is er helemaal niks gevaarlijks aan.
ik maak me elke maand opnieuw zorgenquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:34 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Eensch.. Zonder condoom is inderdaad stukken beter.. Maar omdat mijn vriendin een keer telaat was met ongesteld zijn waren we even behoorlijk geschrokken.. Sindsdien doen we het weer lekker dubbelop totdat we weer vertrouwen in haar cyclus hebben![]()
Wanneer je voorzichtig genoeg bent is er ook met een condoom niks aan de hand.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:33 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
absoluut niet. Dat zeg ik niet. Maar wel beter dan het condoom opzich.
Veel beter IMHO zelfs.
Hoeveel vrouwen worden er zwanger die enkel het condoom gebruiken?
En hoeveel met de pil?
Juist
quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:35 schreef frankium het volgende:
[..]
Zoals z`n staaf in je arm, hoor ik goede verhalen over.
Bij goed gebruik van het condoom idem.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:34 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
bij goed gebruik van de pil is er helemaal niks gevaarlijks aan.
Volgens mij bestaat er nu ook een mannenpil, kunnen jullie samen slikken!quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:35 schreef frankium het volgende:
[..]
Als je een vaste vriendin hebt ga je toch niet met een regenjas aan neuken. Je hebt tegenwoordig hele goeie middelen om niet zwanger te raken. Zoals z`n staaf in je arm, hoor ik goede verhalen over.
heb ik ook geen verstand van verder, maar vriendinnen van vrienden enzo, je weet wel. Je hoort wel is wat op een verjaardag.quote:
Die bestaat toch al een tijdje?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat er nu ook een mannenpil, kunnen jullie samen slikken!
2 wekenquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:36 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik maak me elke maand opnieuw zorgenen toch vertik ik het om met condoom te doen. Niet omdat ik dom en naief ben...enkel omdat ik weet dat ik gewoon netjes mn pil inneem,en toch niet zwanger ben
en hoeveel is te laat? Ik ben ook wel eens 3 dagen te laat. Vooral als ik de pil maar 1 maand slik. Normaal slik ik hem 3 maanden door
Kan scheuren/gaatje in komen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bij goed gebruik van het condoom idem.
Hier had ik echt nog nooit van gehoord.quote:
jij leest wel erg selectief.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wanneer je voorzichtig genoeg bent is er ook met een condoom niks aan de hand.
Zolang je maar goed oplet.
Er zijn ook genoeg vrouwen die dwars door de pil heen zwanger worden.
Daarbij kan het ook zo zijn dat een vrouw de pil niet eens mag slikken, dus dan geen sex meer volgens jou of diegene moet maar accepteren dat je veel sneller een kleine krijgt dan wanneer ze aan de pil is??
Pil blijft veiliger IMHO.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:38 schreef Mattt het volgende:
[..]
Kan scheuren/gaatje in komen.
Kan je niks aan doen.
Fabeltje...quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat er nu ook een mannenpil, kunnen jullie samen slikken!
Ja, maar hij had het over een staaf in de arm, lijkt mij persoonlijk helemaal niks, het lijkt me wel veilig als je lekker samen aan de pil bent, hoeft er ook niks in de arm te worden gestopt.quote:
Klopt klopt , maar goed we kunnen wel gaan panieken het heeft geen zin.quote:
ik heb vaak zat gehad dat ik de pil in de 3de week ben vergeten,dan is er dus helemaal niks aan de hand. Gewoon gelijk stoppen of doorslikken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bij goed gebruik van het condoom idem.
Dus ...quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:40 schreef Copycat het volgende:
Zullen we die hele pil versus condoom discussie hier even laten voor wat het is?
Zo is straks het hele topic off topic vol zonder dat TS kans krijgt te reageren.
Dank.
Heb er laatst nog 50 van CZ gekregen!quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:40 schreef Mattt het volgende:
[..]
Condooms zijn echt klote dingen én duur.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:40 schreef Mattt het volgende:
[..]
Als je gewoon goed de pil slikt op vaste tijden is er niks aan het handje.
Condooms zijn echt klote dingen én duur.
Goed gebruik: op tijd omdoen, goed afrollen, zorgen voor een goede maat (niet te klein), meteen afdoen als je klaar gekomen bent...nou ja, dat soort dingen. Een condoom scheurt niet zomaar, die scheurt omdat je hem niet goed gebruikt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:38 schreef Mattt het volgende:
[..]
Kan scheuren/gaatje in komen.
Kan je niks aan doen.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Goed gebruik: op tijd omdoen, goed afrollen, zorgen voor een goede maat (niet te klein), meteen afdoen als je klaar gekomen bent...nou ja, dat soort dingen. Een condoom scheurt niet zomaar, die scheurt omdat je hem niet goed gebruikt.
open jij een ander topic miss sly,wil ik daar best verder met je in discussie gaanquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:40 schreef Copycat het volgende:
Zullen we die hele pil versus condoom discussie hier even laten voor wat het is?
Zo is straks het hele topic off topic vol zonder dat TS kans krijgt te reageren.
Dank.
das toch algemeen bekend.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:49 schreef mrcool het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg! Alsof met de komst van een kindje je toekomst voorbij is!
Euh nee hoor, m'n vrouwtje is doktersassistente dus ik ken ze bijna allemaal...quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:39 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
jij leest wel erg selectief.
De kans dat je met een condoom op de juiste gebruikersmanier zwanger wordt is vele malen groter. Ik wil wel cijfers gaan opzoeken als je dat gerust stelt hoor.
En ja,er zullen idd wel vrouwen zijn die echt met goed slikken van de pil zwanger worden. Dat is 1% van de pil gebruikers. De rest wordt zwanger door stomme fouten. Zoals diarree,en dan gewoonweg niet een nieuwe pil nemen,maar lekker doorneuken. Of kotsen,en dan ook geen nieuwe pil nemen. Of men neemt hem te laat in blablabla.
Het komt idd wel eens voor dat de vrouw de pil niet mag slikken,maar denk je echt dat de pil en het condoom de enige voorbehoedsmiddelen zijn?
Het is juist niet offtopic, hooguit semiofftopic, mensen kunnen hier lezen hoe ze ongewenst zwangerschap kunnen voorkomen, ervaringen, tips, meningen, ideeen. Zo is bijv te lezen dat TS helemaal niet op een kind zit te wachten nu en dat zullen een aantal mensen die reageren wel herkennen....quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:40 schreef Copycat het volgende:
Dank.
Helaas had TS de condooms gecheckt op gaatjes na gebruik, ik vermoed dat het mis is gegaan met het voorvocht oid.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Goed gebruik: op tijd omdoen, goed afrollen, zorgen voor een goede maat (niet te klein), meteen afdoen als je klaar gekomen bent...nou ja, dat soort dingen. Een condoom scheurt niet zomaar, die scheurt omdat je hem niet goed gebruikt.
Het is in dit topic wél off topic aangezien dat totaal niet de vraagstelling is van TS en zijn topic op deze manier gekapt wordt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:44 schreef SolidasRock het volgende:
Het is juist niet offtopic, hooguit semiofftopic, mensen kunnen hier lezen hoe ze ongewenst zwangerschap kunnen voorkomen, ervaringen, tips, meningen, ideeen. Zo is bijv te lezen dat TS helemaal niet op een kind zit te wachten nu en dat zullen een aantal mensen die reageren wel herkennen....
En ik vermoed dat hij de vader helemaal niet is, hij heeft het volle recht om te weten of dat dat wel zo is.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
ik vermoed dat het mis is gegaan met het voorvocht oid.![]()
Ik hoef er geen disscussie overquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:43 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
[..]
open jij een ander topic miss sly,wil ik daar best verder met je in discussie gaan
Of ze heeft sex gehad met een ander. Ik hoop natuurlijk dat het toch zijn kind is...quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Helaas had TS de condooms gecheckt op gaatjes na gebruik, ik vermoed dat het mis is gegaan met het voorvocht oid.![]()
daar kan de TS makkelijk achterkomen,alhoewel dat met het voorvocht gebeuren IMHO een stuk aannemelijker isquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Of ze heeft sex gehad met een ander. Ik hoop natuurlijk dat het toch zijn kind is...
Als dit kind inderdaad geboren gaat worden, zou ik er als ik TS was zeker op staan dat er een DNA-test gedaan zou worden. Ik zou ook niet zomaar aannemen in dit geval dat het wel zou waar zou zijn. En de relatie is toch al pet, en als zij besluit het kind te laten komen, wordt de relatie ws. niet meer goed. Deze motie van wantrouwen kan dan niet echt veel meer kapot makenquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:46 schreef mrcool het volgende:
[..]
En ik vermoed dat hij de vader helemaal niet is, hij heeft het volle recht om te weten of dat dat wel zo is.
En wat is de vraag dan precies?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is in dit topic wél off topic aangezien dat totaal niet de vraagstelling is van TS en zijn topic op deze manier gekapt wordt.
Open er dan, zoals Zwaffel oppert- een nieuw topic hierover in SEX.
En verdere discussie hierover svp in Feedback.
Hierop is al op pagina 1 meerdere malen antwoord gegeven, ja dat kan.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:33 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Vandaar is mijn vriendin naar het ziekenhuis gegaan omdat er haar verteld was dat ze een operatie moest ondergaan om wat vleesbomen weg te halen. Arts op vakantie dus andere arts die er niet van overtuigd was en een onderzoek heeft laten uitvoeren aangezien ze niet constant pijn had. Wat blijkt nou... ze is zwanger.. al 10 weken.
Hoe is dit mogelijk als er altijd een condoom gebruikt wordt en die ook elke keer gecontroleerd wordt op lekken(niet het geval dus) en ze in die afgelopen 10 weken ook al 2 keer ongesteld is geweest.
Dus condoom vertoonde geen gebrekken en ze is wel gewoon netjes telkens ongesteld geworden.. Afgelopen weekend nog...
Kan dit of mis ik iets??? Even normale reacties please...
Dat soort aannames vindt ik wel een beetje vroeg, natuurlijk kan TS een vaderschapstest vragen als het kindje is geboren, maar om daar meteen van uit te gaan is wel een beetje gevaarlijk, dan bestempel je zijn vriendin als vreemdgangster en je kent haar niet eens.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:46 schreef mrcool het volgende:
[..]
En ik vermoed dat hij de vader helemaal niet is, hij heeft het volle recht om te weten of dat dat wel zo is.
Het wordt in ieder geval geheel andersquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:49 schreef mrcool het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg! Alsof met de komst van een kindje je toekomst voorbij is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |