Bij deze nogmaals. TS waarom is je vriendin in godsnaam niet aan de pil?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:11 schreef mrcool het volgende:
[..]
Dit heb ik ook al gevraagd op vorige pagina, geen antwoord op gehad tot dusver...
Alsof een abortus voor een man wel makkelijker zou zijn omdat het niet in zijn lichaam plaats vindtquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.
Een abortus niet niks hoor en het is wel de vrouw die het moet ondergaan.
|quote:
ja klopt , maar geloof me.. als meisjes een antibioticakuurtje krijgen oid weten toch veel niet dat het effect heeft op de pil.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:10 schreef milagro het volgende:
[..]
aan per ongeluk expres slordige gebruikers vooral, denk ik dan weer.
als je echt niet zwanger wil raken neem je die pil gewoon op tijd iedere avond.
de dames die door ziekte of medicijngebruik , waardoor de pil niet werkte naar behoren, zwanger raken zijn volgens mij zwaar in de minderheid
Nee, en jij loopt straks met een schuldgevoel, ook al zegt ze dat je je niet met het kind hoeft te bemoeien, je niets hoeft te betalen en je het zelfs nooit hoeft te zien. Tof hè.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:10 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Ik kan mijn vriendin niet dwingen om een abortus te nemen, maar is het dan wel normaal dat zij mij in feite wel kan dwingen een kind te accepteren?? IMHO niet bepaald...
Ben ik met je eens hoor, maar ik vind het wel erg makkelijk om als man gewoon te roepen dat je er nog niet klaar voor bent en vervolgens alle verantwoordelijkheid om het "probleem" op te lossen bij de vrouw neer te leggen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een ongewenst kind opvoeden is ook niet bepaald niets ...
hetzelfde met mn zus. Komt ze na 5 a 6 maanden aan,ja ik ben zwanger. Ja ik slik de pil,en ik ben ongesteld.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:06 schreef milagro het volgende:
[..]
dat en dat een kindje in je buik schopt en datt schoppen is echt een heel ander gevoel dan het rommelen van de darmen.
die verhalen geloof ik dus ook nooit zo, dames die na 9 maanden volkomen onverwacht voor zichzelf, een kind baren.
lijkt me meer een geval van heftige ontkenning, uit angst of zo.
of je nu ongesteld wordt nog (spotting) of niet, je merkt aan zoveel andere zaken dat er iets in je buik zit, en dus vooral dat schoppen em draaien van je kindje.
dat zal best, maar zoals ik al zei, komt dat vast niet zo vaak voor.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:12 schreef Mattt het volgende:
[..]
|
ok
[..]
ja klopt , maar geloof me.. als meisjes een antibioticakuurtje krijgen oid weten toch veel niet dat het effect heeft op de pil.
schuldgevoel slijt...quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:13 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, en jij loopt straks met een schuldgevoel, ook al zegt ze dat je je niet met het kind hoeft te bemoeien, je niets hoeft te betalen en je het zelfs nooit hoeft te zien. Tof hè.
dat vermeldt de apotheek en huisarts.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:12 schreef Mattt het volgende:
[..]
|
ok
[..]
ja klopt , maar geloof me.. als meisjes een antibioticakuurtje krijgen oid weten toch veel niet dat het effect heeft op de pil.
moet je die dames eens vertellen dat de pil doorslkken tijdens de zwangerschap niet echt gezond is voor het kind, zul je zien dat ze nauwelijk in paniek raken....... omdat ze de pil helemaal niet sliktenquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:14 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
hetzelfde met mn zus. Komt ze na 5 a 6 maanden aan,ja ik ben zwanger. Ja ik slik de pil,en ik ben ongesteld.
tuuuuuuuuuuuuuuuuuulk. Maar dan wist ik uit betrouwebare bron al dat zei altijd een kind wilde,haar vriend niet,en ws gewoon gestopt is met de pil.
Er gaat toch verdomme een bel af als je opeens flink aankomt![]()
ik vind het een beetje laag dat j als vrouw de man geheel buitensluit. ja het is haar lichaam,maar het is zijn zaadquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Ben ik met je eens hoor, maar ik vind het wel erg makkelijk om als man gewoon te roepen dat je er nog niet klaar voor bent en vervolgens alle verantwoordelijkheid om het "probleem" op te lossen bij de vrouw neer te leggen.
Als je als vrouw onverwachts zwanger raakt zie ik steeds dit soort reactie's, het zal wel van een ander zijn, ze heeft de boel vast bedonderd, etc...
Vind het een beetje laag..
Ja rightquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:14 schreef milagro het volgende:
[..]
dat zal best, maar zoals ik al zei, komt dat vast niet zo vaak voor.
dames die roepen "ik snap er niets van, ik slik toch echt de pil" zijn 9 vd 10 keer niet ziek, slikken geen medicijnen, hebben niet een week gekotst of aan de race geweest, maar hebben de pil gewoon niet geslikt, of niet goed geslikt.
en dan zeggen "ik hoor zeker bij die 1% bij wie de pil niet werkt!!!!"
ja right![]()
Euh, ik neem het juist voor de kerels op, vriendelijke vriend.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:15 schreef avotar het volgende:
[..]
schuldgevoel sluit...
wat laat je toch merken dat je een vrouw bent MUUS.
Gebeurt heus wel dat de doktor het is een keer vergeet te zeggen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:15 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
dat vermeldt de apotheek en huisarts.
En dan nog,ik heb zoveel rotzooi gekregen van de dokter. Als de dokter het vergeet te zeggen vraag je hettoch zelf na?
Maar als een vrouw roept dat ze er nog niet klaar voor is moet de man maar accepteren dat het weggehaald wordt.. Jij meet met 2 maten!quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Ben ik met je eens hoor, maar ik vind het wel erg makkelijk om als man gewoon te roepen dat je er nog niet klaar voor bent en vervolgens alle verantwoordelijkheid om het "probleem" op te lossen bij de vrouw neer te leggen.
Als je als vrouw onverwachts zwanger raakt zie ik steeds dit soort reactie's, het zal wel van een ander zijn, ze heeft de boel vast bedonderd, etc...
Kinderen moet je nemen als de wereldbevolking zienderogen vermindert, of omdat het van je verwacht wordt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:49 schreef mrcool het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg! Alsof met de komst van een kindje je toekomst voorbij is!
Ik vind het een beetje laag om als ruim volwassen vrouw een vent die nog studeert en nog lang niet toe is aan het vaderschap, zo voor het blok te zetten, en zijn eerste paniek en zich afzetten tegen, als onverantwoordelijk weg te zetten.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verkeerd geinterpreteerdquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:17 schreef MUUS het volgende:
[..]
Euh, ik neem het juist voor de kerels op, vriendelijke vriend.
Schuldgevoel sluit? Je bedoelt slijt?. Nah, een kind slijt niet weg, hoor, dat vergeet je niet. En dan natuurlijk altijd nog fijn afwachten tot de 18e verjaardag en jouw deurbel ineens gaat.
Ik kan en ik ga haar ook niet dwingen tot een abortus hoor..Haar duidelijk maken dat ik het niet wil en als helemaal niet er voor kan zorgen dat kan ik wel. Dus met andere woorden... erg spijtig om te zeggen maar er voor zijn kan ik niet opbrengen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:13 schreef senesta het volgende:
[..]
ik hoop dat nin dat wel altijd doetquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:18 schreef Mattt het volgende:
[..]
Gebeurt heus wel dat de doktor het is een keer vergeet te zeggen.
Ja , sommige grietjes zijn nou eenmaal dom om er niet naar te informeren of wat dan ook.
Onzin! Je wilt zelf geen kinderen haal ik hieruit op? Mij lijkt het serieus het mooiste moment om dat mee te maken hoor, maar dat is natuurlijk persoonlijk...quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:21 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Kinderen moet je nemen als de wereldbevolking zienderogen vermindert, of omdat het van je verwacht wordt.
Voor zulke mensen is inseminatie uitgevonden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wat zij doet is het probleem bij hem neerleggen, ik ben zwanger, ik ga het houden en jij hebt niks te zeggen.
maar vast niet als het ongewenst isquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:23 schreef mrcool het volgende:
[..]
Onzin! Je wilt zelf geen kinderen haal ik hieruit op? Mij lijkt het serieus het mooiste moment om dat mee te maken hoor, maar dat is natuurlijk persoonlijk...
Ja, maar dan toch wel dan pas wanneer je er zelf klaar voor bent, niet wanneer je als het ware gedwongen wordt. Dan lijkt het mij eerder een nachtmerrie.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:23 schreef mrcool het volgende:
Mij lijkt het serieus het mooiste moment om dat mee te maken hoor, maar dat is natuurlijk persoonlijk...
Ja, dat klopt, maar helaas is in dit geval TS er zelf bij geweest en is de vader niet onbekend.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:24 schreef mrcool het volgende:
[..]
Voor zulke mensen is inseminatie uitgevonden.
Dat is toch helemaal niet relevant? Er kunnen voldoende redenen zijn waarom een vrouw niet aan de pil is. Goed gebruik van een condoom zou in principe ook voldoende bescherming moeten bieden, bij goed gebruik enzo.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:12 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Bij deze nogmaals. TS waarom is je vriendin in godsnaam niet aan de pil?
Hier ben ik dus echt niet 100% zeker over...quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:28 schreef Zwaffel het volgende:
Waar is TS eigk? ik wil weten waarom ze niet aan de pil is
quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:18 schreef ItsAllOutThere het volgende:
BRB soon... Heb een vergadering met de big boss.. Thnx tot later
Uiteraard, ik bedoel ook als je er allebei helemaal klaar voor bent. Zo'n klein mensje, ik kan daar serieus helemaal bij wegsmelten!quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar dan toch wel dan pas wanneer je er zelf klaar voor bent, niet wanneer je als het ware gedwongen wordt. Dan lijkt het mij eerder een nachtmerrie.
Vergadering met de Big Boss..quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:28 schreef Zwaffel het volgende:
Waar is TS eigk? ik wil weten waarom ze niet aan de pil is
yeah,right. En condoom beschermt dus lang niet zo goed als de pil. En misschien is het niet relevant,maar ik wil het gewoon weten.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet relevant? Er kunnen voldoende redenen zijn waarom een vrouw niet aan de pil is. Goed gebruik van een condoom zou in principe ook voldoende bescherming moeten bieden, bij goed gebruik enzo.
Same here, maar alles op zijn tijd dunkt me..quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:29 schreef mrcool het volgende:
[..]
Uiteraard, ik bedoel ook als je er allebei helemaal klaar voor bent. Zo'n klein mensje, ik kan daar serieus helemaal bij wegsmelten!![]()
Wel relevant. Als je geen kinderen wil kun je beter goede voorbehoedsmiddelen gebruiken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet relevant? Er kunnen voldoende redenen zijn waarom een vrouw niet aan de pil is. Goed gebruik van een condoom zou in principe ook voldoende bescherming moeten bieden, bij goed gebruik enzo.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:29 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
En misschien is het niet relevant,maar ik wil het gewoon weten.
Sarcasme is voor sommige mensen best moeilijk.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:22 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verkeerd geinterpreteerd![]()
Een combinatie is nog altijd het beste lijkt mij, mijn vriendin en ik doen ook altijd een combinatie van pil en condoom..quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:29 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
yeah,right. En condoom beschermt dus lang niet zo goed als de pil. En misschien is het niet relevant,maar ik wil het gewoon weten.
Uiteraard, ik ben nu 25 en mijn vriendin 22, dus dat gaat denk ik ook nog wel even duren.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:29 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Same here, maar alles op zijn tijd dunkt me..
Inderdaadquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
Sarcasme is voor sommige mensen best moeilijk..
En de pil is het enige goede voorbehoedsmiddel volgens jou???quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:30 schreef frankium het volgende:
[..]
Wel relevant. Als je geen kinderen wil kun je beter goede voorbehoedsmiddelen gebruiken.
Maarja, leven van TS is wel voorbij. Ga maar lekker posten in OUD![]()
Ook daar heb je testen voor!quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:27 schreef mrcool het volgende:
[..]
Hier ben ik dus echt niet 100% zeker over...
qua veiligheid is het idd flink oke om double dutch te doen. Maar er zijn genoeg die het iet doen. Zoals mijn vriend en ik. Met condoom is het lang niet zo lekker.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:30 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Een combinatie is nog altijd het beste lijkt mij, mijn vriendin en ik doen ook altijd een combinatie van pil en condoom..
waar lees je datquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En de pil is het enige goede voorbehoedsmiddel volgens jou???
Ik ben 21 en mijn vriendin 19quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:31 schreef mrcool het volgende:
[..]
Uiteraard, ik ben nu 25 en mijn vriendin 22, dus dat gaat denk ik ook nog wel even duren.
Klopt, en als ik TS zou zijn dan zou ik ook zeker zo'n testje willen.quote:
Ben ik echt de enige die zijn wenkbrauwen fronste bij het onveilige condoom (TS was overtuigd dat hij het veilig gebruikt) en bij deze quote vermoed dat ze haar eigen ontrouw op haar vriendje projecteert?quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:53 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Nou omdat we de laatste maanden eigenlijk al zoveel ruzie maken liep het een beetje op de klippen. Ze denkt dat ik haar ga verlaten om verscheidene redenen maar dat is niet waar. Laatse ruzie was om het feit dat ze mij nou niet echt goed behandelde en altijd maar dacht dat ik dingen verkeerd deed of vreemd ging. Als ik zeg ik ga boodschappen doen is dat voor haar geheimtaal dat ik naar een ander iemand toe ga om even lekker vreemd te gaan. Ze is gewoon erg onzeker. Maar hoe dan ook. Ze DENKT dus dat als ze het weg haalt ik toch binnenkort haar ga verlaten dus dan kan ze het net zo goed houden aangezien ze toch nog een tweede kind wilde..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |