Bij deze nogmaals. TS waarom is je vriendin in godsnaam niet aan de pil?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:11 schreef mrcool het volgende:
[..]
Dit heb ik ook al gevraagd op vorige pagina, geen antwoord op gehad tot dusver...
Alsof een abortus voor een man wel makkelijker zou zijn omdat het niet in zijn lichaam plaats vindtquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.
Een abortus niet niks hoor en het is wel de vrouw die het moet ondergaan.
|quote:
ja klopt , maar geloof me.. als meisjes een antibioticakuurtje krijgen oid weten toch veel niet dat het effect heeft op de pil.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:10 schreef milagro het volgende:
[..]
aan per ongeluk expres slordige gebruikers vooral, denk ik dan weer.
als je echt niet zwanger wil raken neem je die pil gewoon op tijd iedere avond.
de dames die door ziekte of medicijngebruik , waardoor de pil niet werkte naar behoren, zwanger raken zijn volgens mij zwaar in de minderheid
Nee, en jij loopt straks met een schuldgevoel, ook al zegt ze dat je je niet met het kind hoeft te bemoeien, je niets hoeft te betalen en je het zelfs nooit hoeft te zien. Tof hè.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:10 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Ik kan mijn vriendin niet dwingen om een abortus te nemen, maar is het dan wel normaal dat zij mij in feite wel kan dwingen een kind te accepteren?? IMHO niet bepaald...
Ben ik met je eens hoor, maar ik vind het wel erg makkelijk om als man gewoon te roepen dat je er nog niet klaar voor bent en vervolgens alle verantwoordelijkheid om het "probleem" op te lossen bij de vrouw neer te leggen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een ongewenst kind opvoeden is ook niet bepaald niets ...
hetzelfde met mn zus. Komt ze na 5 a 6 maanden aan,ja ik ben zwanger. Ja ik slik de pil,en ik ben ongesteld.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:06 schreef milagro het volgende:
[..]
dat en dat een kindje in je buik schopt en datt schoppen is echt een heel ander gevoel dan het rommelen van de darmen.
die verhalen geloof ik dus ook nooit zo, dames die na 9 maanden volkomen onverwacht voor zichzelf, een kind baren.
lijkt me meer een geval van heftige ontkenning, uit angst of zo.
of je nu ongesteld wordt nog (spotting) of niet, je merkt aan zoveel andere zaken dat er iets in je buik zit, en dus vooral dat schoppen em draaien van je kindje.
dat zal best, maar zoals ik al zei, komt dat vast niet zo vaak voor.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:12 schreef Mattt het volgende:
[..]
|
ok
[..]
ja klopt , maar geloof me.. als meisjes een antibioticakuurtje krijgen oid weten toch veel niet dat het effect heeft op de pil.
schuldgevoel slijt...quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:13 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, en jij loopt straks met een schuldgevoel, ook al zegt ze dat je je niet met het kind hoeft te bemoeien, je niets hoeft te betalen en je het zelfs nooit hoeft te zien. Tof hè.
dat vermeldt de apotheek en huisarts.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:12 schreef Mattt het volgende:
[..]
|
ok
[..]
ja klopt , maar geloof me.. als meisjes een antibioticakuurtje krijgen oid weten toch veel niet dat het effect heeft op de pil.
moet je die dames eens vertellen dat de pil doorslkken tijdens de zwangerschap niet echt gezond is voor het kind, zul je zien dat ze nauwelijk in paniek raken....... omdat ze de pil helemaal niet sliktenquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:14 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
hetzelfde met mn zus. Komt ze na 5 a 6 maanden aan,ja ik ben zwanger. Ja ik slik de pil,en ik ben ongesteld.
tuuuuuuuuuuuuuuuuuulk. Maar dan wist ik uit betrouwebare bron al dat zei altijd een kind wilde,haar vriend niet,en ws gewoon gestopt is met de pil.
Er gaat toch verdomme een bel af als je opeens flink aankomt![]()
ik vind het een beetje laag dat j als vrouw de man geheel buitensluit. ja het is haar lichaam,maar het is zijn zaadquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Ben ik met je eens hoor, maar ik vind het wel erg makkelijk om als man gewoon te roepen dat je er nog niet klaar voor bent en vervolgens alle verantwoordelijkheid om het "probleem" op te lossen bij de vrouw neer te leggen.
Als je als vrouw onverwachts zwanger raakt zie ik steeds dit soort reactie's, het zal wel van een ander zijn, ze heeft de boel vast bedonderd, etc...
Vind het een beetje laag..
Ja rightquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:14 schreef milagro het volgende:
[..]
dat zal best, maar zoals ik al zei, komt dat vast niet zo vaak voor.
dames die roepen "ik snap er niets van, ik slik toch echt de pil" zijn 9 vd 10 keer niet ziek, slikken geen medicijnen, hebben niet een week gekotst of aan de race geweest, maar hebben de pil gewoon niet geslikt, of niet goed geslikt.
en dan zeggen "ik hoor zeker bij die 1% bij wie de pil niet werkt!!!!"
ja right![]()
Euh, ik neem het juist voor de kerels op, vriendelijke vriend.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:15 schreef avotar het volgende:
[..]
schuldgevoel sluit...
wat laat je toch merken dat je een vrouw bent MUUS.
Gebeurt heus wel dat de doktor het is een keer vergeet te zeggen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:15 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
dat vermeldt de apotheek en huisarts.
En dan nog,ik heb zoveel rotzooi gekregen van de dokter. Als de dokter het vergeet te zeggen vraag je hettoch zelf na?
Maar als een vrouw roept dat ze er nog niet klaar voor is moet de man maar accepteren dat het weggehaald wordt.. Jij meet met 2 maten!quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Ben ik met je eens hoor, maar ik vind het wel erg makkelijk om als man gewoon te roepen dat je er nog niet klaar voor bent en vervolgens alle verantwoordelijkheid om het "probleem" op te lossen bij de vrouw neer te leggen.
Als je als vrouw onverwachts zwanger raakt zie ik steeds dit soort reactie's, het zal wel van een ander zijn, ze heeft de boel vast bedonderd, etc...
Kinderen moet je nemen als de wereldbevolking zienderogen vermindert, of omdat het van je verwacht wordt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:49 schreef mrcool het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg! Alsof met de komst van een kindje je toekomst voorbij is!
Ik vind het een beetje laag om als ruim volwassen vrouw een vent die nog studeert en nog lang niet toe is aan het vaderschap, zo voor het blok te zetten, en zijn eerste paniek en zich afzetten tegen, als onverantwoordelijk weg te zetten.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verkeerd geinterpreteerdquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:17 schreef MUUS het volgende:
[..]
Euh, ik neem het juist voor de kerels op, vriendelijke vriend.
Schuldgevoel sluit? Je bedoelt slijt?. Nah, een kind slijt niet weg, hoor, dat vergeet je niet. En dan natuurlijk altijd nog fijn afwachten tot de 18e verjaardag en jouw deurbel ineens gaat.
Ik kan en ik ga haar ook niet dwingen tot een abortus hoor..Haar duidelijk maken dat ik het niet wil en als helemaal niet er voor kan zorgen dat kan ik wel. Dus met andere woorden... erg spijtig om te zeggen maar er voor zijn kan ik niet opbrengen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:13 schreef senesta het volgende:
[..]
ik hoop dat nin dat wel altijd doetquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:18 schreef Mattt het volgende:
[..]
Gebeurt heus wel dat de doktor het is een keer vergeet te zeggen.
Ja , sommige grietjes zijn nou eenmaal dom om er niet naar te informeren of wat dan ook.
Onzin! Je wilt zelf geen kinderen haal ik hieruit op? Mij lijkt het serieus het mooiste moment om dat mee te maken hoor, maar dat is natuurlijk persoonlijk...quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:21 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Kinderen moet je nemen als de wereldbevolking zienderogen vermindert, of omdat het van je verwacht wordt.
Voor zulke mensen is inseminatie uitgevonden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wat zij doet is het probleem bij hem neerleggen, ik ben zwanger, ik ga het houden en jij hebt niks te zeggen.
maar vast niet als het ongewenst isquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:23 schreef mrcool het volgende:
[..]
Onzin! Je wilt zelf geen kinderen haal ik hieruit op? Mij lijkt het serieus het mooiste moment om dat mee te maken hoor, maar dat is natuurlijk persoonlijk...
Ja, maar dan toch wel dan pas wanneer je er zelf klaar voor bent, niet wanneer je als het ware gedwongen wordt. Dan lijkt het mij eerder een nachtmerrie.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:23 schreef mrcool het volgende:
Mij lijkt het serieus het mooiste moment om dat mee te maken hoor, maar dat is natuurlijk persoonlijk...
Ja, dat klopt, maar helaas is in dit geval TS er zelf bij geweest en is de vader niet onbekend.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:24 schreef mrcool het volgende:
[..]
Voor zulke mensen is inseminatie uitgevonden.
Dat is toch helemaal niet relevant? Er kunnen voldoende redenen zijn waarom een vrouw niet aan de pil is. Goed gebruik van een condoom zou in principe ook voldoende bescherming moeten bieden, bij goed gebruik enzo.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:12 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Bij deze nogmaals. TS waarom is je vriendin in godsnaam niet aan de pil?
Hier ben ik dus echt niet 100% zeker over...quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:28 schreef Zwaffel het volgende:
Waar is TS eigk? ik wil weten waarom ze niet aan de pil is
quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:18 schreef ItsAllOutThere het volgende:
BRB soon... Heb een vergadering met de big boss.. Thnx tot later
Uiteraard, ik bedoel ook als je er allebei helemaal klaar voor bent. Zo'n klein mensje, ik kan daar serieus helemaal bij wegsmelten!quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar dan toch wel dan pas wanneer je er zelf klaar voor bent, niet wanneer je als het ware gedwongen wordt. Dan lijkt het mij eerder een nachtmerrie.
Vergadering met de Big Boss..quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:28 schreef Zwaffel het volgende:
Waar is TS eigk? ik wil weten waarom ze niet aan de pil is
yeah,right. En condoom beschermt dus lang niet zo goed als de pil. En misschien is het niet relevant,maar ik wil het gewoon weten.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet relevant? Er kunnen voldoende redenen zijn waarom een vrouw niet aan de pil is. Goed gebruik van een condoom zou in principe ook voldoende bescherming moeten bieden, bij goed gebruik enzo.
Same here, maar alles op zijn tijd dunkt me..quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:29 schreef mrcool het volgende:
[..]
Uiteraard, ik bedoel ook als je er allebei helemaal klaar voor bent. Zo'n klein mensje, ik kan daar serieus helemaal bij wegsmelten!![]()
Wel relevant. Als je geen kinderen wil kun je beter goede voorbehoedsmiddelen gebruiken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet relevant? Er kunnen voldoende redenen zijn waarom een vrouw niet aan de pil is. Goed gebruik van een condoom zou in principe ook voldoende bescherming moeten bieden, bij goed gebruik enzo.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:29 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
En misschien is het niet relevant,maar ik wil het gewoon weten.
Sarcasme is voor sommige mensen best moeilijk.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:22 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verkeerd geinterpreteerd![]()
Een combinatie is nog altijd het beste lijkt mij, mijn vriendin en ik doen ook altijd een combinatie van pil en condoom..quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:29 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
yeah,right. En condoom beschermt dus lang niet zo goed als de pil. En misschien is het niet relevant,maar ik wil het gewoon weten.
Uiteraard, ik ben nu 25 en mijn vriendin 22, dus dat gaat denk ik ook nog wel even duren.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:29 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Same here, maar alles op zijn tijd dunkt me..
Inderdaadquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
Sarcasme is voor sommige mensen best moeilijk..
En de pil is het enige goede voorbehoedsmiddel volgens jou???quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:30 schreef frankium het volgende:
[..]
Wel relevant. Als je geen kinderen wil kun je beter goede voorbehoedsmiddelen gebruiken.
Maarja, leven van TS is wel voorbij. Ga maar lekker posten in OUD![]()
Ook daar heb je testen voor!quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:27 schreef mrcool het volgende:
[..]
Hier ben ik dus echt niet 100% zeker over...
qua veiligheid is het idd flink oke om double dutch te doen. Maar er zijn genoeg die het iet doen. Zoals mijn vriend en ik. Met condoom is het lang niet zo lekker.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:30 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Een combinatie is nog altijd het beste lijkt mij, mijn vriendin en ik doen ook altijd een combinatie van pil en condoom..
waar lees je datquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En de pil is het enige goede voorbehoedsmiddel volgens jou???
Ik ben 21 en mijn vriendin 19quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:31 schreef mrcool het volgende:
[..]
Uiteraard, ik ben nu 25 en mijn vriendin 22, dus dat gaat denk ik ook nog wel even duren.
Klopt, en als ik TS zou zijn dan zou ik ook zeker zo'n testje willen.quote:
Ben ik echt de enige die zijn wenkbrauwen fronste bij het onveilige condoom (TS was overtuigd dat hij het veilig gebruikt) en bij deze quote vermoed dat ze haar eigen ontrouw op haar vriendje projecteert?quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:53 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Nou omdat we de laatste maanden eigenlijk al zoveel ruzie maken liep het een beetje op de klippen. Ze denkt dat ik haar ga verlaten om verscheidene redenen maar dat is niet waar. Laatse ruzie was om het feit dat ze mij nou niet echt goed behandelde en altijd maar dacht dat ik dingen verkeerd deed of vreemd ging. Als ik zeg ik ga boodschappen doen is dat voor haar geheimtaal dat ik naar een ander iemand toe ga om even lekker vreemd te gaan. Ze is gewoon erg onzeker. Maar hoe dan ook. Ze DENKT dus dat als ze het weg haalt ik toch binnenkort haar ga verlaten dus dan kan ze het net zo goed houden aangezien ze toch nog een tweede kind wilde..
absoluut niet. Dat zeg ik niet. Maar wel beter dan het condoom opzich.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En de pil is het enige goede voorbehoedsmiddel volgens jou???
Oeh, living dangerously!quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:32 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
qua veiligheid is het idd flink oke om double dutch te doen. Maar er zijn genoeg die het iet doen. Zoals mijn vriend en ik. Met condoom is het lang niet zo lekker.
Overigens vindt ik het zelf erg overdreven om het met 2 dingen te doenMaar wie ben ik
True that.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:32 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Met condoom is het lang niet zo lekker.
Eensch.. Zonder condoom is inderdaad stukken beter.. Maar omdat mijn vriendin een keer telaat was met ongesteld zijn waren we even behoorlijk geschrokken.. Sindsdien doen we het weer lekker dubbelop totdat we weer vertrouwen in haar cyclus hebbenquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:32 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
qua veiligheid is het idd flink oke om double dutch te doen. Maar er zijn genoeg die het iet doen. Zoals mijn vriend en ik. Met condoom is het lang niet zo lekker.
Overigens vindt ik het zelf erg overdreven om het met 2 dingen te doenMaar wie ben ik
Als je een vaste vriendin hebt ga je toch niet met een regenjas aan neuken. Je hebt tegenwoordig hele goeie middelen om niet zwanger te raken. Zoals z`n staaf in je arm, hoor ik goede verhalen over.quote:
Dat hoop ik dan maar.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:34 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
bij goed gebruik van de pil is er helemaal niks gevaarlijks aan.
ik maak me elke maand opnieuw zorgenquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:34 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Eensch.. Zonder condoom is inderdaad stukken beter.. Maar omdat mijn vriendin een keer telaat was met ongesteld zijn waren we even behoorlijk geschrokken.. Sindsdien doen we het weer lekker dubbelop totdat we weer vertrouwen in haar cyclus hebben![]()
Wanneer je voorzichtig genoeg bent is er ook met een condoom niks aan de hand.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:33 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
absoluut niet. Dat zeg ik niet. Maar wel beter dan het condoom opzich.
Veel beter IMHO zelfs.
Hoeveel vrouwen worden er zwanger die enkel het condoom gebruiken?
En hoeveel met de pil?
Juist
quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:35 schreef frankium het volgende:
[..]
Zoals z`n staaf in je arm, hoor ik goede verhalen over.
Bij goed gebruik van het condoom idem.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:34 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
bij goed gebruik van de pil is er helemaal niks gevaarlijks aan.
Volgens mij bestaat er nu ook een mannenpil, kunnen jullie samen slikken!quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:35 schreef frankium het volgende:
[..]
Als je een vaste vriendin hebt ga je toch niet met een regenjas aan neuken. Je hebt tegenwoordig hele goeie middelen om niet zwanger te raken. Zoals z`n staaf in je arm, hoor ik goede verhalen over.
heb ik ook geen verstand van verder, maar vriendinnen van vrienden enzo, je weet wel. Je hoort wel is wat op een verjaardag.quote:
Die bestaat toch al een tijdje?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat er nu ook een mannenpil, kunnen jullie samen slikken!
2 wekenquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:36 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik maak me elke maand opnieuw zorgenen toch vertik ik het om met condoom te doen. Niet omdat ik dom en naief ben...enkel omdat ik weet dat ik gewoon netjes mn pil inneem,en toch niet zwanger ben
en hoeveel is te laat? Ik ben ook wel eens 3 dagen te laat. Vooral als ik de pil maar 1 maand slik. Normaal slik ik hem 3 maanden door
Kan scheuren/gaatje in komen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bij goed gebruik van het condoom idem.
Hier had ik echt nog nooit van gehoord.quote:
jij leest wel erg selectief.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wanneer je voorzichtig genoeg bent is er ook met een condoom niks aan de hand.
Zolang je maar goed oplet.
Er zijn ook genoeg vrouwen die dwars door de pil heen zwanger worden.
Daarbij kan het ook zo zijn dat een vrouw de pil niet eens mag slikken, dus dan geen sex meer volgens jou of diegene moet maar accepteren dat je veel sneller een kleine krijgt dan wanneer ze aan de pil is??
Pil blijft veiliger IMHO.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:38 schreef Mattt het volgende:
[..]
Kan scheuren/gaatje in komen.
Kan je niks aan doen.
Fabeltje...quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat er nu ook een mannenpil, kunnen jullie samen slikken!
Ja, maar hij had het over een staaf in de arm, lijkt mij persoonlijk helemaal niks, het lijkt me wel veilig als je lekker samen aan de pil bent, hoeft er ook niks in de arm te worden gestopt.quote:
Klopt klopt , maar goed we kunnen wel gaan panieken het heeft geen zin.quote:
ik heb vaak zat gehad dat ik de pil in de 3de week ben vergeten,dan is er dus helemaal niks aan de hand. Gewoon gelijk stoppen of doorslikken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bij goed gebruik van het condoom idem.
Dus ...quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:40 schreef Copycat het volgende:
Zullen we die hele pil versus condoom discussie hier even laten voor wat het is?
Zo is straks het hele topic off topic vol zonder dat TS kans krijgt te reageren.
Dank.
Heb er laatst nog 50 van CZ gekregen!quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:40 schreef Mattt het volgende:
[..]
Condooms zijn echt klote dingen én duur.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:40 schreef Mattt het volgende:
[..]
Als je gewoon goed de pil slikt op vaste tijden is er niks aan het handje.
Condooms zijn echt klote dingen én duur.
Goed gebruik: op tijd omdoen, goed afrollen, zorgen voor een goede maat (niet te klein), meteen afdoen als je klaar gekomen bent...nou ja, dat soort dingen. Een condoom scheurt niet zomaar, die scheurt omdat je hem niet goed gebruikt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:38 schreef Mattt het volgende:
[..]
Kan scheuren/gaatje in komen.
Kan je niks aan doen.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Goed gebruik: op tijd omdoen, goed afrollen, zorgen voor een goede maat (niet te klein), meteen afdoen als je klaar gekomen bent...nou ja, dat soort dingen. Een condoom scheurt niet zomaar, die scheurt omdat je hem niet goed gebruikt.
open jij een ander topic miss sly,wil ik daar best verder met je in discussie gaanquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:40 schreef Copycat het volgende:
Zullen we die hele pil versus condoom discussie hier even laten voor wat het is?
Zo is straks het hele topic off topic vol zonder dat TS kans krijgt te reageren.
Dank.
das toch algemeen bekend.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:49 schreef mrcool het volgende:
[..]
Euh nee hoor, m'n vrouwtje is doktersassistente dus ik ken ze bijna allemaal...quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:39 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
jij leest wel erg selectief.
De kans dat je met een condoom op de juiste gebruikersmanier zwanger wordt is vele malen groter. Ik wil wel cijfers gaan opzoeken als je dat gerust stelt hoor.
En ja,er zullen idd wel vrouwen zijn die echt met goed slikken van de pil zwanger worden. Dat is 1% van de pil gebruikers. De rest wordt zwanger door stomme fouten. Zoals diarree,en dan gewoonweg niet een nieuwe pil nemen,maar lekker doorneuken. Of kotsen,en dan ook geen nieuwe pil nemen. Of men neemt hem te laat in blablabla.
Het komt idd wel eens voor dat de vrouw de pil niet mag slikken,maar denk je echt dat de pil en het condoom de enige voorbehoedsmiddelen zijn?
Het is juist niet offtopic, hooguit semiofftopic, mensen kunnen hier lezen hoe ze ongewenst zwangerschap kunnen voorkomen, ervaringen, tips, meningen, ideeen. Zo is bijv te lezen dat TS helemaal niet op een kind zit te wachten nu en dat zullen een aantal mensen die reageren wel herkennen....quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:40 schreef Copycat het volgende:
Dank.
Helaas had TS de condooms gecheckt op gaatjes na gebruik, ik vermoed dat het mis is gegaan met het voorvocht oid.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Goed gebruik: op tijd omdoen, goed afrollen, zorgen voor een goede maat (niet te klein), meteen afdoen als je klaar gekomen bent...nou ja, dat soort dingen. Een condoom scheurt niet zomaar, die scheurt omdat je hem niet goed gebruikt.
Het is in dit topic wél off topic aangezien dat totaal niet de vraagstelling is van TS en zijn topic op deze manier gekapt wordt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:44 schreef SolidasRock het volgende:
Het is juist niet offtopic, hooguit semiofftopic, mensen kunnen hier lezen hoe ze ongewenst zwangerschap kunnen voorkomen, ervaringen, tips, meningen, ideeen. Zo is bijv te lezen dat TS helemaal niet op een kind zit te wachten nu en dat zullen een aantal mensen die reageren wel herkennen....
En ik vermoed dat hij de vader helemaal niet is, hij heeft het volle recht om te weten of dat dat wel zo is.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
ik vermoed dat het mis is gegaan met het voorvocht oid.![]()
Ik hoef er geen disscussie overquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:43 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
[..]
open jij een ander topic miss sly,wil ik daar best verder met je in discussie gaan
Of ze heeft sex gehad met een ander. Ik hoop natuurlijk dat het toch zijn kind is...quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Helaas had TS de condooms gecheckt op gaatjes na gebruik, ik vermoed dat het mis is gegaan met het voorvocht oid.![]()
daar kan de TS makkelijk achterkomen,alhoewel dat met het voorvocht gebeuren IMHO een stuk aannemelijker isquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Of ze heeft sex gehad met een ander. Ik hoop natuurlijk dat het toch zijn kind is...
Als dit kind inderdaad geboren gaat worden, zou ik er als ik TS was zeker op staan dat er een DNA-test gedaan zou worden. Ik zou ook niet zomaar aannemen in dit geval dat het wel zou waar zou zijn. En de relatie is toch al pet, en als zij besluit het kind te laten komen, wordt de relatie ws. niet meer goed. Deze motie van wantrouwen kan dan niet echt veel meer kapot makenquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:46 schreef mrcool het volgende:
[..]
En ik vermoed dat hij de vader helemaal niet is, hij heeft het volle recht om te weten of dat dat wel zo is.
En wat is de vraag dan precies?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is in dit topic wél off topic aangezien dat totaal niet de vraagstelling is van TS en zijn topic op deze manier gekapt wordt.
Open er dan, zoals Zwaffel oppert- een nieuw topic hierover in SEX.
En verdere discussie hierover svp in Feedback.
Hierop is al op pagina 1 meerdere malen antwoord gegeven, ja dat kan.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:33 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Vandaar is mijn vriendin naar het ziekenhuis gegaan omdat er haar verteld was dat ze een operatie moest ondergaan om wat vleesbomen weg te halen. Arts op vakantie dus andere arts die er niet van overtuigd was en een onderzoek heeft laten uitvoeren aangezien ze niet constant pijn had. Wat blijkt nou... ze is zwanger.. al 10 weken.
Hoe is dit mogelijk als er altijd een condoom gebruikt wordt en die ook elke keer gecontroleerd wordt op lekken(niet het geval dus) en ze in die afgelopen 10 weken ook al 2 keer ongesteld is geweest.
Dus condoom vertoonde geen gebrekken en ze is wel gewoon netjes telkens ongesteld geworden.. Afgelopen weekend nog...
Kan dit of mis ik iets??? Even normale reacties please...
Dat soort aannames vindt ik wel een beetje vroeg, natuurlijk kan TS een vaderschapstest vragen als het kindje is geboren, maar om daar meteen van uit te gaan is wel een beetje gevaarlijk, dan bestempel je zijn vriendin als vreemdgangster en je kent haar niet eens.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:46 schreef mrcool het volgende:
[..]
En ik vermoed dat hij de vader helemaal niet is, hij heeft het volle recht om te weten of dat dat wel zo is.
Het wordt in ieder geval geheel andersquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:49 schreef mrcool het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |