Gefeliciteerd als eerste, tenminste als jullie blij zijn met de zwangerschap.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:33 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Vandaar is mijn vriendin naar het ziekenhuis gegaan omdat er haar verteld was dat ze een operatie moest ondergaan om wat vleesbomen weg te halen. Arts op vakantie dus andere arts die er niet van overtuigd was en een onderzoek heeft laten uitvoeren aangezien ze niet constant pijn had. Wat blijkt nou... ze is zwanger.. al 10 weken.
Hoe is dit mogelijk als er altijd een condoom gebruikt wordt en die ook elke keer gecontroleerd wordt op lekken(niet het geval dus) en ze in die afgelopen 10 weken ook al 2 keer ongesteld is geweest.
Dus condoom vertoonde geen gebrekken en ze is wel gewoon netjes telkens ongesteld geworden.. Afgelopen weekend nog...
Kan dit of mis ik iets??? Even normale reacties please...
De melkboer!quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:33 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Kan dit of mis ik iets???
Shit sorryquote:Even normale reacties please...
de arts zei niet dat ze zwanger is van jouquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:33 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Vandaar is mijn vriendin naar het ziekenhuis gegaan omdat er haar verteld was dat ze een operatie moest ondergaan om wat vleesbomen weg te halen. Arts op vakantie dus andere arts die er niet van overtuigd was en een onderzoek heeft laten uitvoeren aangezien ze niet constant pijn had. Wat blijkt nou... ze is zwanger.. al 10 weken.
Hoe is dit mogelijk als er altijd een condoom gebruikt wordt en die ook elke keer gecontroleerd wordt op lekken(niet het geval dus) en ze in die afgelopen 10 weken ook al 2 keer ongesteld is geweest.
Dus condoom vertoonde geen gebrekken en ze is wel gewoon netjes telkens ongesteld geworden.. Afgelopen weekend nog...
Het komt heel zelden voor, maar het kan inderdaad gebeuren dat je tijdens de zwangerschap een soort menstruatiecyclus houdt. De menstruatie is dan over het algemeen wel veel minder zwaar dan normaal.quote:ze in die afgelopen 10 weken ook al 2 keer ongesteld is geweest.
Dan kan de arts ook niet zomaar zienquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:42 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
de arts zei niet dat ze zwanger is van jou![]()
nouja, hij vroeg hoe het kon, omdat hij het altijd met condoom had gedaan met 'r. Ik noem enkel een andere mogelijkheidquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:42 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Dan kan de arts ook niet zomaar zientenzij DNA-onderzoekje word gedaan..
Ik ben bang dat het uiteindelijk haar beslissing is, je mag iemand niet dwingen tot abortus/adoptie, als zij beslist de baby te houden dan komt er toch een kindje van jou op deze wereld.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:39 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Oh.. geloof mij als ik zeg dat er niet in de buurt gekomen wordt zonder condoom om dit soort dingen dus te voorkomen.. Tja.. Blij met de zwangerschap.. School aan het afronden, niet van plan en vind mezelf nog te jong. 25 jaar ik en zij 30. Heeft al een meisje, niet helemaal in orde (geestelijk), kan niet werken denkt ze omdat ze het te druk heeft met haar 5 jaar oude meisje en dus uitkering. Maar wel een 2de erbij nemen is in mijn ogen niet het slimste... Probeer niet bot te zijn maar wel realistisch te blijven..
TS zegt toch niks over dwingen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het uiteindelijk haar beslissing is, je mag iemand niet dwingen tot abortus/adoptie, als zij beslist de baby te houden dan komt er toch een kindje van jou op deze wereld.
Hopelijk kom je er uit met zijn tweeën...
Iig succes met deze kwestie.![]()
Waarom niet?quote:
Is de zwangerschap voor jullie allebei niet gewenst? Dan zou ik, gezien de situatie, toch eens de andere opties gaan onderzoeken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:45 schreef ItsAllOutThere het volgende:
@ murkie.. Nou nee, anders had ik die condoom net zo goed niet om kunnen doen.
Ah duidelijk..quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:45 schreef ItsAllOutThere het volgende:
@ murkie.. Nou nee, anders had ik die condoom net zo goed niet om kunnen doen.
@ mrcool... Nee
Geen sex.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:46 schreef mrcool het volgende:
Mijn broer heeft een vriendin die is geboren uit 2 gesteriliseerde ouders, wat is er nog wel 100% betrouwbaar?
Ik denk het niet, anders zouden ze geen condoom gebruikenquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:42 schreef MuRKie het volgende:
Maar is de zwangerschap gewenst? Want dan is het natuurlijk fantastisch nieuws.. (als het van jullie samen is)
Dat zegt niks.. Het kan niet gepland zijn maar dat wil nog niet zeggen dat het niet gewenst is..quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:48 schreef Iceman_J het volgende:
[..]
Ik denk het niet, anders zouden ze geen condoom gebruiken![]()
Er sámen uitkomen is natuurlijk ook nog een optie ...quote:
Wat een gelul zeg! Alsof met de komst van een kindje je toekomst voorbij is!quote:
Knap van je dat je toch aan een nieuwe opleiding gaat beginnen terwijl er een kleine op komst isquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:49 schreef Popples het volgende:
het kan gewoon gebeuren.
wees nu maar blij voor je weet ben je 35 heb je nog geen kids.
ik ben 22 en mijn man 25 en wij krijgen in december ons eerste kindje nou ik vind dat niet jong hoor.
ik begin straks met een nieuwe opleiding.
Kan je het kind lekker ergens anders dumpenquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:49 schreef Popples het volgende:
het kan gewoon gebeuren.
ik ben 22 en mijn man 25 en wij krijgen in december ons eerste kindje nou ik vind dat niet jong hoor.
Definieer straks eens....quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:49 schreef Popples het volgende:
het kan gewoon gebeuren.
Ja en als de man dan zegt er geen zin in te hebben , dat vaderschap, is hij natuurlijk de botte lul, die zijn verantwoordelijkheid niet neemt, en zijn vriendin laat zitten met kind.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het uiteindelijk haar beslissing is, je mag iemand niet dwingen tot abortus/adoptie, als zij beslist de baby te houden dan komt er toch een kindje van jou op deze wereld.
Hopelijk kom je er uit met zijn tweeën...
Iig succes met deze kwestie.![]()
Quote van TS: Tja.. Blij met de zwangerschap.. School aan het afronden, niet van plan en vind mezelf nog te jong.quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:53 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Nou omdat we de laatste maanden eigenlijk al zoveel ruzie maken liep het een beetje op de klippen. Ze denkt dat ik haar ga verlaten om verscheidene redenen maar dat is niet waar. Laatse ruzie was om het feit dat ze mij nou niet echt goed behandelde en altijd maar dacht dat ik dingen verkeerd deed of vreemd ging. Als ik zeg ik ga boodschappen doen is dat voor haar geheimtaal dat ik naar een ander iemand toe ga om even lekker vreemd te gaan. Ze is gewoon erg onzeker. Maar hoe dan ook. Ze DENKT dus dat als ze het weg haalt ik toch binnenkort haar ga verlaten dus dan kan ze het net zo goed houden aangezien ze toch nog een tweede kind wilde..
Dit snap ik niet helemaal hoor...quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:53 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Ze DENKT dus dat als ze het weg haalt ik toch binnenkort haar ga verlaten dus dan kan ze het net zo goed houden aangezien ze toch nog een tweede kind wilde..
Waarom niet?quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
hij heeft helaas in deze niet zoveel in te brengen.
oh ik wel, het lot een beetje helpen, omdat je al 30 bent....quote:
Ik ook... Maar dat is lastig uitzoekenquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:53 schreef mrcool het volgende:
Sorry dat ik het zeg hoor, maar als jij zegt dat je altijd netjes een condoom gebruikt en altijd heel voorzichtig bent dan zou ik toch wel gaan twijfelen over wat je vriendin de laatste tijd heeft uitgespookt.
DNA-test?quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:56 schreef Skorpija het volgende:
[..]
Ik ook... Maar dat is lastig uitzoeken![]()
Ik wou het niet zeggen, maar dat zijn mijn vermoedens ook..quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:56 schreef milagro het volgende:
[..]
oh ik wel, het lot een beetje helpen, omdat je al 30 bent....
DNA-testje?quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:56 schreef Skorpija het volgende:
[..]
Ik ook... Maar dat is lastig uitzoeken![]()
Jesus , ik zou er niet aan moeten denkenquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:56 schreef Veroniek het volgende:
Alle zwangerschapstests zeiden dat ze niet zwanger was, ze was gewoon ongesteld
Zij kan er toch ook niets aan doen dat er iets is misgegaan met het condoom, er van uitgaande dat het kind van TS is, het kind kan er al helemaal niets aan doen dat het verwekt is.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:53 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja en als de man dan zegt er geen zin in te hebben , dat vaderschap, is hij natuurlijk de botte lul, die zijn verantwoordelijkheid niet neemt, en zijn vriendin laat zitten met kind.
heel fijn dat soort dames
dat spotten is toch lang niet zo hevig als normaal ongesteld zijn?quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:39 schreef kahaarin het volgende:
Het kan idd, dan heet het niet ongesteldheid maar spotten, bloedverlies tijdens zwangerschap is niet vreemd maar je moet wel laten controleren of het echt spotten is.
Je kunt ook zwanger worden van voorvocht, als je dus iets te lang wacht met omdoen en het komt via de handen van je vriend aan de buitenkant van het condoom is er een hele kleine kans dat het raak is.
Edit: jouw vriendin, eerst lezen Karin.
Wel sneu om er op deze manier achter te komen....
Ik vind persoonlijk dat de man net zoveel inbreng heeft in dit soort beslissingen als de vrouw..quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Quote van TS: Tja.. Blij met de zwangerschap.. School aan het afronden, niet van plan en vind mezelf nog te jong.
Hij heeft er niet zo'n behoefte aan haal ik hier uit, het is echter haar beslissing of ze het kind houdt, ook al wil hij liever nog wachten of geen kinderen met haar.
Zo bedoelde ik het, niet dat hij haar wil dwingen, hij heeft helaas in deze niet zoveel in te brengen.
Nee, hij heeft genaaid en in dit geval met gevolgen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:59 schreef Sjonnjoop het volgende:
Dat je bij haar bent gebleven met al dat gezeik om van alles en nog wat is een niet echt slimme move, dat word namelijk niet beter alleen maar ergerWat er nu gaat gebeuren is dat ze het kind dus houdt en jij ofwel fijn bij haar blijft, ofwel fijn mag gaan betalen elke maand maw, je bent genaaid
Of je als "jong" gezien wordt bij je eerste kind ligt vooral aan je sociale klasse, zo vinden academisch geschoolden het niet meer dan normaal om minimaal 30 te zijn. Maar voor de meeste MBO-ers is 23-25 al heel normaal.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:49 schreef Popples het volgende:
het kan gewoon gebeuren.
Dat vind ik dus ook, blijkbaar zijn er nog mensen die daar anders over denken!quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:00 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk dat de man net zoveel inbreng heeft in dit soort beslissingen als de vrouw..
Sommige vrouwen zijn nu eenmaal niet zo zwaar ongesteld, dan kan het er veel op lijken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:00 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
dat spotten is toch lang niet zo hevig als normaal ongesteld zijn?
En het bloed ziet er toch totaal anders uit ?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:00 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
dat spotten is toch lang niet zo hevig als normaal ongesteld zijn?
Helaas heb je niets te vinden. De man is in dit soort gevallen in principe afhankelijk van wat de vrouw vindt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:00 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk dat de man net zoveel inbreng heeft in dit soort beslissingen als de vrouw..
dan wordt je toch dik enzoquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:56 schreef Veroniek het volgende:
Ja het kan, mijn nicht kwam er na 6 maanden pas achter..na heel veel onderzoeken. Alle zwangerschapstests zeiden dat ze niet zwanger was, ze was gewoon ongesteld. Tot op een dag dat ze veel pijn had en ze het ziekenhuis in moest wegens zwangerschapsvergiftiging.
Mijn zus is ook een complete verassing geweest, mijn moeder was gewoon ongesteld tijdens haar zwangerschap..
Familliekwaaltje denk ik
Laten we het zo zeggen... Dat zij zwanger is dat vind ze al lang best.. Dat weet ik 100% zeker. Ze zou het alleen weghalen als ze inziet dat ze a. deze verantwoordelijkheid op het moment geestelijk niet aan kan. b. als ze van mij goed en duidelijk te horen krijgt en markt dat ik niet weg ga als ze dat kind weggehaald heeft.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:56 schreef milagro het volgende:
[..]
oh ik wel, het lot een beetje helpen, omdat je al 30 bent....
ik heb geen flauw ideequote:Op donderdag 27 juli 2006 12:02 schreef Mattt het volgende:
[..]
En het bloed ziet er toch totaal anders uit ?![]()
Nee, dat wil je zeker niet...het is nu een gelukkig mooi meisjequote:Op donderdag 27 juli 2006 11:59 schreef Mattt het volgende:
[..]
Jesus , ik zou er niet aan moeten denken.
Zomaar opeens, uit het niets.
Een kind neem je samen, helaas is het zo datvrouwen het lot nog wel eens een handje helpen en de man dan opzadelen met iets wat hij niet wil nog.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zij kan er toch ook niets aan doen dat er iets is misgegaan met het condoom, er van uitgaande dat het kind van TS is, het kind kan er al helemaal niets aan doen dat het verwekt is.
Ik kan niet in het hoofd van de vriendin van TS kijken, als ze morele bezwaren heeft tegen abortus en geen adoptie wil.....tja dan komt er een klein TSje m/v.
En dan ligt het idd aan zijn verantwoordelijkheidsgevoel wat er verder gebeurt.
ik blij dat ik altijd half dood ga van de krampen en dan er best veel bloedt uitkomtquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zijn nu eenmaal niet zo zwaar ongesteld, dan kan het er veel op lijken.
Ik denk er ook zo over, maar in de praktijk mogen vrouwen beslissen wat er met hun lichaam gebeurt, in dit geval vindt ik nog een kind erbij niet verstandig, vooral ook omdat TS er geen behoefte aan heeft, maar ja zij mag beslissen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:01 schreef mrcool het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook, blijkbaar zijn er nog mensen die daar anders over denken!![]()
Ben ik met je eens, maar feit blijft dat de zwangerschap zich in het lichaam van de vrouw bevindt en zij toch het laatste woord heeft. Hij kan haar niet dwingen 9 maanden zwanger te blijven of een abortus te laten uitvoeren. Dat is nou eenmaal natuurlijk bepaald en sommige voruwen maken daar misbruik van.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:00 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Nou ze kosten klauwen vol met geld en de eerste 5 jaar heb je geen fatsoenlijke nachtrust. Hmmz Sportwagen of kind. Keuze is een lastigequote:Op donderdag 27 juli 2006 11:49 schreef mrcool het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg! Alsof met de komst van een kindje je toekomst voorbij is!
Same here...quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:03 schreef milagro het volgende:
[..]
maar een dame die 30 is, altijd al een 2e kind gewild heeft, voor wie de tijd dringt en dan ineens zwanger blijkt te zijn en meteen begint te roepen "ik hou het" heb ik weinig sympathie.
Dik genaaid dus! Vrouwen willen wel gelijk behandeld worden als mannen, maar andersom homaarquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:02 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Helaas heb je niets te vinden. De man is in dit soort gevallen in principe afhankelijk van wat de vrouw vindt.
Je kan er toch ook gewoon samen uitkomen?quote:
dat en dat een kindje in je buik schopt en datt schoppen is echt een heel ander gevoel dan het rommelen van de darmen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:03 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
dan wordt je toch dik enzoen er is niet na 6 maanden ff een bel gaan rinkelen? "ja hoi,ik word nu wel erg dik"
Het verschilt bij mij ook wel de ene maand bij de andere, als het bv warm weer is, is het veel meer en zwaarder dan wanneer het koud is, dus ik denk dat je dat niet zo 123 kan zeggen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:02 schreef Mattt het volgende:
[..]
En het bloed ziet er toch totaal anders uit ?![]()
Ik wil zelf ook graag kinderen en ik kan je zeggen dat ik dat echt wel stukken belangrijker vind dan een sportwagen/geld.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:04 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Nou ze kosten klauwen vol met geld en de eerste 5 jaar heb je geen fatsoenlijke nachtrust. Hmmz Sportwagen of kind. Keuze is een lastige![]()
Ben ik het niet mee eens.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:00 schreef MuRKie het volgende:
[..]
quote:
Ja ideaal gezien wel, maar als zij vastbesloten is de baby te houden.......quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:06 schreef mrcool het volgende:
[..]
Je kan er toch ook gewoon samen uitkomen?
Ja en? het is toch zijn zaad? tis ook zijn leven. Hij heeft er IMHO net zoveel over te zeggen als zijquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar feit blijft dat de zwangerschap zich in het lichaam van de vrouw bevindt en zij toch het laatste woord heeft. Hij kan haar niet dwingen 9 maanden zwanger te blijven of een abortus te laten uitvoeren. Dat is nou eenmaal natuurlijk bepaald en sommige voruwen maken daar misbruik van.
Tja dat vind ik ook vreemd hoor, je voelt zo'n kindje toch?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:06 schreef milagro het volgende:
[..]
dat en dat een kindje in je buik schopt en datt schoppen is echt een heel ander gevoel dan het rommelen van de darmen.
die verhalen geloof ik dus ook nooit zo, dames die na 9 maanden volkomen onverwacht voor zichzelf, een kind baren.
lijkt me meer een geval van heftige ontkenning, uit angst of zo.
of je nu ongesteld wordt nog (spotting) of niet, je merkt aan zoveel andere zaken dat er iets in je buik zit, en dus vooral dat schoppen em draaien van je kindje.
Dan word het idd een lastige kwestie, moet er niet aan denken dat ik in die situatie zou zitten.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja ideaal gezien wel, maar als zij vastbesloten is de baby te houden.......
Dat is ook iets wat ik van te voren bespreek..... Gelukkig denkt mijn vriendin er hetzelfde over als ikquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:07 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ja en? het is toch zijn zaad? tis ook zijn leven. Hij heeft er IMHO net zoveel over te zeggen als zij
Pfieuw,ik denk dat ik hier heibel had als ik zwanger zou zijn en mn vriend zou willen dat ik het weghaalde terwijl ik zou zeggen dattie de pot op kon.
Een kind is van je samen. Perongeluk zwanger worden kan ALTIJD. maar dan neem je er SAMEN de beslissing over.
ga eens iemand anders lastig vallen zwangere vrouw..quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:49 schreef Popples het volgende:
het kan gewoon gebeuren.
Slikte ze de pil ?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:09 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Ik kan en ik ga haar ook niet dwingen tot een abortus hoor..Haar duidelijk maken dat ik het niet wil en als helemaal niet er voor kan zorgen dat kan ik wel. Dus met andere woorden... erg spijtig om te zeggen maar er voor zijn kan ik niet opbrengen.
Een ongewenst kind opvoeden is ook niet bepaald niets ...quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:07 schreef senesta het volgende:
Ben ik het niet mee eens.
Een abortus niet niks hoor en het is wel de vrouw die het moet ondergaan.
zoals ik al eens eerder had gezegd,volgens mij huisarts is de kans dat je zwanger wordt terwijl je de pil slikt,en ongesteld wordt miniem. In zn 30 jarige loopbaan heeft hij het 2x gehad,quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:07 schreef Mattt het volgende:
[..]
.
Altijd angstig dit.
Maar goed, vriendin van TS slikte vast de pil niet.
Als je de pil elke dag goed inneemt op een vast tijdstip kan er niks gebeuren.
Denk is na , MILJOENEN vrouwen over de hele wereld slikken de pil , lijkt me zeer zeldzaam dan..
Meestal zijn zwangerschappen te verwijten aan slordige gebruikers in combinatie met medicijnen etc etc..
quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:09 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Ik kan en ik ga haar ook niet dwingen tot een abortus hoor..Haar duidelijk maken dat ik het niet wil en als helemaal niet er voor kan zorgen dat kan ik wel. Dus met andere woorden... erg spijtig om te zeggen maar er voor zijn kan ik niet opbrengen.
Nee, is al gevraagd!quote:
aan per ongeluk expres slordige gebruikers vooral, denk ik dan weer.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:07 schreef Mattt het volgende:
[..]
.
Altijd angstig dit.
Maar goed, vriendin van TS slikte vast de pil niet.
Als je de pil elke dag goed inneemt op een vast tijdstip kan er niks gebeuren.
Denk is na , MILJOENEN vrouwen over de hele wereld slikken de pil , lijkt me zeer zeldzaam dan..
Meestal zijn zwangerschappen te verwijten aan slordige gebruikers in combinatie met medicijnen etc etc..
Denk ik gelijk aan die reclame van dat kutkind in de supermarktquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een ongewenst kind opvoeden is ook niet bepaald niets ...
en waarom is ze niet aan de pil? Neuken zonder de pil is gewoon vrijwel vragen om zwanger te wordenquote:
Dit heb ik ook al gevraagd op vorige pagina, geen antwoord op gehad tot dusver...quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:11 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
en waarom is ze niet aan de pil? Neuken zonder de pil is gewoon vrijwel vragen om zwanger te worden
tjah,als wij een kind willen stop ik wel met de pil. Maar ik heb meneer gelijk gezegd dat mocht er toch ooit iets gebeuren ik het echt niet houdt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:09 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Dat is ook iets wat ik van te voren bespreek..... Gelukkig denkt mijn vriendin er hetzelfde over als ik
Half dood van de krampen niet maar ik vermoed dat ik het verschil ook wel zou merken ja.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:04 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik blij dat ik altijd half dood ga van de krampen en dan er best veel bloedt uitkomt
nee, zeker niet als je zelf nog zo jong bent, als man.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij deze nogmaals. TS waarom is je vriendin in godsnaam niet aan de pil?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:11 schreef mrcool het volgende:
[..]
Dit heb ik ook al gevraagd op vorige pagina, geen antwoord op gehad tot dusver...
Alsof een abortus voor een man wel makkelijker zou zijn omdat het niet in zijn lichaam plaats vindtquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.
Een abortus niet niks hoor en het is wel de vrouw die het moet ondergaan.
|quote:
ja klopt , maar geloof me.. als meisjes een antibioticakuurtje krijgen oid weten toch veel niet dat het effect heeft op de pil.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:10 schreef milagro het volgende:
[..]
aan per ongeluk expres slordige gebruikers vooral, denk ik dan weer.
als je echt niet zwanger wil raken neem je die pil gewoon op tijd iedere avond.
de dames die door ziekte of medicijngebruik , waardoor de pil niet werkte naar behoren, zwanger raken zijn volgens mij zwaar in de minderheid
Nee, en jij loopt straks met een schuldgevoel, ook al zegt ze dat je je niet met het kind hoeft te bemoeien, je niets hoeft te betalen en je het zelfs nooit hoeft te zien. Tof hè.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:10 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Ik kan mijn vriendin niet dwingen om een abortus te nemen, maar is het dan wel normaal dat zij mij in feite wel kan dwingen een kind te accepteren?? IMHO niet bepaald...
Ben ik met je eens hoor, maar ik vind het wel erg makkelijk om als man gewoon te roepen dat je er nog niet klaar voor bent en vervolgens alle verantwoordelijkheid om het "probleem" op te lossen bij de vrouw neer te leggen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
hetzelfde met mn zus. Komt ze na 5 a 6 maanden aan,ja ik ben zwanger. Ja ik slik de pil,en ik ben ongesteld.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:06 schreef milagro het volgende:
[..]
dat en dat een kindje in je buik schopt en datt schoppen is echt een heel ander gevoel dan het rommelen van de darmen.
die verhalen geloof ik dus ook nooit zo, dames die na 9 maanden volkomen onverwacht voor zichzelf, een kind baren.
lijkt me meer een geval van heftige ontkenning, uit angst of zo.
of je nu ongesteld wordt nog (spotting) of niet, je merkt aan zoveel andere zaken dat er iets in je buik zit, en dus vooral dat schoppen em draaien van je kindje.
dat zal best, maar zoals ik al zei, komt dat vast niet zo vaak voor.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:12 schreef Mattt het volgende:
[..]
|
ok
[..]
ja klopt , maar geloof me.. als meisjes een antibioticakuurtje krijgen oid weten toch veel niet dat het effect heeft op de pil.
schuldgevoel slijt...quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:13 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, en jij loopt straks met een schuldgevoel, ook al zegt ze dat je je niet met het kind hoeft te bemoeien, je niets hoeft te betalen en je het zelfs nooit hoeft te zien. Tof hè.
dat vermeldt de apotheek en huisarts.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:12 schreef Mattt het volgende:
[..]
|
ok
[..]
ja klopt , maar geloof me.. als meisjes een antibioticakuurtje krijgen oid weten toch veel niet dat het effect heeft op de pil.
moet je die dames eens vertellen dat de pil doorslkken tijdens de zwangerschap niet echt gezond is voor het kind, zul je zien dat ze nauwelijk in paniek raken....... omdat ze de pil helemaal niet sliktenquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:14 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
hetzelfde met mn zus. Komt ze na 5 a 6 maanden aan,ja ik ben zwanger. Ja ik slik de pil,en ik ben ongesteld.
tuuuuuuuuuuuuuuuuuulk. Maar dan wist ik uit betrouwebare bron al dat zei altijd een kind wilde,haar vriend niet,en ws gewoon gestopt is met de pil.
Er gaat toch verdomme een bel af als je opeens flink aankomt![]()
ik vind het een beetje laag dat j als vrouw de man geheel buitensluit. ja het is haar lichaam,maar het is zijn zaadquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Ben ik met je eens hoor, maar ik vind het wel erg makkelijk om als man gewoon te roepen dat je er nog niet klaar voor bent en vervolgens alle verantwoordelijkheid om het "probleem" op te lossen bij de vrouw neer te leggen.
Als je als vrouw onverwachts zwanger raakt zie ik steeds dit soort reactie's, het zal wel van een ander zijn, ze heeft de boel vast bedonderd, etc...
Vind het een beetje laag..
Ja rightquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:14 schreef milagro het volgende:
[..]
dat zal best, maar zoals ik al zei, komt dat vast niet zo vaak voor.
dames die roepen "ik snap er niets van, ik slik toch echt de pil" zijn 9 vd 10 keer niet ziek, slikken geen medicijnen, hebben niet een week gekotst of aan de race geweest, maar hebben de pil gewoon niet geslikt, of niet goed geslikt.
en dan zeggen "ik hoor zeker bij die 1% bij wie de pil niet werkt!!!!"
ja right![]()
Euh, ik neem het juist voor de kerels op, vriendelijke vriend.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:15 schreef avotar het volgende:
[..]
schuldgevoel sluit...
wat laat je toch merken dat je een vrouw bent MUUS.
Gebeurt heus wel dat de doktor het is een keer vergeet te zeggen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:15 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
dat vermeldt de apotheek en huisarts.
En dan nog,ik heb zoveel rotzooi gekregen van de dokter. Als de dokter het vergeet te zeggen vraag je hettoch zelf na?
Maar als een vrouw roept dat ze er nog niet klaar voor is moet de man maar accepteren dat het weggehaald wordt.. Jij meet met 2 maten!quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Ben ik met je eens hoor, maar ik vind het wel erg makkelijk om als man gewoon te roepen dat je er nog niet klaar voor bent en vervolgens alle verantwoordelijkheid om het "probleem" op te lossen bij de vrouw neer te leggen.
Als je als vrouw onverwachts zwanger raakt zie ik steeds dit soort reactie's, het zal wel van een ander zijn, ze heeft de boel vast bedonderd, etc...
Kinderen moet je nemen als de wereldbevolking zienderogen vermindert, of omdat het van je verwacht wordt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:49 schreef mrcool het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje laag om als ruim volwassen vrouw een vent die nog studeert en nog lang niet toe is aan het vaderschap, zo voor het blok te zetten, en zijn eerste paniek en zich afzetten tegen, als onverantwoordelijk weg te zetten.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verkeerd geinterpreteerdquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:17 schreef MUUS het volgende:
[..]
Euh, ik neem het juist voor de kerels op, vriendelijke vriend.
Schuldgevoel sluit? Je bedoelt slijt?. Nah, een kind slijt niet weg, hoor, dat vergeet je niet. En dan natuurlijk altijd nog fijn afwachten tot de 18e verjaardag en jouw deurbel ineens gaat.
Ik kan en ik ga haar ook niet dwingen tot een abortus hoor..Haar duidelijk maken dat ik het niet wil en als helemaal niet er voor kan zorgen dat kan ik wel. Dus met andere woorden... erg spijtig om te zeggen maar er voor zijn kan ik niet opbrengen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:13 schreef senesta het volgende:
[..]
ik hoop dat nin dat wel altijd doetquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:18 schreef Mattt het volgende:
[..]
Gebeurt heus wel dat de doktor het is een keer vergeet te zeggen.
Ja , sommige grietjes zijn nou eenmaal dom om er niet naar te informeren of wat dan ook.
Onzin! Je wilt zelf geen kinderen haal ik hieruit op? Mij lijkt het serieus het mooiste moment om dat mee te maken hoor, maar dat is natuurlijk persoonlijk...quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:21 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Kinderen moet je nemen als de wereldbevolking zienderogen vermindert, of omdat het van je verwacht wordt.
Voor zulke mensen is inseminatie uitgevonden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wat zij doet is het probleem bij hem neerleggen, ik ben zwanger, ik ga het houden en jij hebt niks te zeggen.
maar vast niet als het ongewenst isquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:23 schreef mrcool het volgende:
[..]
Onzin! Je wilt zelf geen kinderen haal ik hieruit op? Mij lijkt het serieus het mooiste moment om dat mee te maken hoor, maar dat is natuurlijk persoonlijk...
Ja, maar dan toch wel dan pas wanneer je er zelf klaar voor bent, niet wanneer je als het ware gedwongen wordt. Dan lijkt het mij eerder een nachtmerrie.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:23 schreef mrcool het volgende:
Mij lijkt het serieus het mooiste moment om dat mee te maken hoor, maar dat is natuurlijk persoonlijk...
Ja, dat klopt, maar helaas is in dit geval TS er zelf bij geweest en is de vader niet onbekend.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:24 schreef mrcool het volgende:
[..]
Voor zulke mensen is inseminatie uitgevonden.
Dat is toch helemaal niet relevant? Er kunnen voldoende redenen zijn waarom een vrouw niet aan de pil is. Goed gebruik van een condoom zou in principe ook voldoende bescherming moeten bieden, bij goed gebruik enzo.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:12 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Bij deze nogmaals. TS waarom is je vriendin in godsnaam niet aan de pil?
Hier ben ik dus echt niet 100% zeker over...quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:28 schreef Zwaffel het volgende:
Waar is TS eigk? ik wil weten waarom ze niet aan de pil is
quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:18 schreef ItsAllOutThere het volgende:
BRB soon... Heb een vergadering met de big boss.. Thnx tot later
Uiteraard, ik bedoel ook als je er allebei helemaal klaar voor bent. Zo'n klein mensje, ik kan daar serieus helemaal bij wegsmelten!quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar dan toch wel dan pas wanneer je er zelf klaar voor bent, niet wanneer je als het ware gedwongen wordt. Dan lijkt het mij eerder een nachtmerrie.
Vergadering met de Big Boss..quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:28 schreef Zwaffel het volgende:
Waar is TS eigk? ik wil weten waarom ze niet aan de pil is
yeah,right. En condoom beschermt dus lang niet zo goed als de pil. En misschien is het niet relevant,maar ik wil het gewoon weten.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet relevant? Er kunnen voldoende redenen zijn waarom een vrouw niet aan de pil is. Goed gebruik van een condoom zou in principe ook voldoende bescherming moeten bieden, bij goed gebruik enzo.
Same here, maar alles op zijn tijd dunkt me..quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:29 schreef mrcool het volgende:
[..]
Uiteraard, ik bedoel ook als je er allebei helemaal klaar voor bent. Zo'n klein mensje, ik kan daar serieus helemaal bij wegsmelten!![]()
Wel relevant. Als je geen kinderen wil kun je beter goede voorbehoedsmiddelen gebruiken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet relevant? Er kunnen voldoende redenen zijn waarom een vrouw niet aan de pil is. Goed gebruik van een condoom zou in principe ook voldoende bescherming moeten bieden, bij goed gebruik enzo.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:29 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
En misschien is het niet relevant,maar ik wil het gewoon weten.
Sarcasme is voor sommige mensen best moeilijk.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:22 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verkeerd geinterpreteerd![]()
Een combinatie is nog altijd het beste lijkt mij, mijn vriendin en ik doen ook altijd een combinatie van pil en condoom..quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:29 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
yeah,right. En condoom beschermt dus lang niet zo goed als de pil. En misschien is het niet relevant,maar ik wil het gewoon weten.
Uiteraard, ik ben nu 25 en mijn vriendin 22, dus dat gaat denk ik ook nog wel even duren.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:29 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Same here, maar alles op zijn tijd dunkt me..
Inderdaadquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
Sarcasme is voor sommige mensen best moeilijk..
En de pil is het enige goede voorbehoedsmiddel volgens jou???quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:30 schreef frankium het volgende:
[..]
Wel relevant. Als je geen kinderen wil kun je beter goede voorbehoedsmiddelen gebruiken.
Maarja, leven van TS is wel voorbij. Ga maar lekker posten in OUD![]()
Ook daar heb je testen voor!quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:27 schreef mrcool het volgende:
[..]
Hier ben ik dus echt niet 100% zeker over...
qua veiligheid is het idd flink oke om double dutch te doen. Maar er zijn genoeg die het iet doen. Zoals mijn vriend en ik. Met condoom is het lang niet zo lekker.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:30 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Een combinatie is nog altijd het beste lijkt mij, mijn vriendin en ik doen ook altijd een combinatie van pil en condoom..
waar lees je datquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En de pil is het enige goede voorbehoedsmiddel volgens jou???
Ik ben 21 en mijn vriendin 19quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:31 schreef mrcool het volgende:
[..]
Uiteraard, ik ben nu 25 en mijn vriendin 22, dus dat gaat denk ik ook nog wel even duren.
Klopt, en als ik TS zou zijn dan zou ik ook zeker zo'n testje willen.quote:
Ben ik echt de enige die zijn wenkbrauwen fronste bij het onveilige condoom (TS was overtuigd dat hij het veilig gebruikt) en bij deze quote vermoed dat ze haar eigen ontrouw op haar vriendje projecteert?quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:53 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Nou omdat we de laatste maanden eigenlijk al zoveel ruzie maken liep het een beetje op de klippen. Ze denkt dat ik haar ga verlaten om verscheidene redenen maar dat is niet waar. Laatse ruzie was om het feit dat ze mij nou niet echt goed behandelde en altijd maar dacht dat ik dingen verkeerd deed of vreemd ging. Als ik zeg ik ga boodschappen doen is dat voor haar geheimtaal dat ik naar een ander iemand toe ga om even lekker vreemd te gaan. Ze is gewoon erg onzeker. Maar hoe dan ook. Ze DENKT dus dat als ze het weg haalt ik toch binnenkort haar ga verlaten dus dan kan ze het net zo goed houden aangezien ze toch nog een tweede kind wilde..
absoluut niet. Dat zeg ik niet. Maar wel beter dan het condoom opzich.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En de pil is het enige goede voorbehoedsmiddel volgens jou???
Oeh, living dangerously!quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:32 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
qua veiligheid is het idd flink oke om double dutch te doen. Maar er zijn genoeg die het iet doen. Zoals mijn vriend en ik. Met condoom is het lang niet zo lekker.
Overigens vindt ik het zelf erg overdreven om het met 2 dingen te doenMaar wie ben ik
True that.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:32 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Met condoom is het lang niet zo lekker.
Eensch.. Zonder condoom is inderdaad stukken beter.. Maar omdat mijn vriendin een keer telaat was met ongesteld zijn waren we even behoorlijk geschrokken.. Sindsdien doen we het weer lekker dubbelop totdat we weer vertrouwen in haar cyclus hebbenquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:32 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
qua veiligheid is het idd flink oke om double dutch te doen. Maar er zijn genoeg die het iet doen. Zoals mijn vriend en ik. Met condoom is het lang niet zo lekker.
Overigens vindt ik het zelf erg overdreven om het met 2 dingen te doenMaar wie ben ik
Als je een vaste vriendin hebt ga je toch niet met een regenjas aan neuken. Je hebt tegenwoordig hele goeie middelen om niet zwanger te raken. Zoals z`n staaf in je arm, hoor ik goede verhalen over.quote:
Dat hoop ik dan maar.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:34 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
bij goed gebruik van de pil is er helemaal niks gevaarlijks aan.
ik maak me elke maand opnieuw zorgenquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:34 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Eensch.. Zonder condoom is inderdaad stukken beter.. Maar omdat mijn vriendin een keer telaat was met ongesteld zijn waren we even behoorlijk geschrokken.. Sindsdien doen we het weer lekker dubbelop totdat we weer vertrouwen in haar cyclus hebben![]()
Wanneer je voorzichtig genoeg bent is er ook met een condoom niks aan de hand.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:33 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
absoluut niet. Dat zeg ik niet. Maar wel beter dan het condoom opzich.
Veel beter IMHO zelfs.
Hoeveel vrouwen worden er zwanger die enkel het condoom gebruiken?
En hoeveel met de pil?
Juist
quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:35 schreef frankium het volgende:
[..]
Zoals z`n staaf in je arm, hoor ik goede verhalen over.
Bij goed gebruik van het condoom idem.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:34 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
bij goed gebruik van de pil is er helemaal niks gevaarlijks aan.
Volgens mij bestaat er nu ook een mannenpil, kunnen jullie samen slikken!quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:35 schreef frankium het volgende:
[..]
Als je een vaste vriendin hebt ga je toch niet met een regenjas aan neuken. Je hebt tegenwoordig hele goeie middelen om niet zwanger te raken. Zoals z`n staaf in je arm, hoor ik goede verhalen over.
heb ik ook geen verstand van verder, maar vriendinnen van vrienden enzo, je weet wel. Je hoort wel is wat op een verjaardag.quote:
Die bestaat toch al een tijdje?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat er nu ook een mannenpil, kunnen jullie samen slikken!
2 wekenquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:36 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik maak me elke maand opnieuw zorgenen toch vertik ik het om met condoom te doen. Niet omdat ik dom en naief ben...enkel omdat ik weet dat ik gewoon netjes mn pil inneem,en toch niet zwanger ben
en hoeveel is te laat? Ik ben ook wel eens 3 dagen te laat. Vooral als ik de pil maar 1 maand slik. Normaal slik ik hem 3 maanden door
Kan scheuren/gaatje in komen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bij goed gebruik van het condoom idem.
Hier had ik echt nog nooit van gehoord.quote:
jij leest wel erg selectief.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wanneer je voorzichtig genoeg bent is er ook met een condoom niks aan de hand.
Zolang je maar goed oplet.
Er zijn ook genoeg vrouwen die dwars door de pil heen zwanger worden.
Daarbij kan het ook zo zijn dat een vrouw de pil niet eens mag slikken, dus dan geen sex meer volgens jou of diegene moet maar accepteren dat je veel sneller een kleine krijgt dan wanneer ze aan de pil is??
Pil blijft veiliger IMHO.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:38 schreef Mattt het volgende:
[..]
Kan scheuren/gaatje in komen.
Kan je niks aan doen.
Fabeltje...quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat er nu ook een mannenpil, kunnen jullie samen slikken!
Ja, maar hij had het over een staaf in de arm, lijkt mij persoonlijk helemaal niks, het lijkt me wel veilig als je lekker samen aan de pil bent, hoeft er ook niks in de arm te worden gestopt.quote:
Klopt klopt , maar goed we kunnen wel gaan panieken het heeft geen zin.quote:
ik heb vaak zat gehad dat ik de pil in de 3de week ben vergeten,dan is er dus helemaal niks aan de hand. Gewoon gelijk stoppen of doorslikken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bij goed gebruik van het condoom idem.
Dus ...quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:40 schreef Copycat het volgende:
Zullen we die hele pil versus condoom discussie hier even laten voor wat het is?
Zo is straks het hele topic off topic vol zonder dat TS kans krijgt te reageren.
Dank.
Heb er laatst nog 50 van CZ gekregen!quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:40 schreef Mattt het volgende:
[..]
Condooms zijn echt klote dingen én duur.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:40 schreef Mattt het volgende:
[..]
Als je gewoon goed de pil slikt op vaste tijden is er niks aan het handje.
Condooms zijn echt klote dingen én duur.
Goed gebruik: op tijd omdoen, goed afrollen, zorgen voor een goede maat (niet te klein), meteen afdoen als je klaar gekomen bent...nou ja, dat soort dingen. Een condoom scheurt niet zomaar, die scheurt omdat je hem niet goed gebruikt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:38 schreef Mattt het volgende:
[..]
Kan scheuren/gaatje in komen.
Kan je niks aan doen.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Goed gebruik: op tijd omdoen, goed afrollen, zorgen voor een goede maat (niet te klein), meteen afdoen als je klaar gekomen bent...nou ja, dat soort dingen. Een condoom scheurt niet zomaar, die scheurt omdat je hem niet goed gebruikt.
open jij een ander topic miss sly,wil ik daar best verder met je in discussie gaanquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:40 schreef Copycat het volgende:
Zullen we die hele pil versus condoom discussie hier even laten voor wat het is?
Zo is straks het hele topic off topic vol zonder dat TS kans krijgt te reageren.
Dank.
das toch algemeen bekend.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:49 schreef mrcool het volgende:
[..]
Euh nee hoor, m'n vrouwtje is doktersassistente dus ik ken ze bijna allemaal...quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:39 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
jij leest wel erg selectief.
De kans dat je met een condoom op de juiste gebruikersmanier zwanger wordt is vele malen groter. Ik wil wel cijfers gaan opzoeken als je dat gerust stelt hoor.
En ja,er zullen idd wel vrouwen zijn die echt met goed slikken van de pil zwanger worden. Dat is 1% van de pil gebruikers. De rest wordt zwanger door stomme fouten. Zoals diarree,en dan gewoonweg niet een nieuwe pil nemen,maar lekker doorneuken. Of kotsen,en dan ook geen nieuwe pil nemen. Of men neemt hem te laat in blablabla.
Het komt idd wel eens voor dat de vrouw de pil niet mag slikken,maar denk je echt dat de pil en het condoom de enige voorbehoedsmiddelen zijn?
Het is juist niet offtopic, hooguit semiofftopic, mensen kunnen hier lezen hoe ze ongewenst zwangerschap kunnen voorkomen, ervaringen, tips, meningen, ideeen. Zo is bijv te lezen dat TS helemaal niet op een kind zit te wachten nu en dat zullen een aantal mensen die reageren wel herkennen....quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:40 schreef Copycat het volgende:
Dank.
Helaas had TS de condooms gecheckt op gaatjes na gebruik, ik vermoed dat het mis is gegaan met het voorvocht oid.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Goed gebruik: op tijd omdoen, goed afrollen, zorgen voor een goede maat (niet te klein), meteen afdoen als je klaar gekomen bent...nou ja, dat soort dingen. Een condoom scheurt niet zomaar, die scheurt omdat je hem niet goed gebruikt.
Het is in dit topic wél off topic aangezien dat totaal niet de vraagstelling is van TS en zijn topic op deze manier gekapt wordt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:44 schreef SolidasRock het volgende:
Het is juist niet offtopic, hooguit semiofftopic, mensen kunnen hier lezen hoe ze ongewenst zwangerschap kunnen voorkomen, ervaringen, tips, meningen, ideeen. Zo is bijv te lezen dat TS helemaal niet op een kind zit te wachten nu en dat zullen een aantal mensen die reageren wel herkennen....
En ik vermoed dat hij de vader helemaal niet is, hij heeft het volle recht om te weten of dat dat wel zo is.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
ik vermoed dat het mis is gegaan met het voorvocht oid.![]()
Ik hoef er geen disscussie overquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:43 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
[..]
open jij een ander topic miss sly,wil ik daar best verder met je in discussie gaan
Of ze heeft sex gehad met een ander. Ik hoop natuurlijk dat het toch zijn kind is...quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Helaas had TS de condooms gecheckt op gaatjes na gebruik, ik vermoed dat het mis is gegaan met het voorvocht oid.![]()
daar kan de TS makkelijk achterkomen,alhoewel dat met het voorvocht gebeuren IMHO een stuk aannemelijker isquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Of ze heeft sex gehad met een ander. Ik hoop natuurlijk dat het toch zijn kind is...
Als dit kind inderdaad geboren gaat worden, zou ik er als ik TS was zeker op staan dat er een DNA-test gedaan zou worden. Ik zou ook niet zomaar aannemen in dit geval dat het wel zou waar zou zijn. En de relatie is toch al pet, en als zij besluit het kind te laten komen, wordt de relatie ws. niet meer goed. Deze motie van wantrouwen kan dan niet echt veel meer kapot makenquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:46 schreef mrcool het volgende:
[..]
En ik vermoed dat hij de vader helemaal niet is, hij heeft het volle recht om te weten of dat dat wel zo is.
En wat is de vraag dan precies?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is in dit topic wél off topic aangezien dat totaal niet de vraagstelling is van TS en zijn topic op deze manier gekapt wordt.
Open er dan, zoals Zwaffel oppert- een nieuw topic hierover in SEX.
En verdere discussie hierover svp in Feedback.
Hierop is al op pagina 1 meerdere malen antwoord gegeven, ja dat kan.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:33 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Dat soort aannames vindt ik wel een beetje vroeg, natuurlijk kan TS een vaderschapstest vragen als het kindje is geboren, maar om daar meteen van uit te gaan is wel een beetje gevaarlijk, dan bestempel je zijn vriendin als vreemdgangster en je kent haar niet eens.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:46 schreef mrcool het volgende:
[..]
En ik vermoed dat hij de vader helemaal niet is, hij heeft het volle recht om te weten of dat dat wel zo is.
Het wordt in ieder geval geheel andersquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:49 schreef mrcool het volgende:
[..]
Uiteraard, maar of het er nou per definitie slechter op word?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het wordt in ieder geval geheel anders
Ik vermoed het zeg ik, en dat komt door wat TS zelf ook al zegt, dat hij altijd uiterst voorzichtig is enzo...quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
maar om daar meteen van uit te gaan is wel een beetje gevaarlijk, dan bestempel je zijn vriendin als vreemdgangster en je kent haar niet eens.
TS geeft zelf aan dat het niet past in zijn leven, zijn levensstijl is dus voorbij ja.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:49 schreef mrcool het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:39 schreef ItsAllOutThere het volgende:
School aan het afronden, niet van plan en vind mezelf nog te jong.
Precies, zeker willen weten dat je voor je eigen kind betaald is begrijpelijk, om echter meteen te zeggen dat ze vreemd is gegaan is niet eerlijk, die relatie is idd behoorlijk verziekt zo onderhand daar hoeft hij een vaderschapstest niet om te laten.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als dit kind inderdaad geboren gaat worden, zou ik er als ik TS was zeker op staan dat er een DNA-test gedaan zou worden. Ik zou ook niet zomaar aannemen in dit geval dat het wel zou waar zou zijn. En de relatie is toch al pet, en als zij besluit het kind te laten komen, wordt de relatie ws. niet meer goed. Deze motie van wantrouwen kan dan niet echt veel meer kapot maken
Voor TS idd. Maar daar doelde desbetreffende user volgens mij niet op.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:05 schreef frankium het volgende:
[..]
TS geeft zelf aan dat het niet past in zijn leven, zijn levensstijl is dus voorbij ja.
[..]
Wel als het ongewenst is. Persoonlijk zou ik het ook geen prettig idee vinden. Ik ben dan al wat ouder, maar ik heb niets met kinderen. Voor mij zou het slechter zijn. Maar dat is persoonsgebondenquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:04 schreef mrcool het volgende:
[..]
Uiteraard, maar of het er nou per definitie slechter op word?
En toch is het echt zo..ze dachten bij haar ook dat ze een vleesboom had *misschien*. Ze wist totaal niet hoe het voelde om zwanger te zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:03 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
dan wordt je toch dik enzoen er is niet na 6 maanden ff een bel gaan rinkelen? "ja hoi,ik word nu wel erg dik"
nah,dan zal ze wel erg uniek zijn oid. Ik ga iig in het verhaal van milagro meequote:Op donderdag 27 juli 2006 13:07 schreef Veroniek het volgende:
[..]
En toch is het echt zo..ze dachten bij haar ook dat ze een vleesboom had *misschien*. Ze wist totaal niet hoe het voelde om zwanger te zijn.
Als zwangerschapstests blijven volhouden dat je niet zwanger bent, zelfs die bij de dokter, en je bent gewoon ongesteld. Je slikt de pil en gebruikt condooms. Ze heeft niet voor dr lol met een zwangerschapsvergiftiging in het ziekenhuis gelegen, dan had ze dat echtwel willen voorkomen.
Je kunt ook zwanger worden als je heel voorzichtig bent, kijk de statistiek er maar op na, ik weet wel: there are lies, big lies and there are statistics maar in deze is het imho olie op het vuur.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:05 schreef mrcool het volgende:
[..]
Ik vermoed het zeg ik, en dat komt door wat TS zelf ook al zegt, dat hij altijd uiterst voorzichtig is enzo...
En als zijn vriendin echt zo is als dat TS zelf zegt dan wil ik haar niet eens kennen...
Als je per definitie gaat praten niet maar we hebben het over TS, TS geeft aan er niet klaar voor te zijn, en het nog niet helemaal te accepteren dat hij doordat ie vader wordt dingen moet laten varen die hij zich had voorgenomen te doen. Ik kan wel stellen dat dit allemaal niet positief is voor hem en dat "zijn leven dus over is"?quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:04 schreef mrcool het volgende:
[..]
Uiteraard, maar of het er nou per definitie slechter op word?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
zou jij je kind willens en wetens bij zo'n moeder laten opgroeien?
Hier zat ik net idd ook aan te denken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Natuurlijk kan het allemaal weer goedkomen, TS zou wel eens wakker kunnen worden naast zijn dinnetje en dan komt zijn kind binnen met papa papa, kom je spelen? en dat ie dan denkt:"Tssss, en vroeger zag ik hierop tegen?"
Als jij het condoom hebt omgedaan en er zat wat voorvocht aan je handen dan kan dat aan de buitenkant van het condoom terecht zijn gekomen, er zitten wel degelijk wat zaadcellen in je voorvocht.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:54 schreef ItsAllOutThere het volgende:
daarom keek ik ook telkens of die condoom na gebruik lekte ja of nee.. En dat is gewoon niet het geval geweest.. Kijk dat zo'n ding kan lekken of iets mis mee zijn best.. geloof ik wel.. Maar ik gebruik EN dat ding en ze krijgt gewoon netjes haar ongesteldheid voorgeschoteld zoals het zou moeten.. Kan het niet iets anders zijn dat de dok iets fout heeft gedaan..misschien een beetje vergezocht maar ok .
Trouwens.. zo'n dna test daar moet dat kind toch eerst voor geboren zijn??
Ik weet niet of zijn redenen dusdanig vast staan dat dat zou kunnen. Ikzelf zou er te egoistisch voor zijn, een kind neemt nogal wat tijd in beslag. Tijd die ik anders wil besteden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:15 schreef mrcool het volgende:
[..]
Hier zat ik net idd ook aan te denken.
he je haar dit vertelt? en ik neem aan dat als ze het toch houdt,je bij dr weggaat?quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:02 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Nee, maar ik laat mij niet dwingen om vader te worden..
De keus is aan haar om het te houden of niet. Ik kan niet dwingen maar ik laat me ook niet tot het vader worden dwingen. Ik gebruikte opzettelijk die condooms met de bedoeling dat te voorkomen en zoals eerder door iemand gezegd.. dit beslis je samen en ik ben het er niet mee eens.. Spijtig maar het is niet anders.. Heel simpel gezegd.. geen van beide zijn er klaar voor op het moment en zij zou het alleen houden omdat ze zo graag een tweede kind wilt en bang is dat ze zometeen te oud wordt maar zelf kan ze zich nauwelijks onderhouden met 1 kind.. laat staan 2.
Heeft trouwens al aangegeven dat als we ooit kinderen zouden nemen het zou moeten gebeuren voor haar 35 anders zou ze zich te oud vinden. Dus.. Haar kennende houdt ze het, maar ik laat me niet dwingen om te blijven..
Maar wat wil je dan? Als zij besluit het te houden dan ben je nog steeds vader. Daar wil en kun je toch niet voor weglopen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:02 schreef ItsAllOutThere het volgende:
De keus is aan haar om het te houden of niet. Ik kan niet dwingen maar ik laat me ook niet tot het vader worden dwingen. Ik gebruikte opzettelijk die condooms met de bedoeling dat te voorkomen en zoals eerder door iemand gezegd.. dit beslis je samen en ik ben het er niet mee eens.. Spijtig maar het is niet anders.. Heel simpel gezegd.. geen van beide zijn er klaar voor op het moment en zij zou het alleen houden omdat ze zo graag een tweede kind wilt en bang is dat ze zometeen te oud wordt maar zelf kan ze zich nauwelijks onderhouden met 1 kind.. laat staan 2.
Heeft trouwens al aangegeven dat als we ooit kinderen zouden nemen het zou moeten gebeuren voor haar 35 anders zou ze zich te oud vinden. Dus.. Haar kennende houdt ze het, maar ik laat me niet dwingen om te blijven..
Was ook mijn idee. Hoezo te oud om na je 30-tigste nog kinderen te krijgen. Ik ken trouwens genoeg jonge moeders die als twintiger kinderen hebben gekregen en nu alleenstaand zijn met kids, geen werk hebben en nog meer van die ellende. Maar goed ik dwaal af.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:00 schreef wjschreuder het volgende:
[..]
Of je als "jong" gezien wordt bij je eerste kind ligt vooral aan je sociale klasse, zo vinden academisch geschoolden het niet meer dan normaal om minimaal 30 te zijn. Maar voor de meeste MBO-ers is 23-25 al heel normaal.
Als zij volledig tegen zijn zin besluit het kind te houden, vind ik dat hij wel het recht heeft er voor weg te lopen, als dat is wat hij wil.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:24 schreef kriele het volgende:
[..]
Maar wat wil je dan? Als zij besluit het te houden dan ben je nog steeds vader. Daar wil en kun je toch niet voor weglopen?
Dat moet je wel over je hart kunnen krijgen. Ik heb helemaal geen kinderwens, maar als ik op zo'n manier vader zou worden dan zou ik er alles aan doen om te zorgen dat het kind zo goed mogelijk wordt opgevoed. Ik zou nooit met mezelf in het reine kunnen komen als ik niet in het leven van zo'n kind zou zijn. Maarja, dat ben ik.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als zij volledig tegen zijn zin besluit het kind te houden, vind ik dat hij wel het recht heeft er voor weg te lopen, als dat is wat hij wil.
ik zeg ook niet dat het gemakkelijk of vanzelfsprekend is, ik zeg alleen dat ik vind dat hij daartoe het recht heeft in mijn ogen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:36 schreef kriele het volgende:
[..]
Dat moet je wel over je hart kunnen krijgen. Ik heb helemaal geen kinderwens, maar als ik op zo'n manier vader zou worden dan zou ik er alles aan doen om te zorgen dat het kind zo goed mogelijk wordt opgevoed. Ik zou nooit met mezelf in het reine kunnen komen als ik niet in het leven van zo'n kind zou zijn. Maarja, dat ben ik.
Je hoeft ook niet bij haar te blijven om het kind, het lijkt me echter dat je er wel moet zijn voor het kind, het is toch hoe je het ook wend of keert jouw kind, het heeft nergens om gevraagd en wordt ook maar op de wereld geschopt door een moeder die haar verantwoordelijkheden niet kent, het lijkt me dat je toch iets van verantwoordelijkheid moet nemen, al is het maar financieel en later als het wat ouder is een luisterend oor.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:02 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Dacht je dat alles weer een beetje op de rails was met je vader.....krijg je dit!quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:43 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Haar moeder die is van de oude indo stempel en vind elk kind in de familie best dat weet ik nu al.. Mijn ouders ga ik daar niet mee lastig vallen op het moment aangezien mijn vader net herstellend is van kanker en nou niet echt nog een zorg nodig heeft de god ganse dag..
Maar je gaf min of meer al aan dat arbortus voor haar waarschijnlijk geen optie is.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:58 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Nou abortus kan tot em met wek 11 toch?? Dus zou volgende week de laatste week zijn. Ik zit op het moment in belgie voor mijn stage en kan dit weekend niet naar NL toe anders had ik dat dan gadaan dus volgende week dan maar..
Als ze geen abortus wil dan ga je weg bij je vriendin en dan bemoei je je ook niet met het kind?quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:03 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Nee.. dat klopt ook, maar als ze dat zou willen..
Ik meen wel tot week 16. Zoek het op, geeft je wat rust en iets meer tijd. Gebruik die tijd om een beslissing te nemen waar je zelf helemaal achter staat. Als dat dezelfde is als die van je (ex?)vriendin, is het helemaal goed, natuurlijk.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:58 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Nou abortus kan tot em met wek 11 toch?? Dus zou volgende week de laatste week zijn. Ik zit op het moment in belgie voor mijn stage en kan dit weekend niet naar NL toe anders had ik dat dan gadaan dus volgende week dan maar..
Ik heb even op de site van het rijk gekeken, het schijnt dus tot de 21 week te mogen, ruwweg tot het kind levensvatbaar is.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:58 schreef ItsAllOutThere het volgende:
24 weken, jezus wat walgelijkquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik heb even op de site van het rijk gekeken, het schijnt dus tot de 21 week te mogen, ruwweg tot het kind levensvatbaar is.
Dat valt dus weer een beetje mee.
Kun je hier geen bijzonder verlof voor krijgen? Het lijkt me dat je werk hier ook onder te lijden heeft.
1 Hoe is zwangerschapsafbreking wettelijk geregeld in Nederland?
In Nederland kan een vrouw wanneer zij ongewenst zwanger is haar zwangerschap laten beëindigen. Volgens de wet is dit mogelijk voor zwangerschappen die niet langer hebben geduurd dan 24 weken. In de praktijk wordt veelal een termijn aangehouden van 21 weken en enkele dagen. Een reden hiervoor is dat artsen er zeker van willen zijn dat zij binnen de termijn blijven. In gevallen waarin de noodsituatie van de vrouw een medische oorzaak heeft, wordt de zwangerschap uiterlijk in de 24e week uitgevoerd. De behandeling vindt plaats in klinieken en ziekenhuizen die een vergunning hebben volgens de Wet Afbreking Zwangerschap (WAZ).
http://www.minbuza.nl/default.asp?CMS_ITEM=MBZ460896#TOC_4 (bron)
Tja, mee eens, maar dit is de wet.quote:
IJzersterke opmerking!quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:16 schreef milagro het volgende:
[..]
moet je die dames eens vertellen dat de pil doorslkken tijdens de zwangerschap niet echt gezond is voor het kind, zul je zien dat ze nauwelijk in paniek raken....... omdat ze de pil helemaal niet slikten
quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:32 schreef FBIFile het volgende:
het is van een ander.
condooms werken 100 %, er zijn uitzonderingen, maar die bevestigen de regel .
Ik zou ook niet in paniek raken, omdat ik al een aantal keer heb gelezen dat het niet schadelijk is voor het kind.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:16 schreef milagro het volgende:
[..]
moet je die dames eens vertellen dat de pil doorslkken tijdens de zwangerschap niet echt gezond is voor het kind, zul je zien dat ze nauwelijk in paniek raken....... omdat ze de pil helemaal niet slikten
Omdat vrouwen hoere.....Laat maar .quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist ... en waarom zou dit niet één van die regelbevestigende uitzonderingen kunnen zijn?
Heet je vriendin Heidi toevallig...?quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:51 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Godver.. ik let echt wel op die condooms.. elke keer schijt ik weer in mijn broek als ik dat ding controleer.. dus als er 1ntje had gelekt had ik het wel geweten..
quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:54 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Zo ik ben er weer.. Jeetje wat een reacties allemaal.. Even reageren op wat ehh .... vroeg.. ze slikt de pil niet omdat volgens haar ze hier telkens misselijk van wordt en god wat nog meer.. daarom keek ik ook telkens of die condoom na gebruik lekte ja of nee..
dan heb jij met mijn ex... dat kan niet anders..quote:
Betrouwbaarheidquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:46 schreef FBIFile het volgende:
[..]
Omdat vrouwen hoere.....Laat maar .
Ik ken ook zo'n vrouw.
Tegen de 30 jaar.... vriendje van 10 jaar jonger ofzo, slikte ook zogenaamd de pil... en dan "per ongeluk" zwanger raken. Als een wijf zoiets bij mij zou flikken zou ik die foetus er echt uit trappen.
Condooms werken gewoon . Altijd . Zeker als je als de TS zo oplettend bent.
Balen, niet dat je een stage hebt gevonden maar dat je zo lang moet wachten om te kunnen praten.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:49 schreef ItsAllOutThere het volgende:
@ Kahaarin ... Ik werk in het buitenland als stagiar op een militaire basis waar ik de grootste moeite voor heb moeen doen om ook maar op te komen en waar ik ook nog eens niet betaald krijg. Volgend weekend is de allereerste keer dat ik weer naar NL kan komen... geen geintje..
Van een kogel in je hersens ga je ook niet 100 % zeker dood .quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Betrouwbaarheid
De condooms die wij leveren zijn allemaal CE gekeurd. Dit betekent dat zij voldoen aan de normen die de Europese unie aan condooms stelt. Maar onthoud goed: condooms zijn nooit 100% betrouwbaar en gebruik is op eigen risico.
http://www.digi-rubbers.n(...)79f7fdb6a1f9c9ea09ad (bron)
Nee, er zijn altijd uitzonderingen die de regel bevestigen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:15 schreef FBIFile het volgende:
[..]
Van een kogel in je hersens ga je ook niet 100 % zeker dood .
quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, er zijn altijd uitzonderingen die de regel bevestigen.![]()
Lijkt me ook niet handig, zwanger is ze toch wel, dat weet je al, lijkt me ook in haar voordeel dat je je stage zo snel en goed mogelijk afsluit.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:23 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Maar nu krijg je dat gezeik natuurlijk weer.. waarom kan je dit weekend niet komen dan ??? Probeer ik uit te leggen dat ik as zaterdag een afspraak heb met een van de belangrijkste generaal van europa die zalf aangeboden heeft mij te helpen met mijn scriptie aangezien de afdeling waar ik werk niet een scriptie gerichte opdracht heeft voor me maar ok.. Maar hij komt zelf met de mogelijkheid en dan ga ik dat afzeggen omdat ik naar NL moet voor het weekend.. echt niet..
Ik maak me echt heel erg zorgen om het kind (de baby dus, niet zijn vriendinquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:53 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Oja, of jij de vader bent is dus NIET relevant. Denk aan het kind.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:27 schreef Fokker200 het volgende:
[..]
Ik maak me echt heel erg zorgen om het kind (de baby dus, niet zijn vriendin)
TS, Ik denk dat je nu even heel erg je koppie erbij moet houden en misschien zelfs wel een paar weken moet gaan acteren.
Je schrijft dat ze het kind wellicht bereid is weg te laten halen, als jij maar bij haar blijft. Ik vind, in het belang van het kind en jouw eigen toekomst, dat je haar in die waan mag brengen. Wees lief voor haar de komende dagen en weken, vermijd ruzies en vertel haar dat je gek op haar bent. Breng een cadeautje mee volgende week of verras haar met een leuk uitje. Doe net alsof je vindt dat er misschien toch een toekomst is voor jullie. Maar zeg wel dat een kind op dit moment nog te vroeg is.
Nadat ze het weg heeft laten halen, (niet dezelfde dag nog) kun je afscheid van haar nemen.
Hmm, of ze denkt dat hij bij haar blijft en houdt het kind alsnog want hij blijft toch bij haar, als ze vastbesloten is om het te houden dan doet ze dat, desnoods bedenkt ze zich bij de kliniek op het moment dat alles en iedereen klaarstaat voor de abortus, geloof me, heb zelf ook zo'n exemplaar als kennis gehad en daar kreeg ik (vrouwelijk) zelf ook jeuk van, wel-niet-wel-niet uiteindelijk gehouden en de rest mag je raden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:27 schreef Fokker200 het volgende:
[..]
Ik maak me echt heel erg zorgen om het kind (de baby dus, niet zijn vriendin)
TS, Ik denk dat je nu even heel erg je koppie erbij moet houden en misschien zelfs wel een paar weken moet gaan acteren.
Je schrijft dat ze het kind wellicht bereid is weg te laten halen, als jij maar bij haar blijft. Ik vind, in het belang van het kind en jouw eigen toekomst, dat je haar in die waan mag brengen. Wees lief voor haar de komende dagen en weken, vermijd ruzies en vertel haar dat je gek op haar bent. Breng een cadeautje mee volgende week of verras haar met een leuk uitje. Doe net alsof je vindt dat er misschien toch een toekomst is voor jullie. Maar zeg wel dat een kind op dit moment nog te vroeg is.
Nadat ze het weg heeft laten halen, (niet dezelfde dag nog) kun je afscheid van haar nemen.
TS, sorry, dit is een van de weinige momenten in je leven dat je nu een keertje NIET kan zeggen: "We zien wel". Je MOET nu even alles uit de kast halen de komende dagen / 2 weken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:32 schreef ItsAllOutThere het volgende:
@fokker200 Tja.. misschien heb je wel gelijk... maarja.. we zien wel.. Krijg dus net een reactie van haar omdat ik dit weekend dus niet kan komen.. vind ze dus bullshit en denkt dat ik met een ander heb afgesproken. (overtuigd dat ik iemand anders heb hier) Ken hier alleen mijn collega's maar die zijn al heel wat jaartjes ouder en ga niet sociaal met ze om. Dus vind ze bull*. Jammer dat ze dan zo kortzichtig blijft zeg ik komt zij met ja dat zal wel zo.. ik laat je wel weten wanneer de baby er is. dan kan ik een bloedtest doen..
Kan je lekker allimentatie gaan betalen!quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:36 schreef Copycat het volgende:
Ze wil sowieso voor haar 35ste nog een kind. Nu is ze 30 (?) en zwanger, dus ik denk niet dat ze genegen is die zwangerschap nu af te breken.
Ja en?quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:39 schreef Barcelona het volgende:
Kan je lekker alimentatie gaan betalen!![]()
daar gaat het niet eens om. of dat klopt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:41 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ik zou ook niet in paniek raken, omdat ik al een aantal keer heb gelezen dat het niet schadelijk is voor het kind.![]()
Nog een goede reden voor de mannenpil.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:44 schreef milagro het volgende:
dat is helaas de power die een vrouw heeft, kan ten alle tijde willekeurig welke vent erin luizen.
Dat ben ik wel met je eens maar ik zie het somber in, ze wil nog een kind en ze is 30 en ze is zwanger, als TS haar onder druk zet gooit ze de hakken in het zand en houdt ze de baby, als TS lief is krijgt ze hoop dat hij toch bij haar blijft en voor de baby zorgt, als hij wegloopt houd ze de baby en vraagt later alimentatie aan.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:37 schreef Fokker200 het volgende:
[..]
@Karin: Zou kunnen dat ze zelfs in de abortuskliniek toch nog ervan afziet, maar je moet het proberen. Geen andere keus.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:48 schreef ItsAllOutThere het volgende:
@kahaarin..Zal ik ook niet doen.. Ik wil dat kind niet omdat ik nog niet klaar ben met school etc etc.. en dan zou het ook erg stom zijn om de kans te laten schieten die ik nu krijg terwijl zoiets perfect is voor mijn scriptie.. maar sommige mensen kunnen dat maar niet begrijpen en daarom doet ze zo kortzichtig..
Ze houdt nog wel van je.....quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:53 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Jezus... ik tik ff een smsje van haar over:
Hey ik ga nu stoppen met smsen. Ik vind het niet erg als het nu uit is. Het werkt toch niet tussen ons. Ik laat je wel weten hoe of wat. Ik hou mijn kind. Jammer dat jij het niet wilt maar dat kan je niet afdwingen. Ik hou van je en thanks voor de baby.. :S:S:S
Mijn God, wat een enorme muts.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:53 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Hey ik ga nu stoppen met smsen. Ik vind het niet erg als het nu uit is. Het werkt toch niet tussen ons. Ik laat je wel weten hoe of wat. Ik hou mijn kind. Jammer dat jij het niet wilt maar dat kan je niet afdwingen. Ik hou van je en thanks voor de baby.. :S:S:S
of dit hele topic is een lulverhaal of dat wijf spoort echt totaal niet, naast dat ze een compleet kutwijf is.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:53 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Wat een k..twijfquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:53 schreef ItsAllOutThere het volgende:
pffffffff sterkte ts.. en jezus, sterkte voor dat kind.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:53 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Milagro toch, nu doe je het weer. Laatst ook met die terminale kankerpatient.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:58 schreef milagro het volgende:
[..]
of dit hele topic is een lulverhaal
Het is geen kwestie van willen. Hij zal onvermijdelijk met haar te maken blijven hebben. Je wordt geacht te gaan betalen. Er zal nog 20 jaar een zeer vervelend contact blijven. Plus grote kans dat je je eigen kind wilt zien en bezoekregelingen moet gaan treffen met dat klotewijf.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:58 schreef milagro het volgende:
ik zou niet eens meer met dat kind straks wat te maken willen hebben (al loopt dat puntje bij paaltje ws toch anders, bloed kruipt waar het niet gaan kan vaak toch).
IN GODSNAAM DOE, en zorg er even voor dat dat arme kind niet geboren wordt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:01 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Ik heb echt de neiging om gewoon te zeggen.. is goed.. Doe wat je niet laten kan en tabee..!!!!
Vraag of ze zich meld na de bevalling en doe de test, spreek af 'hoe en wat' en laat haar de vliegende t****g krijgen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:01 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Ik heb echt de neiging om gewoon te zeggen.. is goed.. Doe wat je niet laten kan en tabee..!!!!
mooi. vergeten en gauw een ander 06-nummer nemen. Het is waarschijnlijk toch van een ander.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:53 schreef ItsAllOutThere het volgende:
ff offtopic dusquote:
Dan hoef je je ook niet meer druk te maken over je loopbaan....quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:05 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Ik ben nou niet de persoon om met een potje rattengif rond te gaan lopen en iets stoms ga doen...dat is volgens mij de enige manier om dat mens van gedachten te doen veranderen....
thanks voor 'de baby'. Alsof het een ding is wat je even krijgt...quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:53 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Een accesoire...quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
thanks voor 'de baby'. Alsof het een ding is wat je even krijgt...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |