Die heb je overal natuurlijk. Je hebt ook zeer intelligente mensen op LTS zwakstroom.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Toch ken ik zat vrouwen die eventjes HBO en/of Uni doen maar die toch niet echt bijster slim overkomen.![]()
Je voert bij de drogist en fotozaak normaal altijd politieke discussies met al het personeel?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:07 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hoi en doei. Dat is het wel meestal.
Pics!quote:Op maandag 24 juli 2006 12:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
fout
je moet alleen die van mij aanbidden
Je doelt op liefiequote:Op maandag 24 juli 2006 13:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Toch ken ik zat vrouwen die eventjes HBO en/of Uni doen maar die toch niet echt bijster slim overkomen.![]()
En waar zeg ik dat?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:09 schreef Dickies het volgende:
[..]
Je voert bij de drogist en fotozaak normaal altijd politieke discussies met al het personeel?![]()
Klopt... maar je verwacht toch vaak wat anders bij zo'n opleidingsniveauquote:Op maandag 24 juli 2006 13:08 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Kennis en intelligentie zijn 2 verschillende dingen.
Die studie kan je niet serieus nemen... dus daar doel ik niet opquote:
Waarom verwacht je meer dan een hoi en een doei? Voor die meiden ben jij in principe slechts klant nr zoveel die voorbij komt schuiven. Persoonlijk zou ik ook niet de moeite nemen iedere klant te overtuigen dat ik meer in mijn mars heb omdat het vooroordeel bestaat dat bliepmiepen dom zouden zijn, per definitie. Als jij zo kortzichtig bent moet je dat lekker blijvenquote:
AMEN!quote:Op maandag 24 juli 2006 13:14 schreef Dickies het volgende:
[..]
Waarom verwacht je meer dan een hoi en een doei? Voor die meiden ben jij in principe slechts klant nr zoveel die voorbij komt schuiven. Persoonlijk zou ik ook niet de moeite nemen iedere klant te overtuigen dat ik meer in mijn mars heb omdat het vooroordeel bestaat dat bliepmiepen dom zouden zijn, per definitie. Als jij zo kortzichtig bent moet je dat lekker blijven![]()
Het boeit toch ook verder niet. Je hoeft jezelf/haar niet te verdedigen ofzoquote:Op maandag 24 juli 2006 13:14 schreef Dickies het volgende:
[..]
Waarom verwacht je meer dan een hoi en een doei? Voor die meiden ben jij in principe slechts klant nr zoveel die voorbij komt schuiven. Persoonlijk zou ik ook niet de moeite nemen iedere klant te overtuigen dat ik meer in mijn mars heb omdat het vooroordeel bestaat dat bliepmiepen dom zouden zijn, per definitie. Als jij zo kortzichtig bent moet je dat lekker blijven![]()
Het was een vraag... zie vraagtekenquote:
ik verwacht een hoi een doei en een telefoonnr op het bonnetje gekrabbelt met bel me!quote:Op maandag 24 juli 2006 13:14 schreef Dickies het volgende:
[..]
niet iedereen houd van mooie ogen en dikke tietenquote:Op maandag 24 juli 2006 13:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik verwacht een hoi een doei en een telefoonnr op het bonnetje gekrabbelt met bel me!
Omdat ik daarbuiten soms ook wel eens met meisjes praat. Wat doe je voor werk? Ik werk achter de kassa. You don't sayquote:Op maandag 24 juli 2006 13:14 schreef Dickies het volgende:
[..]
Mooie ogen zijn okequote:Op maandag 24 juli 2006 13:20 schreef MoChe het volgende:
[..]
niet iedereen houd van mooie ogen en dikke tieten
Nee, maar het slaat zo nergens opquote:Op maandag 24 juli 2006 13:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Het boeit toch ook verder niet. Je hoeft jezelf/haar niet te verdedigen ofzo
Maar wel vakkenvullen/mcdonalds ?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:20 schreef Duiveltja het volgende:
En zeg nou zelf als je hersenen een beetje actief werken ga je niet met je gat achter een kassa zitten.
Dat zegt mee over Duiveltja dan over iemand andersquote:
I'm not one of themquote:Op maandag 24 juli 2006 13:20 schreef MoChe het volgende:
[..]
niet iedereen houd van mooie ogen en dikke tieten
Jij hebt zeker nooit bijbaantjes gehad?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:20 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
En zeg nou zelf als je hersenen een beetje actief werken ga je niet met je gat achter een kassa zitten.
Je hebt nog nooit gehoord van een bijbaan naast je school/studie? Zodat je het allemaal tenminste een beetje betalen kan? Zodat je 'later' wel een goede baan kan krijgen? Soort van investeren in je eigen toekomst? Die baantjes niet voor het oprapen liggen, zeker omdat je dus nog geen papiertjes hebt?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:20 schreef Duiveltja het volgende:
Jawel hoor, maar nooit zulke hersendode baantjes.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:23 schreef MoChe het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nooit bijbaantjes gehad?
omg...quote:Op maandag 24 juli 2006 13:25 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar nooit zulke hersendode baantjes.
FOK! moderator... Hoezo niet hersendodend onbetaald bijbaantjequote:Op maandag 24 juli 2006 13:25 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je begon zonder opleiding gelijk als manager bij een multinational?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:25 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 juli 2006 13:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
FOK! moderator... Hoezo niet hersendodend onbetaald bijbaantje![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 13:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zat erop te wachtenquote:Op maandag 24 juli 2006 13:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Neerkijken op een forum waar je zelf heel vaak post.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nog net niet. Ik was op m'n 18e productcontroleur in een bedrijf. Relax werk en een beetje kwaliteitscontroles doen. Wel verantwoordlijk werk, als het van jou afhangt of er 10.000 producten de schredder ingaan.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:27 schreef Dickies het volgende:
[..]
Je begon zonder opleiding gelijk als manager bij een multinational?![]()
Ah, langs een lopende band staan en kijken of ieder jampotje wel een deksel heeft. Spannend ende tof inderdaadquote:Op maandag 24 juli 2006 13:32 schreef Duiveltja het volgende:
Nog net niet. Ik was op m'n 18e productcontroleur in een bedrijf. Relax werk en een beetje kwaliteitscontroles doen. Wel verantwoordlijk werk, als het van jou afhangt of er 10.000 producten de schredder ingaan.
Ik winkel ook dagelijks bij de AH, dus je statement zegt totaal niets...quote:Op maandag 24 juli 2006 13:32 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Neerkijken op een forum waar je zelf heel vaak post.
Dus, omdat het mij niet boeit wat jij vind, vind jij mij een loser?quote:
Nope. Het werk had wel degelijk meer inhoud dan een beetje kijken. Als je al de lijst zou zien van punten zou je schijten.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:34 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ah, langs een lopende band staan en kijken of ieder jampotje wel een deksel heeft. Spannend ende tof inderdaadEn relax
![]()
En je kijkt ook neer op de AH?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik winkel ook dagelijks bij de AH, dus je statement zegt totaal niets...
Het is me wat.quote:En toen ik het postte wist ik nog niet eens in welk subforum jij moderator was![]()
Lees mn eerste post nou eens lullo... En dan vooral het sub gedeelte...quote:Op maandag 24 juli 2006 13:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dus, omdat het mij niet boeit wat jij vind, vind jij mij een loser?![]()
Gelukkig dan maar dat je me te weinig boeit om te gaan vertellen wat ik van jou vind
![]()
Is dat niet lastig trouwens, iedereen een loser vinden die het niet boeiend vind wat jij vind? Dan vind jij vast ontzettend veel mensen losers.
Jahaaaa dat had ik toch al lang gelezen vriend, alleen het feedback topic is nie bedoeld voor slowchat, dus ik moet ik toch hier verder nietwaarquote:Op maandag 24 juli 2006 13:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lees mn eerste post nou eens lullo... En dan vooral het sub gedeelte...![]()
T wiel heb je waarschijnlijk niet uitgevonden![]()
Dat je nog steeds niet hebt gezegd wat je dan wel werkelijk deed zegt genoegquote:Op maandag 24 juli 2006 13:37 schreef Duiveltja het volgende:
Nope. Het werk had wel degelijk meer inhoud dan een beetje kijken. Als je al de lijst zou zien van punten zou je schijten.
Wat ik ermee probeer te zeggen dat als iets een lullig bijbaantje is het niet hoeft te betekenen dat de overkoepelende organisatie meteen lullig isquote:Op maandag 24 juli 2006 13:37 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
[..]
En je kijkt ook neer op de AH?
[..]
Het is me wat.
Anyway, dat kan best voorkomen. Users komen niet standaard in alle fora van FOK!.
Ik hoef me niet te verantwoorden tegenover jou.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:39 schreef Dickies het volgende:
[..]
Dat je nog steeds niet hebt gezegd wat je dan wel werkelijk deed zegt genoeg![]()
-10 slechte smoesquote:Op maandag 24 juli 2006 13:40 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik hoef me niet te verantwoorden tegenover jou.
Juist omdat ik je ging afzeiken, deed ik een goed woordje voor je...quote:Op maandag 24 juli 2006 13:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jahaaaa dat had ik toch al lang gelezen vriend, alleen het feedback topic is nie bedoeld voor slowchat, dus ik moet ik toch hier verder nietwaar
Hij praat over The Bold and the Beautiful, dat zegt al genoeg lijkt mijquote:Op maandag 24 juli 2006 13:39 schreef Dickies het volgende:
[..]
Dat je nog steeds niet hebt gezegd wat je dan wel werkelijk deed zegt genoeg![]()
Dat ik hier op FOK! moderator ben is geen werk. Ik doe het, omdat ik het leuk vind en natuurlijk vanwege het kleurtje (quote:Op maandag 24 juli 2006 13:40 schreef JoeyT het volgende:
Een kassa meisje zit op dr gat. Moet met mensen praten en krijgt ervoor betaald.
Jij zit op je gat. Moet met virtuele mensen praten en krijgt geen fuck.
Mjah, Yvonne heeft me ook al op mijn bevallige koppie gegeven voor slow chat.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad Alicey... Irritant wijf ook altijd![]()
Je hebt toch niet door dat het een complot tegen je is?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Juist omdat ik je ging afzeiken, deed ik een goed woordje voor je...
Degene die ik het minst mag wordt waarschijnlijk MOD, dus doe je best
Yvonnequote:Op maandag 24 juli 2006 13:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah, Yvonne heeft me ook al op mijn bevallige koppie gegeven voor slow chat.
Dus ga ik hier maar slow chatten.
Nou als die ***** stink **** t al met me eens is dan is het duidelijk dat ik de enige ware MOD voor R&P ben...quote:Op maandag 24 juli 2006 13:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah, Yvonne heeft me ook al op mijn bevallige koppie gegeven voor slow chat.
Dus ga ik hier maar slow chatten.
Ik deed even letterlijk vertalen.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:49 schreef Copycat het volgende:
En ik schrijf dus geen kopieën, maar kopij. Een wereld van verschil.
Wie zegt dat Duiveltja niet leuk is om te modden?quote:En SHO is leuk om te modden! En Duiveltja is ook leuk. Niet om te modden, maar als medemod én irl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |