Hmkeequote:Op maandag 24 juli 2006 12:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
weet ik veel, altijd als ik nog niet weg wil
Is dat een opgave dan?quote:Op maandag 24 juli 2006 12:52 schreef MoChe het volgende:
[..]
dan ga ik een keer meisje Y overhalen om met me mee te gaan voor het stappen... als ik een keer niet hoef te werken in het weekend that is
Vrij nemenquote:Op maandag 24 juli 2006 12:57 schreef MoChe het volgende:
[..]
wel als we nooit op dezelfde momenten vrij zijn![]()
quote:
quote:
Je vriending wilt niet meer?quote:
Zo is hetquote:Op maandag 24 juli 2006 13:00 schreef MoChe het volgende:
[..]
ben binnekort twee weken vrij dus dat moet het gaan worden dan
Die is bliepmiep spelen.quote:
Kassameisjesquote:
Ga jij op de kassa zitten, mag ze jouw scannenquote:
Bijvoorbeeldquote:Op maandag 24 juli 2006 13:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga jij op de kassa zitten, mag ze jouw scannen
Hemaworst... ¤2.99quote:Op maandag 24 juli 2006 13:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga jij op de kassa zitten, mag ze jouw scannen
Je hoeft er ook geen goede gesprekken mee te voeren gelukkig!quote:
... Maar voor jou is 'ie gratis...quote:
Ze werd helaas niet aangenomen om tijdens de vakantie even luchtverkeersleider te spelen. Terwijl ze toch al naar 6 VWO gaat, ik bedoel geef d'r een kans.quote:
Bij de AH waar ik (3uurtjes per week) werk zijn ze niet dom hoorquote:
Stel leijers zegquote:Op maandag 24 juli 2006 13:06 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ze werd helaas niet aangenomen om tijdens de vakantie even luchtverkeersleider te spelen. Terwijl ze toch al naar 6 VWO gaat, ik bedoel geef d'r een kans.
Toch ken ik zat vrouwen die eventjes HBO en/of Uni doen maar die toch niet echt bijster slim overkomen.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:06 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ze werd helaas niet aangenomen om tijdens de vakantie even luchtverkeersleider te spelen. Terwijl ze toch al naar 6 VWO gaat, ik bedoel geef d'r een kans.
Hoi en doei. Dat is het wel meestal.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hoeft er ook geen goede gesprekken mee te voeren gelukkig!
jij!quote:Op maandag 24 juli 2006 13:07 schreef liefie_ het volgende:
moche wie is meisje Y nou?
Kennis en intelligentie zijn 2 verschillende dingen.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Toch ken ik zat vrouwen die eventjes HBO en/of Uni doen maar die toch niet echt bijster slim overkomen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |