quote:
foutquote:Op maandag 24 juli 2006 12:27 schreef MoChe het volgende:
[..]
ik heb het over grote tieten in het algemeen...
quote:Op maandag 24 juli 2006 12:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
fout
je moet alleen die van mij aanbidden
Dat jaquote:
zijn ze ook wireless?quote:Op maandag 24 juli 2006 12:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
fout
ik zie je toch nooit in het echt dus ik ga geen tieten beoordelen die ik niet in mun handen heb gehadquote:Op maandag 24 juli 2006 12:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
fout
ja als jij niet eens zegt op welk terras je zitquote:Op maandag 24 juli 2006 12:36 schreef MoChe het volgende:
[..]
ik zie je toch nooit in het echt dus ik ga geen tieten beoordelen die ik niet in mun handen heb gehad
ach joh gewoon ff door laten rammelen op t stationquote:Op maandag 24 juli 2006 12:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja als jij niet eens zegt op welk terras je zit
De Carrouselquote:Op maandag 24 juli 2006 12:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja als jij niet eens zegt op welk terras je zit
cocktails bij de livingquote:Op maandag 24 juli 2006 12:41 schreef MoChe het volgende:
[..]
De Carrousel
of andes bij Anvers daar voor
Dat ligt toch echt aan jezelf denkquote:Op maandag 24 juli 2006 12:45 schreef MoChe het volgende:
[..]
Ik ben daar dus nog stééds niet naar binnen geweest he
dat is serieus echt erg!quote:Op maandag 24 juli 2006 12:45 schreef MoChe het volgende:
[..]
Ik ben daar dus nog stééds niet naar binnen geweest he
Goed excuusquote:
Wat is snel ?quote:Op maandag 24 juli 2006 12:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat is serieus echt erg!
het gaat alleen zo snel dicht
maar verder is het echt tof!
dan ga ik een keer meisje Y overhalen om met me mee te gaan voor het stappen... als ik een keer niet hoef te werken in het weekend that isquote:Op maandag 24 juli 2006 12:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat is serieus echt erg!
het gaat alleen zo snel dicht
maar verder is het echt tof!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |