quote:Wanneer een jongen met een andere jongen vecht (en verslaat) omdat hij zijn meisje wil, is het dan normaal dat zo'n meisje weg gaat bij hem of is dat eigenlijk niet normaal?
Jammer is wel dat de speciale wetgeving voor duelleren kort geleden is komen te vervallen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:15 schreef Frollo het volgende:
Ja, dat is volkomen normaal. Is evolutionair bepaald.
Stel, ik versla de vriend van een meisje in een tweegevecht, dan is het duidelijk dat ik betere genen heb. Het meisje zal dit natuurlijk ook beseffen en hem verlaten om met mij verder te gaan.
Dan ben jij slecht op de hoogte. Het meisje moet duidelijk aangeven dat ze ermee akkoord gaat door met een zakdoekje aan de zijlijn te gaan zwaaien.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:29 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Jammer is wel dat de speciale wetgeving voor duelleren kort geleden is komen te vervallen.
Ik zou meteen gaan liggen in de hoop dat je iemand anders ongelukkig maaktquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:29 schreef Kiteless het volgende:
Nouja, als je liever op de grond gaat liggen bloeden dan mij beschermt ga ik niet bij jou blijven natuurlijk
Tot voor kort kreeg je nog maar weinig gevangenisstraf als je iemand dodde in een duel, dat is dit jaar afgeschaft. Ook kon je 6 maanden krijgen als je iemand beledigde als hij niet wilde deelnemen aan een duel.quote:
ik ben 14quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
als je 11 bent misschien.. sorry..
Waarom zijn daarover geen kamervragen gesteld?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:29 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Jammer is wel dat de speciale wetgeving voor duelleren kort geleden is komen te vervallen.
Na,quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:01 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Toepasselijke nick!
Natuurlijk zou ik voor jou kiezen als jij mijn vriendje verslaat in een duel waarin uitsluitend gevochten word met knuppels en zwaarden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |