Ben het hier mee eens.. Het kost je schijnbaar best veel energie..quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:55 schreef dawg het volgende:
In de tijd die je nog rest zou ik persoonlijk niet voor dergelijke spanningen kiezen, die heb je al genoeg. Dingen doen die je nog wilt doen, op jouw manier, in jouw tempo, wanneer jij wilt. Niets doen wat je liever niet wilt, je krijgt geen tweede kans meer.
Je moet gewoon alleen naar bed gaan als jij je daar prettiger bij voelt. Dat restaurant verhaal vind ik echt zwaar belachelijk. Dat van die ex vind ik onrespectvol ten opzichte van jou, maar van de andere kant kan ik het ook begrijpen dat hij het niet echt prettig vind om die ex te zien met jou erbij. Maar krijg echt het gevoel dat je er compleet klaar mee bent en dat de vakantie het belangrijkste probleem is. Zou gewoon dan die vakantie maar cancellen en met je zoontje ergens anders heen gaan, desnoods in Nederland of bijvoorbeeld Engeland ofzo. Je kunt tickets zowieso goedkoop boeken en hotels hoeven ook niet te duur te zijn.....quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:32 schreef zagreb het volgende:
tja daar heb je gelijk in, zal ik opvolgen die raad, maar dan zal hij aansluitend dus wél mee naar boven willen want hij begint het nu irritant te vinden dat ik steeds alleen naar bed wil.
Verder ik voel echt niks meer, ik weet het kwam doordat ie me in dat restaurant liet zitten, mijn medicatie niet eens gelézen had én nu die ex, waar ie zoooooooooooooo verliefd op was eens gaat "checken" hoe dat nu voelt.
Ik vind het namelijk zo belachelijk en zo weinig met respect voor MIJ te maken?
nee, eigenlijk niet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:53 schreef zagreb het volgende:
milagro, ik zie mijn ex al 6 jaar, we zijn vrienden geworden. Die exen waar hij al 10 jaar mee omgaat vind ik ook het probleem niet.
Maar een ex van verleden jaar, die hij daarna nooit meer heeft gezien, omdat het te heftig was en zij het niet aankonden om vrienden te blijven, die ex, moet die nu weer in zijn leven stappen? ik bedoel, er was ooit een passionele verhouding en daarna niets meer, dat is iets anders dan vriendschap met exen die je jaar in en uit dagelijks zieet, die gewoon een soort vertrouwd is geworden. snap je?
Zou je de tijd die je nog rest, als ik het zo mag zeggen, niet besteden aan je zoon? Lijkt me het ergste voor hem om zonder moeder verder te moeten, kan je maar beter zorgen dat je met hem een geweldige tijd doorbrengt. Lijkt me niet echt leuk als mijn moeder in haar laatste maanden alleen maar depri is omdat haar vriend der niet serieus neemt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:21 schreef zagreb het volgende:
volgens mij praat ik niet echt onaardig over hem, maar maak ik duidelijk hoe alles in zijn werk is gegaan en dat ik het met bepaalde dingen niet eens ben (kan zijn)
Verder zijn er nog nooit praktische zaken geweest waardoor ik bij iemand ben gebleven. Ik heb na mijn diagnose 4 maanden in egypte gezworven tussen de bedoeïnen. Sliep op een matje in de Sinaï en dacht, als ik dan doodga, dan maar hier.... Gelukkig leef ik nog steeds, maar zie het wel als "geleende tijd" en nu....terwijl ik dacht dat het liefde had kúnnen worden, merk ik dat heel veel dingen me tegenstaan in zijn opvattingen. Ik ben een vrij mens altijd al geweest, hij is erg conventioneel. En het feit dat ik altijd maar aardig moet zijn, nooit uit mijn slof kan schieten, dat zegt mij heel veel. Dan accepteert hij mij ook niet zoals ik ben....en ik vind het eigenlijk nu een beetje te laat om me op te laten voeden. Ik vind het prima hoe ik ben, overigens sta ik heel sterk in mijn schoenen, geld doet me niets, heb in mijn leven meer dan een ton weggegeven, alleen maar omdat ik van iemand af wilde en hem de schuld aan mij kwijt schold. Terwijl toen ook iedereen zoiets had van...huh??? laat je die ton glippen, kon je het niet nog even volhouden?
Ik bedoel maar....
Daar heb je volkomen gelijk in!! Mijn zoon woont hier een uurtje vandaan en elk weekend zijn we an het kokkerellen samen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:54 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Zou je de tijd die je nog rest, als ik het zo mag zeggen, niet besteden aan je zoon? Lijkt me het ergste voor hem om zonder moeder verder te moeten, kan je maar beter zorgen dat je met hem een geweldige tijd doorbrengt. Lijkt me niet echt leuk als mijn moeder in haar laatste maanden alleen maar depri is omdat haar vriend der niet serieus neemt.
Je zou de hele week moeten lachen en dat tot het eind. Weet je zelf ook wel.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:02 schreef zagreb het volgende:
[..]
Daar heb je volkomen gelijk in!! Mijn zoon woont hier een uurtje vandaan en elk weekend zijn we an het kokkerellen samen.
Verder vindt hij mij de vrolijkste moeder die er is en hebben we het erg fijn saampjes. Hij is heel serieus en snapt niet hoe ik nog zoveel lol kan maken ondanks mijn gedoe. Dat geeft dus aan dat ik echt niet depri ben, maar op de dagen dat mijn (huidige vriend) er is en ik dus met hem ben (daar is mijn zoon niet bij) voel ik gewoon een knoop in mijn maag. Ik voel denk ik dankbaarheid, maar ook aversie, omdat hij zo makkelijk met geld doet en ik gewoon WAO heb en hij daar zo'n beetje minnetjes over doet, zoals ik al beschreef over die telefoon plus pakket....
volkomen mee eens.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:00 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Tsja, wat wil je? Het gemak van geld en het ongemak van zijn opvattingen en er grote ergernis van krijgen tot je dood. Of een leuke tijd maken van alle tijd die je rest met vrienden en zoonlief armer maar gelukkiger door het leven gaan?
En je bent aan niemand verantwoording verschuldigd dan aan jezelf.
en dat in het qudraat..:-)quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:05 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Je zou de hele week moeten lachen en dat tot het eind. Weet je zelf ook wel.
Wat nou "goed moment"!?!?!? Jij kan elk moment "het slechte moment" over je heen krijgen! En dan komen er geen "goede momenten" meer. Je beschermt hem nu al weer. Waarom!?quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:06 schreef zagreb het volgende:
moet alleen idd het juiste moment kiezen, hij is vaak doodmoe van zijn werk en kan dan niet veel hebben.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:29 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Je beschermt hem nu al weer. Waarom!?
Echt hoor...dit klinkt heel fout!quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:42 schreef zagreb het volgende:
ja en ik denk dat ik van daaruit ook een antipathie heb ontwikkeld.
Hij wrijft het er altijd net éven in....snap je?
En kijk als ie BLIJ met MIJ zou zijn, (ik wil je niet kwijt, zaegt ie steeds) dan zou ie nu toch niet naar een ex gaan om te "kijken"hoe het voelt?
Heb trouwens de uitvaartwensen weer over laten zetten op mijn ex, waar ik nog steeds goed bevriend mee ben en die integer is. Hij was echt zo verdrietig dat ik hem die laatste daad ontnomen had, terwijl mijn notarisje ná de éérste ruzie al zei, "nou dan laat je toch een ander je crematie regelen? kwestie van even overzetten....
Ja dat vond ik dus echt koud. Denk je echt dat ie boven me staat vanwege mijn ziekte? Ik ga nu inderdaad dingen herkennen, eerst was ik vol sprankeling en humor, maar omdat hij geen humor heeft zegt ie steeds"eh eh, je weet wat we afgesproken hebben, áárdig zijn"!!! Oef en dan krijg ik toch zo'n kramp in mijn buik.....en kaakklem want ik wil wel dingen zeggen maar het mag niet.
Getver, dat belerende toontje. Je bent zijn kleuter niet. Ik zou spontaan zin krijgen met servies te gooien.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:09 schreef zagreb het volgende:
ik hou van lachen en het gekke is dat in gezelschap ik meestal de entertainster ben....en nu in zijn gezelschap, word ik zo gedempt gehouden..."eh rustig aan jij...eh aardig zijn , wéét je nog?!! eh eh...dát gaan we niet zeggen"!! enz enz..:-(
Dus hij respecteert je gevoel ook al niet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:39 schreef zagreb het volgende:
Maar hij zegt, "ik ga toch".
sorry maar ik ben echt geen biefstuk hoer als je dat bedoelt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:31 schreef NiteSpeed het volgende:
Met 'UIt eten gaan' bedoel je natuurlijk neukpartijtjes in dure hotels met champagne, toch? Tijd dat je voor je zoon en jezelf kiest en voor je zoon genoeg leuke herinneringen achterlaat, dunkt me.
Ik denk dat die man gewoon moe wordt van jouw levenslustquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:16 schreef zagreb het volgende:
dat vind ik een mooie opmerking, ik ben blij dat ik zo inderdaad kan overbrengen hoe levenslustig ik nog ben.
Ik ben me er echt niet bewust van dat ik ziek ben, soms lees ik wel eens ergens dat iemand is overleden aan K naturlijk, en dan denk ik, jeetje, je zal het toch hebben!!! en dan Oeps!! ik heb het zelf.
Het staat zo ver van me af.
Misschien omdat ik mijn euthnsie al heb geregeld en mijn uitvaart, zodat ik dat allemaal niet meer met mijn kids hoef te regelen en te bespreken. het hele scenario staat al vast en ik heb er nu geen omkijken naar en kan aan mooie dingen denken ipv aan de dood.
Ik voel me trouwens al bevoorrecht dat ik het ipv 10 maanden al bijna 3 jaar uit heb gehouden.....dat is toch een wonder???
Ik denk dat hij dat niet bedoelde, maar dat je ex wel meer dingen doet dan alleen uit met ze gaan.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:11 schreef zagreb het volgende:
[..]
sorry maar ik ben echt geen biefstuk hoer als je dat bedoelt.
Daty hebben en heeftt een goede vriendin ook tegen me gezegd, ik wil het eigenlijk niet geloven, maar hij is wel sex verslaafd.... ik bedoel hij is er heel veel mee bezig en alle lieve acties "lijken" wel bedoeld om daar te eindigen....zou je dus denken dat ie dát zou doen????quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:39 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat niet bedoelde, maar dat je ex wel meer dingen doet dan alleen uit met ze gaan.
Ik denk niet dat ts weet wat een henk topic isquote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:42 schreef milagro het volgende:
dit begint op een Henk topic te lijken, al die soapachtige details, hele gesprekken gequote![]()
Hij had me gevraagd me te bellen anders was ie helemaal eenzaam zei hij.....quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:45 schreef sadisticembrace het volgende:
Hem met rust laten is niet hem opbellen hoe z'n dag was....
eerlijk gezegd begin ik te twijfelen daaraan.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:44 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ts weet wat een henk topic is![]()
Kan iemand voor het slotje nog even uitleggen wat een Henk topic is?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:42 schreef milagro het volgende:
dit begint op een Henk topic te lijken, al die soapachtige details, hele gesprekken gequote![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |