Ik ben een vrouw en heb al het enige achter de rug.
Ik ben eindelijk in rustiger vaarwater gekomen, maar toen ik daar gelukkiger van werd, kreeg ik kanker.
Ik heb uitzaaiingen naar mijn botten en ik zou 2 jaar geleden al dood moeten zijn geweest.
Nu heb ik eindelijk een lieve vriend gevonden, hij heeft me veel gehokpen, hij staat borg voor mijn hypotheek (met WAO lukt kopen niet) en heb nu een beeldig appartementje gekocht.
Ik ben er in het begi helemaal voor gegaan, ik waardeerde zo erg wat hij allemaal deed, maar nu komt het.
ik zie er nog steeds goed en vooral gezond uit, maar dat is veraderlijk. Ik ben vaak doodmoe maar hij wil nu elke avond met me vrijen. soms uren lang, ik trek dat dus niet.
Heb op een gegeven moment ook steeds gezegd, dat ik energie voor de dag moet bewaren, anders lig ik voor pampus de hele verdere dag.
ok...hij begreep het enz enz.
Nu ben ik hjarig geweest en heeft hij mij een reis aangeboden, hij, ik en mijn zoon 2 weken nar Indonesie.
Mar oh oh, ik zie daar zo tegenop!
IK ga liever met mijn zoon een weekje ergens naar toe dan zo'n vermoeiende vakantie want hij wil het hele land doortrekken.
Enfin, HIJ wil graag mee, en dat snap ik ook wel.
Iig, zo ver is het nog niet, hij wil wel allerlei dingen met me doen, vanwege mijn "tij"die ik nog heb" zullen we maar zeggen.
Maar nu komt het volgende probleem, althans.....
Hij heeft me in het begin voorgesteld in een kroeg aan 2 van zijn exen. Hele aardige vrouwen kan niet anders zeggen, en dat vormde voor mij ook geen enkel probleem.
Als het hierbij maar zou blijven.
Hij is een machtig man, veel geld en aanzien en ik heb per ongeluk (ja echt) een keer een brief gelezen van hem aan zijn vorige liefde (één jaar geleden) Vol romantiek en nou ja, laat ik niet in detail gaan.
Ik krijg vooralsnog Nooit van de mailtjes van hem, maar dat maakt ook niet uit.
Nu was ik vorige week met hem eten en we kregen een beetje strijd over een onbenullig onderwerp. Ik dacht nou ja, ik ga niet ja en nee knikken, kan ie zowiezo niet tegen, maar hheb niet geschreeuwd, of me ordinair gedragen, ook niet gescholden, maar was het gewoon niet met hem eens.
Laat ie me dus daar in dat restaurant gewoon alleen zitten.
Ben toen naar zijn huis gegaan, fikse ruzie natuurlijk en het eind was dat ie zei, dat ik anders moest [praten, dus niet zo fel, maar ja jongens ik kom uit het mediterrane en daar praten ze gewoon wat feller.
ok, hij wilde wel verder als ik aardig zou zijn....Pfffffff.....ik in mijn geleende tijd, nog even alles in moeten slikken en moeten faken dat ik niet boos ben als ik het wel ben.
Vervolgens belt er een ándere ex (ik sta voor hem te koken) en hij zegt, "nee vanavond ben ik bezet".!!!!
IK zei wie is dat nu weer, oh een ex die met me ee wijntje wil drinken.
Heeft ie inmiddels ook gedaan.
Zitten we van de week samen op de bank, roseetje en zo en zegt ie, we moeten echt ons stinkende best doen voor deze relatie en dat zal ik ook doen.
Gaat zijn sms. Ja dat was zijn liefde van vorig jaarm, hij had haar nu een jaar niet gezien(dat hadden ze zo afgesproken) en of hij naar haar nieuwe flatje kwam kijken. Ik zei, "vind je het verstandig, stel dat er nog gevoel is, van jou van haar????
Nee daar hoef je niet bang voor te zijn, ik dénk niet dat we die uitwerking nog op elkaar zullen hebben.
Enfin, ik ben net met mijn nieuwe hormonen begonnen en heb 3 maanden moeten wachten of ze aan zouden slaan of dat ik dood zou gaan.
Ze slaan gelukkig aan, maar alleen die strijd is al zwaar genoeg hoor vind ik,.
Verder ligt het niet aan mijn aantrekkelijkheid, want ik heb mannen zat in mijn vriendenkring en dat wéét hij, maar dat doet hem niks zegt ie, hij is trots om met me op straat te lopen enz enz.
Ik heb wel gezegd dat het me kwetst dat ie naar die ex gaat, zei waarom neem je me niet mee? Je hebt nu toch een vriendin? Maar hij vindt het onzin en gaat toch.
Hoe moet ik dit nu zien? Ben ik overgevoelig? of ben ik rationeel en is het gewoon zo dat ik wat ik zie ook zo is.
Ik vind als je een relatie hebt, ga je toch niet met dit soort dingen in de qweer, zeker niet als die ander ernstig ziek is en er "buikpijn" van krijgt.
Ben dus nu ook ver op weg me van hem te ontkoppelen, ik heb mijn eigen strijd en wil er niet nog een bij....snappen jullie?
Ik wil onbezorgd verder een beetje gelukkig zijn tot de tijd die me is gegeven.