quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:29 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Je beschermt hem nu al weer. Waarom!?
Echt hoor...dit klinkt heel fout!quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:42 schreef zagreb het volgende:
ja en ik denk dat ik van daaruit ook een antipathie heb ontwikkeld.
Hij wrijft het er altijd net éven in....snap je?
En kijk als ie BLIJ met MIJ zou zijn, (ik wil je niet kwijt, zaegt ie steeds) dan zou ie nu toch niet naar een ex gaan om te "kijken"hoe het voelt?
Heb trouwens de uitvaartwensen weer over laten zetten op mijn ex, waar ik nog steeds goed bevriend mee ben en die integer is. Hij was echt zo verdrietig dat ik hem die laatste daad ontnomen had, terwijl mijn notarisje ná de éérste ruzie al zei, "nou dan laat je toch een ander je crematie regelen? kwestie van even overzetten....
Ja dat vond ik dus echt koud. Denk je echt dat ie boven me staat vanwege mijn ziekte? Ik ga nu inderdaad dingen herkennen, eerst was ik vol sprankeling en humor, maar omdat hij geen humor heeft zegt ie steeds"eh eh, je weet wat we afgesproken hebben, áárdig zijn"!!! Oef en dan krijg ik toch zo'n kramp in mijn buik.....en kaakklem want ik wil wel dingen zeggen maar het mag niet.
Getver, dat belerende toontje. Je bent zijn kleuter niet. Ik zou spontaan zin krijgen met servies te gooien.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:09 schreef zagreb het volgende:
ik hou van lachen en het gekke is dat in gezelschap ik meestal de entertainster ben....en nu in zijn gezelschap, word ik zo gedempt gehouden..."eh rustig aan jij...eh aardig zijn , wéét je nog?!! eh eh...dát gaan we niet zeggen"!! enz enz..:-(
Dus hij respecteert je gevoel ook al niet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:39 schreef zagreb het volgende:
Maar hij zegt, "ik ga toch".
sorry maar ik ben echt geen biefstuk hoer als je dat bedoelt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:31 schreef NiteSpeed het volgende:
Met 'UIt eten gaan' bedoel je natuurlijk neukpartijtjes in dure hotels met champagne, toch? Tijd dat je voor je zoon en jezelf kiest en voor je zoon genoeg leuke herinneringen achterlaat, dunkt me.
Ik denk dat die man gewoon moe wordt van jouw levenslustquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:16 schreef zagreb het volgende:
dat vind ik een mooie opmerking, ik ben blij dat ik zo inderdaad kan overbrengen hoe levenslustig ik nog ben.
Ik ben me er echt niet bewust van dat ik ziek ben, soms lees ik wel eens ergens dat iemand is overleden aan K naturlijk, en dan denk ik, jeetje, je zal het toch hebben!!! en dan Oeps!! ik heb het zelf.
Het staat zo ver van me af.
Misschien omdat ik mijn euthnsie al heb geregeld en mijn uitvaart, zodat ik dat allemaal niet meer met mijn kids hoef te regelen en te bespreken. het hele scenario staat al vast en ik heb er nu geen omkijken naar en kan aan mooie dingen denken ipv aan de dood.
Ik voel me trouwens al bevoorrecht dat ik het ipv 10 maanden al bijna 3 jaar uit heb gehouden.....dat is toch een wonder???
Ik denk dat hij dat niet bedoelde, maar dat je ex wel meer dingen doet dan alleen uit met ze gaan.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:11 schreef zagreb het volgende:
[..]
sorry maar ik ben echt geen biefstuk hoer als je dat bedoelt.
Daty hebben en heeftt een goede vriendin ook tegen me gezegd, ik wil het eigenlijk niet geloven, maar hij is wel sex verslaafd.... ik bedoel hij is er heel veel mee bezig en alle lieve acties "lijken" wel bedoeld om daar te eindigen....zou je dus denken dat ie dát zou doen????quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:39 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat niet bedoelde, maar dat je ex wel meer dingen doet dan alleen uit met ze gaan.
Ik denk niet dat ts weet wat een henk topic isquote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:42 schreef milagro het volgende:
dit begint op een Henk topic te lijken, al die soapachtige details, hele gesprekken gequote![]()
Hij had me gevraagd me te bellen anders was ie helemaal eenzaam zei hij.....quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:45 schreef sadisticembrace het volgende:
Hem met rust laten is niet hem opbellen hoe z'n dag was....
eerlijk gezegd begin ik te twijfelen daaraan.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:44 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ts weet wat een henk topic is![]()
Kan iemand voor het slotje nog even uitleggen wat een Henk topic is?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:42 schreef milagro het volgende:
dit begint op een Henk topic te lijken, al die soapachtige details, hele gesprekken gequote![]()
ja je hebt een tumor en je tijd is schaars.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:58 schreef zagreb het volgende:
die lol avator is niet om jullie uit te lachen hoor, ik bedoel er eigenlijk mee, leven het leven....het is al moeilijk genoeg. dus lachen en genieten. iedereen dus.
Niet.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:49 schreef zagreb het volgende:
hoe kan ik hier een slotje op doen? en ja dat je twijfelt, daar kan ik niks aan doen...:-( ik heb zo mijn eigen probleem zoals je hebt kunnen lezen.
Het is niet boring, maar wil nu ook eigenlijk wel eens weten wat een Henk topic is! Gooit hier iemand een balletje op over Henk en ben nog steeds niets wijzer....quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:22 schreef zagreb het volgende:
ik opperde het ook omdat ik dacht dat het boring werd voor de anderen.
wil absoluut niet als een zeikerd overkomen, mijn vraag was eigenlijk gewoon, "is het normaal in een relatie dat je je zoveel met exen bezig houdt!!!
Maar verder vind ik de reacties prima hoor, voel me niet aangesproken, maar wat is nou toch een henk topic?
idee krijg ik ookquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:28 schreef zagreb het volgende:
heb het idee dat we er geen antwoord op krijgen.... Manu...
Er staat toch duidelijk wat een Henk-topic is?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:42 schreef milagro het volgende:
Een beetje afleiding is altijd goed denk ik danquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:42 schreef zagreb het volgende:
ga zelf wel eens even kijken wat er over een hekn topic staat....wat een gedoe zeg, leidt iig af van mijn probleem.
Wat ik me nou heel erg afvraag bij zoiets he, hoe was die man toen je hem leerde kennen? Het zijn allemaal duidelijke ergernissen die je over hem hebt, waarom is je dat niet opgevallen toen je hem leerde kennen? Was ie toen wel innemend, meelevend en charmnant of zo?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:41 schreef zagreb het volgende:
precies, en zo is het.
He? Ik heb telkens maar gelezen over één zoon?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:01 schreef zagreb het volgende:
hebben mijn kids nu een huis en die contructie is natuurlijk veel beter dan wanneer ze wat geld hadden uitgekeerd gekregen.
TS, de onzekerheid mbt exen staat los van je ziekte. Als je even de zoekfunctie gebruikt, kom je talloze topics tegen van mensen die dezelfde problemen hebben en niet ziek zijnn. In dit hele verhaal is dat dus niet relevant, behalve misschien dat je in jouw geval nog wat beter op wilt letten dat je gen onnodige tijd gaat stoppen in iets of iemand, al dat eigenlijk niet is wat je wilt.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:06 schreef milagro een scherpe analyse:
ja en jij lijkt op Vivi , qua moeilijk doen terwijl de oplossing in vette letters mega groot voor je hangtquote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:04 schreef zagreb het volgende:
heb inmiddels "wat beweegt een player" half gelezen...globaal zullen we maar zeggen, maar dat vind ik een erg comlex verhaal...lijkt idd op een soap..:-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |