abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 juli 2006 @ 19:49:41 #51
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_39581937
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 17:29 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Je beschermt hem nu al weer. Waarom!?
pi_39586219
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 13:42 schreef zagreb het volgende:
ja en ik denk dat ik van daaruit ook een antipathie heb ontwikkeld.
Hij wrijft het er altijd net éven in....snap je?
En kijk als ie BLIJ met MIJ zou zijn, (ik wil je niet kwijt, zaegt ie steeds) dan zou ie nu toch niet naar een ex gaan om te "kijken"hoe het voelt?
Heb trouwens de uitvaartwensen weer over laten zetten op mijn ex, waar ik nog steeds goed bevriend mee ben en die integer is. Hij was echt zo verdrietig dat ik hem die laatste daad ontnomen had, terwijl mijn notarisje ná de éérste ruzie al zei, "nou dan laat je toch een ander je crematie regelen? kwestie van even overzetten....
Ja dat vond ik dus echt koud. Denk je echt dat ie boven me staat vanwege mijn ziekte? Ik ga nu inderdaad dingen herkennen, eerst was ik vol sprankeling en humor, maar omdat hij geen humor heeft zegt ie steeds"eh eh, je weet wat we afgesproken hebben, áárdig zijn"!!! Oef en dan krijg ik toch zo'n kramp in mijn buik.....en kaakklem want ik wil wel dingen zeggen maar het mag niet.
Echt hoor...dit klinkt heel fout! Ik denk dat het wel duidelijk is dat hij niet goed voor je is. Of hij nu wel of niet van je houd doet niet eens ter zake, het gaat erom waar JIJ je goed bij voelt!
De aarde schuilt in een korrel zand, het heelal in een bloemblad puur, de oneindigheid in de palm van je hand en de eeuwigheid in een uur.
pi_39588079
hheb net gegeten met vriend.
Ben lekker nu weer thuis en heb goed met hem gesproken.
Heb gezegd dat ik voorlopig even alleen wil zijn, maar ook gezegd dat ik het gevoel heb dat we minder om elkaar geven. Althans bij mij voelt het zo. Hij ontkende zijn gevoelens, hij hield zelfs meer van me zei hij, maar toen ik het subject "ex" aanroerde bleek toch dat ie niet alleen een wijntje gaat drinken om naar haar nieuwe huis te kijken , zoals hij het plachtte te noemen, maar ook met haar uit eten gaat.
Ik heb gezegd dat ik hem er niet van zal weerhouden, maar dat IK het niet echt een goed idee vind in een relatie die als basis al wankel is.
Maar hij zegt, "ik ga toch".
Iin ieder geval heb ik toto v olgende week de tijd de boel voor mezelf op een rijtje te zetten en ga ik gewoon mijn eigen gang.
pi_39593311
Met 'UIt eten gaan' bedoel je natuurlijk neukpartijtjes in dure hotels met champagne, toch? Tijd dat je voor je zoon en jezelf kiest en voor je zoon genoeg leuke herinneringen achterlaat, dunkt me.
We'll keep on whispering our mantras.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 02:15:29 #55
82136 Xennia
gekroond
pi_39594108
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 17:09 schreef zagreb het volgende:
ik hou van lachen en het gekke is dat in gezelschap ik meestal de entertainster ben....en nu in zijn gezelschap, word ik zo gedempt gehouden..."eh rustig aan jij...eh aardig zijn , wéét je nog?!! eh eh...dát gaan we niet zeggen"!! enz enz..:-(
Getver, dat belerende toontje. Je bent zijn kleuter niet. Ik zou spontaan zin krijgen met servies te gooien.

Ik denk dat iedereen, maar zeker iemand in jouw positie zich zo veel mogelijk moet omringen met mensen die hen energie geven in plaats van nemen.

Ik denk dat er wel iets in de posts van Milagro zit, dat jij hem dankbaar/loyaal bent en hij jou als zijn weldoener-projectje ziet.
pi_39596140
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 22:39 schreef zagreb het volgende:
Maar hij zegt, "ik ga toch".
Dus hij respecteert je gevoel ook al niet.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_39596674
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 01:31 schreef NiteSpeed het volgende:
Met 'UIt eten gaan' bedoel je natuurlijk neukpartijtjes in dure hotels met champagne, toch? Tijd dat je voor je zoon en jezelf kiest en voor je zoon genoeg leuke herinneringen achterlaat, dunkt me.
sorry maar ik ben echt geen biefstuk hoer als je dat bedoelt.
Ik ben gewoon naar een strandspaviljoen geweest, heb daar een visje gegeten en hij heeft me thuis afgezet.
Nee zo laag zal ik nooit zinken, heb hem al de hele week gezegd dat ik er voor kies alleen te slapen, en daát accepteert hij wel, doch met moeite omdat ie zegt van me te houden.
In ieder geval vind ik ook wat Milagro zei heel treffend, het is denk ik idd een "uit de and gelopen dankbaarheid".... en het wordt tijd dat ik weer op mijn eigen benen sta, mijn eigen beslissingen neem en mijn eigenwaarde behoud.
Gisteren met mijkn zoon afgesproken dat we samen 10 dagen weg gaan als hij uitgewerkt is met zijn vakantie baantje....en ik ga over 3 weken lekker naar egypte waarr ik verleden jaar ook al was. Lekker tussen mijn vrienden snorkelen en genieten van de eenvoudige dingen....
Lieve mensen, die mij graag zien zoals ik ben/was....
  vrijdag 7 juli 2006 @ 09:32:44 #58
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_39597072
Nou het lijkt mij wel duidelijk dat je het gewoon maar moet afkappen.
Niet omdat je vriend zo'n "hufter" is, wat ik betwijfel want ik denk dat hij het ook hardstikke moeilijk heeft met jouw situatie, maar gewoon omdat, wat iedereen al zegt, je moet genieten van de tijd die je nog hebt.
Het heeft geen zin om jezelf en je vriend in een situatie te laten zitten die alleen maar hachelijker gaat worden.

Ik vind het overigens best wel mooi om te horen hoe positief je nog in het leven staat.
Iedereen heeft het wel eens nagedacht over wat ze zouden doen als ze wisten nog maar een korte tijd te leven hadden. Goed om te horen dat jij in ieder geval niet stilletjes aan het wegkwijnen bent, maar zo goed en zo kwaad je ding blijft doen.

Succes verder en het komt wel goed.
pi_39599519
dat vind ik een mooie opmerking, ik ben blij dat ik zo inderdaad kan overbrengen hoe levenslustig ik nog ben.
Ik ben me er echt niet bewust van dat ik ziek ben, soms lees ik wel eens ergens dat iemand is overleden aan K naturlijk, en dan denk ik, jeetje, je zal het toch hebben!!! en dan Oeps!! ik heb het zelf.
Het staat zo ver van me af.
Misschien omdat ik mijn euthnsie al heb geregeld en mijn uitvaart, zodat ik dat allemaal niet meer met mijn kids hoef te regelen en te bespreken. het hele scenario staat al vast en ik heb er nu geen omkijken naar en kan aan mooie dingen denken ipv aan de dood.
Ik voel me trouwens al bevoorrecht dat ik het ipv 10 maanden al bijna 3 jaar uit heb gehouden.....dat is toch een wonder???
  vrijdag 7 juli 2006 @ 13:26:28 #60
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_39603744
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 11:16 schreef zagreb het volgende:
dat vind ik een mooie opmerking, ik ben blij dat ik zo inderdaad kan overbrengen hoe levenslustig ik nog ben.
Ik ben me er echt niet bewust van dat ik ziek ben, soms lees ik wel eens ergens dat iemand is overleden aan K naturlijk, en dan denk ik, jeetje, je zal het toch hebben!!! en dan Oeps!! ik heb het zelf.
Het staat zo ver van me af.
Misschien omdat ik mijn euthnsie al heb geregeld en mijn uitvaart, zodat ik dat allemaal niet meer met mijn kids hoef te regelen en te bespreken. het hele scenario staat al vast en ik heb er nu geen omkijken naar en kan aan mooie dingen denken ipv aan de dood.
Ik voel me trouwens al bevoorrecht dat ik het ipv 10 maanden al bijna 3 jaar uit heb gehouden.....dat is toch een wonder???
Ik denk dat die man gewoon moe wordt van jouw levenslust
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_39604863
Hi vivi, wat een haarscherpe analyse!!! Ik ben heel blij met deze opmerking, zou bijna denken 2 zielen één gedachte...:-)
áls dat zou bestaan...
  vrijdag 7 juli 2006 @ 19:39:48 #62
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_39615390
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 09:11 schreef zagreb het volgende:

[..]

sorry maar ik ben echt geen biefstuk hoer als je dat bedoelt.
Ik denk dat hij dat niet bedoelde, maar dat je ex wel meer dingen doet dan alleen uit met ze gaan.
pi_39620607
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 19:39 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Ik denk dat hij dat niet bedoelde, maar dat je ex wel meer dingen doet dan alleen uit met ze gaan.
Daty hebben en heeftt een goede vriendin ook tegen me gezegd, ik wil het eigenlijk niet geloven, maar hij is wel sex verslaafd.... ik bedoel hij is er heel veel mee bezig en alle lieve acties "lijken" wel bedoeld om daar te eindigen....zou je dus denken dat ie dát zou doen????
pi_39627618
gisteravond sprak ik hem nog even aan de telefoon, hij had 2 zakelijke afspraken, vrijdag én zaterdag. Die gingen onverhoeds niet door. Dus ik zei:"Ja maar nu heb ik al dingen afgesproken (waar ik heel veel zin in had0. Bel ik hem voor het slapen gaan nog even op om te vragen hoe zijn dag was.
Krijg ik me daar een drammerd aan de lijn, hij wilde me gewoon in een hoek duwen, zo van Jij hebt toch geen tijd? jij zit toch altijd achter internet enz enz. Ik dacht, waar slaat dát nu weer op, alsof ik met een tumor in mijn rug de hele dag op zo'n buro stoel kan hangen (maar dat zei ik niet). Iig, hij maar zeuren (vermoedelijk omdat zijn programma nu in de war was en ik niet van het mijne afweek. Maar het werd zo heftig dat ik vroeg "Mijn God wat ben je allemaal aan het zeggen? "Ja zei hij, we zijn allebei moe dus moeten maar gaan slapen, houden we morgen de discussie wel.
Kijk dát is nu het buikpijn gevoel. Allereerst ging deze discussie echt nérgens over, hij had gewoon de P in, en ten tweede, ik moet er niet aan denken dat ik nu zo lekker ben opgestaan (ik ga naar het strand) en weer met hem in discussie zou moeten. Hij hing ook venijnig op. zo van "Welterusten!
Moet je m anders horen, het schatje, lieffie zijn niet van de lucht, maar ja, dan mocht ie ook bij me slapen....:-)
pi_39627839
dit begint op een Henk topic te lijken, al die soapachtige details, hele gesprekken gequote
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_39627848
wat is een henk topic?
pi_39627858
ach en wat betreft soap achtig, misschien heb je wel gelijk, vond het zelf ook al een beetje die richting uitgaan,.
Hoe krijg ik hier een slotje op?
pi_39627860
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 10:42 schreef milagro het volgende:
dit begint op een Henk topic te lijken, al die soapachtige details, hele gesprekken gequote
Ik denk niet dat ts weet wat een henk topic is

Ts, waarom ga je eigenlijk niet bij hem weg? Gelukkig ben je niet met hem zo te lezen..
pi_39627878
Hem met rust laten is niet hem opbellen hoe z'n dag was....
The more I see, the less I know / The more I like to let it go
pi_39627887
ik heb dat besluit ook genomen, deze week zouden we elkaar nog bellen, maar bij het eerste telefoontje ging het alweer mis. Ik ga dus niet meer bellen, heb mijn strandkleding klaargelegd, ga lekker ontbijten en genieten van alles wat er wél is.
en nee, ik weet niet wat een Henk topic is....:-(
pi_39627902
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 10:45 schreef sadisticembrace het volgende:
Hem met rust laten is niet hem opbellen hoe z'n dag was....
Hij had me gevraagd me te bellen anders was ie helemaal eenzaam zei hij.....
pi_39627912
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 10:44 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ts weet wat een henk topic is
eerlijk gezegd begin ik te twijfelen daaraan.
pi_39627926
hoe kan ik hier een slotje op doen? en ja dat je twijfelt, daar kan ik niks aan doen...:-( ik heb zo mijn eigen probleem zoals je hebt kunnen lezen.
  † In Memoriam † zaterdag 8 juli 2006 @ 10:57:40 #74
135486 Manu82
How you doin'?
pi_39628055
quote:
Kan iemand voor het slotje nog even uitleggen wat een Henk topic is?
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_39628063
die lol avator is niet om jullie uit te lachen hoor, ik bedoel er eigenlijk mee, leven het leven....het is al moeilijk genoeg. dus lachen en genieten. iedereen dus.
pi_39628074
ja nu begin ik ook nieuwsgierig te worden, lijk ik op ene henk of zo?
pi_39628204
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 10:58 schreef zagreb het volgende:
die lol avator is niet om jullie uit te lachen hoor, ik bedoel er eigenlijk mee, leven het leven....het is al moeilijk genoeg. dus lachen en genieten. iedereen dus.
ja je hebt een tumor en je tijd is schaars.

en daarom vind ik dit nu een raar topic worden, je besteedt raar veel aandacht aan dit alles voor iemand wiens tijd zo kostbaar is, je houdt niet eens van die man, dat is nu wel duidelijk, je bent hem enkel dankbaar en durft niet recht voor zijn raap te zijn daarom, ws toch uit angst dat het praktische gevolgen heeft.

je geeft allerlei details, die er in feite niet toe doen, je valt in herhaling, en je haalt er steeds je ziekte bij, en ja, kanker is vreselijk, en ja dit komt ms bot over, maar jouw houding naar hem toe en vice versa staat er los van, ook bij gezonde mensen is dit zo klaar als een klontje allemaal.

iemand waar je niet echt van houdt, bij wie je je in het krijt hebt gewerkt door dat aanbod aan te nemen, maar wiens houding je flink zat begint te worden, daar hoef je niet zoveel bevesitiging voor te zoeken bij wildvreemden, je weer heus wel wat je moet doen en wat je wil doen. dus wat houd je nog tegen?

ergo, dit is of allemaal gelul of je bent bang dat je in de problemen komt, praktisch gezien, want waarom energie steken in iets, met zo weinig tijd voor je, als je een kind hebt en alle tijd in hem of haar zou moeten zitten, in jullie tijd samen nog.
  † In Memoriam † zaterdag 8 juli 2006 @ 11:10:49 #78
135486 Manu82
How you doin'?
pi_39628307
Room 23
pi_39628457
Ja mijn tijd is schaars, maar ik begin nu echt te twijfelen of ik echt mijn ziekte er wel zoveel bij haal, als ik het terug lees komt het op mij over dat ik juist vrolijk ben en hij vaak negatief. Ik he daar gin zin meer in, dus idd haal ik als réden mijn ziekte even aan.
En als je goed gelezen hebt, zou je weten dat mijn zoon elk weekend (behalve nu, hij had afspraak met vrienden) bij me is. we kokkerellen enz en het is top.
Ik woon helaas anderhalf uur van hem af, dus door de weeks kan ik me bezig houden en denken en doen wat ik wil. Toevallig is er een issue, mbt deze man die idd mij heeft geholpen, maar toen was er nog geen sprake van wederzijdse verliefdheid, sterker nog, hij had nog een ander.
ik was dus heel verbaasd dat ie opeens op mij verliefd werd en heb hem 1000 maal gezegd, ik wil liever geen vaste verbintenis.
Maar als je immer jezelf opwerpt als redder, als chauffeur en als adviseur, zit je er opeens midden in.. en toen kreeg ik het benauwd. Dat is toch heel menselijk?
  zaterdag 8 juli 2006 @ 11:20:08 #80
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_39628478
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 10:49 schreef zagreb het volgende:
hoe kan ik hier een slotje op doen? en ja dat je twijfelt, daar kan ik niks aan doen...:-( ik heb zo mijn eigen probleem zoals je hebt kunnen lezen.
Niet.
Het topic sluit automatisch na 300 posts.
Slotjes op verzoek worden enkel in uitzonderlijke situaties geplaatst en die noodzaak zie ik momenteel niet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_39628526
ik opperde het ook omdat ik dacht dat het boring werd voor de anderen.
wil absoluut niet als een zeikerd overkomen, mijn vraag was eigenlijk gewoon, "is het normaal in een relatie dat je je zoveel met exen bezig houdt!!!
Maar verder vind ik de reacties prima hoor, voel me niet aangesproken, maar wat is nou toch een henk topic?
  † In Memoriam † zaterdag 8 juli 2006 @ 11:23:54 #82
135486 Manu82
How you doin'?
pi_39628555
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 11:22 schreef zagreb het volgende:
ik opperde het ook omdat ik dacht dat het boring werd voor de anderen.
wil absoluut niet als een zeikerd overkomen, mijn vraag was eigenlijk gewoon, "is het normaal in een relatie dat je je zoveel met exen bezig houdt!!!
Maar verder vind ik de reacties prima hoor, voel me niet aangesproken, maar wat is nou toch een henk topic?
Het is niet boring, maar wil nu ook eigenlijk wel eens weten wat een Henk topic is! Gooit hier iemand een balletje op over Henk en ben nog steeds niets wijzer....
Room 23
pi_39628590
ja dat vind ik dus ook een beetje raar, ik bedoel, zeg dan ook wat dat betekent. toch?
pi_39628638
heb het idee dat we er geen antwoord op krijgen.... Manu...
  † In Memoriam † zaterdag 8 juli 2006 @ 11:30:06 #85
135486 Manu82
How you doin'?
pi_39628684
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 11:28 schreef zagreb het volgende:
heb het idee dat we er geen antwoord op krijgen.... Manu...
idee krijg ik ook in dat andere topic wordt ook al niet normaal geantwoord
Room 23
pi_39628744
misschien vinden ze het leuk een balletje op te gooien om interessant te doen en dan zijn ze ineens niet aanspreekbaar.
maar wel zeuren dat IK mijn ziekte er bij haal. Daargáát het toch ook om? Hoe ga IK om met een relatie terwijl ik enz enz.
Moet ik dat dan helemaal uitbannen? Het Is er toch en doe mijn stinkende best er niet altijd aan te denken, maar ik mag natuurlijk niet ongelukkig in mijn vel zitten omdat e.o.a. weldoener zich na 2 maanden weer plotseling op zijn exen begint te storten.
Ik voel me daar onzeker in en heb hem dat ook gezegd en wat heeft dat in godsnaam met een henk topic te maken?
  zaterdag 8 juli 2006 @ 11:39:50 #87
11682 Moonah
Jolie femme
pi_39628879
quote:
Er staat toch duidelijk wat een Henk-topic is?

Overigens ben ik het daar niet geheel mee eens, Henk was immers impotent en afgaande op wat ik heb meegekregen toen ik dit topic doorscrollde is deze heer in kwestie dat niet.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_39628903
precies, en zo is het.
pi_39628929
ga zelf wel eens even kijken wat er over een hekn topic staat....wat een gedoe zeg, leidt iig af van mijn probleem.
  † In Memoriam † zaterdag 8 juli 2006 @ 11:45:32 #90
135486 Manu82
How you doin'?
pi_39629007
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 11:42 schreef zagreb het volgende:
ga zelf wel eens even kijken wat er over een hekn topic staat....wat een gedoe zeg, leidt iig af van mijn probleem.
Een beetje afleiding is altijd goed denk ik dan
Room 23
  zaterdag 8 juli 2006 @ 11:49:55 #91
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_39629096
Wat beweegt een player nu eigenlijk???

Dat geeft een goed beeld van een Henk topic. Kunnen we hier weer verder met Zagreb's relaas.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 8 juli 2006 @ 11:50:04 #92
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_39629098
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 11:41 schreef zagreb het volgende:
precies, en zo is het.
Wat ik me nou heel erg afvraag bij zoiets he, hoe was die man toen je hem leerde kennen? Het zijn allemaal duidelijke ergernissen die je over hem hebt, waarom is je dat niet opgevallen toen je hem leerde kennen? Was ie toen wel innemend, meelevend en charmnant of zo?
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_39629330
Ja dat is het hem nu juist. Ik kwam hem tegen en we raakten in gesprek, hij had verre reizen gemaakt en alles was erg boeiend.
Later bleek dat ie notaris was. Ik woonde op een etage, had mijn huis weggedaan omdat ik nog maar 10 maanden kreeg. Dacht, ga reizen en af en toe ff op die etage zitten als ik me niet goed voel.
Maar 10 maanden werden inmiddels 3 jaar en die etage (erg klein) hing me behoorlijk mijn keel uit.
Vooral om dat mijn zoon dus idd, haast niet de mogelijkheid weekenden met mij door te brengen vanwege de kleine ruimte. Kokoen kon al bijn niet want ik moest alles met een hospita delen waar ik vaak frictie mee had. Dus nam ik mijn zoon veel mee uit eten/pizza/chinees enz. maar daar krijg je natuurlijk ook wel eens de balen van.
Toen kwam ik dus die man tegen....
Na 2 maanden had ie ineens dé oplossing! Ik kon een flat kopen, als hij borg stond. Ik wilde niet bij hem in het krijt staan, dus heb hem mijn levensverzekering toegewezen (notarieel) zodat hij er niet bij "in zou schieten".
Dat vond hij toen erg nobel.
Verder betaal ik alles natuurlijk gewoon zelf, maar als ik kom te overlijden hebben mijn kids nu een huis en die contructie is natuurlijk veel beter dan wanneer ze wat geld hadden uitgekeerd gekregen.
Nou later, zette het zich om in een soort romantisch samen zijn....en ook slapen kwam daar bij.
Ik begon echter te merken dat het wel heel erg van belang was voor hem, want er werd geen nacht overgeslagen en ook geen ochtend. Ik heb dat zo'n 10 dagen volgehouden en toen liep ik op mijn tandvlees en kreeg mijn normale IK de overhand. Ik dacht wat hier gebeurt is van de gekke. Kreeg zelfs een afkeer, trok me terug en besprak het met hem. Hij zei:"dan doen we toch wat rustiger!",,Maar nu beginnen dus die exen op te doemen.
Als ze er al niet waren natuurlijk...:-(
Maar dat ie zondag eerst even naar haar huis zou kijken en nu ook nog met haar uit eten gaat, dat stemt mij toch tot nadenken. Zeker wanneer ie wist en weet dat het MIJ niet zo zint....
En daarom begint hij mij steeds meer tegen te staan. Ik denk dan, gadver, zo lief doen en zeggen dat je van me houdt maar wél gewoon je zin door drijven ook al kwetst dat mij...
pi_39629379
heb inmiddels "wat beweegt een player" half gelezen...globaal zullen we maar zeggen, maar dat vind ik een erg comlex verhaal...lijkt idd op een soap..:-)
pi_39629422
jij drijft toch net zo goed je zin door dan?

je wil bepalen wie hij wel en niet mag zien.
jij zegt "als hij echt om me zou geven, zou hij haar niet opzoeken"
ik zeg "als jij echt om hem geeft, zou je niet zo onredelijk zijn"

ergo, jij houdt net zo goed niet van hem, zet een punt achter jullie romantische relatie, en ga je tijd nu eens echt nuttig besteden, ipv aan hem en daarover zemelen op interrnet, opgelost slotje.
pi_39629430
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:01 schreef zagreb het volgende:

hebben mijn kids nu een huis en die contructie is natuurlijk veel beter dan wanneer ze wat geld hadden uitgekeerd gekregen.
He? Ik heb telkens maar gelezen over één zoon?
The more I see, the less I know / The more I like to let it go
  Moderator zaterdag 8 juli 2006 @ 12:07:54 #97
5428 crew  miss_sly
pi_39629463
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 11:06 schreef milagro een scherpe analyse:
TS, de onzekerheid mbt exen staat los van je ziekte. Als je even de zoekfunctie gebruikt, kom je talloze topics tegen van mensen die dezelfde problemen hebben en niet ziek zijnn. In dit hele verhaal is dat dus niet relevant, behalve misschien dat je in jouw geval nog wat beter op wilt letten dat je gen onnodige tijd gaat stoppen in iets of iemand, al dat eigenlijk niet is wat je wilt.

Ik sluit me ook volledig aan bij milagro: of het is gelul, of je bent bang praktisch gezien in de problemen te komen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_39629524
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:04 schreef zagreb het volgende:
heb inmiddels "wat beweegt een player" half gelezen...globaal zullen we maar zeggen, maar dat vind ik een erg comlex verhaal...lijkt idd op een soap..:-)
ja en jij lijkt op Vivi , qua moeilijk doen terwijl de oplossing in vette letters mega groot voor je hangt
pi_39629534
ja en nog een dochter maar die heeft haar eigen huis en baan en man. zij is dus niet meer zo afhankelijk van mij, ik bedoel qua gezelligheid, hij vindt het gewoon nog leuk váák bij zijn moeder te zijn. Hij is 10 jaar jonger. wn ik drijgf mijn zin niet door, ik heb hem gezegd je kunt rustig gaan hoor ik kan het je niet beletten.
Waarop hij zegt "maar ik wil jou niet kwijt hoor!" waarop ik weer zeg, "dat kunnen we ook van tevoren niet weten".. ik bedoel hoe kan je dat weten, hij weet niet eens hoe die avond met die ex zal verlopen. Zij was wel zijn grote liefde weet je!!!! En toen koos ze voor haar ex, maar dat is nu uit en plotseling een jaar later, moet ze zo nodig hem weer eens zien "om te voelen hoe het voelt" nou ik kan je vertellen dat zal best leuk voelen....
pi_39629560
ik ken vivi niet dus ik weet niet of ik op haar lijk, zo in het topic te lezen spelen zich daar hele andere dingen af. Oordeel jij altijd zo snel over mensen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')