abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 januari 2006 @ 23:57:44 #1
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_34600171
oke, iedereen die mijn topics een beetje heeft gevolgd is hier wel op de hoogte van de "henk-saga", en voor degenen die nu gaan flippen: neen, dit is geen vervolg, maar een vraag.

in het kort het einde van het drama: 2 weken geleden ben ik gebeld door een meisje, naar ik dacht een gewoon vriendinnetje van henk, die met mij wilde praten. hij zei altijd tegen mij dat hij niets met haar had en ik vond haar redelijk irritant dat ze zo vaak belde, bleek dat andersom dus precies zo te zijn

in een notendop, hij pakte ons al allebei 2 jaar lang, we kregen dezelfde beloftes te horen en mooie praat op het moment dat we afstand van hem wilden nemen, hij heeft haar zelfs ontmaagd terwijl zij dacht dat ze de enige was terwijl hij toen een relatie had met weer een ander meisje, blablabla, onwaarschijnlijk gewoon!

anyway, ik had al geen contact meer met hem sinds oud en nieuw, toen we uit waren had ik nml. een glas op zijn kop geslagen omdat meneer doodleuk met een wijf stond te bekken, terwijl we nu op vakantie zouden zijn gegaan en hij ijverige pogingen tot conceptie deed .dus ik had hem al te verstaan gegeven dat ie uit mijn leven moest oprotten.

maar goed, zij, ik noem haar even elsje, zou die zondag na ons gesprek met hem uit eten gaan, en hij smste dus vrolijk wanneer en hoelaat, waarop zij hem te kennen gaf dat ze niet alleen die avond niet meer uit eten ging met hem, maar nooit meer, omdat alles wat hij tegen haar zei toch alleen maar 1 grote leugen was.

meneer werd vervolgens gek en bestookte haar met smsjes dat ze "niet zo ongesteld" moest doen en waarom dan niet etc.

ik had ondertussen met haar afgesproken in een kroegje verderop, en ze smste hem dat als ie een antwoord wilde dat hij dan maar naar kroeg x moest komen. als antwoord kreeg ze "blijf daar maar lekker zitten dan".

(naar later bleek had een judas van een vriend van mij hem ingelicht...kerels houden ook altijd de hand boven elkaars hoofd he...)

oke, als de mozes niet naar de berg komt.....wij dus naar tent y. alwaar meneer een bijna beroerte kreeg toen wij daar met zijn tweetjes binnenstapten.

een hoop gedoe en gelazer en machovertoon, en uiteindelijk begon ie nog zielig te doen ook, maar goed, daar stonken wij niet meer in he

hij ging uiteindelijk weg en die nacht kreeg zij diverse smsjes met flatterende teksten als : "dikke koe, ik zal je wel leren waar je met je wrok naartoe moet"! "met jou was ik al helemaal klaar"! etc.

ik kreeg geen een sms dus blijkbaar had ik niet zoveel woede opgewekt ofzo, terwijl ik toch degene was die hem flink de waaarheid heb gezegd en zij slechts walgend kon toekijken.

volgende dag heb ik hem een sms gestuurd dat ik hem alsnog het beste wens en dat we maar niet meer negatieve energie aan elkaar moeten besteden, en of ie wilde ophouden met de gemene smsjes naar elsje, aangezien dat toch wel erg kinderachtig was. dit is toen ook gestopt.

maar goed, lang verhaal, maar ik snap dus niet dat iemand 2 jaar lang tegen je kan zeggen dat hij je vriendschap niet kwijt wil, van je houdt (tegen haar dus idem dito) en je vervolgens keihard voorliegt. ik kan me nog voorstellen dat je een maand ofzo in de war kan zijn..maar dit?????

toen ik vroeg waarom hij het dan niet gewoon bij vriendschap heeft gelaten maar toch elke vroeg of we kwamen slapen etc etc, en ons liep in te palmen, want dan was nu niet alles kapot geweest, was zijn antwoord "dat kan ik niet" (en: "boehoe, ik zit nu toch ook in mijn harnas )

is dit typisch iets van mannen ofzo? ik bedoel, is het normaal dat iemand van 36 nog nooit een normale relatie heeft kunnen onderhouden, iedereen voorliegt, elk weekend tot 5 uur 's ochtends alle discotheken afschuimt met als doel zoveel mogelijk wijven te scoren en ondertussen beweert dat ie kinderen wil en een gezin? is dit een syndroom ofzo

kijk, ik zal wel naief zijn, maar nog steeds geloof ik dat ie in zijn hart geen door en door verrot persoon is, sterker nog, ik geloof dat ie doodongelukkig is, maar waar komt dit gedrag dan vandaan en kan ik ooit nog normaal met hem praten? ik ben nu al een week naar andere tenten gegaan en ben van plan dat nog minstens 1,5 maand vol te houden, en ik kom nu ook weer tot mezelf, ben niet meer continu paranoia bezig met wat hij aan het doen is etc. maar ik ben zo bang dat ie straks weer aankomt zetten met zijn mooie praatjes en ik weer medelijden krijg.

dus het zou helpen als ik hem dan een mooie goed doortimmerde psychologische analyse kan geven waarvan hij met zijn mond vol tanden staat

ik heb nog nooit met zoiets te maken gehad en snap gewoon niet dat mensen met wie je alles deelt zo tegen je kunnen liegen terwijl ze je in de ogen kijken. voor haar is het nog zieliger...want zij is 22...het is toch wel heel erg gemeen om iemand die zo'n stuk jonger is zo te manipuleren.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_34600221
-edit-
let's not.

[ Bericht 85% gewijzigd door Sander op 29-01-2006 23:59:15 ]
The gum you like, is coming back in style.
pi_34600268
sorry hoor, maar mag ik even lachen? wat ben jij een voorspelbaar figuur, met een voorspelbaar leven zeg.
  maandag 30 januari 2006 @ 00:00:54 #4
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_34600316
ik wil graag serieuze reacties

elsje en ik waren best geschokt btw
pi_34600319
m.a.w.: je gaat het nog een keer proberen met hem?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_34600365
quote:
op maandag 30 januari 2006 00:00 schreef vivi het volgende:
ik wil graag sereuze reacties
kind, luister nou eens. ik ben serieus. wat is nou verrassend aan dit verhaal.
  maandag 30 januari 2006 @ 00:02:28 #7
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_34600381
quote:
op maandag 30 januari 2006 00:00 schreef johnnyknoxville het volgende:
m.a.w.: je gaat het nog een keer proberen met hem?
neeheee......en nogmaals, ik vraag me gewoon af waar dit gedrag aan kan liggen. zie het als een psychologische verkenningstocht
  maandag 30 januari 2006 @ 00:03:16 #8
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_34600409
quote:
op maandag 30 januari 2006 00:02 schreef johnny_footballhero het volgende:

[..]

kind
quote:
luister nou eens. ik ben serieus. wat is nou verrassend aan dit verhaal.
dat vraag ik niet.
pi_34600414
quote:
op maandag 30 januari 2006 00:02 schreef vivi het volgende:

[..]

neeheee......en nogmaals, ik vraag me gewoon af waar dit gedrag aan kan liggen. zie het als een psychologische verkenningstocht
misschien is jouw grenzeloze domheid de oorzaak wel.
pi_34600416
om op de topictitel te reageren: neuken en spelen .
I was an atheist until I realized I was God
pi_34600422
quote:
op zondag 29 januari 2006 23:59 schreef johnny_footballhero het volgende:
sorry hoor, maar mag ik even lachen? wat ben jij een voorspelbaar figuur, met een voorspelbaar leven zeg.
pi_34600428
quote:
op maandag 30 januari 2006 00:02 schreef vivi het volgende:
voor sommige mannen is het schijnbaar belangrijk zoveel mogelijk wijfjes te schaken.
om sommige wijfjes te schaken moet je ze doen geloven dat je écht gaat veranderen en dat je kinderen met ze wil.
sommige wijfjes zijn zo dom om dat te geloven.

geen dank.
  maandag 30 januari 2006 @ 00:04:40 #13
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_34600457
medelijden is voor homo's, vief .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 30 januari 2006 @ 00:04:43 #14
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_34600459
quote:
op maandag 30 januari 2006 00:03 schreef johnny_footballhero het volgende:

[..]

misschien is jouw grenzeloze domheid de oorzaak wel.
goedgelovigheid dan he

maar jezus, ik ben dus blijkbaar niet de enige die erin stonk, sommige mensen kunnen echt goed manipuleren hoor. en ik ben vertrouwde hem
  maandag 30 januari 2006 @ 00:05:10 #15
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_34600478
quote:
op maandag 30 januari 2006 00:03 schreef kastanova het volgende:
om op de topictitel te reageren: neuken en spelen .
blijft dat leuk tot je 50e?
pi_34600497
quote:
op maandag 30 januari 2006 00:04 schreef vivi het volgende:
goedgelovigheid dan he

maar jezus, ik ben dus blijkbaar niet de enige die erin stonk, sommige mensen kunnen echt goed manipuleren hoor. en ik ben vertrouwde hem
mja, dat zegt natuurlijk ook iets over jou.
nofi.
  maandag 30 januari 2006 @ 00:06:01 #17
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_34600513
quote:
op maandag 30 januari 2006 00:04 schreef k_i_m het volgende:
medelijden is voor homo's, vief .
het antwoord
pi_34600533
quote:
op maandag 30 januari 2006 00:05 schreef vivi het volgende:

[..]

neh, persoonlijk was ik het na een jaartje of 8 al wel zat...

ik bedoel, je hebt het allemaal wel een keer gezien; geen spanning meer, geen uitdaging, geen nieuwe dingen...

same ol', same ol'
I was an atheist until I realized I was God
pi_34600534
quote:
op maandag 30 januari 2006 00:04 schreef vivi het volgende:

[..]

goedgelovigheid dan he

nee domheid. je moet je zelfbeeld eens aanpassen.
pi_34600535
quote:
op zondag 29 januari 2006 23:57 schreef vivi het volgende:
kijk, ik zal wel naief zijn
en daar is eigenlijk alles wel mee gezegd. kom op zeg, dit had je, zeker na alle reacties in je topics, echt moeten zien aankomen. wat die mannen beweegt? ze krijgen de ruimte en de macht. ga nou niet het slachtoffer uithangen, je wilde drama, je kreeg drama.
quote:
ik heb nog nooit met zoiets te maken gehad en snap gewoon niet dat mensen met wie je alles deelt zo tegen je kunnen liegen terwijl ze je in de ogen kijken. voor haar is het nog zieliger...want zij is 22...het is toch wel heel erg gemeen om iemand die zo'n stuk jonger is zo te manipuleren.
ik vind het voor jou eigenlijk nog zieliger, dat iemand van ik meen 30, nog in staat is zich zo te laten manipuleren.
pi_34600539
quote:
ik kreeg geen een sms dus blijkbaar had ik niet zoveel woede opgewekt ofzo, terwijl ik toch degene was die hem flink de waaarheid heb gezegd en zij slechts walgend kon toekijken.
't doet pijn hè?

volgens mij ben je zelf degene die wel een psychologische analyse kan gebruiken, aangezien je erg triest en naïef overkomt, en bovendien de schuld niet bij jezelf zoekt maar bij een ander.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_34600550
quote:
op maandag 30 januari 2006 00:05 schreef vivi het volgende:

[..]

ja.
pi_34600561
quote:
op zondag 29 januari 2006 23:57 schreef vivi het volgende:
oke, iedereen die mijn topics een beetje heeft gevolgd is hier wel op de hoogte van de "henk-saga", en voor degenen die nu gaan flippen: neen, dit is geen vervolg, maar een vraag.

in het kort het einde van het drama: 2 weken geleden ben ik gebeld door een meisje, naar ik dacht een gewoon vriendinnetje van henk, die met mij wilde praten. hij zei altijd tegen mij dat hij niets met haar had en ik vond haar redelijk irritant dat ze zo vaak belde, bleek dat andersom dus precies zo te zijn

in een notendop, hij pakte ons al allebei 2 jaar lang, we kregen dezelfde beloftes te horen en mooie praat op het moment dat we afstand van hem wilden nemen, hij heeft haar zelfs ontmaagd terwijl zij dacht dat ze de enige was terwijl hij toen een relatie had met weer een ander meisje, blablabla, onwaarschijnlijk gewoon!

anyway, ik had al geen contact meer met hem sinds oud en nieuw, toen we uit waren had ik nml. een glas op zijn kop geslagen omdat meneer doodleuk met een wijf stond te bekken, terwijl we nu op vakantie zouden zijn gegaan en hij ijverige pogingen tot conceptie deed .dus ik had hem al te verstaan gegeven dat ie uit mijn leven moest oprotten.

maar goed, zij, ik noem haar even elsje, zou die zondag na ons gesprek met hem uit eten gaan, en hij smste dus vrolijk wanneer en hoelaat, waarop zij hem te kennen gaf dat ze niet alleen die avond niet meer uit eten ging met hem, maar nooit meer, omdat alles wat hij tegen haar zei toch alleen maar 1 grote leugen was.

meneer werd vervolgens gek en bestookte haar met smsjes dat ze "niet zo ongesteld" moest doen en waarom dan niet etc.

ik had ondertussen met haar afgesproken in een kroegje verderop, en ze smste hem dat als ie een antwoord wilde dat hij dan maar naar kroeg x moest komen. als antwoord kreeg ze "blijf daar maar lekker zitten dan".

(naar later bleek had een judas van een vriend van mij hem ingelicht...kerels houden ook altijd de hand boven elkaars hoofd he...)

oke, als de mozes niet naar de berg komt.....wij dus naar tent y. alwaar meneer een bijna beroerte kreeg toen wij daar met zijn tweetjes binnenstapten.

een hoop gedoe en gelazer en machovertoon, en uiteindelijk begon ie nog zielig te doen ook, maar goed, daar stonken wij niet meer in he

hij ging uiteindelijk weg en die nacht kreeg zij diverse smsjes met flatterende teksten als : "dikke koe, ik zal je wel leren waar je met je wrok naartoe moet"! "met jou was ik al helemaal klaar"! etc.

volgende dag heb ik hem een sms gestuurd dat ik hem alsnog het beste wens en dat we maar niet meer negatieve energie aan elkaar moeten besteden, en of ie wilde ophouden met de gemene smsjes naar elsje, aangezien dat toch wel erg kinderachtig was. dit is toen ook gestopt.

maar goed, lang verhaal, maar ik snap dus niet dat iemand 2 jaar lang tegen je kan zeggen dat hij je vriendschap niet kwijt wil, van je houdt (tegen haar dus idem dito) en je vervolgens keihard voorliegt. ik kan me nog voorstellen dat je een maand ofzo in de war kan zijn..maar dit?????

toen ik vroeg waarom hij het dan niet gewoon bij vriendschap heeft gelaten maar toch elke vroeg of we kwamen slapen etc etc, en ons liep in te palmen, want dan was nu niet alles kapot geweest, was zijn antwoord "dat kan ik niet" (en: "boehoe, ik zit nu toch ook in mijn harnas )

is dit typisch iets van mannen ofzo? ik bedoel, is het normaal dat iemand van 36 nog nooit een normale relatie heeft kunnen onderhouden, iedereen voorliegt, elk weekend tot 5 uur 's ochtends alle discotheken afschuimt met als doel zoveel mogelijk wijven te scoren en ondertussen beweert dat ie kinderen wil en een gezin? is dit een syndroom ofzo

kijk, ik zal wel naief zijn, maar nog steeds geloof ik dat ie in zijn hart geen door en door verrot persoon is, sterker nog, ik geloof dat ie doodongelukkig is, maar waar komt dit gedrag dan vandaan en kan ik ooit nog normaal met hem praten? ik ben nu al een week naar andere tenten gegaan en ben van plan dat nog minstens 1,5 maand vol te houden, en ik kom nu ook weer tot mezelf, ben niet meer continu paranoia bezig met wat hij aan het doen is etc. maar ik ben zo bang dat ie straks weer aankomt zetten met zijn mooie praatjes en ik weer medelijden krijg.

dus het zou helpen als ik hem dan een mooie goed doortimmerde psychologische analyse kan geven waarvan hij met zijn mond vol tanden staat

oh en ik wilde nog even de op quoten..
pi_34600579
quote:
op maandag 30 januari 2006 00:06 schreef kastanova het volgende:

[..]

neh, persoonlijk was ik het na een jaartje of 8 al wel zat...

ik bedoel, je hebt het allemaal wel een keer gezien; geen spanning meer, geen uitdaging, geen nieuwe dingen...

same ol', same ol'
hier nog een doorgewinterd exemplaar.
  maandag 30 januari 2006 @ 00:08:18 #25
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_34600614
quote:
op maandag 30 januari 2006 00:05 schreef johnnyknoxville het volgende:

[..]

mja, dat zegt natuurlijk ook iets over jou.
nofi.
klopt, dat ik nog nooit met iemand te maken heb gehad die zelfs na herhaaldelijke verzoeken van mijn kant om eerlijkheid geen genoegen kon nemen met mijn vriendschap maar voortdurend aan mijn verliefdheidsgevoelens bleef appeleren om me maar te kunnen neuken terwijl hij zo 30 anderen had kunnen pakken.

en dat ik mensen wil vertrouwen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')