alicey wil wel weg hoor, maar niet omdat ze een hekel aan jullie heeft.quote:op maandag 24 juli 2006 12:47 schreef blind_guardian het volgende:
[..]
ik vraag me onderhand af of die uitslag ooit nog komt. de meeste nieuwe mods worden binnen 1 week bepaald, maar inmiddels zijn we al ruim 2 weken over de verloopdatum heen. volgens mij wil alicey helemaal niet weg
.
jahaa, maar hij vroeg het zo dus ik dacht van, er gebeurd hoe dan ook iets, of er komt een nieuwe mod, of niet, en als ie niet komt, dan gebeurd er toch iets, en dan wordt dat toch aangekondigd, dus is zijn nieuwsgierigheid uiteindelijk toch gestild. ofzo.quote:
idd gewoon een joeyt... maken we van dit 'zwaardere'quote:op maandag 24 juli 2006 12:50 schreef pheno het volgende:
[..]
het is heel simpel: r&p is een wat zwaarder forum, je wilt daar geen fuifduif oid op hebben (die heeft toch al een ban btw)
ik hoop dat jij t niet wordtquote:op maandag 24 juli 2006 13:18 schreef coolguy het volgende:
[..]
jahaa, maar hij vroeg het zo dus ik dacht van, er gebeurd hoe dan ook iets, of er komt een nieuwe mod, of niet, en als ie niet komt, dan gebeurd er toch iets, en dan wordt dat toch aangekondigd, dus is zijn nieuwsgierigheid uiteindelijk toch gestild. ofzo.
![]()
quote:op maandag 24 juli 2006 13:20 schreef joeyt het volgende:
[..]
ik hoop dat jij t niet wordt![]()
ik vind je een lummel
alstjeblieft, heb je weer een extra kans om t te worden...
daarom vind ik je ook een loserquote:op maandag 24 juli 2006 13:21 schreef coolguy het volgende:
[..]![]()
ik kan er niet zo wakker van liggen wat jij vind eigenlijk![]()
kopieen schrijven.quote:op maandag 24 juli 2006 13:27 schreef laton het volgende:
wat doet een copywriter ?
inderdaad alicey... irritant wijf ook altijdquote:op maandag 24 juli 2006 13:23 schreef copycat het volgende:
[r&p sc] i don't like mondays
daar dus verder met dit slap gelul.
dat ene onderwerp is toevallig waar, maar de rest van je kuttopics niet?quote:op maandag 24 juli 2006 17:56 schreef loos het volgende:
waarom is mijn topic gesloten? kan er nix aan doen als het ongeloofwaardig klinkt, het is toch echt. en ja natuurlijk ben ik een kloon. ik wou opnieuw beginnen op fok! omdat mijn oude naam nogal berucht is
de slimste vrouw van fok!quote:op maandag 24 juli 2006 13:46 schreef joeyt het volgende:
[..]
inderdaad alicey... irritant wijf ook altijd![]()
ik vind 3 jaar anders alweer een aardig tijdje. en waarom ik zeg "de meeste mods worden...", komt omdat ik als eens vaker heb geprobeerd mod te worden, en daarbij kreeg ik vaak al na een week een mailtje dat iemand anders het was geworden.quote:op maandag 24 juli 2006 12:55 schreef duiveltja het volgende:
[..]
dan zit jij niet lang genoeg op fok!.
ja euh leuk, maar hou maar op met die mod vragen, jullie krijgen vanzelf bericht of lezen het in r&p. het er even over hebben is geen probleem, maar om het er elke dag over te hebben.quote:op dinsdag 25 juli 2006 11:20 schreef blind_guardian het volgende:
[..]
ik vind 3 jaar anders alweer een aardig tijdje. en waarom ik zeg "de meeste mods worden...", komt omdat ik als eens vaker heb geprobeerd mod te worden, en daarbij kreeg ik vaak al na een week een mailtje dat iemand anders het was geworden.
en ik ben nog wel zo'n onschuldige en welgemotiveerde user. ow, wacht ff, is dat waarom ik juist geen mod ben geworden
??
bedankt!quote:op dinsdag 25 juli 2006 11:46 schreef copycat het volgende:
ik copy paste deze post van je wel even in dat topic.
cc ik durf niet van de glijbaan veelste spannendquote:op woensdag 26 juli 2006 16:14 schreef copycat het volgende:
skippy knul, ga even aan je moeder een ijsje vragen, loop naar de speeltuin en glij 25.000 van de hoogste glijbaan.
quote:op woensdag 26 juli 2006 16:27 schreef skippy22 het volgende:
[..]
cc ik durf niet van de glijbaan veelste spannenden heb al een ijsje van mammie gehad
![]()
ik heb je alleen nog zien slijmen bij de modsquote:op woensdag 26 juli 2006 16:37 schreef coolguy het volgende:
[..]
ik hoop niet dat die 22 uit je naam op je leeftijd slaat, want je gedraagd je als een klein kind. ik heb je nog geen normale post zien doen.
gedraag je er eens naar.quote:op woensdag 26 juli 2006 16:40 schreef skippy22 het volgende:
[..]
ik heb je alleen nog zien slijmen bij de modsen ben alweer 23
![]()
hmm nee, dan denk ik dat ik het niet hoef te wetenquote:op woensdag 26 juli 2006 19:53 schreef copycat het volgende:
laten we het er maar op houden dat ik denk dat je het niet wil weten.
wil je het toch weten, mail me dan maar.
thanx!quote:
jij zag mijn edit niet, ik had erbij gezet dat ik jouw post pas las na het plaatsen van mijn post. magoed, beetje jammer.quote:op donderdag 27 juli 2006 10:26 schreef copycat het volgende:
ik bén consequent, want na mijn waarschuwingspost ben jij de enige die er toch nog op door gaat. jogy biedt zijn excuses aan, dat is net even wat anders.
we`re coolquote:op donderdag 27 juli 2006 10:27 schreef copycat het volgende:
sorry, die heb ik inderdaad niet gezien.
gelukkigquote:op donderdag 27 juli 2006 10:28 schreef scorpie het volgende:
we`re cool![]()
toch blijf ik het verhaal in twijfel trekken
is t zo opvallendquote:op woensdag 26 juli 2006 16:40 schreef skippy22 het volgende:
[..]
ik heb je alleen nog zien slijmen bij de mods![]()
tzazikiquote:
jammer voor hem dat ik een man ben en ik allleen hou van (in)likkende vrouwenquote:op donderdag 27 juli 2006 10:29 schreef joeyt het volgende:
[..]
is t zo opvallend![]()
hij wilt mod worden, dus probeert zich via feedback in te likken![]()
volgens mij staat deze mod al een tijdje droog en werkt een zak over het hoofd primaquote:op donderdag 27 juli 2006 10:39 schreef sc0rpi0n het volgende:
[..]
jammer voor hem dat ik een man ben en ik allleen hou van (in)likkende vrouwen![]()
oe ze wordt geil van mequote:
nou t is al aant regenen, dus gaat de goede kant opquote:op donderdag 27 juli 2006 10:45 schreef copycat het volgende:
yeah right, when hell freezes over .. and over ... and over.
zullen we deze sc maar verder zetten in sc?
bij deze en bvd.
mwah komt binnenkort wel verandering in hoorquote:op donderdag 27 juli 2006 10:42 schreef joeyt het volgende:
[..]
volgens mij staat deze mod al een tijdje droog en werkt een zak over het hoofd prima![]()
jaquote:op donderdag 27 juli 2006 12:04 schreef avotar het volgende:
waarom mag die gekke loos nog steeds van die domme topics openen?
is het omdat er anders niets meer te rellen is?
kijk... dat is gewoon duidelijk..quote:op donderdag 27 juli 2006 12:06 schreef copycat het volgende:
[..]
ja![]()
ik heb 'm onder voorbehoud open gelaten. een slotje kan altijd nog.
de discussie is inmiddels inderdaad verbreed naar wat ts in deze situatie zou kunnen doen. en dat heeft niets met condooms dan wel de pil te maken.quote:op donderdag 27 juli 2006 12:50 schreef solidasrock het volgende:
of is er inmiddels nieuwe vraag bijgekomen cc
ok, alles is dus bespreekbaar behalve pil en condooms? zo ook het mogelijkheid dat de vriendin is vreemdgegaan?quote:op donderdag 27 juli 2006 12:53 schreef copycat het volgende:
[..]
de discussie is inmiddels inderdaad verbreed naar wat ts in deze situatie zou kunnen doen. en dat heeft niets met condooms dan wel de pil te maken.
volgens mij zijn condooms en pillen inmiddels al uitgebreid besproken in dat topic.quote:op donderdag 27 juli 2006 12:57 schreef solidasrock het volgende:
ok, alles is dus bespreekbaar behalve pil en condooms? zo ook het mogelijkheid dat de vriendin is vreemdgegaan?
kort door de bocht vind ik het niet, het is mogelijk en dat is alles, nog geen feit dus. het kan zijn dat die gozer heeft staan te blunderen (voorvocht of zo) of dat ze toch is vreemd gegaan of het kan schijnzwanger zijn. (weet niet hoe grondig die dokter is geweest)quote:op donderdag 27 juli 2006 13:00 schreef copycat het volgende:
[..]
volgens mij zijn condooms en pillen inmiddels al uitgebreid besproken in dat topic.
met een off topic discussie over of een condoom nu wel of niet je neukplezier in de weg staat tot gevolg. dan neemt die off topic line de overhand en dat is zonde.
die mogelijkheid van vreemdgaan wordt ook al besproken en - alhoewel ik het een beetje kort door de bocht vind - is dat stukken meer on topic dan de voor- dan wel nadelen van condoom en of pil.
sorryquote:op vrijdag 28 juli 2006 14:29 schreef the_ed het volgende:
*zucht*
naast 2 topicreports; kasta wordt nooit gelukkig in een relatie (deel vi en slot) wordt nu wel erg offtopic volgebaggerd, cleanup en/of slotje lijkt me gepast.
oh, is dat die nieuwe policy?quote:op vrijdag 28 juli 2006 14:35 schreef copycat het volgende:
heb je topicreports gelezen, maar zie geen reden om nu opeens wél als een enorme politieagent daar te gaan ruimen.
dat betwijfel ik en ik denk jij ook.quote:daarbij: hoe meer gelul, des te sneller we deze reeks achter ons kunnen laten.
nee, dat is vrijdagmiddag.quote:
nee hoor. want als dit topic vol is, is het echt schlussquote:dat betwijfel ik en ik denk jij ook.
ok daarstraks was alles nog ontopic volgens jou... ik vind t weer mooi om te zien hoe je jezelf als mod voor lul zet. en dan nog zo halsstarrig volhouden ook. soms is t goed om je fouten in te zien. gooi er gewoon een slotje op...quote:op vrijdag 28 juli 2006 14:35 schreef copycat het volgende:
heb je topicreports gelezen, maar zie geen reden om nu opeens wél als een enorme politieagent daar te gaan ruimen. ook in de vijf voorgaande delen werd tussen de ellenlange posts door een hoop gegeind.
daarbij: hoe meer gelul, des te sneller we deze reeks achter ons kunnen laten.
dan is het dus zo ongelovelijk knap van mij om dit te voorspellen?quote:op vrijdag 28 juli 2006 14:53 schreef copycat het volgende:
daarstraks is niet nu, vriend.
moeilijk he... toegevenquote:
nee hoor, als ik het met je eens was, dan had ik dat toegegeven. ben het alleen niet met je eens omdat ik een andere context zie.quote:
"ja maar ik voel dat gewoon anders"quote:op vrijdag 28 juli 2006 15:08 schreef copycat het volgende:
[..]
nee hoor, als ik het met je eens was, dan had ik dat toegegeven. ben het alleen niet met je eens omdat ik een andere context zie.
maak anders ff een topic aan in fb of er niet een regel ingesteld kan worden dat iedereen pas mag reageren nadat hij een pic op zijn fb heeft gezet.quote:op vrijdag 28 juli 2006 15:05 schreef the_ed het volgende:
[..]
zullen we een topic maken over hoe koppig vrouwen zijn
ja hoor.quote:op vrijdag 28 juli 2006 15:10 schreef solidasrock het volgende:
er is weer eens een boerenlul die grappig denkt te zijn, kan dit topic gesloten worden?![]()
[slowchat] kastanova is een lul en black_tulip een muts
ze is er zelf ook, piemel.quote:op vrijdag 28 juli 2006 15:10 schreef godlike02 het volgende:
oh ja een gast mod kan cc vast waarderen.
succes!quote:op vrijdag 28 juli 2006 15:10 schreef doopy-x- het volgende:
[..]
maak anders ff een topic aan in fb of er niet een regel ingesteld kan worden dat iedereen pas mag reageren nadat hij een pic op zijn fb heeft gezet.
kneus
en die ook een brandschoon posthistory heeft....quote:op vrijdag 28 juli 2006 15:10 schreef doopy-x- het volgende:
[..]
maak anders ff een topic aan in fb of er niet een regel ingesteld kan worden dat iedereen pas mag reageren nadat hij een pic op zijn fb heeft gezet.
kneus
quote:op vrijdag 28 juli 2006 15:09 schreef the_ed het volgende:
"ja maar ik voel dat gewoon anders"
kasta heeft gelijk!
*puppyoogjes opzet*quote:op vrijdag 28 juli 2006 15:15 schreef solidasrock het volgende:
ik heb hetzelfde probleem![]()
cc, kan er niet nog 1tje geopend worden, aaah toe *zeur*
ik háát honden!quote:op vrijdag 28 juli 2006 15:16 schreef scorpie het volgende:
*puppyoogjes opzet*
en poessies?quote:op vrijdag 28 juli 2006 15:19 schreef copycat het volgende:
[..]
ik háát honden!
leuk is leuk geweest. move along enzo.
![]()
oh, wat zal ík blij zijn wanneer de kogel door de kerk is en eeeeiiiindelijk joeyt kan gaan modden hier.quote:op vrijdag 28 juli 2006 14:52 schreef joeyt het volgende:
[..]
ok daarstraks was alles nog ontopic volgens jou... ik vind t weer mooi om te zien hoe je jezelf als mod voor lul zet. en dan nog zo halsstarrig volhouden ook. soms is t goed om je fouten in te zien. gooi er gewoon een slotje op...
damn, you are a cold hearted woman!quote:op vrijdag 28 juli 2006 15:25 schreef copycat het volgende:
oe ... bijna ...
nee, helaas, het ebt weer weg.
tsja je kan zeggen wat je wilt, maar ik had wel gelijkquote:op vrijdag 28 juli 2006 15:26 schreef moonah het volgende:
[..]
oh, wat zal ík blij zijn wanneer de kogel door de kerk is en eeeeiiiindelijk joeyt kan gaan modden hier.![]()
zeg black_tulip, ga je nou weer beginnen over gelijk hebben?quote:op vrijdag 28 juli 2006 15:33 schreef joeyt het volgende:
[..]
tsja je kan zeggen wat je wilt, maar ik had wel gelijk
bt of jt... it's just in the namequote:op vrijdag 28 juli 2006 15:34 schreef solidasrock het volgende:
[..]
zeg black_tulip, ga je nou weer beginnen over gelijk hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |