quote:op woensdag 12 juli 2006 10:50 schreef cyclinggirl het volgende:
de grafitionele interferentie kan een dusdanige scheur tot gevolg hebben dat er een zogenaamde 'break' kan ontstaan. deze break kan positieve en negatieve gevolgen hebben voor de zwaartekrachtwet maar denken jullie dat op langere termijn dit effect positief zal zijn?
![]()
quote:op donderdag 6 juli 2006 14:30 schreef nerdmans het volgende:
volgens mij heeft de interferentie tot gevolg dat er een herhaling nodig is om het principe te blijven handhaven. hierdoor zal een wederzijdse aantrekkingskracht ontstaan waardoor de zwaartekrachtwet positief voor de ruimtevaart zal veranderen, ergo: kortere afstanden afleggen is mogelijk.
of de interferentie positieve gevolgen heeft op de lange termijn weet ik niet. ik hou me nu meer bezig met de routinematige handelingen om de aantrekkingskracht te verhogen. ik denk zelf wel dat een 'break' niet de oplossing is. eerst moeten we de grafitionele interferentie goed laten verlopen zonder de 'break'.
zoals reeds gezegd hier weer verderquote:op vrijdag 3 maart 2006 13:07 schreef wegkwijt het volgende:
volgens mij moeten we meer tevreden zijn met hetgeen we hebben en gewoon eerlijk tegenover onszelf zijn. de interferentie is in principe ruis en dat hoort niet in ons leven thuis. ik denk daarom ook dat we eerst meer field- en deskresearch moeten doen voordat we overgaan tot experimenten. eerst onze eigen administratie op orde hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |