abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35675284
Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen. Het is allemaal zo raar. Mn hele leven slaat compleet nergens meer op. Ik kan totaal niet met mezelf leven en heb ook eigenlijk niets om voor te leven.

Ik ben 27 jaar sinds mijn 19e ben ik student aan een universiteit en heb mn 'P' nog niet. Sterker nog, ik sta ingeschreven maar that's it. Iedereen doet er beetje lacherig over in mn omgeving, denken door mn leugens dat ik bijna klaar ben maar ben helemaal nergens.

Overdag zit ik thuis. Ik wacht tot het avond is en iedereen met een normaal leven weer vrij is. Dan heb ik een 'leuke' avond en wacht ik weer tot de volgende avond. Enige ritme die ik heb is mn bijbaantje.

Dan vraag je jezelf natuurlijk af van waarom zou je het zo doen... Antwoord is raar. Ik ben gewoon niet tevreden met mezelf. Ik vind mezelf niet mooi genoeg. Als ik rationeel nadenk dan weet ik dat ik een leuke jongen ben,zie er bovengemiddeld uit, maar ik streef naar perfectie en dat zal nooit te behalen zijn Het is nu zelfs zo erg dat ik liever niet meer wegga. Dat als ik mezelf in de spiegel kijk ik van mezelf walg. Ik zit 8 jaar op school en ga gewoon niet omdat ik mezelf niet leuk vind.

Nu ben ik 27 jaar en heb ik niets. Absoluut geen toekomst, ik heb vandaag mn relatie verbroken met een meisje dat alles voor me is. Waarom ik dat heb gedaan? Zodat ik echt helemaal niets meer heb. Vrienden laat ik steeds meer links liggen, vriendin heb ik nu dus niet meer en ik probeer afscheid te nemen van mijn familie, iets dat mij heel veel pijn doet, maar in mijn hoofd is het noodzakelijk.

Ik weet het niet meer. Ik wil gewoon niet meer leven, maar dan denk ik bij mezelf als je dat echt niet wilt dan had je er wel een einde aan gemaakt. Maar ik wil ook niet geholpen worden, ik wil niet tevreden zijn met mezelf, ik wil mezelf gewoon niet. Ik leef niet per dag, ik leef per minuut. Ik weet niet wat ik vanavond moet doen, naar buiten wil ik niet, vriendin heb ik niet meer. Rare is dat ik me ontzettend alleen voel, maar ook echt niemand bij me wil hebben.

Ik ben bang voor de dood omdat er dan helemaal niets meer is. Ik ban bang voor het niets. Maar doorgaan wil ik al helemaal niet. Ik was gisteren weg met vrienden en mn vriendin , die het allemaal ontzettend gezellig hadden. Enige wat ik dacht was: Als ik thuis ben dan zuip ik me klem en spring ik voor een trein.

Ik kan zo wel doorgaan, maar dat is niet gewenst in R&P.

Ik weet het gewoon niet meer.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:12:26 #2
42555 Tomek
Take on the world!
pi_35675441
MIsschien toch maar eens overwegen om met een psycholoog te gaan praten?
pi_35675469
Ik denk dat je een gesprek met de studieadviseur en de studentenpsycholoog moet aanvragen en daarna een afspraak bij het RIAGG.

Serieus.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:14:01 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_35675495
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:12 schreef Tomek het volgende:
Dat lijkt me het enige juiste advies in deze situatie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:15:15 #5
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35675550
Iets in me wil jou een schop onder je hol geven om je te laten zien hoe leuk het leven is, maar dat zal vast verspilde moeite zijn... Wat Tomek zegt kan ik alleen maar onderschrijven, ga eens met een psycholoog praten en als je dat "gepur" in je verleden maar niets vind kan een haptonoom ook een optie zijn. Dan word je jezelf bewuster van je omgevings en lichaamssignalen...

Zijn er overigens ook dingen die je wél heel leuk vind om te doen?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_35675601
Je zwelgt in zelfmedelijden. Al 8/9 jaar student en nog steeds je P niet gehaald. Je gaat nooit naar de universiteit? En de reden daarvoor is dat je jezelf niet zo leuk en mooi vindt? Je moet je schamen. Andere mensen proberen er wel wat van te maken, hoe moeilijk het soms ook is. Het enige dat jij hebt gedaan is 8 jaar lang uit je neus zitten vreten, jezelf wentelend in je eigen tristesse, zonder er ook maar iets aan te doen.

Chapeau!
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:16:40 #7
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_35675602
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:13 schreef addictivebeat het volgende:
Ik denk dat je een gesprek met de studieadviseur en de studentenpsycholoog moet aanvragen en daarna een afspraak bij het RIAGG.

Serieus.
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_35675635
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:12 schreef Tomek het volgende:
Het is ook niet uit te leggen denk ik. Vervelende is dat niemand maar dan ook echt niemand het begrijpt. Ik wil helemaal niet met een psycholoog praten. Ik wil mezelf ook helemaal niet beter voelen. Ik wil mezelf gewoon niet zijn. En dat kan niet. Waarom ik dit verhaal post? Ik zou zo graag willen dat er iemand is die een beetje hetzelfde heeft.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:19:29 #9
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_35675677
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:17 schreef wegkwijt het volgende:

[..]

Het is ook niet uit te leggen denk ik. Vervelende is dat niemand maar dan ook echt niemand het begrijpt. Ik wil helemaal niet met een psycholoog praten. Ik wil mezelf ook helemaal niet beter voelen. Ik wil mezelf gewoon niet zijn. En dat kan niet. Waarom ik dit verhaal post? Ik zou zo graag willen dat er iemand is die een beetje hetzelfde heeft.
die mensen zijn uiteindelijk WEL voor de trein gesprongen of hebben het lef gehad om hulp te zoeken.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:19:32 #10
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35675681
quote:

[..]

Ik herken dit, niet van mezelf, maar van iemand in m'n omgeving. Neem dus van me aan dat een psycholoog een goeie weg is om te bewandelen.

En dat je geen hulp wilt is ook niet helemaal waar natuurlijk, je hele OP is een schreeuw om hulp. Goed zo dus, je wilt er wél iets mee...
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:20:07 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_35675701
quote:

Willen is volgens mij niet meer de issue, is meer een kwestie van moeten. Want zo doorleven schiet ook voor geen sodeflikker op. Je bent jezelf nu eenmaal en zwelgen in het feit dat je jezelf bent en iemand anders wilt zijn helpt niets.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:21:15 #12
142236 Polen
Bessen-appel
pi_35675733
quote:

[..]

Het is ook niet uit te leggen denk ik.
Ik denk dat je niet veel hoeft uit te leggen om begrepen te worden.
pi_35675784
quote:

[..]

En dan? Dan kun je samen de zielepiet uit gaan hangen? Steek je kop nou niet in het zand en doe iets met de reacties in dit topic. Zoek hulp en maak iets van je leven.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:23:09 #14
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35675802
Waarom trouwens maar vast blijven houden aan de studie je toch nooit meer kunt halen? Geen wonder dat je jezelf mislukt voelt.

Kap met die studie en zoek een leuke baan, misschien dat je jezelf dan weer wat waardevoller gaat voelen.
pi_35675811
Je bent 27 en hebt dus nog een heel leven voor je!
mijn advies is een andere studie te kiezen, bepaal wat je leuk vindt en zoek nieuwe hobby's. Ga jezelf wat aan leren en ga bijvoorbeeld een weblog bijhouden. Kortom, zoek naar nieuwe dingen in het leven en blijf niet hangen bij wat je nu hebt! je hebt uitdaging nodig en als jij weer dingen gaat ondernemen zul je vanzelf gelukkiger worden met jezelf! Ik denk niet dat je ontevreden ben met hoe je zelf uitziet, maar met hoe je leven er nu uitziet!

Nogmaals je bent 27 en er zijn er genoeg die op die leeftijd nog met een nieuwe studie beginnen!
Denk na over wat je wilt met je leven, misschien kun je nog heel veel betekenen voor anderen en daar je voldoening uithalen!?

Succes ermee en een psycholoog klinkt misschien eng en overdreven maar die kan je wel helpen je leven weer te gaan leven!
pi_35675820
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:16 schreef nozem het volgende:
Je zwelgt in zelfmedelijden. Al 8/9 jaar student en nog steeds je P niet gehaald. Je gaat nooit naar de universiteit? En de reden daarvoor is dat je jezelf niet zo leuk en mooi vindt? Je moet je schamen. Andere mensen proberen er wel wat van te maken, hoe moeilijk het soms ook is. Het enige dat jij hebt gedaan is 8 jaar lang uit je neus zitten vreten, jezelf wentelend in je eigen tristesse, zonder er ook maar iets aan te doen.

Chapeau!
En waarom denk je dat hij zich kut voelt?
pi_35675841
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:15 schreef flugeltje het volgende:
Iets in me wil jou een schop onder je hol geven om je te laten zien hoe leuk het leven is, maar dat zal vast verspilde moeite zijn... Wat Tomek zegt kan ik alleen maar onderschrijven, ga eens met een psycholoog praten en als je dat "gepur" in je verleden maar niets vind kan een haptonoom ook een optie zijn. Dan word je jezelf bewuster van je omgevings en lichaamssignalen...

Zijn er overigens ook dingen die je wél heel leuk vind om te doen?
Ja ik vind het leven gewoon echt niet leuk. Is het zelfmedelijden zolas Nozem zegt? Misschien wel, feit is wel dat ik echt lichamelijk pijn heb door mn geestelijke toestand. Ik zou zo graag willen dat iemand mn hand had vastgepakt en me had geholpen. Makkelijk he dat afschuiven.

Of ik iets echt leuk vind? Ik denk het eigenlijk niet. Ik voel me vaak wel leuk/goed als ik met dingen bezig ben, maar het is geen constante factor. Ik voel me bv nooit langer dan een paar uur echt goed. Ik heb altijd dat ik me een paar uur helemaal fantastisch voel, compleet geweldig en dan stort ik keihard naar beneden. Ertussen zit niets. Altijd al gehad maar vroeger was het denk ik 50/50. Nu misschien 3 dagen in een maand dat ik me geweldig voel.
pi_35675852
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:23 schreef MrBean het volgende:

[..]

En waarom denk je dat hij zich kut voelt?
En er dan vervolgens niks aan willen doen. Dat gaat er bij mij niet in.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:24:37 #19
42555 Tomek
Take on the world!
pi_35675860
quote:

[..]

Bèn je al eens bij een psycholoog geweest? Er is vast een reden dat je dit topic opent en ik vermoed dat de reden is dat je je klote voelt en eigenlijk wel wilt dat je je beter gaat voelen...

Bij voorbaat al zeggen dat je geen hulp wilt en dat niemand je begrijpt is natuurlijk geen optie. PROBEER het eerst eens.
pi_35675900
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:24 schreef nozem het volgende:

[..]

En er dan vervolgens niks aan willen doen. Dat gaat er bij mij niet in.
Omdat hij denkt dat het hopeloos is.

En dan moet jij als drill seargant tegen hem in schreeuwen zeker.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:26:12 #21
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_35675924
Ik ben ook geen groot denker hoor, maar misschien dat als je je vol op je studie stort, je resultaten ziet, geprezen wordt om wat je bereikt, je je misschien al beter voelt?
Hoop het.
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:26:25 #22
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_35675929
klinkt misschien raar, maar zoek een gewone baan, geen bijbaan. Laat die studie voor wat het is.
En je zult zien dat het vervolgens stukken beter gaat. Met jou, met je leven en met je relaties met anderen.
En het hoeft helemaal geen hoogdravend werk te zijn. Zelfs al is het klotewerk, je hebt aan het eind van de week wel iets gedaan. En dat heeft een raar effect op je hoofd. Die vindt je leven plots niet meer uitzichtloos. Je moet nl. 's morgens op tijd je nest uit, en 's avonds er weer in.
Dat heet ritme. En dat is goed ook voor je hoofd.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:26:32 #23
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_35675936
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:24 schreef wegkwijt het volgende:

[..]

Ja ik vind het leven gewoon echt niet leuk. Is het zelfmedelijden zolas Nozem zegt? Misschien wel, feit is wel dat ik echt lichamelijk pijn heb door mn geestelijke toestand. Ik zou zo graag willen dat iemand mn hand had vastgepakt en me had geholpen. Makkelijk he dat afschuiven.

Of ik iets echt leuk vind? Ik denk het eigenlijk niet. Ik voel me vaak wel leuk/goed als ik met dingen bezig ben, maar het is geen constante factor. Ik voel me bv nooit langer dan een paar uur echt goed. Ik heb altijd dat ik me een paar uur helemaal fantastisch voel, compleet geweldig en dan stort ik keihard naar beneden. Ertussen zit niets. Altijd al gehad maar vroeger was het denk ik 50/50. Nu misschien 3 dagen in een maand dat ik me geweldig voel.
daar is een naam voor...
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:26:53 #24
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35675947
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:24 schreef wegkwijt het volgende:

[..]

Niets is zwart/wit lieve TS. Niemand is 24/7 gelukkig. In jouw geval is het wat extremer en ik denk dat een psycholoog veel voor je zal kunnen betekenen. Waar ben je bang voor? Niet geschoten is altijd mis...
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:27:28 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_35675964
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:24 schreef Tomek het volgende:

Bij voorbaat al zeggen dat je geen hulp wilt en dat niemand je begrijpt is natuurlijk geen optie. PROBEER het eerst eens.
Inderdaad.
Blijven volharden in 'Ik voel me klote, niemand begrijpt me en kan me helpen', is alleen maar een self fulfilling prophecy.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:27:48 #26
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_35675978
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:26 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Niets is zwart/wit lieve TS. Niemand is 24/7 gelukkig. In jouw geval is het wat extremer en ik denk dat een psycholoog veel voor je zal kunnen betekenen. Waar ben je bang voor? Niet geschoten is altijd mis...
Inderdaad, praten met zo iemand kan altijd helpen of in ieder geval duidelijkheid scheppen.
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:28:46 #27
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_35676008
pi_35676051
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:25 schreef MrBean het volgende:

[..]

Omdat hij denkt dat het hopeloos is.

En dan moet jij als drill seargant tegen hem in schreeuwen zeker.

Maar goed, ik moet me hier niet mee bemoeien.
Ik volg een studie aan de universiteit en ik heb het ook niet altijd even makkelijk gehad tijdens de jaren dat ik studeer. Sterker nog, het ging soms gewoon ronduit kut. Wat ik echter niet heb gedaan is mezelf wentelen in zelfmedelijden, ik heb wat aan mijn problemen gedaan en daar had ik ook af en toe een enorme trap onder mijn hol voor nodig. TS heeft niks aan medeleven. TS heeft ook die trap nodig, en wel heel snel, anders eindigt hij als een zielig, werkloos hoopje mens waar de maatschappij geen fuck mee aan kan vangen.

Maar post gerust begripvolle reacties, ik denk dat hij daar erg bij gebaat zal zijn.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:30:21 #29
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_35676067
Diagnoses stellen op basis van de OP lijkt mij een beetje natte vinger werk...
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:32:27 #30
142236 Polen
Bessen-appel
pi_35676158
"Het leven is hard en kut, zoek hulp."

Ik houd van simpele samenvattingen.
pi_35676207
Of je gaat er iets aan doen of je gooit jezelf voor een trein, maar hier zeiken ga je niet verder mee komen. We kunnen wel doen alsof we heel erg zitten met wat je is 'overkomen', maar je hebt er zelf een zootje van gemaakt. Niemand hier kan het ene fuck schelen wat je met jezelf doet, maar dat je zelf niet de impuls hebt gekregen om uit je zelfmedelijden te stappen is mij een raadsel. Stel jezelf een toekomstdoel en ga ervoor of maak er een eind aan.
pi_35676218
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:23 schreef kletskop het volgende:
Je bent 27 en hebt dus nog een heel leven voor je!
mijn advies is een andere studie te kiezen, bepaal wat je leuk vindt en zoek nieuwe hobby's. Ga jezelf wat aan leren en ga bijvoorbeeld een weblog bijhouden. Kortom, zoek naar nieuwe dingen in het leven en blijf niet hangen bij wat je nu hebt! je hebt uitdaging nodig en als jij weer dingen gaat ondernemen zul je vanzelf gelukkiger worden met jezelf! Ik denk niet dat je ontevreden ben met hoe je zelf uitziet, maar met hoe je leven er nu uitziet!

Nogmaals je bent 27 en er zijn er genoeg die op die leeftijd nog met een nieuwe studie beginnen!
Denk na over wat je wilt met je leven, misschien kun je nog heel veel betekenen voor anderen en daar je voldoening uithalen!?

Succes ermee en een psycholoog klinkt misschien eng en overdreven maar die kan je wel helpen je leven weer te gaan leven!
Thx Ik voel me zo verschrikkelijk oud. Niet in de lichamelijke zin, maar meer van ik ben 27 en heb gewoon geen toekomst meer. Iemand hierboven zei van: Zoek een baan. Dat kan ik niet. Waarom niet? Omdat je zonder papiertje nergens komt. nIk kan niet simpel werk doen, ik zou willen dat ik het kon, maar dat zit er niet in.

Ik vind een psycholoog helemaal niet eng klinken, sterker nog ik vind het heel zinvol klinken. Maar ik moeite om de stap te nemen. Om het echt te doen. Ik weet niet waar ik moet kijken, ik weet niet hoe t zit met vergoeding etc.

Ik denk dat bv school wel heel erg op mij drukt omdat mn leven nu gewoon zinloos is, maar ik haat mezelf gewoon echt. En dat was ookal toen ik nog succesvol met school bezig was.

Hobby's zijn overigens niet het probleem. Heb ik er vrij veel van. Ik heb op zich ook een heel uitgebreid sociaal leven alleen het doet me gewoon niets. Echt 0,0 Enige wat ik heb is pijn. En dan valt het overdag nog mee, maar als ik vanavond laat thuis ben dan wordt het ondragelijk.

Maar ik kijk nu wel meteen voor een psycholoog.
pi_35676235
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:29 schreef nozem het volgende:

[..]

Ik volg een studie aan de universiteit en ik heb het ook niet altijd even makkelijk gehad tijdens de jaren dat ik studeer. Sterker nog, het ging soms gewoon ronduit kut. Wat ik echter niet heb gedaan is mezelf wentelen in zelfmedelijden, ik heb wat aan mijn problemen gedaan en daar had ik ook af en toe een enorme trap onder mijn hol voor nodig. TS heeft niks aan medeleven. TS heeft ook die trap nodig, en wel heel snel, anders eindigt hij als een zielig, werkloos hoopje mens waar de maatschappij geen fuck mee aan kan vangen.

Maar post gerust begripvolle reacties, ik denk dat hij daar erg bij gebaat zal zijn.
Als ik mij kut zou voelen, en ik zou jou horen, dan zou ik je totaal negeren en je nooit meer in vertrouwen wat kunnen zeggen.

Begripvolle knuf-kroel-reacties zit hij ook niet op te wachten idd, maar wel praktische oplossingen zoals die kerel met z'n "ritme in je hoofd" een paar posts hier boven.

En de meest praktische oplossing: Zoek hulp.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:34:26 #34
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_35676236
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:30 schreef Copycat het volgende:
Diagnoses stellen op basis van de OP lijkt mij een beetje natte vinger werk...
dat kan je verwachten als je een beetje aandacht gaat lopen trekken op een forum. Een trap onder zn kont moet ie hebben--->>richting psycholoog weliswaar
En anders moet ie maar fijn onder die trein springen, want hier wordt niemand gelukkig van, TS niet en anderen ook niet...
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:35:21 #35
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_35676270
Maak dan NU een afspraak met je huisarts om je verder te helpen!
Niet langer uitstellen maar doen!
Vandaag is het begin van de rest van je leven, en op je 27ste heb je heus nog een heel leven voor de boeg!
pi_35676272
Je bent zelfs te laf om daadwerkelijk voor de trein te springen. Tsja, dan wordt het moeilijk he.
Big dick.
pi_35676286
quote:

[..]

Als je voor de trein springt kom je daarna genoeg entiteiten tegen die zich ooit hetzelfde gevoeld hebben. Ik heb echt geen medelijden met je. Ik ben het dan ook helemaal eens met nozem.

Wat wil je eigenlijk met dit topic bereiken? Je wilt geen hulp, geen gezelschap, je wilt niets. Moet je ook niet zeuren, want dan krijg je wel iets: goedbedoelde raad die je niet wilt. Dussss.
pi_35676297
Onzin is elders.

[ Bericht 95% gewijzigd door Copycat op 03-03-2006 13:38:10 ]
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:37:32 #39
142236 Polen
Bessen-appel
pi_35676352
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:35 schreef dawg het volgende:

[..]

Als je voor de trein springt kom je daarna genoeg entiteiten tegen die zich ooit hetzelfde gevoeld hebben. Ik heb echt geen medelijden met je. Ik ben het dan ook helemaal eens met nozem.
Als je voor een trein springt, voorbehouden hij rijdt hard, ben je dood. Dan kom je helemaal niemand meer tegen.
quote:
Wat wil je eigenlijk met dit topic bereiken? Je wilt geen hulp, geen gezelschap, je wilt niets. Moet je ook niet zeuren, want dan krijg je wel iets: goedbedoelde raad die je niet wilt. Dussss.
Dát staat in de OP: lotgenotencontact.
pi_35676387
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:37 schreef Polen het volgende:

Dát staat in de OP: lotgenotencontact.
Aangezien hij eigenlijk geen contact wil, zijn er geen lotgenoten.
pi_35676389
Iets valt me op in je verhaal: ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik.

Conclusie, je bent gewoon echt te veel met jezelf bezig in de letterlijke betekenis ervan.
Ga naar een psycholoog.
pi_35676411
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:26 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik ben ook geen groot denker hoor, maar misschien dat als je je vol op je studie stort, je resultaten ziet, geprezen wordt om wat je bereikt, je je misschien al beter voelt?
Hoop het.
Die periodes heb ik ook gehad. Ik had samen met mn studieadviseur een planning opgezet. Zou na elke periode verantwoording moeten afleggen. Eerste periode had ik 3 vakken, alle 3 scoorde ik het hoogste uit mijn jaar, daarna hoefde ik geen verantwoording meer af te leggen en deed ik niets meer. Tuurlijk is dat mn eigen schuld.

Maar mn studie is ook niet HET probleem. Ik heb gewoon zoveel moeite met mezelf, schaam me voor mezelf. Wil niet dat mensen naar me kijken.
pi_35676429
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:34 schreef MrBean het volgende:

En de meest praktische oplossing: Zoek hulp.
Dat heb ik uiteraard niet gezegd.

Kerel, lees eens wat beter.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:39:55 #44
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_35676443
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:34 schreef wegkwijt het volgende:

[..]

Thx Ik voel me zo verschrikkelijk oud. Niet in de lichamelijke zin, maar meer van ik ben 27 en heb gewoon geen toekomst meer. Iemand hierboven zei van: Zoek een baan. Dat kan ik niet. Waarom niet? Omdat je zonder papiertje nergens komt. nIk kan niet simpel werk doen, ik zou willen dat ik het kon, maar dat zit er niet in
voel je je te goed voor simpel werk ofzo?? Want je studeert immers aan de uni?? In mijn ogen ben je nog te min om bij de mc drek te werken. Lui varken

[ Bericht 1% gewijzigd door zwartedoos op 03-03-2006 13:46:17 ]
pi_35676485
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:39 schreef nozem het volgende:

[..]

Dat heb ik uiteraard niet gezegd.

Kerel, lees eens wat beter.
Heb ik gezegd dat jij dat niet hebt gezegd?

Maar inderdaad, wat je quote in je post is misschien ook wel het gedeelte van m'n post wat je gelezen hebt ...
pi_35676532
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:40 schreef MrBean het volgende:

[..]

Heb ik gezegd dat jij dat niet hebt gezegd?
Je insinueerde dat ik geen praktische oplossingen aandroeg, maar alleen maar als een 'drilll-sergeant' tegen hem tekeer ging.

En nu ben ik weg. Ik lees het vanavond allemaal wel.
pi_35676619
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:36 schreef Diederik_Duck het volgende:
Onzin is elders.
Dat was snel .

Verder raad ik de TS aan om snel eens een praatje te maken met een ter zake deskundige, volgens mij heb je last van een enorme depressie, en daar kom je niet een twee drie vanaf. Komop kerel, het is nu misschien uitzichtloos, maar dat komt alleen maar door je depressie, die je perceptie verstoort.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:45:41 #48
142236 Polen
Bessen-appel
pi_35676662
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:39 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

voel je je te goed voor simpel werk ofzo?? Want je studeert immers aan de uni?? In mijn ogen ben je nog te min om bij de mcdrek te werken. Lui varken
Ik las m-cdrek.
pi_35676673
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:42 schreef nozem het volgende:

[..]

Je insinueerde dat ik geen praktische oplossingen aandroeg, maar alleen maar als een 'drilll-sergeant' tegen hem tekeer ging.

En nu ben ik weg. Ik lees het vanavond allemaal wel.
Je scheldt hem alleen maar uit voor "luie zak". Dan kun je nog wel net zo veel waarheid om dat soort spierballenvertoon heen posten, maar dat komt dan niet aan.

Doei nozem.
pi_35676709
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:45 schreef Polen het volgende:

[..]

Ik las m-cdrek.
Daar zou ik ook depressief van worden
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: