Ik had het aan de dokter verteld en die zei dat het dat was.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:32 schreef lovely_lisette het volgende:
zelf diagnose helpen niet zo trouwens...het kan ook een paranoide persoonlijkheidsstoornis of iets in die geest zijn.
hij is iig naar de huisarts gegaan, wat is het probleem?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:35 schreef lovely_lisette het volgende:
dokters zijn geen psychologen
Dokters hebben er iig meer verstand van dan jijquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:35 schreef lovely_lisette het volgende:
dokters zijn geen psychologen
Ik geloof je wel hoor.. al is het alleen om het feit dat je lisette heetquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:38 schreef lovely_lisette het volgende:
ik hou me mond maar verder wel, maar ik ben psycho
Heey! Ik heb er al iets van 4 jaar last van,maar ik dacht het is de pubertijd,aanstellerij enzz..Maar toen zat ik met iemand te praten die het ook heeft/had en vertelde waar ik last van had.Diegene herkende het en gaf me de link van een website met informatie.Ik herkende mezelf er precies in.. Ook ff oude topics op fok doorgelezen en ik herken ook alles. En wat bedoel je met officiele diagnose? Door de pshygoloog bedoel je? Zo ja: Ik heb binnenkort me eerste afspraak..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:47 schreef Viking84 het volgende:
Ja, face your fears, live your dreams, erg leuk allemaal, maar het is echt niet zo dat het onder ogen komen van je angsten de angsten opheft, hoor. Bij mij niet in ieder geval. TS: hoe heb je ontdekt dat je deze stoornis hebt? Heb je een officiële diagnose?
Maar dat is meteen het punt : Vaak zijn kenmerken zo vaag omschreven dat iedereen zich er wel in herkent.quote:
dat dusquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar dat is meteen het punt : Vaak zijn kenmerken zo vaag omschreven dat iedereen zich er wel in herkent.
Naja ik vind het niet vaag omschreven ofzo.Mensen waaraan ik de info gaf herkende mij er ook weer in.. En die zie ik regelmatig enzo.Ik las heel veel kenmerken en herkende me overal in ..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar dat is meteen het punt : Vaak zijn kenmerken zo vaag omschreven dat iedereen zich er wel in herkent.
Ja, het valt me op dat jij, nog voordat je naar de psycholoog bent geweest, al aankondigt dat je een sociale angststoornis hebt. Niet erg, hoor, je kent jezelf tenslotte beter dan de psycholoog jou kentquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:50 schreef Hypnose het volgende:
[..]
Heey! Ik heb er al iets van 4 jaar last van,maar ik dacht het is de pubertijd,aanstellerij enzz..Maar toen zat ik met iemand te praten die het ook heeft/had en vertelde waar ik last van had.Diegene herkende het en gaf me de link van een website met informatie.Ik herkende mezelf er precies in.. Ook ff oude topics op fok doorgelezen en ik herken ook alles. En wat bedoel je met officiele diagnose? Door de pshygoloog bedoel je? Zo ja: Ik heb binnenkort me eerste afspraak..
iedereen herkent vaak wel *iets* en iedereen kan voor elk symptoom van een bepaalde situatie wel een situatie bedenken waarin hij last had van dat symptoom, desnoods onder koortsige omstandighedenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
asperger is heel hot tegenwoordig, je moet je niet alles zo snel geloven en zeker niet van 1ste lijnsquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, het valt me op dat jij, nog voordat je naar de psycholoog bent geweest, al aankondigt dat je een sociale angststoornis hebt. Niet erg, hoor, je kent jezelf tenslotte beter dan de psycholoog jou kentMaar ik vroeg me af hoe je erachter bent gekomen? Heb je erover gelezen ofzo? Overigens kan de psycholoog best met een (iets) andere diagnose komen, hoor, dus pin je er nog niet teveel op vast. Momenteel hebben meerdere mensen met verstand van zaken bijvoorbeeld gesuggereerd dat ik een autisme spectrum stoornis heb, maar ik wacht eerst op een officiële diagnose door het autismeteam, voordat ik er meteen vanuit ga dat het ook echt zo is. Ik zou mezelf nu dus nog geen autist noemen.
onze wijze alicey weerquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:49 schreef Alicey het volgende:
Ik zou me niet teveel vastpinnen op die stoornis. Zelfdiagnose is niet altijd bevorderlijk, het kan ook een hele andere grondslag hebben. Wacht af wat de psycholoog er van vindt zou ik zo denken.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:38 schreef lovely_lisette het volgende:
ik hou me mond maar verder wel, maar ik ben psycho
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |