Dat moet dan ook vlák na 0:00 uur zijn geweest, want m'n PC-klok liep mooi in sync voor Post als alle cijfers in datum en tijd even zijn # 8 + 4quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:03 schreef Stuart het volgende:
Grappig, een post geplaatst om 0.00 Fok! tijd is nog wél meegeteld![]()
Dat was ook nét erna, maar ik dacht dat ik alweer konquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:05 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat moet dan ook vlák na 0:00 uur zijn geweest, want m'n PC-klok liep mooi in sync voor Post als alle cijfers in datum en tijd even zijn # 8 + 4
Does lekker zelf?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:04 schreef PrintScreen het volgende:
2. 565 PrintScreen
Does handmatig natellen?
PS.quote:Ik had aardig wat MP's maar 565 posts?![]()
Nee, juist niet. De stand is eerder een paar seconden te laat dan te vroeg.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat was ook nét erna, maar ik dacht dat ik alweer kon![]()
Daar zal ik voortaan rekening mee houden. Nu had ik een lelijk oneven aantal namelijkquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, juist niet. De stand is eerder een paar seconden te laat dan te vroeg.
Ik kan 't best even aanpassen, hoor.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar zal ik voortaan rekening mee houden. Nu had ik een lelijk oneven aantal namelijk![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar zal ik voortaan rekening mee houden. Nu had ik een lelijk oneven aantal namelijk![]()
Neuh... te druk met postenquote:
Succes.quote:
Ik kan nu even blijven posten want mijn total is ook een even getalquote:
Dank je wel... ik ga gestaag voortquote:
Nog even en je gaat over Bengeltje heenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan nu even blijven posten want mijn total is ook een even getal![]()
Ja, dat zou zo maar kunnen. Deze maand blijf ik posten, al zal het niet elke dag zo actief zijn als gisterenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nog even en je gaat over Bengeltje heen
Ach zo actief als eergisteren schiet ook lekker opquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat zou zo maar kunnen. Deze maand blijf ik posten, al zal het niet elke dag zo actief zijn als gisteren![]()
Wanneer komen jij en d_h weer terug?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:21 schreef Arcee het volgende:
Vooral met een ban in MEN schiet 't lekker op. Not.
Ik moet zeggen dat ik daar weinig hinder van ondervind momenteelquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:21 schreef Arcee het volgende:
Vooral met een ban in MEN schiet 't lekker op. Not.
Morgenmiddag 16:11 uur.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:22 schreef PrintScreen het volgende:
Wanneer komen jij en d_h weer terug?
Als je geluk hebtquote:
Dames en heren, daar is-ie dan, de man die al jaren een gemiddelde van 200 per dag heeft, de man die vele potentiële topposters zag gaan en komen, de man die elke dag en maand tussen de tijdelijke postopkrikkers staat, de man die 17 keer weet te posten als Fok! de hele dag down is, the man, the legend, the post-fucking-master: tong80!quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dames en heren, daar is-ie dan, de man die al jaren een gemiddelde van 200 per dag heeft, de man die vele potentiële topposters zag gaan en komen, de man die elke dag en maand tussen de tijdelijke postopkrikkers staat, de man die 17 keer weet te posten als Fok! de hele dag down is, the man, the legend, the post-fucking-master: tong80!
Om 16:10 dus mailen?quote:
Of een topiqueje in FB.quote:
Bans worden niet besproken op het forumquote:
Ik heb dan ook geen ban meer.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken op het forum
Om 16:10 nog welquote:
Misschien krijg ik dan wel een nieuwe ban voor het 1 minuut lang bespreken van m'n ban op het forum.quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Misschien krijg ik dan wel een nieuwe ban voor het 1 minuut lang bespreken van m'n ban op het forum.
Heerlijk lijkt me dat.quote:
Does lievquote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:44 schreef PrintScreen het volgende:
Je bent al eerder een tijd weggeweest van Fok! toch?
Als ik het goed heb begrepen was dat een vrijwillig vertrek?
Ik heb ook een rustperiode van ruim 9 maanden gehad. Ik dacht Arcee iets van 2 jaarquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:44 schreef PrintScreen het volgende:
Je bent al eerder een tijd weggeweest van Fok! toch?
Als ik het goed heb begrepen was dat een vrijwillig vertrek?
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb ook een rustperiode van ruim 9 maanden gehad. Ik dacht Arcee iets van 2 jaar![]()
Oooh, het is dus maar één jaar(oneven natuurlijk
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |