Dat moet dan ook vlák na 0:00 uur zijn geweest, want m'n PC-klok liep mooi in sync voor Post als alle cijfers in datum en tijd even zijn # 8 + 4quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:03 schreef Stuart het volgende:
Grappig, een post geplaatst om 0.00 Fok! tijd is nog wél meegeteld![]()
Dat was ook nét erna, maar ik dacht dat ik alweer konquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:05 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat moet dan ook vlák na 0:00 uur zijn geweest, want m'n PC-klok liep mooi in sync voor Post als alle cijfers in datum en tijd even zijn # 8 + 4
Does lekker zelf?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:04 schreef PrintScreen het volgende:
2. 565 PrintScreen
Does handmatig natellen?
PS.quote:Ik had aardig wat MP's maar 565 posts?![]()
Nee, juist niet. De stand is eerder een paar seconden te laat dan te vroeg.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat was ook nét erna, maar ik dacht dat ik alweer kon![]()
Daar zal ik voortaan rekening mee houden. Nu had ik een lelijk oneven aantal namelijkquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, juist niet. De stand is eerder een paar seconden te laat dan te vroeg.
Ik kan 't best even aanpassen, hoor.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar zal ik voortaan rekening mee houden. Nu had ik een lelijk oneven aantal namelijk![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar zal ik voortaan rekening mee houden. Nu had ik een lelijk oneven aantal namelijk![]()
Neuh... te druk met postenquote:
Succes.quote:
Ik kan nu even blijven posten want mijn total is ook een even getalquote:
Dank je wel... ik ga gestaag voortquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |