?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 07:54 schreef Pappie_Culo het volgende:
Zijn maar drie shirts die hier de kast in (zouden kunnen) komen
Ajax
De rest is doorgaans niet mooi en ik walg van mensen die met al die popi-jopi clubshirts lopen. Dus doe ik zelf maar niet.
Is m'n eigen clubje nou eenmaal.quote:
als je niks te zeggen hebt hou dan je mondquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:13 schreef Pappie_Culo het volgende:
Koop je een sparta shirt... niemand die het verschil ziet.
Jij klaagt, ik reik je een mogelijke oplossing aan. Droog je traantjesquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:59 schreef The_Gunman het volgende:
[..]
als je niks te zeggen hebt hou dan je mond![]()
Geweldig shirt hoor, ben er jaloers op. (serieus)quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:07 schreef The_Gunman het volgende:
het nieuwe psv shirt
[afbeelding]
vindt hem persoonlijk niet zo mooi als psv supporter
Aangepast!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:22 schreef sjimz het volgende:
Magere openingspost btw.. Maak even een linkje naar de oude topics en zet er de links in naar de shirtshops.
Moet eerlijk zeggen dat ik hem ook wel okee vind, mooie kleur rood in elk geval.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:07 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Geweldig shirt hoor, ben er jaloers op. (serieus)
Mooi. Helemaal mijn kleur blauwquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:26 schreef Art_Core het volgende:
[afbeelding]
M'n nieuwste: het Argentinië shirt van '74
Mooi shirt moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:07 schreef The_Gunman het volgende:
het nieuwe psv shirt
[afbeelding]
Mooi klassiekquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:07 schreef The_Gunman het volgende:
het nieuwe psv shirt
[afbeelding]
ik heb lekker nog een originele Le Coq uit 1978, 10x mooier hoorquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:26 schreef Art_Core het volgende:
[afbeelding]
M'n nieuwste: het Argentinië shirt van '74
Lekker boeiend.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Belediging voor het schitterende Feyenoord shirt
Zoals een Koe?quote:Op zondag 4 juni 2006 12:27 schreef Erwtensoep het volgende:
offtopic: De leeuw als nationaal symbool is gaar. Neem dan een echt Nederlands beest.
Dat het volgens jullie mooiste en het volgens jullie lelijkste shirt ter wereld zo ontzettend veel op elkaar lijken heeft nooit tot een identiteitscrisis geleid in de Randstad?quote:
Maar dat doen ze in dit geval wel. Schuif de baan van Ajax een tikkeltje naar de zijkant en klaar. Als je Feyenoord ziet spelen in een witte broek (zoals bij sommige uitduels) heb je echt het idee dat Ajax speelt.quote:Op zondag 4 juni 2006 13:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat ze dezelfde kleuren hebben wil nog niet zeggen dat ze op elkaar lijken
Ik ben juist geen PSV supporter maar vind het juist wel mooi ...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:07 schreef The_Gunman het volgende:
het nieuwe psv shirt
[afbeelding]
Nee volgens mij niet. Het shirt veranderd volgens mij niet. Het thuisshirt lag vast tot 2007quote:Op zondag 4 juni 2006 22:53 schreef JapieGijs het volgende:
[..]
Is dat de officiele? maar dan zonder die nieuwe sponsor erop?
Wat is de datum van de finale?quote:Op maandag 5 juni 2006 11:37 schreef Chen het volgende:
Denk dat je dat eigelijk niet kan kopen, want dan moet er ook een datum bij.
de knvb laat deze in gelimiteerde oplage maken, zijn volgens mij niet los te koop !quote:Op maandag 5 juni 2006 00:11 schreef TwyLight het volgende:
weet iemand waar je een site/winkel waar je shirts kan bestellen met landen erop
zoals op deze foto dus:
[afbeelding]
ik zou graag eentje willen met nederland - duitsland
Vind dat toch dubieus, een bookmaker als hoofdsponsor van een Duitse club. Geen gezicht ook, lijkt gewoon op het shirt geplakt.quote:
http://www.fanshop.nl/epa(...)spo_voe_int_land_ierquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:15 schreef Ludacriss het volgende:
Weet iemand of er een winkel in de buurt van Den Haag ( Rotterdam is ook goed ) is die de shirt van Ierland ( 2004-2005 of 2006-2008) verkoopt? Wil namelijk weten of het goedkoper kan dan bij http://www.subsidesports.co.uk/
Ik heb 'm ook voor 50, ook bij Perry toevallig?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:53 schreef taart het volgende:
Ik heb het nieuwe thuisshirt van oranje voor 50 euro
Waarschijnlijk omdat het uitshirt beter verkoopt
Nee, bij Perry is het uitshirt ook 50 euri. Het is gewoon omdat het wk bijna begint.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:53 schreef taart het volgende:
Ik heb het nieuwe thuisshirt van oranje voor 50 euro
Waarschijnlijk omdat het uitshirt beter verkoopt
Voetbalshirtwinkel in Amsterdam, maar hij is ook online te krijgen.quote:Op zondag 4 juni 2006 14:23 schreef DANILXL het volgende:
argentinie reto 74, waar gekocht??
Lulkoek. In '78 speelde Argentinië ook in een Adidas shirt.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:08 schreef Blupp het volgende:
[..]
ik heb lekker nog een originele Le Coq uit 1978, 10x mooier hoor
Idd het is lelijk.. maar FC st. Pauli is cultquote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zo lelijk! Leuk als je militair wilt zijn
Dan moet je dat shirt van Fortuna Dusseldorf halen van vorig seizoen met DTH erop!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:13 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Idd het is lelijk.. maar FC st. Pauli is cult![]()
whaha pwnedquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:04 schreef Art_Core het volgende:
[..]
Lulkoek. In '78 speelde Argentinië ook in een Adidas shirt.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:04 schreef Art_Core het volgende:
[..]
Lulkoek. In '78 speelde Argentinië ook in een Adidas shirt.
[afbeelding]
Die is idd nog beter. Bluppie zal het wel over het shirt van '86 hebben. Die replica van Le Coq heb ik ook, is in Argentinië uitgebracht met nr. 10 achterop -te krijgen via ebay. Is een mooi shirt, maar de adidas die dus net is uitgekomen zit lekkerder, is ook katoen en geen polyester.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
[afbeelding]
Een iets duidelijkere picture van het adidas shirt
Ze weten wel hoe ze de aandacht moeten afleiden van een lelijk baggershirt.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:13 schreef Chen het volgende:
[..]
Nou ze weten wel hoe je een shirt moet presenteren
sorry hoor, maar ik vind hem afschuwelijk.quote:
StPauli is coolquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:13 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Idd het is lelijk.. maar FC st. Pauli is cult![]()
Ook tof iddquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan moet je dat shirt van Fortuna Dusseldorf halen van vorig seizoen met DTH erop!Dat is pas cult!
Ja en als jij bij de slager naar binnen loopt heb je echt het idee dat het de oogarts is ook zeker?quote:Op zondag 4 juni 2006 20:33 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Maar dat doen ze in dit geval wel. Schuif de baan van Ajax een tikkeltje naar de zijkant en klaar. Als je Feyenoord ziet spelen in een witte broek (zoals bij sommige uitduels) heb je echt het idee dat Ajax speelt.
dat is idd een must have!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:11 schreef Doc het volgende:
[..]
StPauli is cool
Ze hebben ook Jack Daniels als sponser gehad. Die had ik wel willen hebben
Jezus, wat maakt Umbro toch een mooie shirts de laatste tijd! Ik hoop dat de nieuwe Ireland ook in die stijl is, geweldig!quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:01 schreef TimoBasso het volgende:
[afbeelding]
Ik kon het niet laten om deze te laten liggen.
Ik heb ook altijd het idee dat umbra kwalitatief de beste shirts maakt. Die van Nike en Puma en Kappa zijn allemaal van die dunne flodder shirts die je zo uitelkaar trekt.quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:38 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Jezus, wat maakt Umbro toch een mooie shirts de laatste tijd! Ik hoop dat de nieuwe Ireland ook in die stijl is, geweldig!
ja dat begrip ik, maar er is toch vast wel ergens een winkel waar ze dat erop naaien ofzo, het mag best wat meer kosten...quote:Op maandag 5 juni 2006 14:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
de knvb laat deze in gelimiteerde oplage maken, zijn volgens mij niet los te koop !
datum finale is 9 juli
oeps, sorry, hij is van 1980-1982 denk ik, er staat ook onder AFA : campions del mundo (mbt tot 1978 dus)quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:21 schreef Art_Core het volgende:
[..]
Die is idd nog beter. Bluppie zal het wel over het shirt van '86 hebben. Die replica van Le Coq heb ik ook, is in Argentinië uitgebracht met nr. 10 achterop -te krijgen via ebay. Is een mooi shirt, maar de adidas die dus net is uitgekomen zit lekkerder, is ook katoen en geen polyester.
na het EK 1996 kreeg Nederland deze shirts. Waren namelijk de eerste shirts van Nike voor Nederlandquote:Op maandag 12 juni 2006 18:32 schreef Nashje het volgende:
25 euro. Cool. Mijn shirts nu:
Nederlands elftal 1998/1999-=> http://i5.tinypic.com/1447ak5.jpg (weet iemand uit welk jaar?)
AS Roma 2004/2005
Arsenal 2005/2006
Nederlands elftal 2006/2007
Oh tofquote:Op maandag 12 juni 2006 19:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
na het EK 1996 kreeg Nederland deze shirts. Waren namelijk de eerste shirts van Nike voor Nederland
Ja. op 31-08-1996 werd er voor het eerst in de Nike tenues gespeeld tegen Brazilie.quote:Op maandag 12 juni 2006 19:04 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oh tof. Ik vind het shirtje ook best vet. Eigenlijk dus rond 1996/1997
Klopt.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dat is toch het vorige shirt?
Die nieuwe is inderdaad een erg fraaie. Ik vond die van vorig jaar ook nog mooi, en om nou elk jaar een nieuwe te kopenquote:Op maandag 12 juni 2006 20:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt.
[afbeelding]
Dit is het huidige uitshirt van Kroatie
Jammer dat er zo groot Eircom op staatquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:05 schreef Yozzz het volgende:
Zo, eindelijk Ierland 04/05 besteld met O`Knaapen op de rug en rugnummer 85.![]()
Nog 15 werkdagen!![]()
Ik heb die van het WK 1998 altijd mooi gevonden.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:50 schreef Erasmusch het volgende:
Die van Mexico heeft ook wel wat.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb die van het WK 1998 altijd mooi gevonden.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij is inderdaad érg speciaal. Als mexico mijn land geweest zou zijn, had ik met grote trots met dat shirt rondgelopenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Komt omdat ze óf het shirt niet op voorraad hebben óf ze op de (eventuele) bedrukking moeten wachten.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:59 schreef TimoBasso het volgende:
Fanshop is trouwens ook niet de snelste met leveren he?
Ik heb het gevoel dat Subside zelfs sneller is![]()
![]()
Dat thuisshirt heb ik. Ooit eens gekregen van mijn oom die in Amerika woont. Had hem besteld via een mexicaanse website. Ik train er nu altijd inquote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat moet je er anders mee doenquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:57 schreef DennisBD het volgende:
. Ik train er nu altijd inOp zich wel zonde, maar ja.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:56 schreef DANILXL het volgende:
ophangen
wie heeft het nieuwe thuisshirt ajax gezien en kan hem posten
Dat is die van afgelopen jaar.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
[afbeelding] Met de nieuwe aankoop Roger
Ow ja dat was hem! Die roemeen!quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:04 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is die van afgelopen jaar.
Het nieuwe thuisshirt had Ogararu alvast aan, maar was Adidas niet zo blij mee
Deze dus:quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:04 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is die van afgelopen jaar.
Het nieuwe thuisshirt had Ogararu alvast aan, maar was Adidas niet zo blij mee
Niemand?quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:06 schreef NY_Giant het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om de bedrukking van een shirt (naam en rugnummer) te verwijderen?
Had je huntelaar met nummer 9 erop dan?quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:35 schreef NY_Giant het volgende:
Het is die blauwe bedrukking op het huidige uitshirt van het Nederlands elftal.
Nee, dat niet. Dat zou eigenlijk juist wel leuk zijn...quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Had je huntelaar met nummer 9 erop dan?![]()
Ik denk gewoon veel wassen
inderdaad, en hij zit ook lekkerquote:Op donderdag 15 juni 2006 17:42 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Dat zou eigenlijk juist wel leuk zijn...
Zag vanmiddag alleen het Thuisshirt bij Sport2000 in Zaandam, maar uit hing er niet bijquote:Op maandag 19 juni 2006 18:47 schreef SuperUli het volgende:
Weet iemand waar een uitshirt van Atletico Madrid te krijgen is? Heb hier in de plaatselijke sportwinkel gekeken, maar kon daar verder niks vinden.
¤29?! Damn... Zijn die wel echt dan?quote:Op maandag 19 juni 2006 19:27 schreef Peter27 het volgende:
Heeft iemand ooit al een shirt besteld op www.shirtsophetnet.be? Alle WK-shirts voor ¤ 29 + bedrukking voor ¤ 7 !! Is deze site betrouwbaar?
En is de site www.subsidesports.com betrouwbaar? Ik zie dat veel mensen daar al wat hebben gekocht! Is de levering een beetje snel, en hoe gaat het met betalen?
das nep, komen uit thailand, daarom is de levertijd zo langquote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:48 schreef Yozzz het volgende:
[..]
¤29?! Damn... Zijn die wel echt dan?
Verder heb je ze niet voor het einde van het WK binnen als je nu besteld. Van de site: Alle shirts moeten worden besteld. Wij hebben niets
op voorraad. Na betaling zal de levering gemiddeld
zo'n 3 tot 4 weken bedragen. Dit zijn richtlijnen voor
ons, het zou ook korter kunnen duren, maar ook wat
langer.
Ziet er wel echt uit allemaal. Zelfs die Puma shirts; dan zou ¤29,00 wel goedkoop zijn.....quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:05 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
das nep, komen uit thailand, daarom is de levertijd zo lang
Mooooi. Hingen d'r nog meer van die shirtjes?quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:00 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
Shirt Napoli
[afbeelding]
[afbeelding]
Seizoen 2005-2006?!
Gekocht bij Accent Sport in Amsterdam..
Thuis-shirt blauw/ uit-shirt wit/ en mijn shirt zou "een soort eerbetoon" zijn aan Maradonna..
Voor zover ik weet.. 3 weken geleden ofzo alleen nog het thuis en uit-shirt.. Blauwe en witte..quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mooooi. Hingen d'r nog meer van die shirtjes?
In de openingspost staan twee links naar goede online shirtshops.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:00 schreef borisz het volgende:
weet iemand waar je een t&t shirt kan kopen? ik kan nergens een winkel vinden
Dit is een oud shirt wat je post.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:05 schreef Yildiz het volgende:
Hoezo heb ik de indruk dat het t-shirt van Zwitserland hier heel anders is dan gister op TV?
Klik
Het logo van Puma, bijvoorbeeld;
[afbeelding]
Om even niet te spreken van de witte vlakken.
http://fifaworldcup.yahoo.com/06/en/w/team/overview.html?team=SUI
Of zou ie bij aankoop er anders uit zien?
Ah, zupah.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dit is een oud shirt wat je post.
Ze spelen toch echt het WK in deze shirts
[afbeelding]
'T lijkt zo net op een pakje sigarettenquote:Op zondag 25 juni 2006 16:46 schreef DeTolk het volgende:
Die 2 gouden strepen maken em lelijk
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:56 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
[..]
'T lijkt zo net op een pakje sigaretten
(pakje Marlboro openscheuren en de hoekjes omvouwen)
Dat was eenmalig als afscheid aan Highbury. Terug gaan naar de rootsquote:Op maandag 26 juni 2006 16:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Arsenal had bij dat geheel bordeaux rood moeten blijven
Fly Emirates is sowieso triest,opzouten met dat zootje.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:28 schreef DANILXL het volgende:
Ik vind het trouwens wel triest van Fly emirates dat ze van de ene club naar de andere club huppelen om te sponsoren
Tel je Arsenal als frans team danquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:02 schreef Dos37 het volgende:
Fly Emirates sponserd tenminste wel 2 fransen teams
Dit verneukt je grapje wel n beetje. Pas ff aanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:02 schreef Dos37 het volgende:
sponserd
1 v/d mooiste PSV-shirts ooit IMHOquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:07 schreef The_Gunman het volgende:
het nieuwe psv shirt
[afbeelding]
Wat lelijk, die dunne blauwe lijntjes overal.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:18 schreef Samcali het volgende:
Als we dan toch bezig zijn: het nieuwe thuisshirt van HSV
[afbeelding]
beetje jammer iddquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:41 schreef sjimz het volgende:
Nieuwe Shirts van PSG:
[afbeelding]
[afbeelding]
Sponsor is Fly Emirates![]()
[afbeelding]
Mooi simpel is niet lelijkquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:59 schreef waterreus23 het volgende:
Nieuw Thuisshirt Glasgow Rangers
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:20 schreef pinkplatinum het volgende:
[[url=http://xs302.xs.to/xs302/06254/newkit.jpg]afbeelding][/url]
http://shop.fcbarcelona.com/stores/barcelona/products/kit_selector.aspx?selector=52&brf=bctlma
FC Barcelona 06/07
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:45 schreef dietje811 het volgende:
[afbeelding]
Dit is het nieuwe HSV shirt, niet die hiervoor werd gepost..
Wordt die vandaag (officieel) onthuld dan?quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:52 schreef dietje811 het volgende:
nog een paar uur tot het nieuwe ajax thuisshirt
Doet het nietquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:39 schreef dietje811 het volgende:
http://www.ajax-nl.vespro(...)ontent/productimages
quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Barca heeft lelijke shirtjes.
nieuwe van Everton
[afbeelding]
Ik vind het niet mooi, die kraag...quote:
Keepershirt kan wel kloppen omdat het een standaard nike model is.. en het 3e shirt lijkt alleen maar omdat hij ook oranje is en als je goed kijkt zijn het nog 2 verschillende kleuren!quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:58 schreef Lurtt het volgende:
Valencia 3e en Keeper is bijna hetzelfde als NL
+Ajax thuis: shirt.ajax.nl ,
Uitshirt is sexyquote:Op donderdag 29 juni 2006 06:31 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe shirts van Valencia
vlnr Uit, Thuis, 3e shirt, keeperstenue
Lijkt op AS Monaco shirtquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:52 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe uitshirt van Rangers..
Ik denk geinspireerd door een shirt uit het verleden
[afbeelding]
Uit en thuis shirtquote:Op donderdag 29 juni 2006 06:31 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe shirts van Valencia
vlnr Uit, Thuis, 3e shirt, keeperstenue
Die al waren gepost door mij in 2 topics geledenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:16 schreef magnifor het volgende:
Vandaag worden de nieuwe shirts van Galatasaray onthuld.
zal het je sterker vertellen, die hangt in mijn kast, geruild met een mexiaan in st ettiene op de wedstrijddag zelf..quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, maar nu wordt het officieel. Die plaatjes zijn niet officieel enzo.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die al waren gepost door mij in 2 topics geleden
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben jaloers!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:21 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
zal het je sterker vertellen, die hangt in mijn kast, geruild met een mexiaan in st ettiene op de wedstrijddag zelf..
Ik wou zeggen ja, dat oude Rangers uitshirt heb ik hier nog liggenquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:52 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe uitshirt van Rangers..
Ik denk geinspireerd door een shirt uit het verleden
[afbeelding]
Witte lijkt er wel op, maar bij die rode zat je idd flink naast.quote:
forum.football.co.uk en dan bij de topic van Kits, Boots and Equipmentquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:58 schreef magnifor het volgende:
[..]
Witte lijkt er wel op, maar bij die rode zat je idd flink naast.
Maar wie waren je bronnen eigenlijk? Nu kan je dat wel vertellen denk ik.
Al een maandje in m'n bezit.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:05 schreef TwyLight het volgende:
Die kraag van de nieuwe ajax shirts
Deze is wel mooi trouwens
[afbeelding]
Die kraag ziet er niet helemaal symmetrisch uit.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:05 schreef TwyLight het volgende:
Die kraag van de nieuwe ajax shirts
Deze is wel mooi trouwens
[afbeelding]
Ja, weet ik, maar ik vind allebei de kragen op hun eigen manier lelijk.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:46 schreef dietje811 het volgende:
hij bedoelt de kraag van het thuisshirt... die is enorm mislukt
die scheve kraag van het uitshirt vind ik wel mooi..
Zeer waarschijnlijk door een fan ontworpen. Het kan ook een prototype van Adidas zijn geweest.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
forum.football.co.uk en dan bij de topic van Kits, Boots and Equipment
inderdaad, daarom heb ik hem ook gehaald.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:17 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Mooiste uitshirt in jaren wat mij betreft.
Heeeeeel veel jaren ja. Ben er nog steeds niet uit wat ik er op wil laten drukken, vandaar dat ik 'm nog steeds niet heb.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:17 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Hij is mooiquote:Op zondag 2 juli 2006 14:17 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Wow, dat thuisshirt is wel mooi danquote:Op maandag 3 juli 2006 03:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
ik weet niet of ze hier al gestaan hebben ik zet ze toch maar neer
[afbeelding]
thuis bvd 09 ?
[afbeelding]
s04
Idd, maakt het nog erger.quote:Op maandag 3 juli 2006 10:51 schreef dietje811 het volgende:
in dat blauwe vak komt een sponser denk'
Het shirt wordt er niet mooier op, maar wat is het toch een mooie club. Ik zal altijd fan blijven.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:20 schreef Samcali het volgende:
Vanaf volgend seizoen zal Barcelona met het embleem van UNICEF op het tricot spelen. De Catalanen zien het akkoord met organisatie als een goed doel en zullen daarom ook geen inkomsten genereren voor de reclame.
Barcelona wil graag UNICEF helpen met de campagne UN Millennium Development Goals om zo het aantal kinderen met HIV sterk te laten afnemen en over de hele wereld goede scholen te laten bouwen.
De Azulgrana zullen bovendien ook een bedrag van twee miljoen euro doneren.
[afbeelding]
Lijkt op Photoshop.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:20 schreef Samcali het volgende:
Vanaf volgend seizoen zal Barcelona met het embleem van UNICEF op het tricot spelen. De Catalanen zien het akkoord met organisatie als een goed doel en zullen daarom ook geen inkomsten genereren voor de reclame.
Barcelona wil graag UNICEF helpen met de campagne UN Millennium Development Goals om zo het aantal kinderen met HIV sterk te laten afnemen en over de hele wereld goede scholen te laten bouwen.
[afbeelding]
Ik hoop wel dat je em ook kan kopen zonder sponsor.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:20 schreef Samcali het volgende:
[afbeelding]
http://shop.fcbarcelona.com/stores/barcelona/default.aspx?lid=1&portal=M4U9HJLPquote:Op maandag 3 juli 2006 13:48 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je em ook kan kopen zonder sponsor.
wel ff wennen dit is heel wat anders dan dan oude geel zwart van bvb 09quote:Op maandag 3 juli 2006 11:00 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Wow, dat thuisshirt is wel mooi dan.
gaaf dingquote:
* venomsnake heeft uit en thuis shirt al besteld.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:18 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
http://shop.fcbarcelona.com/stores/barcelona/default.aspx?lid=1&portal=M4U9HJLP
Wel als zij het van een onofficiele bron hebben. Het is al vaker gebeurd dat media klakkeloos berichten overneemt van een site als bijvoorbeeld voetbalzone.nlquote:Op maandag 3 juli 2006 20:59 schreef Samcali het volgende:
[..]
Denk je echt dat de grootste sportsite van Spanje een photoshopje gaat plaatsen op hun site?![]()
Uitshirt.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die van Emmen, is dat thuis? De clubkleuren zijn toch rood-wit?
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:20 schreef De_Hypotheker het volgende:
En nog twee juweeltjes van nieuwe shirts:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
daar durf je toch niet mee het veld op te komenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:20 schreef De_Hypotheker het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
kleur van het vroegere koningshuis geloof ikquote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:32 schreef iebie het volgende:
Ik vroeg me af waarom Italië in het blauw speelt. Aangezien bijna alle landen de kleuren van de vlag in het tenue hebben verwerkt.
Duitsland? Nederland?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:32 schreef iebie het volgende:
Ik vroeg me af waarom Italië in het blauw speelt. Aangezien bijna alle landen de kleuren van de vlag in het tenue hebben verwerkt.
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |