Staat op de mouw. Omdat het een retro shirt is, staat het Nike-teken niet op de borst.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:15 schreef Markster het volgende:
Waar is het nike teken ?
Oja nu zie ik zequote:Op maandag 5 juni 2006 16:16 schreef Butra het volgende:
[..]
Staat op de mouw. Omdat het een retro shirt is, staat het Nike-teken niet op de borst.
quote:
Geeft nietquote:Op maandag 5 juni 2006 16:21 schreef Butra het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me in de maling zat te nemen. Excuses.
Subsidesports.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:13 schreef Chen het volgende:
Jammer dat L mijn maat is, anders had ik em zeker van je overgenomen! Waar heb je het shirt besteld?
Voor mij valt-ie inderdaad te groot, omdat een L voor mij groot genoeg is (en zeker zomershirts moeten voor mij niet te groot vallen). Verder lijkt het me een normale XL.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:58 schreef The_Verve het volgende:
Valt ie zo groot uit dan?
Ik vind het alleen jammer dat het het shirt van Pele is. Ik zou voor Socrates gekozen hebben...
Genoteerd, maar vooralsnog iets te laag.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:40 schreef spanks het volgende:
ik bied alvast 35 euro incl
Voor 42,50 euro is-ie meteen op te halen in Spijkenisse.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:51 schreef spanks het volgende:
waar trouwens evt af te halen?
Mail is onderweg om de deal af te ronden..quote:Op maandag 5 juni 2006 22:25 schreef spanks het volgende:
maak er 40 van en ik maak het geld meteen over (wel versturen via die gratis pakketdienst). Mijn mail staat in mijn profiel.
Dat dacht ik nou ookquote:Op maandag 5 juni 2006 22:44 schreef menininha het volgende:
Hip shirt hoor!
Jepquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |