gaaf dingquote:
* venomsnake heeft uit en thuis shirt al besteld.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:18 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
http://shop.fcbarcelona.com/stores/barcelona/default.aspx?lid=1&portal=M4U9HJLP
Wel als zij het van een onofficiele bron hebben. Het is al vaker gebeurd dat media klakkeloos berichten overneemt van een site als bijvoorbeeld voetbalzone.nlquote:Op maandag 3 juli 2006 20:59 schreef Samcali het volgende:
[..]
Denk je echt dat de grootste sportsite van Spanje een photoshopje gaat plaatsen op hun site?![]()
Uitshirt.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die van Emmen, is dat thuis? De clubkleuren zijn toch rood-wit?
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:20 schreef De_Hypotheker het volgende:
En nog twee juweeltjes van nieuwe shirts:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
daar durf je toch niet mee het veld op te komenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:20 schreef De_Hypotheker het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
kleur van het vroegere koningshuis geloof ikquote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:32 schreef iebie het volgende:
Ik vroeg me af waarom Italië in het blauw speelt. Aangezien bijna alle landen de kleuren van de vlag in het tenue hebben verwerkt.
Duitsland? Nederland?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:32 schreef iebie het volgende:
Ik vroeg me af waarom Italië in het blauw speelt. Aangezien bijna alle landen de kleuren van de vlag in het tenue hebben verwerkt.
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |