Maar dat doen ze in dit geval wel. Schuif de baan van Ajax een tikkeltje naar de zijkant en klaar. Als je Feyenoord ziet spelen in een witte broek (zoals bij sommige uitduels) heb je echt het idee dat Ajax speelt.quote:Op zondag 4 juni 2006 13:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat ze dezelfde kleuren hebben wil nog niet zeggen dat ze op elkaar lijken
Ik ben juist geen PSV supporter maar vind het juist wel mooi ...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:07 schreef The_Gunman het volgende:
het nieuwe psv shirt
[afbeelding]
vindt hem persoonlijk niet zo mooi als psv supporter
Nee volgens mij niet. Het shirt veranderd volgens mij niet. Het thuisshirt lag vast tot 2007quote:Op zondag 4 juni 2006 22:53 schreef JapieGijs het volgende:
[..]
Is dat de officiele? maar dan zonder die nieuwe sponsor erop?
Wat is de datum van de finale?quote:Op maandag 5 juni 2006 11:37 schreef Chen het volgende:
Denk dat je dat eigelijk niet kan kopen, want dan moet er ook een datum bij.
de knvb laat deze in gelimiteerde oplage maken, zijn volgens mij niet los te koop !quote:Op maandag 5 juni 2006 00:11 schreef TwyLight het volgende:
weet iemand waar je een site/winkel waar je shirts kan bestellen met landen erop
zoals op deze foto dus:
[afbeelding]
ik zou graag eentje willen met nederland - duitsland
Vind dat toch dubieus, een bookmaker als hoofdsponsor van een Duitse club. Geen gezicht ook, lijkt gewoon op het shirt geplakt.quote:
http://www.fanshop.nl/epa(...)spo_voe_int_land_ierquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:15 schreef Ludacriss het volgende:
Weet iemand of er een winkel in de buurt van Den Haag ( Rotterdam is ook goed ) is die de shirt van Ierland ( 2004-2005 of 2006-2008) verkoopt? Wil namelijk weten of het goedkoper kan dan bij http://www.subsidesports.co.uk/
Ik heb 'm ook voor 50, ook bij Perry toevallig?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:53 schreef taart het volgende:
Ik heb het nieuwe thuisshirt van oranje voor 50 euro
Waarschijnlijk omdat het uitshirt beter verkoopt
Nee, bij Perry is het uitshirt ook 50 euri. Het is gewoon omdat het wk bijna begint.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:53 schreef taart het volgende:
Ik heb het nieuwe thuisshirt van oranje voor 50 euro
Waarschijnlijk omdat het uitshirt beter verkoopt
Voetbalshirtwinkel in Amsterdam, maar hij is ook online te krijgen.quote:Op zondag 4 juni 2006 14:23 schreef DANILXL het volgende:
argentinie reto 74, waar gekocht??
Lulkoek. In '78 speelde Argentinië ook in een Adidas shirt.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:08 schreef Blupp het volgende:
[..]
ik heb lekker nog een originele Le Coq uit 1978, 10x mooier hoor
Idd het is lelijk.. maar FC st. Pauli is cultquote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zo lelijk! Leuk als je militair wilt zijn
Dan moet je dat shirt van Fortuna Dusseldorf halen van vorig seizoen met DTH erop!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:13 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Idd het is lelijk.. maar FC st. Pauli is cult![]()
whaha pwnedquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:04 schreef Art_Core het volgende:
[..]
Lulkoek. In '78 speelde Argentinië ook in een Adidas shirt.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:04 schreef Art_Core het volgende:
[..]
Lulkoek. In '78 speelde Argentinië ook in een Adidas shirt.
[afbeelding]
Die is idd nog beter. Bluppie zal het wel over het shirt van '86 hebben. Die replica van Le Coq heb ik ook, is in Argentinië uitgebracht met nr. 10 achterop -te krijgen via ebay. Is een mooi shirt, maar de adidas die dus net is uitgekomen zit lekkerder, is ook katoen en geen polyester.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
[afbeelding]
Een iets duidelijkere picture van het adidas shirt
Ze weten wel hoe ze de aandacht moeten afleiden van een lelijk baggershirt.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:13 schreef Chen het volgende:
[..]
Nou ze weten wel hoe je een shirt moet presenteren
sorry hoor, maar ik vind hem afschuwelijk.quote:
StPauli is coolquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:13 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Idd het is lelijk.. maar FC st. Pauli is cult![]()
Ook tof iddquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan moet je dat shirt van Fortuna Dusseldorf halen van vorig seizoen met DTH erop!Dat is pas cult!
Ja en als jij bij de slager naar binnen loopt heb je echt het idee dat het de oogarts is ook zeker?quote:Op zondag 4 juni 2006 20:33 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Maar dat doen ze in dit geval wel. Schuif de baan van Ajax een tikkeltje naar de zijkant en klaar. Als je Feyenoord ziet spelen in een witte broek (zoals bij sommige uitduels) heb je echt het idee dat Ajax speelt.
dat is idd een must have!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:11 schreef Doc het volgende:
[..]
StPauli is cool
Ze hebben ook Jack Daniels als sponser gehad. Die had ik wel willen hebben
Jezus, wat maakt Umbro toch een mooie shirts de laatste tijd! Ik hoop dat de nieuwe Ireland ook in die stijl is, geweldig!quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:01 schreef TimoBasso het volgende:
[afbeelding]
Ik kon het niet laten om deze te laten liggen.
Ik heb ook altijd het idee dat umbra kwalitatief de beste shirts maakt. Die van Nike en Puma en Kappa zijn allemaal van die dunne flodder shirts die je zo uitelkaar trekt.quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:38 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Jezus, wat maakt Umbro toch een mooie shirts de laatste tijd! Ik hoop dat de nieuwe Ireland ook in die stijl is, geweldig!
ja dat begrip ik, maar er is toch vast wel ergens een winkel waar ze dat erop naaien ofzo, het mag best wat meer kosten...quote:Op maandag 5 juni 2006 14:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
de knvb laat deze in gelimiteerde oplage maken, zijn volgens mij niet los te koop !
datum finale is 9 juli
oeps, sorry, hij is van 1980-1982 denk ik, er staat ook onder AFA : campions del mundo (mbt tot 1978 dus)quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:21 schreef Art_Core het volgende:
[..]
Die is idd nog beter. Bluppie zal het wel over het shirt van '86 hebben. Die replica van Le Coq heb ik ook, is in Argentinië uitgebracht met nr. 10 achterop -te krijgen via ebay. Is een mooi shirt, maar de adidas die dus net is uitgekomen zit lekkerder, is ook katoen en geen polyester.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |