Maar dat doen ze in dit geval wel. Schuif de baan van Ajax een tikkeltje naar de zijkant en klaar. Als je Feyenoord ziet spelen in een witte broek (zoals bij sommige uitduels) heb je echt het idee dat Ajax speelt.quote:Op zondag 4 juni 2006 13:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat ze dezelfde kleuren hebben wil nog niet zeggen dat ze op elkaar lijken
Ik ben juist geen PSV supporter maar vind het juist wel mooi ...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:07 schreef The_Gunman het volgende:
het nieuwe psv shirt
[afbeelding]
vindt hem persoonlijk niet zo mooi als psv supporter
Nee volgens mij niet. Het shirt veranderd volgens mij niet. Het thuisshirt lag vast tot 2007quote:Op zondag 4 juni 2006 22:53 schreef JapieGijs het volgende:
[..]
Is dat de officiele? maar dan zonder die nieuwe sponsor erop?
Wat is de datum van de finale?quote:Op maandag 5 juni 2006 11:37 schreef Chen het volgende:
Denk dat je dat eigelijk niet kan kopen, want dan moet er ook een datum bij.
de knvb laat deze in gelimiteerde oplage maken, zijn volgens mij niet los te koop !quote:Op maandag 5 juni 2006 00:11 schreef TwyLight het volgende:
weet iemand waar je een site/winkel waar je shirts kan bestellen met landen erop
zoals op deze foto dus:
[afbeelding]
ik zou graag eentje willen met nederland - duitsland
Vind dat toch dubieus, een bookmaker als hoofdsponsor van een Duitse club. Geen gezicht ook, lijkt gewoon op het shirt geplakt.quote:
http://www.fanshop.nl/epa(...)spo_voe_int_land_ierquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:15 schreef Ludacriss het volgende:
Weet iemand of er een winkel in de buurt van Den Haag ( Rotterdam is ook goed ) is die de shirt van Ierland ( 2004-2005 of 2006-2008) verkoopt? Wil namelijk weten of het goedkoper kan dan bij http://www.subsidesports.co.uk/
Ik heb 'm ook voor 50, ook bij Perry toevallig?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:53 schreef taart het volgende:
Ik heb het nieuwe thuisshirt van oranje voor 50 euro
Waarschijnlijk omdat het uitshirt beter verkoopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |