ik heb lekker nog een originele Le Coq uit 1978, 10x mooier hoorquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:26 schreef Art_Core het volgende:
[afbeelding]
M'n nieuwste: het Argentinië shirt van '74
Lekker boeiend.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Belediging voor het schitterende Feyenoord shirt
Zoals een Koe?quote:Op zondag 4 juni 2006 12:27 schreef Erwtensoep het volgende:
offtopic: De leeuw als nationaal symbool is gaar. Neem dan een echt Nederlands beest.
Dat het volgens jullie mooiste en het volgens jullie lelijkste shirt ter wereld zo ontzettend veel op elkaar lijken heeft nooit tot een identiteitscrisis geleid in de Randstad?quote:
Maar dat doen ze in dit geval wel. Schuif de baan van Ajax een tikkeltje naar de zijkant en klaar. Als je Feyenoord ziet spelen in een witte broek (zoals bij sommige uitduels) heb je echt het idee dat Ajax speelt.quote:Op zondag 4 juni 2006 13:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat ze dezelfde kleuren hebben wil nog niet zeggen dat ze op elkaar lijken
Ik ben juist geen PSV supporter maar vind het juist wel mooi ...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:07 schreef The_Gunman het volgende:
het nieuwe psv shirt
[afbeelding]
vindt hem persoonlijk niet zo mooi als psv supporter
Nee volgens mij niet. Het shirt veranderd volgens mij niet. Het thuisshirt lag vast tot 2007quote:Op zondag 4 juni 2006 22:53 schreef JapieGijs het volgende:
[..]
Is dat de officiele? maar dan zonder die nieuwe sponsor erop?
Wat is de datum van de finale?quote:Op maandag 5 juni 2006 11:37 schreef Chen het volgende:
Denk dat je dat eigelijk niet kan kopen, want dan moet er ook een datum bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |