quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:20 schreef pinkplatinum het volgende:
[[url=http://xs302.xs.to/xs302/06254/newkit.jpg]afbeelding][/url]
http://shop.fcbarcelona.com/stores/barcelona/products/kit_selector.aspx?selector=52&brf=bctlma
FC Barcelona 06/07
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:45 schreef dietje811 het volgende:
[afbeelding]
Dit is het nieuwe HSV shirt, niet die hiervoor werd gepost..
Wordt die vandaag (officieel) onthuld dan?quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:52 schreef dietje811 het volgende:
nog een paar uur tot het nieuwe ajax thuisshirt
Doet het nietquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:39 schreef dietje811 het volgende:
http://www.ajax-nl.vespro(...)ontent/productimages
quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Barca heeft lelijke shirtjes.
nieuwe van Everton
[afbeelding]
Ik vind het niet mooi, die kraag...quote:
Keepershirt kan wel kloppen omdat het een standaard nike model is.. en het 3e shirt lijkt alleen maar omdat hij ook oranje is en als je goed kijkt zijn het nog 2 verschillende kleuren!quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:58 schreef Lurtt het volgende:
Valencia 3e en Keeper is bijna hetzelfde als NL
+Ajax thuis: shirt.ajax.nl ,
Uitshirt is sexyquote:Op donderdag 29 juni 2006 06:31 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe shirts van Valencia
vlnr Uit, Thuis, 3e shirt, keeperstenue
Lijkt op AS Monaco shirtquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:52 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe uitshirt van Rangers..
Ik denk geinspireerd door een shirt uit het verleden
[afbeelding]
Uit en thuis shirtquote:Op donderdag 29 juni 2006 06:31 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe shirts van Valencia
vlnr Uit, Thuis, 3e shirt, keeperstenue
Die al waren gepost door mij in 2 topics geledenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:16 schreef magnifor het volgende:
Vandaag worden de nieuwe shirts van Galatasaray onthuld.
zal het je sterker vertellen, die hangt in mijn kast, geruild met een mexiaan in st ettiene op de wedstrijddag zelf..quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb die van het WK 1998 altijd mooi gevonden.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, maar nu wordt het officieel. Die plaatjes zijn niet officieel enzo.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die al waren gepost door mij in 2 topics geleden
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben jaloers!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:21 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
zal het je sterker vertellen, die hangt in mijn kast, geruild met een mexiaan in st ettiene op de wedstrijddag zelf..
Ik wou zeggen ja, dat oude Rangers uitshirt heb ik hier nog liggenquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:52 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe uitshirt van Rangers..
Ik denk geinspireerd door een shirt uit het verleden
[afbeelding]
Witte lijkt er wel op, maar bij die rode zat je idd flink naast.quote:
forum.football.co.uk en dan bij de topic van Kits, Boots and Equipmentquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:58 schreef magnifor het volgende:
[..]
Witte lijkt er wel op, maar bij die rode zat je idd flink naast.
Maar wie waren je bronnen eigenlijk? Nu kan je dat wel vertellen denk ik.
Al een maandje in m'n bezit.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:05 schreef TwyLight het volgende:
Die kraag van de nieuwe ajax shirts
Deze is wel mooi trouwens
[afbeelding]
Die kraag ziet er niet helemaal symmetrisch uit.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:05 schreef TwyLight het volgende:
Die kraag van de nieuwe ajax shirts
Deze is wel mooi trouwens
[afbeelding]
Ja, weet ik, maar ik vind allebei de kragen op hun eigen manier lelijk.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:46 schreef dietje811 het volgende:
hij bedoelt de kraag van het thuisshirt... die is enorm mislukt
die scheve kraag van het uitshirt vind ik wel mooi..
Zeer waarschijnlijk door een fan ontworpen. Het kan ook een prototype van Adidas zijn geweest.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
forum.football.co.uk en dan bij de topic van Kits, Boots and Equipment
inderdaad, daarom heb ik hem ook gehaald.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:17 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Mooiste uitshirt in jaren wat mij betreft.
Heeeeeel veel jaren ja. Ben er nog steeds niet uit wat ik er op wil laten drukken, vandaar dat ik 'm nog steeds niet heb.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:17 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Hij is mooiquote:Op zondag 2 juli 2006 14:17 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Wow, dat thuisshirt is wel mooi danquote:Op maandag 3 juli 2006 03:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
ik weet niet of ze hier al gestaan hebben ik zet ze toch maar neer
[afbeelding]
thuis bvd 09 ?
[afbeelding]
s04
Idd, maakt het nog erger.quote:Op maandag 3 juli 2006 10:51 schreef dietje811 het volgende:
in dat blauwe vak komt een sponser denk'
Het shirt wordt er niet mooier op, maar wat is het toch een mooie club. Ik zal altijd fan blijven.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:20 schreef Samcali het volgende:
Vanaf volgend seizoen zal Barcelona met het embleem van UNICEF op het tricot spelen. De Catalanen zien het akkoord met organisatie als een goed doel en zullen daarom ook geen inkomsten genereren voor de reclame.
Barcelona wil graag UNICEF helpen met de campagne UN Millennium Development Goals om zo het aantal kinderen met HIV sterk te laten afnemen en over de hele wereld goede scholen te laten bouwen.
De Azulgrana zullen bovendien ook een bedrag van twee miljoen euro doneren.
[afbeelding]
Lijkt op Photoshop.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:20 schreef Samcali het volgende:
Vanaf volgend seizoen zal Barcelona met het embleem van UNICEF op het tricot spelen. De Catalanen zien het akkoord met organisatie als een goed doel en zullen daarom ook geen inkomsten genereren voor de reclame.
Barcelona wil graag UNICEF helpen met de campagne UN Millennium Development Goals om zo het aantal kinderen met HIV sterk te laten afnemen en over de hele wereld goede scholen te laten bouwen.
[afbeelding]
Ik hoop wel dat je em ook kan kopen zonder sponsor.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:20 schreef Samcali het volgende:
[afbeelding]
http://shop.fcbarcelona.com/stores/barcelona/default.aspx?lid=1&portal=M4U9HJLPquote:Op maandag 3 juli 2006 13:48 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je em ook kan kopen zonder sponsor.
wel ff wennen dit is heel wat anders dan dan oude geel zwart van bvb 09quote:Op maandag 3 juli 2006 11:00 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Wow, dat thuisshirt is wel mooi dan.
gaaf dingquote:
* venomsnake heeft uit en thuis shirt al besteld.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:18 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
http://shop.fcbarcelona.com/stores/barcelona/default.aspx?lid=1&portal=M4U9HJLP
Wel als zij het van een onofficiele bron hebben. Het is al vaker gebeurd dat media klakkeloos berichten overneemt van een site als bijvoorbeeld voetbalzone.nlquote:Op maandag 3 juli 2006 20:59 schreef Samcali het volgende:
[..]
Denk je echt dat de grootste sportsite van Spanje een photoshopje gaat plaatsen op hun site?![]()
Uitshirt.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die van Emmen, is dat thuis? De clubkleuren zijn toch rood-wit?
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:20 schreef De_Hypotheker het volgende:
En nog twee juweeltjes van nieuwe shirts:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
daar durf je toch niet mee het veld op te komenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:20 schreef De_Hypotheker het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
kleur van het vroegere koningshuis geloof ikquote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:32 schreef iebie het volgende:
Ik vroeg me af waarom Italië in het blauw speelt. Aangezien bijna alle landen de kleuren van de vlag in het tenue hebben verwerkt.
Duitsland? Nederland?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:32 schreef iebie het volgende:
Ik vroeg me af waarom Italië in het blauw speelt. Aangezien bijna alle landen de kleuren van de vlag in het tenue hebben verwerkt.
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |