Keepershirt kan wel kloppen omdat het een standaard nike model is.. en het 3e shirt lijkt alleen maar omdat hij ook oranje is en als je goed kijkt zijn het nog 2 verschillende kleuren!quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:58 schreef Lurtt het volgende:
Valencia 3e en Keeper is bijna hetzelfde als NL
+Ajax thuis: shirt.ajax.nl ,
Uitshirt is sexyquote:Op donderdag 29 juni 2006 06:31 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe shirts van Valencia
vlnr Uit, Thuis, 3e shirt, keeperstenue
Lijkt op AS Monaco shirtquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:52 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe uitshirt van Rangers..
Ik denk geinspireerd door een shirt uit het verleden
[afbeelding]
Uit en thuis shirtquote:Op donderdag 29 juni 2006 06:31 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe shirts van Valencia
vlnr Uit, Thuis, 3e shirt, keeperstenue
Die al waren gepost door mij in 2 topics geledenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:16 schreef magnifor het volgende:
Vandaag worden de nieuwe shirts van Galatasaray onthuld.
zal het je sterker vertellen, die hangt in mijn kast, geruild met een mexiaan in st ettiene op de wedstrijddag zelf..quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb die van het WK 1998 altijd mooi gevonden.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, maar nu wordt het officieel. Die plaatjes zijn niet officieel enzo.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die al waren gepost door mij in 2 topics geleden
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben jaloers!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:21 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
zal het je sterker vertellen, die hangt in mijn kast, geruild met een mexiaan in st ettiene op de wedstrijddag zelf..
Ik wou zeggen ja, dat oude Rangers uitshirt heb ik hier nog liggenquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:52 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe uitshirt van Rangers..
Ik denk geinspireerd door een shirt uit het verleden
[afbeelding]
Witte lijkt er wel op, maar bij die rode zat je idd flink naast.quote:
forum.football.co.uk en dan bij de topic van Kits, Boots and Equipmentquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:58 schreef magnifor het volgende:
[..]
Witte lijkt er wel op, maar bij die rode zat je idd flink naast.
Maar wie waren je bronnen eigenlijk? Nu kan je dat wel vertellen denk ik.
Al een maandje in m'n bezit.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:05 schreef TwyLight het volgende:
Die kraag van de nieuwe ajax shirts
Deze is wel mooi trouwens
[afbeelding]
Die kraag ziet er niet helemaal symmetrisch uit.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:05 schreef TwyLight het volgende:
Die kraag van de nieuwe ajax shirts
Deze is wel mooi trouwens
[afbeelding]
Ja, weet ik, maar ik vind allebei de kragen op hun eigen manier lelijk.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:46 schreef dietje811 het volgende:
hij bedoelt de kraag van het thuisshirt... die is enorm mislukt
die scheve kraag van het uitshirt vind ik wel mooi..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |