Mooooi. Hingen d'r nog meer van die shirtjes?quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:00 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
Shirt Napoli
[afbeelding]
[afbeelding]
Seizoen 2005-2006?!
Gekocht bij Accent Sport in Amsterdam..
Thuis-shirt blauw/ uit-shirt wit/ en mijn shirt zou "een soort eerbetoon" zijn aan Maradonna..
Voor zover ik weet.. 3 weken geleden ofzo alleen nog het thuis en uit-shirt.. Blauwe en witte..quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mooooi. Hingen d'r nog meer van die shirtjes?
In de openingspost staan twee links naar goede online shirtshops.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:00 schreef borisz het volgende:
weet iemand waar je een t&t shirt kan kopen? ik kan nergens een winkel vinden
Dit is een oud shirt wat je post.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:05 schreef Yildiz het volgende:
Hoezo heb ik de indruk dat het t-shirt van Zwitserland hier heel anders is dan gister op TV?
Klik
Het logo van Puma, bijvoorbeeld;
[afbeelding]
Om even niet te spreken van de witte vlakken.
http://fifaworldcup.yahoo.com/06/en/w/team/overview.html?team=SUI
Of zou ie bij aankoop er anders uit zien?
Ah, zupah.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dit is een oud shirt wat je post.
Ze spelen toch echt het WK in deze shirts
[afbeelding]
'T lijkt zo net op een pakje sigarettenquote:Op zondag 25 juni 2006 16:46 schreef DeTolk het volgende:
Die 2 gouden strepen maken em lelijk
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:56 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
[..]
'T lijkt zo net op een pakje sigaretten
(pakje Marlboro openscheuren en de hoekjes omvouwen)
Dat was eenmalig als afscheid aan Highbury. Terug gaan naar de rootsquote:Op maandag 26 juni 2006 16:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Arsenal had bij dat geheel bordeaux rood moeten blijven
Fly Emirates is sowieso triest,opzouten met dat zootje.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:28 schreef DANILXL het volgende:
Ik vind het trouwens wel triest van Fly emirates dat ze van de ene club naar de andere club huppelen om te sponsoren
Tel je Arsenal als frans team danquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:02 schreef Dos37 het volgende:
Fly Emirates sponserd tenminste wel 2 fransen teams
Dit verneukt je grapje wel n beetje. Pas ff aanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:02 schreef Dos37 het volgende:
sponserd
1 v/d mooiste PSV-shirts ooit IMHOquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:07 schreef The_Gunman het volgende:
het nieuwe psv shirt
[afbeelding]
vindt hem persoonlijk niet zo mooi als psv supporter
Wat lelijk, die dunne blauwe lijntjes overal.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:18 schreef Samcali het volgende:
Als we dan toch bezig zijn: het nieuwe thuisshirt van HSV
[afbeelding]
beetje jammer iddquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:41 schreef sjimz het volgende:
Nieuwe Shirts van PSG:
[afbeelding]
[afbeelding]
Sponsor is Fly Emirates![]()
[afbeelding]
Mooi simpel is niet lelijkquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:59 schreef waterreus23 het volgende:
Nieuw Thuisshirt Glasgow Rangers
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |