Haha mooi,quote:
Davinnik zieligquote:Op woensdag 31 mei 2006 09:48 schreef spacecrap het volgende:
kwaad kan het niet om een vampier te zijn, wel zijn er pro's en con's! zo wordt je bv. gevoelig voor zonlicht (dit kan je verhelpen door regelmatig een portie bloed tot je te nemen)
Ok, en ik kan altijd nog een dungeon insluipen en hopen op een slapende badguyquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:21 schreef Heintje het volgende:
Zolang je Fame maar hoger is dan je infamy is het goed.
Dat moet ik nog even uitvogelen maar ga ik zeker doen jaquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:36 schreef Heintje het volgende:
Als je nog niet super ver bent met de main quest dan kun je ook nog oblivion gates gaan sluiten.
Altijd goed om te wetenquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:40 schreef HAL9000S het volgende:
Het beste wat je kunt doen om fame te kweken is met stip op een: kampioen worden in de Gladiator Quest, daarnaast helpen missies van de Fighters of Mages Guild je ook op weg. Brotherhood en Thiefmissies krikken je infamie omhoog.
Of dood.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:38 schreef Bastard het volgende:
Ze hadden een soort van locksysteem moeten maken voor als je in gevecht komt. Zoals Fable had.. maak je ook niet de verkeerde mensen boos
Bij die missie heb ik dat ook gehad. Van die ventjes die je dan kwamen helpen, maar de hele tijd voor je liepen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:19 schreef HAL9000S het volgende:
Tijdens de battle van Kvatch per ongeluk en zonder dat ik het wist een van die mongolen geslayed omdat ie continu voor me liep... Vervolgens loop ik helemaal trots de Emperial City binnen, klaar om alle lof te ontvangen, kan ik 1000 gold schokken voor moord
Had ik ookquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Bij die missie heb ik dat ook gehad. Van die ventjes die je dan kwamen helpen, maar de hele tijd voor je liepen.
Ik heb ook een keer per ongeluk zo'n imperial guard waarmee ik moest praten beroofd, omdat ik aan het sneaken was en toen op E drukte. Die gast helemaal boos en kreeg ik een bounty.
Als je ze per ongeluk slaat of steelt en ze vallen je aan, hoef je ze niet dood te maken. Je kan block doen en dan yielden. Vaak accepteren ze dat en zeggen ze "I accept your surrender" of zoiets, en dan zijn jullie weer vrienden.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Had ik ook. Was aan het sneaken in de magesguild om die skill een beetje omhoog te jassen en toen zat ik opeens in de zakken van een wizard, meteen naar buiten gesmeten en sleutel afgepakt
Had er echt een beetje een 'WTF?
' gevoel aan over gehouden, gelukkig kon ik naar een savegame terug en viel het wel mee
. Maar als ik het goed begrijp is het een goed idee om bij de sluiting van die obliviongate gewoon een beetje afzijdig te blijven tot de guards afgeslacht zijn ofzo?
Ik heb ws net hetzelfde gehad.. en werd uit de magesguild geschopt.. ik was alleen dronken toen dat gebeurde en had het niet door dus.. gewoon verder lopen spelen, en oude savegames weggooid.......quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Had ik ook. Was aan het sneaken in de magesguild om die skill een beetje omhoog te jassen en toen zat ik opeens in de zakken van een wizard, meteen naar buiten gesmeten en sleutel afgepakt
Had er echt een beetje een 'WTF?
' gevoel aan over gehouden, gelukkig kon ik naar een savegame terug en viel het wel mee
.
Zo doe ik 't wel, ik laat ze eerst afslachten zodat ze niet in de weg lopen en ga daarna pas aan de slagquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:50 schreef jogy het volgende:
Maar als ik het goed begrijp is het een goed idee om bij de sluiting van die obliviongate gewoon een beetje afzijdig te blijven tot de guards afgeslacht zijn ofzo?
En die ene die belangrijk is word alleen bewusteloos geslagen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:01 schreef Pek het volgende:
[..]
Zo doe ik 't wel, ik laat ze eerst afslachten zodat ze niet in de weg lopen en ga daarna pas aan de slag![]()
Zo vaak krijg je nu ook weer niet mensen mee. Kvatch, Bruma en die halve zool uit Chedynhaldat is 't zo'n beetje...
Auchquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb ws net hetzelfde gehad.. en werd uit de magesguild geschopt.. ik was alleen dronken toen dat gebeurde en had het niet door dus.. gewoon verder lopen spelen, en oude savegames weggooid.......
Heh, nee, in mijn geval stond ik gewoon meteen buiten, geen ruzie ofzo. Nog geeneens een woord van woede of wat dan ook. En ik had nog niet eens wat gestolenquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:55 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Als je ze per ongeluk slaat of steelt en ze vallen je aan, hoef je ze niet dood te maken. Je kan block doen en dan yielden. Vaak accepteren ze dat en zeggen ze "I accept your surrender" of zoiets, en dan zijn jullie weer vrienden.
Wel heb ik een tijdje geleden de Skingrad captain van de guards gekilled. Bounty van 4080 was het gevolg.
Zo doe ik het tegenwoordig ook. Laat hun maar lekker vechten en ik hou me wel bezig met het looten van spullen. Je kan ook gewoon alle spullen van je metgezellen meenemen. Dus uiteindelijk hou je er nog meer aan over ook.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp is het een goed idee om bij de sluiting van die obliviongate gewoon een beetje afzijdig te blijven tot de guards afgeslacht zijn ofzo?
Jup, had het een keer met zo'n wilothewisp geval, wist nog niet goed wat ik er mee aan moest en rende maar wat naar achter terwijl ik mijn mietjebolts ( 6 pts fire damagequote:Op woensdag 31 mei 2006 13:32 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zo doe ik het tegenwoordig ook. Laat hun maar lekker vechten en ik hou me wel bezig met het looten van spullen. Je kan ook gewoon alle spullen van je metgezellen meenemen. Dus uiteindelijk hou je er nog meer aan over ook.
Sinds ik een keer bijna door twee van de dingen dood gemaakt was neem ik voortaan altijd mijn deadric longsword mee. Er zijn wel zwaarden die meer damage doen maar dan weer niks tegen die dingen. En dan zijn de gevechten niet leuk. Gelukkig had ik nog een silver hammer maar mijn blunt skill is niet super en magic werkt tegen die dingen ook slecht omdat ze de heletijd mijn magica drainde.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Jup, had het een keer met zo'n wilothewisp geval, wist nog niet goed wat ik er mee aan moest en rende maar wat naar achter terwijl ik mijn mietjebolts ( 6 pts fire damage) er tegenaan smeet, heeft dat ding onderweg nog even 4 soldaten kapot gemaakt. Gold, shields en ander leuk spul. [afbeelding]
Tof, maar ik blijf dan wel zoeken, niet te intensief want zo belangrijk is het allemaal niet, vond het alleen raar.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:48 schreef Bastard het volgende:
@Jogy.. ze zeggen dat de spullen dan blijven liggen.. maar ik heb het nooit willen proberen.
Ip daarvan gooide ik ze eerst op een plek in het bos.. dat ik daar later terug kwam en de spullen er nog lagen. Maar ik heb nu 2 eigen huizen, waar ik de spullen gewoon in mn eigen kasten gooi.. sieraden, staffs, berehuiden, wolvenvellen en zooi.
Ik heb als starsign 20% extra speed, echt retehandig, kan ook achteruit rennend voor ze blijven terwijl ik ze bestook met flame of frost spellsquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:04 schreef Heintje het volgende:
[..]
Sinds ik een keer bijna door twee van de dingen dood gemaakt was neem ik voortaan altijd mijn deadric longsword mee. Er zijn wel zwaarden die meer damage doen maar dan weer niks tegen die dingen. En dan zijn de gevechten niet leuk. Gelukkig had ik nog een silver hammer maar mijn blunt skill is niet super en magic werkt tegen die dingen ook slecht omdat ze de heletijd mijn magica drainde.
Stukje terug waar die knakker in dat gangetje staat, staat een kist daarin zitten alle benodige spells voor die toren.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:17 schreef ZigoSOS het volgende:
Waar kan ik een spell krijg voor 'Damage Magicka on target/touch' of whatever?
Ik ben nu bij een quest van mage guild waarbij ik een of andere pilaar moet openmaken. Fire en Frost al olp gedaan waarna er iets gebeurde, maar moet nu zo'n spel die magicka beschadigt ofzoiets. Iemand een idee?
in oblivion gates en caves e.d. zet ik altijd het dieven masker op, scheelt 200 puntenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:26 schreef Heintje het volgende:
Als je een oblivion gate ingaat moet je wel zorgen dat je zo min mogelijk bij hebt. Je vind daar namelijk best veel interesants.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt fijnquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:30 schreef teh-Rammie het volgende:
Net een mooi kettinkje gevonden:
+ 25 Blade en 33% damage reflect![]()
15000 waard![]()
Waar lag die, waar lag die, waar lag die?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:30 schreef teh-Rammie het volgende:
Net een mooi kettinkje gevonden:
+ 25 Blade en 33% damage reflect![]()
15000 waard![]()
Heb ik geloot in Oblivion.quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waar lag die, waar lag die, waar lag die?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gallorini :W
geforce 7800 GSquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:51 schreef Omkron het volgende:
Vanmiddag mijn eerste gate gesloten (kavatch).. moet eigenlijk een nieuwe kaart hebben.. welke kaart draait dit spel op max met gemak?
Ik zit op level 20 en heb nog nieteens naar zo'n gate gekekenquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:27 schreef Omkron het volgende:
2e gate gesloten.. level 9 nu.. eerste huisje gekocht (waterfront) ook een opbergkist gekocht.. blijven mijn spullen daar veilig in liggen en worden ze gejat? Ook ben ik gladiator geworden.. hoeveel levels zijn er in de arena nog na gladiator?
Spullen in je eigen huis blijven liggen. Ik ben laatst verhuist van de waterfront naar mijn nieuwe intrek in de Arch-mage room. Was anderhalf uur bezig met alle wapens en armor te verplaatsen, en ik kon 800 tillen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:27 schreef Omkron het volgende:
2e gate gesloten.. level 9 nu.. eerste huisje gekocht (waterfront) ook een opbergkist gekocht.. blijven mijn spullen daar veilig in liggen en worden ze gejat? Ook ben ik gladiator geworden.. hoeveel levels zijn er in de arena nog na gladiator?
Ook niet als je bij downloads kijkt in het spel?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 07:30 schreef Strolie75 het volgende:
Heeft hij bij jullie al de 360 patch geladen? Ik heb nog geen melding gehad?
Elk wezen wat je dood maakt plunderen, als je 'overencumbered' raakt terug gaan naar een willekeurig dorp en alles verkopen aan een trader, eerst een beetje zoeken wie de beste verkoopprijzen heeft natuurljik. Als je iemand heb gevonden kan je eerst het beste je disposition omhoog lullen bij die persoon en dan met haggle kijken hoe hoog je kan gaan met de verkooppprijzen. Elke keer als je iets verkoopt gaat je disposition een beetje omhoog en dan kan je om de zoveel tijd via dat 'haggle' de verkoop percentage omhoog schroevenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:42 schreef Rayyvin het volgende:
Ik dit spel al een tijdje, speel nu met een magier lvl 9/10. Ik vroeg me af wanneer de geldbedragen gaan binnenstromen. Als ik nu een cave ofzo binnen stap ligt daarin op zijn max aan 150 gold. Dit is met de moeilijkheidgraad op normaal.
Dan kan ik eindelijk eens een beetje spells kopen. Iemand een ideetje?
quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:34 schreef teh-Rammie het volgende:
[..]
Heb ik geloot in Oblivion.Volgens mij is de inhoud van die gates heel erg random. Meer afhankelijk van je leven dan van welke gate je hebt. Maar in die gates zijn wel veel leuke items te vinden .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
Klopt, een imp of een scamp draagt zoiets nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:19 schreef Heintje het volgende:
[..]
Volgens mij is de inhoud van die gates heel erg random. Meer afhankelijk van je leven dan van welke gate je hebt. Maar in die gates zijn wel veel leuke items te vinden .
Whehe, irritant is dat ja. Ik ren tegenwoordig gewoon door, ze geven het wel een keer op en anders rekenen de soldaten van de volgende stad wel met ze af.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:57 schreef Guerra het volgende:
Ik heb nu zo'n paard van Jauffre gekregen. Maar kan dat paard niet sneller lopen? Hij loopt een beetje traag namelijk, of scheelt dit per paard? En kan je eigenlijk meppen als je op je paard zit? Want dan kom je een wolf tegen, en moet je elke keer van je paard af.
Beetje jammer ja. Wou al een vette actie doen a la Gladiator.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Whehe, irritant is dat ja. Ik ren tegenwoordig gewoon door, ze geven het wel een keer op en anders rekenen de soldaten van de volgende stad wel met ze af.
In Oblivion is Cyrodiil inderdaad de enige provincie in Tamriel die je kan verkennen. Andere provincies zitten weer in andere games zoals Morrowind (2002) en Daggerfall (1996).quote:Op maandag 12 juni 2006 22:36 schreef Omkron het volgende:
Is Cyrodiil trouwens de enige map waar je kunt wandelen.. of kun je verder in het spel nog naar de andere delen van de kaart toe?
Ik heb overigens al de eerste cheats al gebruikt.. en heb nu het gevoel dat het hele spel geen zin meer heeft..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And the druids turn to stone...
Had ik dus ook. Ik kwam er echt niet uit na uren zoeken. Toen maar via internet gezocht.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:06 schreef wc-eend het volgende:ik zit nu bij de countess of chorrol.. moet de schilderij dief vinden.. kan alleen niet genoeg bewijs vinden
Same, mistte er nog één. Die ik echt nooit had gevonden andersquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:53 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Had ik dus ook. Ik kwam er echt niet uit na uren zoeken. Toen maar via internet gezocht.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:57 schreef Panthera1984 het volgende:
Potverdomme, ik kan de main quest niet uitspelen.Sla hem eens op zijn dikke teen en ren er dan langs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
ik miste er ook 1 en heb heel wat tijd doorgebracht in dat kasteel enz. Echt mazzel dat ik hem tegenkwam toen ik aan het rondneuzen wasquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Same, mistte er nog één. Die ik echt nooit had gevonden anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:16 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
Ja dat hielp bij mij ook.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sla hem eens op zijn dikke teen en ren er dan langs.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:16 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
ik miste er ook 1 en heb heel wat tijd doorgebracht in dat kasteel enz. Echt mazzel dat ik hem tegenkwam toen ik aan het rondneuzen wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
Zo ben ik ook een zooitje armor kwijt geraakt inderdaad en één of andere loeidure staf die ik nog wilde verkopen als mijn barterskills wat beter werden of ik in geldnood zatquote:Op donderdag 15 juni 2006 02:22 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ideaal. Kom ik erachter dat ik al m'n armor ben kwijtgeraakt die ik in een kist had bewaard na 130 uur spelen.En dat waren er veel, echt heel veel.
Ging altijd goed totdat ik ging verhuizen naar de Arch-Mage kamer waar ik alles had opgeslagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:59 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Necroplasms voorJa daarvoor heb ik er vijf nodig. Maar wat zijn het dan precies? En kan je spoken killen met een enchanted weapon of met zilveren pijlen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
Silver longblade.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:33 schreef Guerra het volgende:
[..]
Ja daarvoor heb ik er vijf nodig. Maar wat zijn het dan precies? En kan je spoken killen met een enchanted weapon of met zilveren pijlen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
Met alle zilveren wapens kun je spoken doden btw.quote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:15 schreef HAL9000S het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gallorini :W
Die heb ik alquote:Op maandag 19 juni 2006 17:16 schreef HAL9000S het volgende:
Als je echt snel fame wilt kweken moet je voor de Arena missies gaan.... als je grand champion bent krijg je ongeveer 30 fame-points + een lekkere som cash.
Is al eerder vermeld: investeren in een winkel. Dat kan als je Expert bent in Mercantile.quote:Op maandag 19 juni 2006 11:10 schreef Geeranne het volgende:
Oke, ik heb een vraagje. Ik heb best wel veel dure spullen ter waarde van 4.000 en sommige dingen zijn wel 21.000 waard. Ik wil ze graag verkopen, maar de meeste handelaren kunnen je niet meer bieden dan 800 goud. Waar kan ik iemand vinden die wel veel geld heeft?
daedra en enchanted wapens werken ook..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:52 schreef Marnn. het volgende:
Ben nu aanbeland in Sancre Tor, maar toen ik naar binnenliep werd ik gelijk belaagd door spoken. Nu kwam ik erachter dat deze alleen door zilver geraakt kunnen worden, Maar nu kan ik nergenst zilveren wapens vinden :s
Enige tips waar ik moet kijken?
dus zon MAce die veel van die lui in een oblivian gate droppen zou ook werken?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:05 schreef azaroth het volgende:
[..]
daedra en enchanted wapens werken ook..
Firespells ook trouwens.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:05 schreef azaroth het volgende:
[..]
daedra en enchanted wapens werken ook..
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:10 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik ben tussendoor ook even met de main quest bezig ik moet nuDie ben ik nu ook aan het zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:10 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik ben tussendoor ook even met de main quest bezig ik moet nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'
Geluk dient gewoonlijk de man, die weet wat hij aan het toeval moet overlaten.
'
'
quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:06 schreef gebakken-koekje het volgende:
of een marker er bij zetten helpt ook ben ik achter gekomen dan hoef je niet steeds helemaal terug te lopen![]()
Hotkeys is makkelijk... kan je in 1x switchen naar een andere spreuk zonder naar het magie menu te gaan...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:31 schreef gebakken-koekje het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe je snel van spreuk kunt wisselen? moet je dan weer eerst helemaal naar het magie menu? Waar is die hotkey voor en hoe kan ik dat instellen? Daar ben ik nog niet helemaal uit![]()
xbox of pc?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:41 schreef gebakken-koekje het volgende:
ja zoiets dacht ik al maar ik kan er niet achter komen hoe ik dat in moet stellen, ik kon het in het boekje ook niet vinden![]()
met de xbox kan je in je magic menu met de Y hotkeys toevoegen...quote:
wat dacht je van een bookshop...quote:
hehe ja dat heb je dus niet in anvilquote:
met een flare doden....quote:Op zondag 25 juni 2006 18:15 schreef gebakken-koekje het volgende:
Wie weet hoe ik dat stardust van will-o-the-wisp kan pakken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop dat het duidelijk genoeg is, lastig te beschrijven![]()
nee ik snap er niks van, wat moet je precies doen? en waar? want brinia is geen plaats...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:58 schreef devv05 het volgende:
Vraagje over Thieves Guild;
Hoop dat het duidelijk genoeg is, lastig te beschrijven
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:59 schreef azaroth het volgende:
[..]
nee ik snap er niks van, wat moet je precies doen? en waar? want brinia is geen plaats...
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:12 schreef devv05 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'
Geluk dient gewoonlijk de man, die weet wat hij aan het toeval moet overlaten.
'
'
souls capturen in soul gemsquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:55 schreef devv05 het volgende:
Hoe kan ik mn wapens rechargen behalve door er een berg goud voor neer te leggen? Bij zo'n well?
Ik heb wel wat soul gems, maar hoe capture ik die souls en hoe gebruik ik die dan weer voor power? En waar vind ik souls?quote:
Whehe, irritant is dat jaquote:Op woensdag 28 juni 2006 09:54 schreef SiemeN het volgende:
Waarschijnlijk ook al duizend maal gevraagd hoor, maar kan het zo even niet vinden..
Wat te doen om vampire af te raken?
Heb er nu wel genoeg van dat m'n life drained wanneer ik zonlicht zie..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Whehe, irritant is dat jaThanks, ik zwengel de 360 weer ff aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:37 schreef SiemeN het volgende:
Het ging niet om een specifieke kerk verder, jogy?
Het enige wat ik tot nu toe krijg is een hoop opmerkingen over hoe bleek ik zie, en dat ik hun bloed niet mag hebben.
(Momenteel in the Chapel of Chaydenhall).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
[ Bericht 100% gewijzigd door SiemeN op 28-06-2006 22:41:54 ]Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
Als je barterskills omhoog gaan volgens mij, als je expert wordt op dat gebied kan je mede-eigenaar worden van een winkel en krijg je meer geld tot je beschikking, zoiets tenminste als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:32 schreef spacecrap het volgende:
ik heb ook nog wel een vraag, deze is al vaker gevraagd, maar antwoord stond er niet bij... maar wanneer krijgen die merchants meer geld? ze blijven maar op een vermogen van max. 1000 zitten...
Die werken niet op een Xquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:08 schreef Sapstengel het volgende:
Of een mod downloaden: http://planetelderscrolls.gamespy.com/View.php?view=OblivionMods.Detail&id=326 .
Lijkt me sterk, Oblivion is geen MMORPGquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:27 schreef Skazminko het volgende:
Kan dit spel ook op de pc online gespeeld worden? En zo ja, met welke mod?
mage guild: daedra hearts volgens mij een stuk of 20quote:Op maandag 10 juli 2006 13:52 schreef Heintje het volgende:
Welke bloemen heb je nodig als je uit de mageguild gezet wordt? Ik heb nou de mage guild questline uitgespeeld en heb begrepen dat als bij een thief guile quest uit de mage guild gezet wordt. Daarom wil ik eerst ff die bloemen hebben nou ik bij die enchanted chest kan.
En welke bloemen zijn er nodig voor die vampier quest? Dan kan ik die ook al vast in slaan.
http://csusap.csu.edu.au/~mloxto01/quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:27 schreef Skazminko het volgende:
Kan dit spel ook op de pc online gespeeld worden? En zo ja, met welke mod?
quote:Op maandag 17 juli 2006 21:45 schreef Luutgaert het volgende:
ook ff een vraagje over de laatste missie van de thieves guilddit is inmiddels opgelost, je moet bukken terwijl je op de stoel zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben heel rijk geworden door fruit te stelen en dan potions ervan maken, die kan je dan gewoon verkopen aan echte shopsquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:08 schreef rihago het volgende:
Ben weer helemaal into oblivion
is er eigenlijk een (normale) manier om snel aan geld te komen?
voor die mods van oblivion (met het piratenschip) heb ik geld nodig om crew te huren.
Arena?quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:08 schreef rihago het volgende:
Ben weer helemaal into oblivion
is er eigenlijk een (normale) manier om snel aan geld te komen?
voor die mods van oblivion (met het piratenschip) heb ik geld nodig om crew te huren.
Gewoon een gevulde Soul Gem gebruiken (Grand en Black Soul Gems zijn het beste, met een Grand level) en dat dan gebruiken op het wapen, tot het wapen volledig opgeladen is.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:30 schreef X-qlusive. het volgende:
hoe ken ik speciale wapens weer opladen (charge 0/6000) ?
ja varla stones of welkynd stones, volgens mij zijn welkynd stones voor magicka...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:02 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Je kan daar trouwens ook stenen voor gebruiken. Geen gems, van die dingen die je in kerkers vindt.
Kom even niet op de naam....
ja magicka kan je uitbreiden als je levelled, gewoon je intelligence even upgraden en dan wordt je totale magicka met een paar punten verhoogd.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:50 schreef spacecrap het volgende:
ik heb die spell voor het soulcapturen wel maar nog niet genoeg magicka... magicka kan je toch uitbreiden als je levelled?
Of je jat gewoon het Umbra-zwaard.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:50 schreef spacecrap het volgende:
ik heb die spell voor het soulcapturen wel maar nog niet genoeg magicka... magicka kan je toch uitbreiden als je levelled?
Koop ook maar meteen een nieuwe CPU dan..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:16 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb nu problemen met mn videokaart en drivers, en ik wil Oblivion spelen, dus ik dacht dat het mss een goed moment is om een nieuwe videokaart te kopen. Ik heb nu een GeForce 4MX, aangeraden is een GeForce 68oo om het spel te kunnen spelen. Verder voldoet mn pc aan alle eisen, behalve dat ik nu 1.68 Ghz heb ipv 3.0 Ghz.
Welke videokaart zouden jullie aanraden?
Deze?
ik heb getest met een::quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:23 schreef rihago het volgende:
[..]
Koop ook maar meteen een nieuwe CPU dan..
1.68 Ghz ipv 3.0 is nogal een groot verschil.
nee te zwakquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:16 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb nu problemen met mn videokaart en drivers, en ik wil Oblivion spelen, dus ik dacht dat het mss een goed moment is om een nieuwe videokaart te kopen. Ik heb nu een GeForce 4MX, aangeraden is een GeForce 68oo om het spel te kunnen spelen. Verder voldoet mn pc aan alle eisen, behalve dat ik nu 1.68 Ghz heb ipv 3.0 Ghz.
Welke videokaart zouden jullie aanraden?
Deze?
Gewoon beginnen, lekker rondwandelen en daarna zie je wel waar je zin in hebt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:10 schreef portable het volgende:
Dit iks een heel groot RPG, alleen waar moet ik beginnen, gewoon race kiezen en beginnen maar, iets wat ik moet weten?
vaker quicksavenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:56 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ben pas net begonnen, was bij dat stuk waar die emperor gedoodt werd, maar toen ging ik dood door degene die me aanviel. Dan begin je weer een héél stuk terug.
hem met je zwaard rakenquote:Hoe kan ik trouwens die aanvaller het beste doden?
Maar hij is veel sneller dan ikquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:08 schreef azaroth het volgende:
[..]
vaker quicksaven![]()
[..]
hem met je zwaard raken![]()
Als dit al een probleem is, kun je beter een ander spelletje kiezenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:56 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ben pas net begonnen, was bij dat stuk waar die emperor gedoodt werd, maar toen ging ik dood door degene die me aanviel. Dan begin je weer een héél stuk terug. Hoe kan ik trouwens die aanvaller het beste doden?
Daar had ik op zich niet zoveel last van. Heeft ook te maken met keuze van karakter en waar je je levelingspunten aan besteed. Nu speel ik met 20 tikjes naar rechts qua moeilijkheidsniveau maar ook dat is nog te makkelijk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:19 schreef spacecrap het volgende:
als ik eerlijk ben had ik dit in het begin ook wel.. ik werd dan niet gelijk gekilled, maar het werd me wel ERG moeilijk gemaakt. toen even niveau verlaagt. nu is het fijn spelen, niet te moeilijik en zeker niet te makkelijk.
Schilderijquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:32 schreef ThunderChild het volgende:
Weet iemand hoe je uit de schilderij komt ?? Er zou een poort worden geschilderd, maar door één of andere reden zie ik 'm niet . . .
Ja, dat is een (hele toffe) quest. Je moet een kwast ofzo vinden, gewoon het hele schilderij doorlopen dan vind je 'm ergens helemaal achteraan. Je kunt maar 1 kant op dus die is niet te missen. Dan terug naar die schilder die gevangen zit in het schilderij (staat nog steeds bij de ingang) en die maakt de opening voor je.quote:
Dan zit er waarschijnlijk een fout in het spel. Nadat ik die kwast heb terug gegeven aan die schilder, doet hij wat maar komt er geen poort tevoorschijn . . .quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:03 schreef devv05 het volgende:
Ja, dat is een (hele toffe) quest. Je moet een kwast ofzo vinden, gewoon het hele schilderij doorlopen dan vind je 'm ergens helemaal achteraan. Je kunt maar 1 kant op dus die is niet te missen. Dan terug naar die schilder die gevangen zit in het schilderij (staat nog steeds bij de ingang) en die maakt de opening voor je.
Weet niet precies meer hoe het ging maar je kon zeker weten terug daarna, misschien nog op een knop drukken ofzo. Lees anders ff de tutorial op www.gamefaqs.com, het is voor mij ook alweer een tijdje geleden.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:02 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan zit er waarschijnlijk een fout in het spel. Nadat ik die kwast heb terug gegeven aan die schilder, doet hij wat maar komt er geen poort tevoorschijn . . .
Had er al gekeken, wordt er niet echt wijzer van en ik denk niet dat bugs daar beschreven staan . . .quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:06 schreef devv05 het volgende:
Weet niet precies meer hoe het ging maar je kon zeker weten terug daarna, misschien nog op een knop drukken ofzo. Lees anders ff de tutorial op www.gamefaqs.com, het is voor mij ook alweer een tijdje geleden.
Naar mijn weten wel. Hoeveel zouden er moeten rondlopen ??quote:Heb je wel alle trollen dood?
quote:Some people have encountered a game-stopping script bug in this quest, wherein the return portal fails to spawn when the player returns the brush to Lythandas. Players are advised to save before entering the painting. If this bug does occur, however, it is possible to use the console to teleport out of the painting using the command, player.coc DestinationName, for instance "player.coc CheydinhalRythesHouse", without the quotes, will teleport the player into Rythes' house in Cheydinhal. It is uncertain whether, if the player performs this action after the portal fails to appear, Lythandas will also teleport to his house, enabling the player to finish the quest, but the player at least will be able to escape the painting.
vind de loot alleen zo minder op level 1quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:47 schreef kennyb het volgende:
Even een tip voor mensen die net beginnen:
Ga niet slapen in het begin. Je blijft dan op Level 1 zitten maar je skills verbeteren wel. Echter blijven je tegenstanders wel op het nivo van een level1 omdat je dus niet gaat slapen.
Kortom: vijanden blijven level 1 en jij wordt steeds sterker....
Als je lid bent van de mages guild kan je ongestoord de hele toko leegroven.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:38 schreef Die4iT het volgende:
en hoe kan ik dat het beste doen zonder guards op me te krijgen?
om lid te worden van het mage guild moet je praten met een van de 'guild hall leaders'quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:25 schreef Die4iT het volgende:
en als knight kan het ook gewoon? *(oblivion beginner)
Dat ligt eraan... door Dark Brotherhood missies stijgt je infamy heel erg snel en als je infamy hoger is dan je fame, dan kun je geen gebruik meer maken van altars.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:58 schreef kennyb het volgende:
Maar dat is alleen maar beter.
Helemaal waar. Maar ik moet zeggen dat ik het spel helemaal uitgespeeld heb en niet 1 altaar gebruikt heb.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:24 schreef The_Martian het volgende:
[..]
Dat ligt eraan... door Dark Brotherhood missies stijgt je infamy heel erg snel en als je infamy hoger is dan je fame, dan kun je geen gebruik meer maken van altars.
Geen enkele keer? Geen ziektes opgelopen, geen skills damaged of door een vampier gebeten?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:32 schreef kennyb het volgende:
[..]
Helemaal waar. Maar ik moet zeggen dat ik het spel helemaal uitgespeeld heb en niet 1 altaar gebruikt heb.
wel met de mod die ze uitgebracht hebbenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:55 schreef Isabeau het volgende:
Na de curequest kan je nooit meer vampier worden.
Sean Bean, topacteur!quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:33 schreef Die4iT het volgende:
lang getwijfeld of ik het nou wel goed hoorde vandaag toch maar us opgezocht, een van de stemmetjes van de NPC's kwam me wel heel bekend voor: SEAN BEAN oa. bekend van LOTR boromir , vond het wel grappig:)
De Vile Lair mod die is uitgebracht door Bethesda zelf bevat een shrine waar je zomaar gecured kan worden, hoef je niet heel de quest te doen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:09 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Sean Bean, topacteur!
En de cure vampire quest heeft mij een beetje de zin om te spelen ontnomen, was er een tijdje mee bezig maar toen vond ik het langdradig worden. Sindsdien niet meer gespeeld![]()
Is dat echt zo?? Dat zou wel ongelooflijk stom zijn...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:55 schreef Isabeau het volgende:
Na de curequest kan je nooit meer vampier worden.
Ik heb de X360-versie van Oblivon dus mods downloaden zit er voor mij niet in...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:22 schreef rihago het volgende:
wel met de mod die ze uitgebracht hebben
dan heb je een vampieren stad zeg maar...
die mod is voor de X360... die heb ik ook namelijk...quote:Op zondag 24 september 2006 14:13 schreef Kwintenc het volgende:
[..]
Is dat echt zo?? Dat zou wel ongelooflijk stom zijn...
[..]
Ik heb de X360-versie van Oblivon dus mods downloaden zit er voor mij niet in...
Thnx anyway
Bedoel je "The Vile Lair"? Die heb ik namelijk wel. Maar hoe kan ik daar dan vampier worden?quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:26 schreef rihago het volgende:
[..]
die mod is voor de X360... die heb ik ook namelijk...
en nu?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:57 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik sta ergens voor de shrine van Azura ofzo![]()
Bij de gameplay opties de difficulty omlaag zetten... doe ik ook op de xbox namelijk om het spelplezier iets te vergrotenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:20 schreef thettes het volgende:
Ik zit nu maar vast in een oblivion gate, deel van de main quest. Volgensmij de derde of vierde die je in moet voor de MQ. Enige jammere is dus dat ik niet verder kom, word elke keer gedood door een paar daedra.
Daarom dus de vraag, want ik wil niet cheaten, wat zijn de echt goede veelgebruikte mods om level-scaling en dat soort ongein uit te zetten? Ik wil net als in morrowind in het begin kunnen sneuvelen tegen een rat, maar als ik een flinke tijd bezig ben wil ik ook zonder cheats een heel garnizoen bewakers kunnen uitschakelen. En natuurlijk wel enigszins met balans, zoals in morrowind dus.
Xfire uitzetten...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:21 schreef Joncho het volgende:
Heb het vrij lang gespeeld. Afgelopen week ben ik weer opnieuw begonnen, maar nu heb ik steeds het probleem dat het spel onverwacht afsluit wanneer ik door een deur/gate ga.
Niet bij elke gate, maar soms wanneer het laden van de nieuwe omgeveving al hapert sluit 'ie af.
joh -_-quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:13 schreef wc-eend het volgende:
ftp? bedoel je niet tvp?
Leuk filmpje. Vraag me af hoe ze het hebben gedaan . . .quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:57 schreef DeHovenier het volgende:
Leuk filmpje van Domino in Oblivion
http://www.youtube.com/watch?v=ClLFavEPSbo&NR
Simpel..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Leuk filmpje. Vraag me af hoe ze het hebben gedaan . . .
tof!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:25 schreef Ceased2Be het volgende:
Vandaag in de newsletter de aankondiging dat de 'Knights of the Nine' 21 November uitkomt.
Nieuw faction, nieuwe faction quests EN de belofte dat je meer te weten komt over de Ayleid Ruins.
Ja, dat kanquote:Op maandag 6 november 2006 15:57 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb een GeForce 7600GS gehad voor m'n verjaardag, maar ik heb een AMD Athlon 2000+ processor, 1,68 GHz, met 1,25 GB RAM. Zou ik Oblivion kunnen draaien?
quote:Minimum System Requirements:
* Windows XP
* 512MB System RAM
* 2 Ghz Intel Pentium 4 or equivalent processor
* 128MB Direct3D compatible video card
* and DirectX 9.0 compatible driver;
* 8x DVD-ROM drive
* 4.6 GB free hard disk space
* DirectX 9.0c (included)
* DirectX 8.1 compatible sound card
* Keyboard, Mouse
Dat zul je wel hebben. Ik heb een 512MB X1900XTX, 2046MB ram en een dualcore 4400+. En zelfs dan loopt het niet helemaal lekker, nu heb ik wel HDR+AA aanstaan, binnen gaat perfect, buiten is het af en toe haperenquote:Op maandag 6 november 2006 16:26 schreef DeHovenier het volgende:
Ok dan
Zou ik dan veel last hebben van lage framerates? Ik wil niet dat hij schokkerig draait.
Zou ik niet durven zeggenquote:Op maandag 6 november 2006 16:33 schreef DeHovenier het volgende:
Als HDR+AA uitstaat, dan zal 'ie wel vloeiender lopen denk ik?
Minimaal systeemeis is een 2 Ghz processor, en ik heb een 1,68 Ghz. Dat maakt dus wel veel verschil?
http://www.techimo.com/forum/showthread.php?t=64855quote:The AMD XP 2000+ basically does more per clock cycle or Mhz than the Pentium 2 Ghz thus needing less Mhz to do an equal amount of processing.....so it should be just as fast as or faster than a 2 Ghz Pentium in most cases.........
Spel stopt zowieso nooitquote:Op donderdag 23 november 2006 16:00 schreef Aneurism het volgende:
Martin is nu en draak en een nieuw iemand moet gekozen worden als keizer, weet iemand of het spel nog verder gaat?
Moet je even contact met microsoft opnemen...quote:Op donderdag 23 november 2006 19:05 schreef Kwintenc het volgende:
WTF?? Als ik "Knights of the nine" download van op de xbox live marketplace krijg ik de duitse versie "Ritter der neun" op mn HDDen als ik dan in het spel zelf ga krijg ik soms duitse dialogen voorgeschoteld en zo
en namen zoals "verlassenes hause" voor het abandoned house in cheydinhall, en "kapelle von stendarr" voor de Chapel of Stendarr in chorrol...
en daar betaal ik dan 800 punten voor??!
quote:Op donderdag 23 november 2006 16:08 schreef Aneurism het volgende:
maar kan ik er nog voor zorgen dat iemand de keizer word?
Nope dat gaat (nog) niet... wellicht iets voor een volgende uitbreiding.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |