Whehe, irritant is dat jaquote:Op woensdag 28 juni 2006 09:54 schreef SiemeN het volgende:
Waarschijnlijk ook al duizend maal gevraagd hoor, maar kan het zo even niet vinden..
Wat te doen om vampire af te raken?
Heb er nu wel genoeg van dat m'n life drained wanneer ik zonlicht zie..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Whehe, irritant is dat jaThanks, ik zwengel de 360 weer ff aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:37 schreef SiemeN het volgende:
Het ging niet om een specifieke kerk verder, jogy?
Het enige wat ik tot nu toe krijg is een hoop opmerkingen over hoe bleek ik zie, en dat ik hun bloed niet mag hebben.
(Momenteel in the Chapel of Chaydenhall).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 100% gewijzigd door SiemeN op 28-06-2006 22:41:54 ]Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
Als je barterskills omhoog gaan volgens mij, als je expert wordt op dat gebied kan je mede-eigenaar worden van een winkel en krijg je meer geld tot je beschikking, zoiets tenminste als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:32 schreef spacecrap het volgende:
ik heb ook nog wel een vraag, deze is al vaker gevraagd, maar antwoord stond er niet bij... maar wanneer krijgen die merchants meer geld? ze blijven maar op een vermogen van max. 1000 zitten...
Die werken niet op een Xquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:08 schreef Sapstengel het volgende:
Of een mod downloaden: http://planetelderscrolls.gamespy.com/View.php?view=OblivionMods.Detail&id=326 .
Lijkt me sterk, Oblivion is geen MMORPGquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:27 schreef Skazminko het volgende:
Kan dit spel ook op de pc online gespeeld worden? En zo ja, met welke mod?
mage guild: daedra hearts volgens mij een stuk of 20quote:Op maandag 10 juli 2006 13:52 schreef Heintje het volgende:
Welke bloemen heb je nodig als je uit de mageguild gezet wordt? Ik heb nou de mage guild questline uitgespeeld en heb begrepen dat als bij een thief guile quest uit de mage guild gezet wordt. Daarom wil ik eerst ff die bloemen hebben nou ik bij die enchanted chest kan.
En welke bloemen zijn er nodig voor die vampier quest? Dan kan ik die ook al vast in slaan.
http://csusap.csu.edu.au/~mloxto01/quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:27 schreef Skazminko het volgende:
Kan dit spel ook op de pc online gespeeld worden? En zo ja, met welke mod?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |