abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41169512
* Isabeau is ook Oblivion fan

Al járenlang vind ik Daggerfall het leukste spel dat ik ooit heb gespeeld, maar een tijdje terug sprak ik de legendarische woorden 'Ik vind Oblivion leuker'' waardoor mijn vriend me vol ongeloof aanstaarde
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_41366689
Pfff volgens mij zit een met een gebugged spel... Ik wil namelijk weer vampier worden (ben ik al eens geweest, maar heb dan de cure vampirism-quest gedaan), maar het gaat niet meer! Ik heb het al verschillende keren geprobeerd, loop al eeuwen met porphiric hemophilia rond en het werkt gewoon niet... kheb ook geen "resist disease"-armor of -spell. Heeft iemand hetzelfde probleem al gehad??
pi_41366767
Heb je wel geslapen?
Heb dat ook eens gehad en toen 3 x geslapen in een bed et voila.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_41366780
Na de curequest kan je nooit meer vampier worden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_41367548
echt extreem kansloos, dat vampier zijn die cure quest is nog erger
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_41367604
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:55 schreef Isabeau het volgende:
wel met de mod die ze uitgebracht hebben

dan heb je een vampieren stad zeg maar...
In de ban van de mods.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 17:24:16 #257
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_41367662
Oh nee... ik dacht dat ik er met 30 Nirnroot-plantjes eindelijk vanaf was Na 70 uur spelen dus nog steeds maar drie quests gehaald.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_41367682
70 uur spelen en 3 quests.....wooooo!! dat is wel heel extreem weinig
pi_41389329
lang getwijfeld of ik het nou wel goed hoorde vandaag toch maar us opgezocht, een van de stemmetjes van de NPC's kwam me wel heel bekend voor: SEAN BEAN oa. bekend van LOTR boromir , vond het wel grappig:)
pi_41391453
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 10:33 schreef Die4iT het volgende:
lang getwijfeld of ik het nou wel goed hoorde vandaag toch maar us opgezocht, een van de stemmetjes van de NPC's kwam me wel heel bekend voor: SEAN BEAN oa. bekend van LOTR boromir , vond het wel grappig:)
Sean Bean, topacteur!

En de cure vampire quest heeft mij een beetje de zin om te spelen ontnomen, was er een tijdje mee bezig maar toen vond ik het langdradig worden. Sindsdien niet meer gespeeld
pi_41392433
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 12:09 schreef Fluffy_Augurk het volgende:

[..]

Sean Bean, topacteur!

En de cure vampire quest heeft mij een beetje de zin om te spelen ontnomen, was er een tijdje mee bezig maar toen vond ik het langdradig worden. Sindsdien niet meer gespeeld
De Vile Lair mod die is uitgebracht door Bethesda zelf bevat een shrine waar je zomaar gecured kan worden, hoef je niet heel de quest te doen.
Het ding is sowieso wel handig voor vampiers, hangt ook een 'cattle pen' waar je kunt voeden en nog wat meer spullen voor de vampieren onder ons.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_42091358
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:55 schreef Isabeau het volgende:
Is dat echt zo?? Dat zou wel ongelooflijk stom zijn...

quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 17:22 schreef rihago het volgende:

wel met de mod die ze uitgebracht hebben

dan heb je een vampieren stad zeg maar...
Ik heb de X360-versie van Oblivon dus mods downloaden zit er voor mij niet in...
Thnx anyway
pi_42144092
quote:
Op zondag 24 september 2006 14:13 schreef Kwintenc het volgende:

[..]

Is dat echt zo?? Dat zou wel ongelooflijk stom zijn...

[..]

Ik heb de X360-versie van Oblivon dus mods downloaden zit er voor mij niet in...
Thnx anyway
die mod is voor de X360... die heb ik ook namelijk...
In de ban van de mods.
pi_42237408
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 16:26 schreef rihago het volgende:

[..]

die mod is voor de X360... die heb ik ook namelijk...
Bedoel je "The Vile Lair"? Die heb ik namelijk wel. Maar hoe kan ik daar dan vampier worden?
pi_42335380
Na 50 uur aan dit spel gezeten te hebben op de PC... ga ik em nu even kopen voor de xbox 360
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 16:57:12 #266
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_42336792
ik sta ergens voor de shrine van Azura ofzo
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_42340200
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 16:57 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik sta ergens voor de shrine van Azura ofzo
en nu?
"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
  woensdag 4 oktober 2006 @ 14:57:03 #268
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_42359058
nu moet ik naar binnen door een of anders stofje voor het standbeeld van de ingang te lopen kloten

maar saints row vraagt teveel aandacht
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_42361771
Ik zit nu maar vast in een oblivion gate, deel van de main quest. Volgensmij de derde of vierde die je in moet voor de MQ. Enige jammere is dus dat ik niet verder kom, word elke keer gedood door een paar daedra .

Daarom dus de vraag, want ik wil niet cheaten, wat zijn de echt goede veelgebruikte mods om level-scaling en dat soort ongein uit te zetten? Ik wil net als in morrowind in het begin kunnen sneuvelen tegen een rat, maar als ik een flinke tijd bezig ben wil ik ook zonder cheats een heel garnizoen bewakers kunnen uitschakelen. En natuurlijk wel enigszins met balans, zoals in morrowind dus.
pi_42388076
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 16:20 schreef thettes het volgende:
Ik zit nu maar vast in een oblivion gate, deel van de main quest. Volgensmij de derde of vierde die je in moet voor de MQ. Enige jammere is dus dat ik niet verder kom, word elke keer gedood door een paar daedra .

Daarom dus de vraag, want ik wil niet cheaten, wat zijn de echt goede veelgebruikte mods om level-scaling en dat soort ongein uit te zetten? Ik wil net als in morrowind in het begin kunnen sneuvelen tegen een rat, maar als ik een flinke tijd bezig ben wil ik ook zonder cheats een heel garnizoen bewakers kunnen uitschakelen. En natuurlijk wel enigszins met balans, zoals in morrowind dus.
Bij de gameplay opties de difficulty omlaag zetten... doe ik ook op de xbox namelijk om het spelplezier iets te vergroten
pi_42999682
Topic is half dood, maar toch maar een ftp ^^
Ooh, I just felt my dick move!
pi_42999965
ftp? bedoel je niet tvp?
pi_43000192
Heb het vrij lang gespeeld. Afgelopen week ben ik weer opnieuw begonnen, maar nu heb ik steeds het probleem dat het spel onverwacht afsluit wanneer ik door een deur/gate ga.

Niet bij elke gate, maar soms wanneer het laden van de nieuwe omgeveving al hapert sluit 'ie af.
pi_43001830
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 00:21 schreef Joncho het volgende:
Heb het vrij lang gespeeld. Afgelopen week ben ik weer opnieuw begonnen, maar nu heb ik steeds het probleem dat het spel onverwacht afsluit wanneer ik door een deur/gate ga.

Niet bij elke gate, maar soms wanneer het laden van de nieuwe omgeveving al hapert sluit 'ie af.
Xfire uitzetten...
pi_43007220
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 00:13 schreef wc-eend het volgende:
ftp? bedoel je niet tvp?
joh -_-
Ooh, I just felt my dick move!
pi_43007798
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 12:58 schreef Digixz het volgende:

[..]

joh -_-
Jah... ik dacht.. meld het maar even
pi_43013614
Leuk filmpje van Domino in Oblivion
http://www.youtube.com/watch?v=ClLFavEPSbo&NR
Children of the night. What music they make.
pi_43013990
de dagen worden weer wat langer, dus ik ga me eens weer lekker verkneukelen aan Oblvion.
http://upcomingaward.nl/#_band-groovegarden
Stemt allen op Groove Garden!
pi_43015723
Vandaag in de newsletter de aankondiging dat de 'Knights of the Nine' 21 November uitkomt.
Nieuw faction, nieuwe faction quests EN de belofte dat je meer te weten komt over de Ayleid Ruins.
pi_43015805
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 17:57 schreef DeHovenier het volgende:
Leuk filmpje van Domino in Oblivion
http://www.youtube.com/watch?v=ClLFavEPSbo&NR
Leuk filmpje. Vraag me af hoe ze het hebben gedaan . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_43019535
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 19:28 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Leuk filmpje. Vraag me af hoe ze het hebben gedaan . . .
Simpel..

Met behulp van een hoop tijd, geduld en gepuzzel kom je ver.. en natuurlijk de oblivion editor.. zodat je mods kan maken en dus alle stuff zelf neer kan zetten..
pi_43021428
tvp
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 23:12:15 #283
28033 Pek
je moet wat
pi_43021730
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 19:25 schreef Ceased2Be het volgende:
Vandaag in de newsletter de aankondiging dat de 'Knights of the Nine' 21 November uitkomt.
Nieuw faction, nieuwe faction quests EN de belofte dat je meer te weten komt over de Ayleid Ruins.
tof!
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_43293248
Ik heb een GeForce 7600GS gehad voor m'n verjaardag, maar ik heb een AMD Athlon 2000+ processor, 1,68 GHz, met 1,25 GB RAM. Zou ik Oblivion kunnen draaien?
pi_43293952
quote:
Op maandag 6 november 2006 15:57 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb een GeForce 7600GS gehad voor m'n verjaardag, maar ik heb een AMD Athlon 2000+ processor, 1,68 GHz, met 1,25 GB RAM. Zou ik Oblivion kunnen draaien?
Ja, dat kan
quote:
Minimum System Requirements:

* Windows XP
* 512MB System RAM
* 2 Ghz Intel Pentium 4 or equivalent processor
* 128MB Direct3D compatible video card
* and DirectX 9.0 compatible driver;
* 8x DVD-ROM drive
* 4.6 GB free hard disk space
* DirectX 9.0c (included)
* DirectX 8.1 compatible sound card
* Keyboard, Mouse

[ Bericht 36% gewijzigd door RudyCarell op 06-11-2006 16:29:49 ]
pi_43294176
Ok dan
Zou ik dan veel last hebben van lage framerates? Ik wil niet dat hij schokkerig draait.
pi_43294239
quote:
Op maandag 6 november 2006 16:26 schreef DeHovenier het volgende:
Ok dan
Zou ik dan veel last hebben van lage framerates? Ik wil niet dat hij schokkerig draait.
Dat zul je wel hebben. Ik heb een 512MB X1900XTX, 2046MB ram en een dualcore 4400+. En zelfs dan loopt het niet helemaal lekker, nu heb ik wel HDR+AA aanstaan, binnen gaat perfect, buiten is het af en toe haperen
pi_43294393
Als HDR+AA uitstaat, dan zal 'ie wel vloeiender lopen denk ik?
Minimaal systeemeis is een 2 Ghz processor, en ik heb een 1,68 Ghz. Dat maakt dus wel veel verschil?
pi_43294727
quote:
Op maandag 6 november 2006 16:33 schreef DeHovenier het volgende:
Als HDR+AA uitstaat, dan zal 'ie wel vloeiender lopen denk ik?
Minimaal systeemeis is een 2 Ghz processor, en ik heb een 1,68 Ghz. Dat maakt dus wel veel verschil?
Zou ik niet durven zeggen
pi_43294779
Bij m'n broertje draait het nog goed speelbaar op low en medium met een geforce 6600, 512 DDR en een A643000+

Afgezien van de processor ben jij dus gewoon veel sneller.
pi_43294905
Hoeveel GHZ is die processor van je broertje?
pi_43295550
Het schijnt dat mijn XP2000+ even snel is als een Pentium 2 GHzprocessor:
quote:
The AMD XP 2000+ basically does more per clock cycle or Mhz than the Pentium 2 Ghz thus needing less Mhz to do an equal amount of processing.....so it should be just as fast as or faster than a 2 Ghz Pentium in most cases.........
http://www.techimo.com/forum/showthread.php?t=64855

Dus dan zou ik Oblivion wel kunnen draaien, alleen alls op low dan
pi_43822968
Martin is nu en draak en een nieuw iemand moet gekozen worden als keizer, weet iemand of het spel nog verder gaat?
pi_43823050
quote:
Op donderdag 23 november 2006 16:00 schreef Aneurism het volgende:
Martin is nu en draak en een nieuw iemand moet gekozen worden als keizer, weet iemand of het spel nog verder gaat?
Spel stopt zowieso nooit
In de ban van de mods.
pi_43823234
maar kan ik er nog voor zorgen dat iemand de keizer word?
pi_43828320
WTF?? Als ik "Knights of the nine" download van op de xbox live marketplace krijg ik de duitse versie "Ritter der neun" op mn HDD en als ik dan in het spel zelf ga krijg ik soms duitse dialogen voorgeschoteld en zo en namen zoals "verlassenes hause" voor het abandoned house in cheydinhall, en "kapelle von stendarr" voor de Chapel of Stendarr in chorrol...
en daar betaal ik dan 800 punten voor??!
pi_43828950
quote:
Op donderdag 23 november 2006 19:05 schreef Kwintenc het volgende:
WTF?? Als ik "Knights of the nine" download van op de xbox live marketplace krijg ik de duitse versie "Ritter der neun" op mn HDD en als ik dan in het spel zelf ga krijg ik soms duitse dialogen voorgeschoteld en zo en namen zoals "verlassenes hause" voor het abandoned house in cheydinhall, en "kapelle von stendarr" voor de Chapel of Stendarr in chorrol...
en daar betaal ik dan 800 punten voor??!
Moet je even contact met microsoft opnemen...

of misschien de add-on even verwijderen en opnieuw downloaden...
In de ban van de mods.
pi_43840905
is het nog wat die uitbreiding..?
  vrijdag 24 november 2006 @ 02:16:14 #299
28033 Pek
je moet wat
pi_43841067
Geen idee, voor PC is de download iig uitgesteld tot 4 december
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_43844829
quote:
Op donderdag 23 november 2006 16:08 schreef Aneurism het volgende:
maar kan ik er nog voor zorgen dat iemand de keizer word?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')