wel met de mod die ze uitgebracht hebbenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:55 schreef Isabeau het volgende:
Na de curequest kan je nooit meer vampier worden.
Sean Bean, topacteur!quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:33 schreef Die4iT het volgende:
lang getwijfeld of ik het nou wel goed hoorde vandaag toch maar us opgezocht, een van de stemmetjes van de NPC's kwam me wel heel bekend voor: SEAN BEAN oa. bekend van LOTR boromir , vond het wel grappig:)
De Vile Lair mod die is uitgebracht door Bethesda zelf bevat een shrine waar je zomaar gecured kan worden, hoef je niet heel de quest te doen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:09 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Sean Bean, topacteur!
En de cure vampire quest heeft mij een beetje de zin om te spelen ontnomen, was er een tijdje mee bezig maar toen vond ik het langdradig worden. Sindsdien niet meer gespeeld![]()
Is dat echt zo?? Dat zou wel ongelooflijk stom zijn...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:55 schreef Isabeau het volgende:
Na de curequest kan je nooit meer vampier worden.
Ik heb de X360-versie van Oblivon dus mods downloaden zit er voor mij niet in...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:22 schreef rihago het volgende:
wel met de mod die ze uitgebracht hebben
dan heb je een vampieren stad zeg maar...
die mod is voor de X360... die heb ik ook namelijk...quote:Op zondag 24 september 2006 14:13 schreef Kwintenc het volgende:
[..]
Is dat echt zo?? Dat zou wel ongelooflijk stom zijn...
[..]
Ik heb de X360-versie van Oblivon dus mods downloaden zit er voor mij niet in...
Thnx anyway
Bedoel je "The Vile Lair"? Die heb ik namelijk wel. Maar hoe kan ik daar dan vampier worden?quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:26 schreef rihago het volgende:
[..]
die mod is voor de X360... die heb ik ook namelijk...
en nu?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:57 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik sta ergens voor de shrine van Azura ofzo![]()
Bij de gameplay opties de difficulty omlaag zetten... doe ik ook op de xbox namelijk om het spelplezier iets te vergrotenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:20 schreef thettes het volgende:
Ik zit nu maar vast in een oblivion gate, deel van de main quest. Volgensmij de derde of vierde die je in moet voor de MQ. Enige jammere is dus dat ik niet verder kom, word elke keer gedood door een paar daedra.
Daarom dus de vraag, want ik wil niet cheaten, wat zijn de echt goede veelgebruikte mods om level-scaling en dat soort ongein uit te zetten? Ik wil net als in morrowind in het begin kunnen sneuvelen tegen een rat, maar als ik een flinke tijd bezig ben wil ik ook zonder cheats een heel garnizoen bewakers kunnen uitschakelen. En natuurlijk wel enigszins met balans, zoals in morrowind dus.
Xfire uitzetten...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:21 schreef Joncho het volgende:
Heb het vrij lang gespeeld. Afgelopen week ben ik weer opnieuw begonnen, maar nu heb ik steeds het probleem dat het spel onverwacht afsluit wanneer ik door een deur/gate ga.
Niet bij elke gate, maar soms wanneer het laden van de nieuwe omgeveving al hapert sluit 'ie af.
joh -_-quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:13 schreef wc-eend het volgende:
ftp? bedoel je niet tvp?
Leuk filmpje. Vraag me af hoe ze het hebben gedaan . . .quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:57 schreef DeHovenier het volgende:
Leuk filmpje van Domino in Oblivion
http://www.youtube.com/watch?v=ClLFavEPSbo&NR
Simpel..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Leuk filmpje. Vraag me af hoe ze het hebben gedaan . . .
tof!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:25 schreef Ceased2Be het volgende:
Vandaag in de newsletter de aankondiging dat de 'Knights of the Nine' 21 November uitkomt.
Nieuw faction, nieuwe faction quests EN de belofte dat je meer te weten komt over de Ayleid Ruins.
Ja, dat kanquote:Op maandag 6 november 2006 15:57 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb een GeForce 7600GS gehad voor m'n verjaardag, maar ik heb een AMD Athlon 2000+ processor, 1,68 GHz, met 1,25 GB RAM. Zou ik Oblivion kunnen draaien?
quote:Minimum System Requirements:
* Windows XP
* 512MB System RAM
* 2 Ghz Intel Pentium 4 or equivalent processor
* 128MB Direct3D compatible video card
* and DirectX 9.0 compatible driver;
* 8x DVD-ROM drive
* 4.6 GB free hard disk space
* DirectX 9.0c (included)
* DirectX 8.1 compatible sound card
* Keyboard, Mouse
Dat zul je wel hebben. Ik heb een 512MB X1900XTX, 2046MB ram en een dualcore 4400+. En zelfs dan loopt het niet helemaal lekker, nu heb ik wel HDR+AA aanstaan, binnen gaat perfect, buiten is het af en toe haperenquote:Op maandag 6 november 2006 16:26 schreef DeHovenier het volgende:
Ok dan
Zou ik dan veel last hebben van lage framerates? Ik wil niet dat hij schokkerig draait.
Zou ik niet durven zeggenquote:Op maandag 6 november 2006 16:33 schreef DeHovenier het volgende:
Als HDR+AA uitstaat, dan zal 'ie wel vloeiender lopen denk ik?
Minimaal systeemeis is een 2 Ghz processor, en ik heb een 1,68 Ghz. Dat maakt dus wel veel verschil?
http://www.techimo.com/forum/showthread.php?t=64855quote:The AMD XP 2000+ basically does more per clock cycle or Mhz than the Pentium 2 Ghz thus needing less Mhz to do an equal amount of processing.....so it should be just as fast as or faster than a 2 Ghz Pentium in most cases.........
Spel stopt zowieso nooitquote:Op donderdag 23 november 2006 16:00 schreef Aneurism het volgende:
Martin is nu en draak en een nieuw iemand moet gekozen worden als keizer, weet iemand of het spel nog verder gaat?
Moet je even contact met microsoft opnemen...quote:Op donderdag 23 november 2006 19:05 schreef Kwintenc het volgende:
WTF?? Als ik "Knights of the nine" download van op de xbox live marketplace krijg ik de duitse versie "Ritter der neun" op mn HDDen als ik dan in het spel zelf ga krijg ik soms duitse dialogen voorgeschoteld en zo
en namen zoals "verlassenes hause" voor het abandoned house in cheydinhall, en "kapelle von stendarr" voor de Chapel of Stendarr in chorrol...
en daar betaal ik dan 800 punten voor??!
quote:Op donderdag 23 november 2006 16:08 schreef Aneurism het volgende:
maar kan ik er nog voor zorgen dat iemand de keizer word?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |