quote:Op maandag 17 juli 2006 21:45 schreef Luutgaert het volgende:
ook ff een vraagje over de laatste missie van de thieves guilddit is inmiddels opgelost, je moet bukken terwijl je op de stoel zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben heel rijk geworden door fruit te stelen en dan potions ervan maken, die kan je dan gewoon verkopen aan echte shopsquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:08 schreef rihago het volgende:
Ben weer helemaal into oblivion
is er eigenlijk een (normale) manier om snel aan geld te komen?
voor die mods van oblivion (met het piratenschip) heb ik geld nodig om crew te huren.
Arena?quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:08 schreef rihago het volgende:
Ben weer helemaal into oblivion
is er eigenlijk een (normale) manier om snel aan geld te komen?
voor die mods van oblivion (met het piratenschip) heb ik geld nodig om crew te huren.
Gewoon een gevulde Soul Gem gebruiken (Grand en Black Soul Gems zijn het beste, met een Grand level) en dat dan gebruiken op het wapen, tot het wapen volledig opgeladen is.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:30 schreef X-qlusive. het volgende:
hoe ken ik speciale wapens weer opladen (charge 0/6000) ?
ja varla stones of welkynd stones, volgens mij zijn welkynd stones voor magicka...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:02 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Je kan daar trouwens ook stenen voor gebruiken. Geen gems, van die dingen die je in kerkers vindt.
Kom even niet op de naam....
ja magicka kan je uitbreiden als je levelled, gewoon je intelligence even upgraden en dan wordt je totale magicka met een paar punten verhoogd.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:50 schreef spacecrap het volgende:
ik heb die spell voor het soulcapturen wel maar nog niet genoeg magicka... magicka kan je toch uitbreiden als je levelled?
Of je jat gewoon het Umbra-zwaard.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:50 schreef spacecrap het volgende:
ik heb die spell voor het soulcapturen wel maar nog niet genoeg magicka... magicka kan je toch uitbreiden als je levelled?
Koop ook maar meteen een nieuwe CPU dan..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:16 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb nu problemen met mn videokaart en drivers, en ik wil Oblivion spelen, dus ik dacht dat het mss een goed moment is om een nieuwe videokaart te kopen. Ik heb nu een GeForce 4MX, aangeraden is een GeForce 68oo om het spel te kunnen spelen. Verder voldoet mn pc aan alle eisen, behalve dat ik nu 1.68 Ghz heb ipv 3.0 Ghz.
Welke videokaart zouden jullie aanraden?
Deze?
ik heb getest met een::quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:23 schreef rihago het volgende:
[..]
Koop ook maar meteen een nieuwe CPU dan..
1.68 Ghz ipv 3.0 is nogal een groot verschil.
nee te zwakquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:16 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb nu problemen met mn videokaart en drivers, en ik wil Oblivion spelen, dus ik dacht dat het mss een goed moment is om een nieuwe videokaart te kopen. Ik heb nu een GeForce 4MX, aangeraden is een GeForce 68oo om het spel te kunnen spelen. Verder voldoet mn pc aan alle eisen, behalve dat ik nu 1.68 Ghz heb ipv 3.0 Ghz.
Welke videokaart zouden jullie aanraden?
Deze?
Gewoon beginnen, lekker rondwandelen en daarna zie je wel waar je zin in hebt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:10 schreef portable het volgende:
Dit iks een heel groot RPG, alleen waar moet ik beginnen, gewoon race kiezen en beginnen maar, iets wat ik moet weten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |