Die heb ik alquote:Op maandag 19 juni 2006 17:16 schreef HAL9000S het volgende:
Als je echt snel fame wilt kweken moet je voor de Arena missies gaan.... als je grand champion bent krijg je ongeveer 30 fame-points + een lekkere som cash.
Is al eerder vermeld: investeren in een winkel. Dat kan als je Expert bent in Mercantile.quote:Op maandag 19 juni 2006 11:10 schreef Geeranne het volgende:
Oke, ik heb een vraagje. Ik heb best wel veel dure spullen ter waarde van 4.000 en sommige dingen zijn wel 21.000 waard. Ik wil ze graag verkopen, maar de meeste handelaren kunnen je niet meer bieden dan 800 goud. Waar kan ik iemand vinden die wel veel geld heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daedra en enchanted wapens werken ook..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:52 schreef Marnn. het volgende:
Ben nu aanbeland in Sancre Tor, maar toen ik naar binnenliep werd ik gelijk belaagd door spoken. Nu kwam ik erachter dat deze alleen door zilver geraakt kunnen worden, Maar nu kan ik nergenst zilveren wapens vinden :s
Enige tips waar ik moet kijken?
dus zon MAce die veel van die lui in een oblivian gate droppen zou ook werken?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:05 schreef azaroth het volgende:
[..]
daedra en enchanted wapens werken ook..
Firespells ook trouwens.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:05 schreef azaroth het volgende:
[..]
daedra en enchanted wapens werken ook..
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:10 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik ben tussendoor ook even met de main quest bezig ik moet nuDie ben ik nu ook aan het zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:10 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik ben tussendoor ook even met de main quest bezig ik moet nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'
Geluk dient gewoonlijk de man, die weet wat hij aan het toeval moet overlaten.
'
'
quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:06 schreef gebakken-koekje het volgende:
of een marker er bij zetten helpt ook ben ik achter gekomen dan hoef je niet steeds helemaal terug te lopen![]()
Hotkeys is makkelijk... kan je in 1x switchen naar een andere spreuk zonder naar het magie menu te gaan...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:31 schreef gebakken-koekje het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe je snel van spreuk kunt wisselen? moet je dan weer eerst helemaal naar het magie menu? Waar is die hotkey voor en hoe kan ik dat instellen? Daar ben ik nog niet helemaal uit![]()
xbox of pc?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:41 schreef gebakken-koekje het volgende:
ja zoiets dacht ik al maar ik kan er niet achter komen hoe ik dat in moet stellen, ik kon het in het boekje ook niet vinden![]()
met de xbox kan je in je magic menu met de Y hotkeys toevoegen...quote:
wat dacht je van een bookshop...quote:
hehe ja dat heb je dus niet in anvilquote:
met een flare doden....quote:Op zondag 25 juni 2006 18:15 schreef gebakken-koekje het volgende:
Wie weet hoe ik dat stardust van will-o-the-wisp kan pakken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop dat het duidelijk genoeg is, lastig te beschrijven![]()
nee ik snap er niks van, wat moet je precies doen? en waar? want brinia is geen plaats...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:58 schreef devv05 het volgende:
Vraagje over Thieves Guild;
Hoop dat het duidelijk genoeg is, lastig te beschrijven
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:59 schreef azaroth het volgende:
[..]
nee ik snap er niks van, wat moet je precies doen? en waar? want brinia is geen plaats...
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:12 schreef devv05 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'
Geluk dient gewoonlijk de man, die weet wat hij aan het toeval moet overlaten.
'
'
souls capturen in soul gemsquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:55 schreef devv05 het volgende:
Hoe kan ik mn wapens rechargen behalve door er een berg goud voor neer te leggen? Bij zo'n well?
Ik heb wel wat soul gems, maar hoe capture ik die souls en hoe gebruik ik die dan weer voor power? En waar vind ik souls?quote:
Whehe, irritant is dat jaquote:Op woensdag 28 juni 2006 09:54 schreef SiemeN het volgende:
Waarschijnlijk ook al duizend maal gevraagd hoor, maar kan het zo even niet vinden..
Wat te doen om vampire af te raken?
Heb er nu wel genoeg van dat m'n life drained wanneer ik zonlicht zie..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Whehe, irritant is dat jaThanks, ik zwengel de 360 weer ff aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:37 schreef SiemeN het volgende:
Het ging niet om een specifieke kerk verder, jogy?
Het enige wat ik tot nu toe krijg is een hoop opmerkingen over hoe bleek ik zie, en dat ik hun bloed niet mag hebben.
(Momenteel in the Chapel of Chaydenhall).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
[ Bericht 100% gewijzigd door SiemeN op 28-06-2006 22:41:54 ]Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
Als je barterskills omhoog gaan volgens mij, als je expert wordt op dat gebied kan je mede-eigenaar worden van een winkel en krijg je meer geld tot je beschikking, zoiets tenminste als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:32 schreef spacecrap het volgende:
ik heb ook nog wel een vraag, deze is al vaker gevraagd, maar antwoord stond er niet bij... maar wanneer krijgen die merchants meer geld? ze blijven maar op een vermogen van max. 1000 zitten...
Die werken niet op een Xquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:08 schreef Sapstengel het volgende:
Of een mod downloaden: http://planetelderscrolls.gamespy.com/View.php?view=OblivionMods.Detail&id=326 .
Lijkt me sterk, Oblivion is geen MMORPGquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:27 schreef Skazminko het volgende:
Kan dit spel ook op de pc online gespeeld worden? En zo ja, met welke mod?
mage guild: daedra hearts volgens mij een stuk of 20quote:Op maandag 10 juli 2006 13:52 schreef Heintje het volgende:
Welke bloemen heb je nodig als je uit de mageguild gezet wordt? Ik heb nou de mage guild questline uitgespeeld en heb begrepen dat als bij een thief guile quest uit de mage guild gezet wordt. Daarom wil ik eerst ff die bloemen hebben nou ik bij die enchanted chest kan.
En welke bloemen zijn er nodig voor die vampier quest? Dan kan ik die ook al vast in slaan.
http://csusap.csu.edu.au/~mloxto01/quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:27 schreef Skazminko het volgende:
Kan dit spel ook op de pc online gespeeld worden? En zo ja, met welke mod?
quote:Op maandag 17 juli 2006 21:45 schreef Luutgaert het volgende:
ook ff een vraagje over de laatste missie van de thieves guilddit is inmiddels opgelost, je moet bukken terwijl je op de stoel zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben heel rijk geworden door fruit te stelen en dan potions ervan maken, die kan je dan gewoon verkopen aan echte shopsquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:08 schreef rihago het volgende:
Ben weer helemaal into oblivion
is er eigenlijk een (normale) manier om snel aan geld te komen?
voor die mods van oblivion (met het piratenschip) heb ik geld nodig om crew te huren.
Arena?quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:08 schreef rihago het volgende:
Ben weer helemaal into oblivion
is er eigenlijk een (normale) manier om snel aan geld te komen?
voor die mods van oblivion (met het piratenschip) heb ik geld nodig om crew te huren.
Gewoon een gevulde Soul Gem gebruiken (Grand en Black Soul Gems zijn het beste, met een Grand level) en dat dan gebruiken op het wapen, tot het wapen volledig opgeladen is.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:30 schreef X-qlusive. het volgende:
hoe ken ik speciale wapens weer opladen (charge 0/6000) ?
ja varla stones of welkynd stones, volgens mij zijn welkynd stones voor magicka...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:02 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Je kan daar trouwens ook stenen voor gebruiken. Geen gems, van die dingen die je in kerkers vindt.
Kom even niet op de naam....
ja magicka kan je uitbreiden als je levelled, gewoon je intelligence even upgraden en dan wordt je totale magicka met een paar punten verhoogd.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:50 schreef spacecrap het volgende:
ik heb die spell voor het soulcapturen wel maar nog niet genoeg magicka... magicka kan je toch uitbreiden als je levelled?
Of je jat gewoon het Umbra-zwaard.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:50 schreef spacecrap het volgende:
ik heb die spell voor het soulcapturen wel maar nog niet genoeg magicka... magicka kan je toch uitbreiden als je levelled?
Koop ook maar meteen een nieuwe CPU dan..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:16 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb nu problemen met mn videokaart en drivers, en ik wil Oblivion spelen, dus ik dacht dat het mss een goed moment is om een nieuwe videokaart te kopen. Ik heb nu een GeForce 4MX, aangeraden is een GeForce 68oo om het spel te kunnen spelen. Verder voldoet mn pc aan alle eisen, behalve dat ik nu 1.68 Ghz heb ipv 3.0 Ghz.
Welke videokaart zouden jullie aanraden?
Deze?
ik heb getest met een::quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:23 schreef rihago het volgende:
[..]
Koop ook maar meteen een nieuwe CPU dan..
1.68 Ghz ipv 3.0 is nogal een groot verschil.
nee te zwakquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:16 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb nu problemen met mn videokaart en drivers, en ik wil Oblivion spelen, dus ik dacht dat het mss een goed moment is om een nieuwe videokaart te kopen. Ik heb nu een GeForce 4MX, aangeraden is een GeForce 68oo om het spel te kunnen spelen. Verder voldoet mn pc aan alle eisen, behalve dat ik nu 1.68 Ghz heb ipv 3.0 Ghz.
Welke videokaart zouden jullie aanraden?
Deze?
Gewoon beginnen, lekker rondwandelen en daarna zie je wel waar je zin in hebt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:10 schreef portable het volgende:
Dit iks een heel groot RPG, alleen waar moet ik beginnen, gewoon race kiezen en beginnen maar, iets wat ik moet weten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |