Hotkeys is makkelijk... kan je in 1x switchen naar een andere spreuk zonder naar het magie menu te gaan...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:31 schreef gebakken-koekje het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe je snel van spreuk kunt wisselen? moet je dan weer eerst helemaal naar het magie menu? Waar is die hotkey voor en hoe kan ik dat instellen? Daar ben ik nog niet helemaal uit![]()
xbox of pc?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:41 schreef gebakken-koekje het volgende:
ja zoiets dacht ik al maar ik kan er niet achter komen hoe ik dat in moet stellen, ik kon het in het boekje ook niet vinden![]()
met de xbox kan je in je magic menu met de Y hotkeys toevoegen...quote:
wat dacht je van een bookshop...quote:
hehe ja dat heb je dus niet in anvilquote:
met een flare doden....quote:Op zondag 25 juni 2006 18:15 schreef gebakken-koekje het volgende:
Wie weet hoe ik dat stardust van will-o-the-wisp kan pakken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop dat het duidelijk genoeg is, lastig te beschrijven![]()
nee ik snap er niks van, wat moet je precies doen? en waar? want brinia is geen plaats...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:58 schreef devv05 het volgende:
Vraagje over Thieves Guild;
Hoop dat het duidelijk genoeg is, lastig te beschrijven
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:59 schreef azaroth het volgende:
[..]
nee ik snap er niks van, wat moet je precies doen? en waar? want brinia is geen plaats...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:12 schreef devv05 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'
Geluk dient gewoonlijk de man, die weet wat hij aan het toeval moet overlaten.
'
'
souls capturen in soul gemsquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:55 schreef devv05 het volgende:
Hoe kan ik mn wapens rechargen behalve door er een berg goud voor neer te leggen? Bij zo'n well?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |