Haha, en wat kost ze en waar kan ik d'r vindenquote:Op zondag 28 mei 2006 16:09 schreef Omkron het volgende:
Ik las ergens dat ze hoer was..? Wat is daar van waar?
Daar is niets van waar, het was geen hoer, maar een breezah sletje. Zit in de kosten toch een redelijk verschil inquote:Op zondag 28 mei 2006 16:09 schreef Omkron het volgende:
Ik las ergens dat ze hoer was..? Wat is daar van waar?
gratis hoer dusquote:Op zondag 28 mei 2006 16:28 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Daar is niets van waar, het was geen hoer, maar een breezah sletje. Zit in de kosten toch een redelijk verschil in
Geen idee wat een breezer op Aruba kost,maar een Euro of 5-6 ben je al gauw kwijt lijkt me zo, giet er een stuk of 4-5 in voor het gewenste effect en dan ben je alweer 25-30 Euro lichter, echt gratis kan ik dat niet noemen. Ze hebben wel de kosten met minmaal 3 man kunnen splitten voor zover ik begrepen hebquote:
zou goed kunnen http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/007999.htmlquote:Op zondag 28 mei 2006 16:33 schreef Jig het volgende:
Woont die Joran in Arnhem? Volgens mij zag ik em pas in de bus stappen op Presikhaaf.
Yep, hij studeert daar nu aan de hogeschool!quote:Op zondag 28 mei 2006 17:02 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
zou goed kunnen http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/007999.html
Sorry, maar van iemand die contact heeft met Joran neem ik zo'n discussie niet serieus.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:39 schreef miki het volgende:
Update: op dit moment is er op de Amerikaanse boards het forum van Joran's vriendjes, veel discussie over het feit dat Natalee gezien zou zijn op camerabeelden van het Holiday Inn, nádat ze door Joran op het strand is achtergelaten. Ze zou met Frances Ellen Byrd verschenen zijn aan de Front Desk om een nieuwe Keycard op te vragen.
Scrux is niet de originele bron van deze discussie (hoe kom je daarbij?). Ik neem liever dingen aan van neutrale bronnen. Ik zeg ook niet dát ze op die beelden staat, maar dat er een tape bestaat waarop ze mogelijk te zien is. Op dit moment wordt er een nieuwe timeline geconstrueerd. Het feit dat Joran om 2.40 een telefoontje met Deepak pleegde, is bijvoorbeeld niet waar (volgens de zeer betrouwbare bron is dat een feit). Binnenkort komt er meer nieuws hierover naar buiten...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:57 schreef Barcelona het volgende:
[..]
Sorry, maar van iemand die contact heeft met Joran neem ik zo'n discussie niet serieus.
Wat heb ik een hekel aan bronnen die zeggen dat ze binnenkort met meer nieuws/de hele waarheid naar buiten komen. Je kunt er zo goed als zeker van zijn dat het "faule Lügers" zijn die wat aandacht willen. Je hoort er immers nooit meer iets van.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:03 schreef miki het volgende:
[..]
Scrux is niet de originele bron van deze discussie (hoe kom je daarbij?). Ik neem liever dingen aan van neutrale bronnen. Ik zeg ook niet dát ze op die beelden staat, maar dat er een tape bestaat waarop ze mogelijk te zien is. Op dit moment wordt er een nieuwe timeline geconstrueerd. Het feit dat Joran om 2.40 een telefoontje met Deepak pleegde, is bijvoorbeeld niet waar (volgens de zeer betrouwbare bron is dat een feit). Binnenkort komt er meer nieuws hierover naar buiten...
Ben je al in Den Helder?quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:20 schreef Zwaffel het volgende:
ik hoor dr ook vrij weinig nog over op tv enzo
quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:27 schreef Omkron het volgende:
Heeft gwen stefania dat nummer over haar gemaakt? 'i ain't a holloback girl..!' ?
Goh en heeft dat vogeltje dat aan de politie verteld?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:39 schreef miki het volgende:
Update: op dit moment is er op de Amerikaanse boards veel discussie over het feit dat Natalee gezien zou zijn op camerabeelden van het Holiday Inn, nádat ze door Joran op het strand is achtergelaten. Ze zou met Frances Ellen Byrd verschenen zijn aan de Front Desk om een nieuwe Keycard op te vragen.
Waarom gelukkig?quote:Op donderdag 22 juni 2006 04:56 schreef KumA het volgende:
zijn mensen hier nog steeds mee bezig?! gelukkig is iedereen t hier op Aruba al vergeten (inclusief de amerikanen die hier komen).
Het is natuurlijk heel erg als er iemand vermist/dood is, maar na alles wat er over Aruba is gezegd is t moeilijk voor de mensen hier om er nog om te geven.quote:
Ja, ik snap dat heel goed, die mensen worden door een deel van de Amerikanen continue onder gekotst..quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:35 schreef KumA het volgende:
[..]
Het is natuurlijk heel erg als er iemand vermist/dood is, maar na alles wat er over Aruba is gezegd is t moeilijk voor de mensen hier om er nog om te geven.
ik heb een paar weken geleden Norbert de Jonge op het station in nijmegen gezienquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:03 schreef miki het volgende:
[..]
Yep, hij studeert daar nu aan de hogeschool!
O dus omdat er duizenden mensen per jaar verdwijnen waar geen aandacht aan wordt besteed, moeten we hier ook maar geen aandacht aan besteden! Fijne logica.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:11 schreef lfcprincess het volgende:
dat gezeik over dat kind.. waarschijnlijk zit ze lekker op een ander eiland met een nieuw id.. weg vand e vreselijke moeder.. zou ik ook gedaan hebben..
waarom besteden wij hier eigenljk aandacht aan? duizende mensen verdwijden per jaar maar daar wordt geen topic over gemaakt.. nee je moet een amerikaanse rijke hoer zijn om het af te dwingen..
belachelijk
Ja, net als die Nathalie...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 06:18 schreef Barcelona het volgende:
Rustig hier...
Zijn alle Yellow ribbins al weggehaald dan? Landschapsvervuilingquote:zijn mensen hier nog steeds mee bezig?! gelukkig is iedereen t hier op Aruba al vergeten (inclusief de amerikanen die hier komen).
Toen ik er was -ten tijde van de verkenningsvluchten van de Nederlandse F16's- had de gemiddelde Arubaan ook die mening. Als we de lokale kranten mochten geloven.quote:dat zou kunnen. Al ben ik nog steeds van mening dat ze idd ergens in de zee geflikkerd is. Met een anker eraan oid. Zodat ze NOOIT weer boven komt.
En bush zal ze ook wel geholpen hebben!quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:25 schreef MikeyMo het volgende:
Mjah ik denk overigens dat het een inside job is, de ouders van Nathalee zitten er achter om zo een gerechtvaardiging hebben om telkens met hun kop op de buis te komen
ongetwijfeld aangezien ze het meest op Fox te zien waren en Fox is een verlengstuk van de Bush administratiequote:Op woensdag 12 juli 2006 10:28 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
En bush zal ze ook wel geholpen hebben!
quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:37 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ongetwijfeld aangezien ze het meest op Fox te zien waren en Fox is een verlengstuk van de Bush administratie
grapjasquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:54 schreef Piovan het volgende:
Ik dacht dat zij al terecht was...
you mean this dude?quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:06 schreef JohnDope het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe het met die pedofiel gaat? (Marten van den Berg heet hij en rond een jaartje of 60 is hij). Hij zat destijd op tickle.com en chat met alleen maar minderjarige meisjes en hij woont gedeeltelijk op thailand en op aruba en is naarmijn weten van origine nederlands.
(ik vond het nog al frappant dat hij al die jonge meisjes met zijn chats wist in te pakken)
Hij werd ook destijds inverband gebracht met de verdwijning van natalee holloway, ik weet niet of de man er wat mee te maken heeft, maar ik vermoed dat er een ongekend grote beerput rondom die man is(is het niet natalee dan is het wel een ander pedoschandaal) dat er wel een mooie televisiedocumentaire over te maken valt.
btw, men denkt dat hij "Shango" is, een mysterieuze poster op een van de messageboards in de maanden na haar verdwijning....Google maar wat en je weet wat ik bedoel...quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:06 schreef JohnDope het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe het met die pedofiel gaat? (Marten van den Berg heet hij en rond een jaartje of 60 is hij). Hij zat destijd op tickle.com en chat met alleen maar minderjarige meisjes en hij woont gedeeltelijk op thailand en op aruba en is naarmijn weten van origine nederlands.
(ik vond het nog al frappant dat hij al die jonge meisjes met zijn chats wist in te pakken)
Hij werd ook destijds inverband gebracht met de verdwijning van natalee holloway, ik weet niet of de man er wat mee te maken heeft, maar ik vermoed dat er een ongekend grote beerput rondom die man is(is het niet natalee dan is het wel een ander pedoschandaal) dat er wel een mooie televisiedocumentaire over te maken valt.
dit is ook interessant:quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:43 schreef BwennieBren het volgende:
Ik las op de FP zojuis dit: Boek met verhaal Joran v/d Sloot op komst
Ik ben heel benieuwd
WTF wat een vage gozer is dit dan.. Als je al die berichtjes zo leest.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:10 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
you mean this dude?
http://connect.tickle.com(...)oLOfoC-LKLqYnRq2Mj4c
![]()
Er is iets heel fouts aan deze kerel, wordt al een jaar geroepen op Amerikaanse fora overigens...
neuh,en ik denk eigenlijk dat ze ook niet meer wordt gevonden. Nooit meer.quote:Op maandag 31 juli 2006 06:31 schreef indahnesia.com het volgende:
Nog al niet gevonden?
wat zou jij doen als je dochter spoorloos verdween?quote:
misschien ooit eens een blonde lok of zo, over een jaar of tig, zodat ze er een Discovery docu over kunnen maken.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:10 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
neuh,en ik denk eigenlijk dat ze ook niet meer wordt gevonden. Nooit meer.
niet de media geile hoer uithangen.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:19 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
wat zou jij doen als je dochter spoorloos verdween?
"there is no such thing as bad publicity"
Amerikanen snappen dat, Hollanders niet.
Als het mijn dochter was zou ik de zaak ook elke dag op tv willen hebben , tis verdomme wel je dochter die je zomaar kwijt bent , afschuwelijk moet dat voor haar zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 06:31 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
niet de media geile hoer uithangen.
tuurlijk,prima om op tv te komen,maar wat zij doet is extreem overdreven
Ja , en?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
Genoeg ouders die hun kind zijn kwijtgeraakt maar die niet zo de media-aandacht opzoeken, maar het liever achter de schermen zoeken.
Ik heb niet van alle vermiste personen in NL woedende ouders op tv gezien, integendeel.
Ik noem haar geen aandachtsgeile mediahoer, ken haar verder niet maar denk wel dat het een persoon is die gewend is haar zin te krijgen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:46 schreef Bep het volgende:
[..]
Ja , en?
Dus mag deze vrouw hier maar afgebrand worden als mediageile aandachtshoer???
Beneden alle peil![]()
Die vrouw is de wanhoop nabij en Ja dan doe je soms rare dingen
Ze is meer bezig met het afzeiken van iedereen dan te rouwen om haar dochter. Deze vrouw is zo nep als wat. Ze was gewoon aan t feesten, drinken en lachen toen ze hier op aruba verbleef, en dan de volgende dag weer op tv huilen dat dit land geen respect heeft en dergelijke....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:46 schreef Bep het volgende:
[..]
Ja , en?
Dus mag deze vrouw hier maar afgebrand worden als mediageile aandachtshoer???
Beneden alle peil![]()
Die vrouw is de wanhoop nabij en Ja dan doe je soms rare dingen
had ze d'r beter moeten opvoeden en niet alleen laten afreizen naar Arubaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:22 schreef Bep het volgende:
[..]
Als het mijn dochter was zou ik de zaak ook elke dag op tv willen hebben , tis verdomme wel je dochter die je zomaar kwijt bent , afschuwelijk moet dat voor haar zijn.
ja en? en daarom moet ze maar de halve wereld afzeiken? get a gripquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:22 schreef Bep het volgende:
[..]
Als het mijn dochter was zou ik de zaak ook elke dag op tv willen hebben , tis verdomme wel je dochter die je zomaar kwijt bent , afschuwelijk moet dat voor haar zijn.
Tsja, we kunnen het er ook moeilijk over blijven hebben, niet ? Life goes on, ook zonder Natalee.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:50 schreef MadMaster het volgende:
Jezus, dat er nog steeds over dit onderwerp gesproken wordt. Op Aruba heeft niemand het er nog over...
Wat nog meest irritante is, is dat ik ooit in dit topic gereageerd heb, dit topic dus in mijn actieve topics staat en jullie hier pas op pagina 2 van de maximale 7 zijn...
Joran speelt weer regelmatig bij ons in de pokerroom (excelsior/holliday inn), en bijna niemand die hem herkent of er van onder de indruk is, de enige die er nog over praat is die doorgedraaide moeder....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:50 schreef MadMaster het volgende:
Jezus, dat er nog steeds over dit onderwerp gesproken wordt. Op Aruba heeft niemand het er nog over...
Wat nog meest irritante is, is dat ik ooit in dit topic gereageerd heb, dit topic dus in mijn actieve topics staat en jullie hier pas op pagina 2 van de maximale 7 zijn...
Vieze manquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:10 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
you mean this dude?
http://connect.tickle.com(...)oLOfoC-LKLqYnRq2Mj4c
![]()
Er is iets heel fouts aan deze kerel, wordt al een jaar geroepen op Amerikaanse fora overigens...
Wat zullen die Holloway's vreselijk balen nu!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:59 schreef Zwaffel het volgende:
Schadevergoeding in zaak-Holloway
De vader van de hoofdverdachte in de Natalee Holloway-zaak, Paul van der Sloot, heeft van de rechter op Aruba een schadevergoeding van 22.000 euro toegewezen gekregen.
bron : rtlnieuws.nl
JIj had toch zo'n hekel aan die moeder Holloway?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:15 schreef heiden6 het volgende:
Geweldig om te horen dat een naar het lijkt onschuldige man een compensatie krijgt. Je zult maar zomaar een paar dagen opgesloten worden.Je hele carričre verneukt.
Wie niet?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:28 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
JIj had toch zo'n hekel aan die moeder Holloway?
Die moeder van Joran doet er niet voor onder wat mij betreft.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:28 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
JIj had toch zo'n hekel aan die moeder Holloway?
bronquote:Morgenavond rond de klok van half elf neemt Beth Holloway, moeder van de vermiste tiener Natalee Holloway, plaats op de bank bij JENSEN!. Voor het eerst doet zij haar verhaal in een Nederlandse talkshow.
Op 30 mei 2005 verdween haar dochter spoorloos. Na het voltooien van de middelbare school ging de Amerikaanse Natalee met klasgenoten en begeleiders van haar school op vakantie in Aruba, omdat zij hun eindexamen hadden gehaald. Na een avondje uit keerde zij niet terug naar haar hotel en inmiddels zit het onderzoek naar Holloway op een dood spoor.
In de talkshow van Robert Jensen doet de moeder van Natalee een oproep aan de Nederlandse overheid om het onderzoek naar de verdwijning van haar dochter over te nemen van de Arubaanse overheid. Ook al heeft Beth het idee dat het lichaam van Natalee nooit meer wordt gevonden, wel wil ze graag weten wat er is gebeurd met haar kind om het te kunnen afsluiten. Aan Jensen vertelt ze over de Nederlandse voormalige verdachte Joran van der Sloot: „Hij weet wat hij heeft gedaan, hij weet het. Hij wilde mij niet ontmoeten nu ik in Nederland ben”.
Weet iemand of dit ergens online te volgen is?quote:
Is net op TV geweest en je hebt niks gemist maar het zal misschien wel over 2 dagen op deze site geplaats worden: http://www.rtl.nl/shows/jensen/home/ BTW zelfde geblaat van BHT als al die andere keren op USA TV, niets nieuws dus....quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Weet iemand of dit ergens online te volgen is?
![]()
http://www.peterrdevries.nl/programma/textprogramma261106-tot.htmquote:Zondag 26 november in Peter R. de Vries, misdaadverslaggever:
Het ware verhaal achter de verdwijning van de Amerikaanse scholiere Natalee Holloway.
Een extra lange uitzending vanuit Aruba met schokkende nieuwe feiten en
omstandigheden die een ander licht op de zaak werpen.
Zondag 26 november, 21.00 uur, SBS6
ja klopt! 2 vrienden van mij kennen hem, ze wonen zelfs in de zelfde flatquote:Op zondag 28 mei 2006 16:33 schreef Jig het volgende:
Woont die Joran in Arnhem? Volgens mij zag ik em pas in de bus stappen op Presikhaaf.
die foto is op verzoek van een vriend van Joran gemaakt, en Joran wist daarvan, gezien de cc vd mail waar die vriend die derde persoon vraagt foto's te shoppen.quote:Op zondag 26 november 2006 22:38 schreef Arcee het volgende:
Interessant.
Wat me altijd erg stoort is dat mensen niet in gaan op aan hen gestelde vragen. Makkelijke vragen beantwoorden en de rest gewoon negeren.
Wel sneu om met een gefuckte foto aan te kloppen. Die kan iedereen wel maken en 't bewijst ook niks. Alsof-ie daar z'n onschuld mee wilde bewijzen.
Uh oh...gaan we het nou meemaken dat ie word gebombardeerd met hatemails door rellende Fokkers ?quote:Op zondag 26 november 2006 22:41 schreef Eddy_Huntington het volgende:
joran.sloot@gmail.com zag ik op TV.
quote:Op zondag 26 november 2006 23:31 schreef SunChaser het volgende:
Sorry, maar Peter is zo tendentieus bezig dat ik hem ook niet te woord zou staan in zijn programma. Laat de rechter er eerst maar over oordelen, De Vries heeft duidelijk t antwoord ook niet.
Peter was een hele tijd bezig met bellen, faxen, langsgaan, verborgen camera's. En hij stelt: als je mn vragen niet wil beantwoorden heb je wat te verbergen, wat onzin is. Waarom zou Joran meewerken aan zijn programma. Zeker als het onderzoek nog loopt.quote:Op zondag 26 november 2006 23:39 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij wilde enkel een paar vragen stellen. Joran maakt er meteen een hele toestand van.
Je hebt 't programma gezien? Een en ander speelde zich juist ook in justitiële kringen af...quote:Op zondag 26 november 2006 23:31 schreef SunChaser het volgende:
Laat de rechter er eerst maar over oordelen
Die foto is gewoon niet belangrijk. Ook zonder die foto waren er genoeg verdachte zaken om hem over te vragen.quote:Op zondag 26 november 2006 22:43 schreef milagro het volgende:
die foto is op verzoek van een vriend van Joran gemaakt, en Joran wist daarvan, gezien de cc vd mail waar die vriend die derde persoon vraagt foto's te shoppen.
Peter wil enkel weten wat de bedoeling daar nu van was.
Je zou kunnen denken dat het de bedoeling was om zichzelf zo juist te ontlasten, in de zin van "zie je wel, men probeert me erin te luizen, dus al die andere dingen zijn ook niet betrouwbaar".
Feit blijft dat er nog bepaald moet worden of hij verdachte blijft of niet. En als PrdV je neerzet als verdachte dan werk je toch niet mee?quote:Op zondag 26 november 2006 23:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je hebt 't programma gezien? Een en ander speelde zich juist ook in justitiële kringen af...
en 1 vd die hoge heren uit die kringen was blijkbaar een huisvriend van Pa vd Sloot, die zelf ook weer rechter is, zoals we al wistenquote:Op zondag 26 november 2006 23:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je hebt 't programma gezien? Een en ander speelde zich juist ook in justitiële kringen af...
Niet waar. Zijn punt is dat je wat te verbergen hebt als je tegenstrijdige verklaringen geeft.quote:Op zondag 26 november 2006 23:42 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En hij stelt: als je mn vragen niet wil beantwoorden heb je wat te verbergen, wat onzin is.
Ja, die was nog snel even vooruitgesneld en deed zelf de deur open.quote:Op zondag 26 november 2006 23:54 schreef milagro het volgende:
en 1 vd die hoge heren uit die kringen was blijkbaar een huisvriend van Pa vd Sloot, die zelf ook weer rechter is, zoals we al wisten
klopt, maar het is wel een vreemde actie natuurlijk en als Joran zo onschuldig is zou hij juist daarover, zoiets sufs en onbelangrijks, wel wat uitleg kunnen geven, maar hij ging meteen flippenquote:Op zondag 26 november 2006 23:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die foto is gewoon niet belangrijk. Ook zonder die foto waren er genoeg verdachte zaken om hem over te vragen.
Daar ging 't me niet om. Ik wou er maar mee zeggen dat van justitie niet veel verwacht hoeft te worden in deze zaak.quote:Op zondag 26 november 2006 23:54 schreef SunChaser het volgende:
Feit blijft dat er nog bepaald moet worden of hij verdachte blijft of niet. En als PrdV je neerzet als verdachte dan werk je toch niet mee?
Hij begon voor Peter R. die foto liet zien al te flippen...quote:Op zondag 26 november 2006 23:58 schreef milagro het volgende:
klopt, maar het is wel een vreemde actie natuurlijk en als Joran zo onschuldig is zou hij juist daarover, zoiets sufs en onbelangrijks, wel wat uitleg kunnen geven, maar hij ging meteen flippen
Hoewel-ie best gelijk had dat-ie daar niks over hoefde te zeggen tegen Peter R. Alsof die zomaar 't recht heeft om interne stukken van het OM in te zien.quote:Op maandag 27 november 2006 00:03 schreef milagro het volgende:
en dan de advocaat die het OM tipt, dat ontkent, zegt van niets te weten, tot Peter met bewijzen komt en dan wordt het een en al stotterende vaagheid
ja tuurlijk niemand hoeft Peter R. te woord te staan, maar het is grappig om te zien dat sommigen dat in aanvang wel doen, zich sterk voelen staan en dan vastlopen omdat ze niet wisten dat Peter zoveel weetquote:Op maandag 27 november 2006 00:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hoewel-ie best gelijk had dat-ie daar niks over hoefde te zeggen tegen Peter R. Alsof die zomaar 't recht heeft om interne stukken van het OM in te zien.
Los daarvan was het wel erg verdacht natuurlijk. Sowieso is 't al vaag als je eigen advocaat een belastende verklaring aflegt.
Ja, hij leek even ontspannen achteruit te rijden met z'n bureaustoel om iets op te biechten maar slikte direct toch maar alles in.quote:Op maandag 27 november 2006 00:13 schreef milagro het volgende:
ja tuurlijk niemand hoeft Peter R. te woord te staan, maar het is grappig om te zien dat sommigen dat in aanvang wel doen, zich sterk voelen staan en dan vastlopen omdat ze niet wisten dat Peter zoveel weet
ik denk nog hetzelfde als in de eerste topics.quote:Op maandag 27 november 2006 00:17 schreef Arcee het volgende:
Hoe denken jullie trouwens hoe het zit?
Wat Joran zei toen hij even uit z'n rol viel en zei dat de agenten die hem aan het ondervragen waren wel zouden denken dat hij met z'n vader het lichaam heeft verstopt klonk best aannemelijk.
Maar dat vind ik wel heftig, als die pa er ook achter zit.
quote:'Justitie frustreerde onderzoek Natalee Holloway'
Uitgegeven: 26 november 2006 23:41
Laatst gewijzigd: 27 november 2006 00:04
RIJSWIJK - Een aantal incidenten bij justitie op Aruba heeft het onderzoek naar de verdwijning van de Amerikaanse Natalee Holloway vorig jaar op het eiland op sommige onderdelen gefrustreerd. Dat bleek zondag uit een uitzending van het programma Peter. R. de Vries, misdaadverslaggever.
Zo ontstond er door de zaak een ernstig conflict tussen de procureur-generaal en de hoofdofficier van justitie op Aruba. De eerstgenoemde vond dat de Nederlandse verdachte Joran van der Sloot te laat is aangehouden. Gevolg was dat beiden elkaar een periode niet meer wilden spreken en geen informatie meer uitwisselden.
Huiszoeking
Verder beperkte de rechter-commissaris de huiszoeking bij Joran tot het appartement (van Joran in de achtertuin bij zijn ouders). Dat gebeurde ondanks het feit dat volgens de recherche op Aruba duidelijk was dat de Nederlandse verdachte had gelogen en dat er daarom dus ook alle aanleiding was voor uitgebreide doorzoekingen van de omgeving van het appartement.
Volgens De Vries vond de recherche op Aruba de beperkende actie van de onderzoeksrechter "onbegrijpelijk".
Topambtenaar
De recherche had nog meer kritiek op justitie. Tijdens de huiszoeking werd namelijk open gedaan door een topambtenaar van justitie die de vader van Joran, destijds een rechter in opleiding, kent.
De recherche gaat er daarom van uit dat de huiszoeking ook geen verrassing meer voor Joran was. De topambtenaar zei dat hij de familie wilde bijstaan. De recherche vermoedt hierdoor belangenverstrengeling van justitie, aldus De Vries.
Vader
Verder blijkt dat de vader van Joran toegang heeft gekregen tot de feiten van het onderzoek tegen zijn zoon. Omdat Joran tijdens zijn voorarrest nog minderjarig was, mocht hij dagelijks bezoek ontvangen.
Op die manier kon zijn vader hem in de gevangenis op de hoogte houden van de ontwikkelingen van het onderzoek. Dat heeft een negatieve invloed op zijn verhoren met de politie gehad.
Advocaat
De Vries meldde ook dat de Arubaanse advocaat van Joran, A. Carlo, op zijn eigen initiatief een vertrouwelijk gesprek met hoofdofficier van justitie Karin Janssen heeft gevoerd. De raadsman deed dat, omdat hij "zijn geweten wilde ontlasten".
Carlo vertelde Janssen in het geheime onderhoud dat Joran een voorname rol bij de verdwijning van Natalee heeft gehad. Het was aan justitie om bewijs hierover te vergaren.
Klpd
Janssen bevestigt het geheime gesprek, maar ging niet op de inhoud in. Ook Carlo wilde in de uitzending niet zeggen waarover hij met de hoofdaanklager op Aruba heeft gesproken.
Inmiddels heeft de Nederlandse politie het onderzoek naar de verdwijning van Natalee Holloway overgenomen. Dat wordt nu onder meer uitgevoerd door mensen van het Korps landelijke politiediensten (Klpd).
Alsof iemand erop in zou gaan, wat schiet Joram ermee op als hij met Peter meewerkt? Dat hij iets hogere kijkcijfers krijgt? Ik zou ook niet meewerken, hier en daar wat knippen en het lijkt alsof je half aruba hebt vermoord, het gaat Peter echt niet om de waarheid, maar puur om de kijkcijfers, en als hij daar Joram voor kapot moet maken doet hij dat echt wel.quote:Op zondag 26 november 2006 23:39 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij wilde enkel een paar vragen stellen. Joran maakt er meteen een hele toestand van.
Wat een onzinnige vergelijking. In tegenstelling tot "speurneus" De Hond behandelt Peter de feiten.quote:Op maandag 27 november 2006 09:35 schreef Knipoogje het volgende:
Peter is gewoon hypocriet. Joram gedraagt zich verdacht, het is een hele uitzending waard. De klusjesman in de Deventer moordzaak stapelt ook leuk leugen op leugen, maar Peter houdt zich koest omdat er toevallig iemand is veroordeeld.
Maurice de Hond wordt wegens smaad vervolgd omdat hij zegt dat de klusjesman het gedaan heeft. Peter R wordt door iedereen aanbeden omdat hij zegt dat Joram het gedaan heeft
dat zou weinig logisch zijn.quote:Op zondag 26 november 2006 23:38 schreef schatje het volgende:
Dus op het kleine appartement van Joran na is er nog steeds niet verder uitgebreid gezocht in en rondom het huis van zijn ouders daar op ArubaIk bedoel, ze kunnen het lichaam van Natalee wel in de cement gegoten hebben ofzo.
dan zit het journaal fout. Dat is al zeker enkele weken geleden gebeurd op verzoek van Aruba zelf.quote:Op maandag 27 november 2006 10:12 schreef SimtekF1 het volgende:
Wat een hoop geklaag richting Peter R de Vries zeg.
Schijnbaar was zijn uitzending overtuigend genoeg want vanochtend op het journaal zeiden ze dat de Holloway zaak hier per direct is overgenomen van Aruba.
Zoiets doen ze niet zomaar lijkt me.
niet dat ik weet.quote:Op maandag 27 november 2006 04:33 schreef KumA het volgende:
Weet iemand of ik de uitzending ergens online kan zien?
welke carričre?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:15 schreef heiden6 het volgende:
Geweldig om te horen dat een naar het lijkt onschuldige man een compensatie krijgt. Je zult maar zomaar een paar dagen opgesloten worden.Je hele carričre verneukt.
ik vraag me alleen af waarom Peter R. de Vries niets heeft verteld over het feit dat de vader van de verdachte bijna dagelijks contact had (over de zaak) met het hoofd van het onderzoek op dat moment (commissaris Jan van der Straten van de Arubaanse recherche, nota bene een persoonlijk vriend van Paul van der Sloot).quote:Op dinsdag 28 november 2006 06:58 schreef Caesu het volgende:
ik vond de uitzending ook niet zo sterk.
meeste was toch wel bekend al, bij mij tenminste.
en die fotosoep was helemaal zwak. had Peter niet moeten gebruiken in z'n uitzending.
heel makkelijk om een email te versturen zodat het afzenderadres anders lijkt.
uit de volledige header kan je vaak wel het ip-adres opmaken of het vanaf dat adres komt.
en Joran z'n adres bij CC zetten kan natuurlijk iedereen.
Misschien heeft ie der wel opgegeten.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:55 schreef The.PhantoM het volgende:
bijna zeker dat ik h'm vandaag zag op het amstel station; hij stapte ook in de trein richting nijmegen... Wat een vatsige kop heeft die gast zeg
Ja leuk, maar ik denk dat die moeder liever een bekentenis heeft, wat heeft het voor nut om Joran op te ruimen als het nog geen heldere zaak is ? Als ie het echt gedaan heeft, en iemand zou hem vermoorden, komt de waaheid nooit meer boven tafel.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:14 schreef Rammstein68 het volgende:
vandaag las ik dit op een website die de moeder steunt in haar "boycot" van Aruba:
May the aim of a hitmans hands be steady
May his sight be clear
May we all have a wish list
and Jorans death be near.
Tue Nov 28, 08:11:37 PM EST
Die schrijver die zich Deetch noemt, daar zou ik wel eens een woordje mee willen wisselen. Wat een ongezouten mafketel zeg. Die loopt ijskoud te beweren dat de misdaden van Joran de misdaden van alle Nederlanders zijn. Betekent dat dan ook dat de misdaden van Ted Bundy kunnen worden toegeschreven aan alle Amerikanen ? Typisch voorbeeld van hoe ongelofelijk dom en zelfingenomen Amerikanen uit de hoek kunnen komen. Verder strooit ie nog met een handvol beschuldigingen waar je broek echt van af zakt, ik moet echt effe het email adres van die gup hebben.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:35 schreef Rammstein68 het volgende:
je moet eens weten wat voor een haat er tegen Nederland wordt gecreeërt door een paar fanatieke supporters van Natalee's moeder.
http://arubadirtypolice.blogspot.com/
deze site is 1 van de ergere in dit genre
Hij was rechter in opleiding.quote:
naar mijn weten was hem al voor dit gebeuren verteld dat zijn opleiding niet tot een baan zou leiden omdat hij zijn Nederlandse stage (of een deel van zijn opleiding in ieder geval) niet tot tevredenheid had afgerond. Men zag geen toekomstige rechter in Paul van der Sloot.quote:
ach, ik heb hem verbaal al enkele keren de mond gesnoerd.quote:Op donderdag 30 november 2006 10:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die schrijver die zich Deetch noemt, daar zou ik wel eens een woordje mee willen wisselen. Wat een ongezouten mafketel zeg. Die loopt ijskoud te beweren dat de misdaden van Joran de misdaden van alle Nederlanders zijn. Betekent dat dan ook dat de misdaden van Ted Bundy kunnen worden toegeschreven aan alle Amerikanen ? Typisch voorbeeld van hoe ongelofelijk dom en zelfingenomen Amerikanen uit de hoek kunnen komen. Verder strooit ie nog met een handvol beschuldigingen waar je broek echt van af zakt, ik moet echt effe het email adres van die gup hebben.![]()
Ik dacht toch wel dat ik wat gewend was, maar ik ben toch echt met stomheid geslagen over zoveel onbenulligheid, wat een stel randdebielen daar zeg, hoe verzinnen ze het allemaal.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:31 schreef Rammstein68 het volgende:
[..]
ach, ik heb hem verbaal al enkele keren de mond gesnoerd.
http://arubanboycott.blogspot.com/
dit is ook 1 van de meest haat-volle sites, in de verhalen valt het af en toe nog wel mee. Het grootste venijn zit meestal in de reacties op haar verhalen:
http://arubanboycott.blog(...)-and-lots.html#links
http://arubanboycott.blog(...)arassment.html#links
http://arubanboycott.blog(...)-in-aruba.html#links
http://arubanboycott.blog(...)les-again.html#links
enzovoorts, enzovoorts.
Nee, mijn responses staan onder de naam Rammsteinquote:Op donderdag 30 november 2006 13:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik dacht toch wel dat ik wat gewend was, maar ik ben toch echt met stomheid geslagen over zoveel onbenulligheid, wat een stel randdebielen daar zeg, hoe verzinnen ze het allemaal.Ik heb totaal geen zin om me te gaan registreren op die maffe sites, maar het schreeuwt eigenlijk om een respons.
Trouwens, ik weet niet of jij dat was die reageerde op het gedrag van Nederlandse militairen in het buitenland, maar als je het wel was, outrages spel je als outrageous, het is maar dat je het weet, voor het geval dat ze ook nog denken dat we ongeletterd zijn hier.![]()
Wat een toewijding.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:30 schreef Rammstein68 het volgende:
[..]
Nee, mijn responses staan onder de naam Rammstein
http://no-to-arubanboycott.blogspot.com/
dit is mijn eigen blog waar ik dit soort idiotie probeer te bevechten. Hier staat ook mijn reactie op het "militairen" stukje van Michelle
Je stelt de vraag verkeerd, waarom zou hij wel met hem willen praten? Tenslotte zal Peter's team alle quotes zo knippen dat hij schuldig lijkt. Denk ook eens aan Torino die helemaal niets fout heeft gedaan maar door Peter werd weggezet als een sexmaniak........quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:12 schreef Lassekjus het volgende:
Waarom zou Joran niet gewoon met Peter de Vries kunnen praten? Als ie zo onschuldig is kan hij rustig alles uitleggen. (..)
quote:Your comment has been saved and will be visible after blog owner approval.
dat kun je welgevoegelijk vergeten. Michelle heeft er een handje van om kritische opmerkingen van Nederlanders te negeren (en van Amerikaanse posters ook hoor). Ze hoort zichzelf en haar volgelingen graag slap zwetsen.quote:
In t kort...dat aruba een heel veilig land is, maar je kan overal problemen vinden, en ik heb natalee ontmoet en zij is echt geen engeltje. En dat voordat ze gaan oordelen over 1 verdwenen meisje dat ze eerst is moeten kijken naar al die mensen die er dagelijks in de states verdwijnen......nee ik denk niet dat t erin komtquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:42 schreef Hathor het volgende:
Wat probeerde je er in te zetten als ik vragen mag ?
Fijn om te weten dat er nog mensen zijn die zich actief inzettenquote:Op donderdag 30 november 2006 15:30 schreef Rammstein68 het volgende:
[..]
Nee, mijn responses staan onder de naam Rammstein
http://no-to-arubanboycott.blogspot.com/
dit is mijn eigen blog waar ik dit soort idiotie probeer te bevechten. Hier staat ook mijn reactie op het "militairen" stukje van Michelle
sorry, maar dat is ook niet waar. Natalee was niet de persoon om zulke dingen te doen en ik weet 100% zeker dat haar vader geen 100,000 dollar heeft om gestolen te worden.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:37 schreef Hathor het volgende:
Ja, ik heb ook ergens gelezen, dat ze ooit een keertje van huis was weggelopen, met zo'n 100.000$ cash van der pappie, beetje gaan feesten en zo met een stel vrienden. Al die tijd was ze spoorloos, maar toen het geld op was kwam ze op hangende pootjes terug naar huis. Als dat verhaal waar is, dan staat dat natuurlijk in schril contrast met dat verhaal van die moeder, dat het zo'n engeltje is die nooit rare dingen zou doen.
Hoho effe nou, ik zeg ook niet dat ik dat voor een feit hield of zo, ik zeg alleen maar dat ik het ergens gelezen had, of het waar is of niet, liet ik dan ook in het midden.quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:37 schreef Rammstein68 het volgende:
[..]
sorry, maar dat is ook niet waar. Natalee was niet de persoon om zulke dingen te doen en ik weet 100% zeker dat haar vader geen 100,000 dollar heeft om gestolen te worden.
Leugens helpen deze zaak nu niet echt verder.
Dan keek je de verkeerde shows.quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:01 schreef Da_Ripper het volgende:
Zelf heb ik me enorm opgenaaid over de hate-mongering op de Amerikaanse tv. Vorig jaar september was ik voor 3 maanden in Canada en zag daar meerdere shows waar zo opruiend gesproken werd over Aruba/Nederland dat ik wel moest reageren via mail - was futile.
Keep up the good work!!
Ik weet het eigenlijk zeker, maar ik zal deze week haar vader nog even ernaar vragen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 03:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hoho effe nou, ik zeg ook niet dat ik dat voor een feit hield of zo, ik zeg alleen maar dat ik het ergens gelezen had, of het waar is of niet, liet ik dan ook in het midden.
Die ouders lullen ook maar wat, beweren ook dat ze geen drugs deedquote:Op zaterdag 2 december 2006 03:31 schreef Rammstein68 het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk zeker, maar ik zal deze week haar vader nog even ernaar vragen.
quote:De Vries meldde ook dat de Arubaanse advocaat van Joran, A. Carlo, op zijn eigen initiatief een vertrouwelijk gesprek met hoofdofficier van justitie Karin Janssen heeft gevoerd. De raadsman deed dat, omdat hij "zijn geweten wilde ontlasten".
ze gebruikte ook geen drugs (tenminste er is geen enkele getuige in de VS die zoiets beweerd)) en ik heb het nog even nagevraagd, maar ze heefT GEEN 100,000 dollarr gestolen en was geen wegloper.quote:Op zaterdag 2 december 2006 08:09 schreef KumA het volgende:
[..]
Die ouders lullen ook maar wat, beweren ook dat ze geen drugs deed![]()
Klik hier voor de reactie van Joran's advocaat in een kort interview met Greta van Susteren van Fox News.quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:14 schreef fokje het volgende:
[..]right!
heel gebruikelijk bij advocaten
Ik weet wel zeker dat ze drugs gebruikte, ik zag haar elke avond... geloof me nou maar, die stond strakquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:57 schreef Rammstein68 het volgende:
[..]
ze gebruikte ook geen drugs (tenminste er is geen enkele getuige in de VS die zoiets beweerd)) en ik heb het nog even nagevraagd, maar ze heefT GEEN 100,000 dollarr gestolen en was geen wegloper.
Zoiets is ook vrij makkelijk te verbergen. Mijn eigen moeder denkt ook dat ik nog nooit coke gesnoven heb enzo, ze moest eens weten.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:26 schreef KumA het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat ze drugs gebruikte, ik zag haar elke avond... geloof me nou maar, die stond strak![]()
Yup, nou hangt t ook wel een beetje af hoe naief de persoon is natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zoiets is ook vrij makkelijk te verbergen. Mijn eigen moeder denkt ook dat ik nog nooit coke gesnoven heb enzo, ze moest eens weten.![]()
Dat is een ding, maar zelfs al is ze heel alert, het is toch een beetje moeilijk om de gangen van je dochter na te trekken terwijl ze op een overzees eiland vakantie aan het vieren is, en tieners, waar ze ook vandaan komen, hebben toch de neiging om tijdens vakanties alle normen en waarden die ze ooit geleerd hebben even opzij te zetten en eens effe twee weken flink de beest uit te hangen, en daar weet ik zelf alles van.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:37 schreef KumA het volgende:
[..]
Yup, nou hangt t ook wel een beetje af hoe naief de persoon is natuurlijk.
Nee, ongetwijfeld niet, maar sommige mensen hebben echt zoiets van "dat zou mijn dochter nooit doen". En inderdaad, ik ken van die types die echt poeslief overkomen en heiliger lijken dan de maagd Maria zelf, maar o wee als de gordijnen dichtgaan.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:51 schreef KumA het volgende:
Ze moet wel wat weten, ik bedoel elk jaar komen ze hier weer voor spring break, ik bedoel toen jij jong was en je ging naar spanje dacht je moeder ook niet hij gaat de spaanse cultuur bewonderen
haar vader en stiefmoeder zijn absoluut niet maf.quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:54 schreef Lassekjus het volgende:
Jongens, lekker belangrijk of ze drugs gebruikt of niet.
Al was ze zwaar verslaafd.. Iemand verdwijnt natuurlijk niet zomaar.. hier is een schuldige en dat is niet Natalee. Hoe maf haar ouders ook zijn, je doet gekke dingen als je dochter is verdwenen.
Vader ken ik niet maar die moeder heeft echt medicijnen nodig. Zodra er een camera is dan zit ze zielig te doen, is de camera uit dan pakt ze lekker wat te drinken en geniet van t levenquote:Op zondag 3 december 2006 01:06 schreef Rammstein68 het volgende:
[..]
haar vader en stiefmoeder zijn absoluut niet maf.
vraag me af hoe goed zij dat meisje kennen dan; zij wonen toch in een andere staat? Wat weten zij nou van d'r?quote:Op zondag 3 december 2006 01:06 schreef Rammstein68 het volgende:
[..]
haar vader en stiefmoeder zijn absoluut niet maf.
hij heeft veel vaker zijn verklaringen aangepast. En dat is alleen maar gekeken naar de verklaringen welke op het internet staan. Dat is nog slechts een deel van de verklaringen. Er moeten er nog veel meer zijn.quote:Op vrijdag 8 december 2006 02:16 schreef Hathor het volgende:
Wat een lef, zolang er geen lichaam is zullen ze altijd verdacht blijven. Laat hun eerst maar eens hun onschuld aantonen, en dit keer het liefst zonder vier keer de verklaring te wijzigen.![]()
quote:Nieuwe juridische stappen in zaak-Holloway
Uitgegeven: 15 december 2006 11:06
Laatst gewijzigd: 15 december 2006 11:06
LOS ANGELES - In de zaak rond de op Aruba verdwenen Amerikaanse scholiere Natalee Holloway zijn nieuwe juridische schermutselingen uitgebroken. De ouders van de in mei 2005 spoorloos verdwenen Holloway hebben een civielrechtelijke zaak aangespannen tegen de broers Deepak en Satish Kalpoe.
Het duo heeft op zijn beurt een zaak aangespannen tegen de Amerikaanse talkshow Dr.Phil, meldde de Amerikaanse nieuwszender Foxnews in de nacht van donderdag op vrijdag.
De vader en moeder van de uit Alabama afkomstige tiener willen dat de gebroeders Kalpoe worden veroordeeld wegens hun aandeel in de dood van hun dochter. "Alles wat we willen is gerechtigheid voor onze dochter. Er is voor mij geen twijfel dat Deepak en Satish een rol speelden bij de dood van mijn dochter en verantwoordelijk gehouden moeten worden. Het is schandalig dat ze tot nu toe nog niet zijn bestraft", aldus moeder Beth Twitty donderdag.
Deepak en Satish Kalpoe spanden een zaak aan tegen onder anderen Dr.Phil, de zender CBS en distributeur Paramount. Reden voor de klacht wegens smaad in een uitzending van de talkshow waarin heimelijke beelden van de broers zouden zijn gemanipuleerd. Ze zouden hebben toegegeven zich "crimineel te hebben gedragen tegen Holloway".
nu.nl
Door zelf uit te vinden waar ze gebleven is, even een briefje ophangen, wil de echte moordenaar zich melden bij mij zodat we samen mijn onschuld kunnen bewijzenquote:Op vrijdag 8 december 2006 02:16 schreef Hathor het volgende:
Wat een lef, zolang er geen lichaam is zullen ze altijd verdacht blijven. Laat hun eerst maar eens hun onschuld aantonen, en dit keer het liefst zonder vier keer de verklaring te wijzigen.![]()
Nee schriftgeleerde, door met een verklaring te komen die ze zuivert van alle blaam. Als je tijdens je periode als verdachte 4 keer je verklaring wijzigt, dan kom je nou niet bepaald geloofwaardig over. Als ie al onschuldig is, dan doet ie aardig zijn best om de buitenwereld te laten denken dat ie dat niet is.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:31 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Door zelf uit te vinden waar ze gebleven is, even een briefje ophangen, wil de echte moordenaar zich melden bij mij zodat we samen mijn onschuld kunnen bewijzenBriljant, dat Joram daar zelf niet op is gekomen
![]()
Daar toon je niets mee aan hoor.....quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee schriftgeleerde, door met een verklaring te komen die ze zuivert van alle blaam. Als je tijdens je periode als verdachte 4 keer je verklaring wijzigt, dan kom je nou niet bepaald geloofwaardig over. Als ie al onschuldig is, dan doet ie aardig zijn best om de buitenwereld te laten denken dat ie dat niet is.
Bewijzen dat je het niet hebt gedaan kan alleen door het vinden van de echt dader, of misschien het vinden van een videobericht, maar natuurlijk niet door een verklaring. Dat zou leuk worden bij de rechtbank: "Ik kan bewijzen dat ik onschuldig ben, hier is mijn verklaring"quote:aan·to·nen (ov.ww.)
1 de waarheid of aanwezigheid bewijzen van (iets)
Joran heeft bewezen dat hij vele en vele leugens verteld heeft gedurende zijn verhoren. Joran heeft bewezen een leugenachtige, af en toe gewelddadige, totaal respectloos voor vrouwen, zuipschuitende gokkende jong volwassene te zijn die de woorden respect, waarheid en verantwoordelijkheidsgevoel totaal niet kent.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:48 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Daar toon je niets mee aan hoor.....
[..]
Bewijzen dat je het niet hebt gedaan kan alleen door het vinden van de echt dader, of misschien het vinden van een videobericht, maar natuurlijk niet door een verklaring. Dat zou leuk worden bij de rechtbank: "Ik kan bewijzen dat ik onschuldig ben, hier is mijn verklaring"![]()
naatie heeft bewezen een zuipslet te zijn, tja daar kan van alles mee gebeuren, hoeft niet persee joran te zijn.quote:Op maandag 18 december 2006 08:14 schreef Rammstein68 het volgende:
[..]
Joran heeft bewezen dat hij vele en vele leugens verteld heeft gedurende zijn verhoren. Joran heeft bewezen een leugenachtige, af en toe gewelddadige, totaal respectloos voor vrouwen, zuipschuitende gokkende jong volwassene te zijn die de woorden respect, waarheid en verantwoordelijkheidsgevoel totaal niet kent.
Peter is een a-sociale kijkcijfergeile relschopper.quote:Op maandag 18 december 2006 09:34 schreef Excellence het volgende:
ja maar waarom moest joran dan liegen? hij is gaar bezig, als hij het niet heeft gedaan dan hoeft hij niet 2 keer achter elkaar te liegen.... (volgens peter r de vries)
dat is dus duidelijk niet bewezen. En nogmaals, is als laatste in het bijzijn van de heer Joran van der Sloot gezien (gewelddadig type, kort lontje, een persoon met zeer vrouwonvriendelijke opvattingen) die daarna leugen na leugen verteld over wat er met haar gebeurd is. Het mag dan wel geen wettelijk bewijs zijn maar het is wel zeer zeer verdacht.quote:Op maandag 18 december 2006 08:31 schreef KumA het volgende:
[..]
naatie heeft bewezen een zuipslet te zijn, tja daar kan van alles mee gebeuren, hoeft niet persee joran te zijn.
hij heeft zeker meer dan 4 leugenachtige verklaringen afgelegd, niet 2 (feitje waar Peter r. de Vries ook weer eens naast zat).quote:Op maandag 18 december 2006 09:34 schreef Excellence het volgende:
ja maar waarom moest joran dan liegen? hij is gaar bezig, als hij het niet heeft gedaan dan hoeft hij niet 2 keer achter elkaar te liegen.... (volgens peter r de vries)
Dude, ik heb haar in de week dat ik haar zag nog nooit nuchter gezienquote:Op dinsdag 19 december 2006 05:33 schreef Rammstein68 het volgende:
[..]
dat is dus duidelijk niet bewezen.
"dude" lekker belangrijk of ze heel de week zat rond liep. Ze is er niet meer.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:18 schreef KumA het volgende:
[..]
Dude, ik heb haar in de week dat ik haar zag nog nooit nuchter gezien![]()
en zo is het.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:08 schreef Lassekjus het volgende:
[..]
"dude" lekker belangrijk of ze heel de week zat rond liep. Ze is er niet meer.
Denk dat dat niet normaal is wel?
Waarom kunnen vrouwen niet heel de week zat rond lopen en mannen wel?
Daar gaat het volgens mij niet om.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:08 schreef Lassekjus het volgende:
[..]
"dude" lekker belangrijk of ze heel de week zat rond liep. Ze is er niet meer.
Denk dat dat niet normaal is wel?
Waarom kunnen vrouwen niet heel de week zat rond lopen en mannen wel?
Hey Ramm, ik heb deze zaak in den beginne ook op de voet gevolgd op pro-Beth en anti-Beth (so to speak) Amerikaanse forums en zag jou daar ook al posten. Ik weet niet meer hoe dat ene forum heette, en hij lag er op een gegeven moment ook helemaal uit. Jij had een poezen-avatar of zo. Er werd daar zo afgegeven op alles wat Dutch/Aruban was en ik weet nog dat jij elke keer de moeite nam om Nederlands recht uit te leggen. Ik heb me op een gegeven moment maar niet meer ingelezen want ik werd doodziek van die Amerikanen daar. Zo kortzichtig & hateful bah! Enfin, dat terzijde, ik zie dat jij je nog steeds in de zaak vastbijt en inmiddels ook enigzins je mening hier en daar hebt bijgesteld. Je hebt nu contact met de vader van Natalee? Ook met die vreemde mediageile moeder van haar? Is er nog wat vernomen van die mr. Joe Manama, de criminele helper van Beth die wel even naar Nederland zou komen om Joran hardhandig aan te pakken?quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:37 schreef Rammstein68 het volgende:
[..]
sorry, maar dat is ook niet waar. Natalee was niet de persoon om zulke dingen te doen en ik weet 100% zeker dat haar vader geen 100,000 dollar heeft om gestolen te worden.
Leugens helpen deze zaak nu niet echt verder.
Ja, ik heb contact met de vader en via via ook met de moeder.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:12 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Hey Ramm, ik heb deze zaak in den beginne ook op de voet gevolgd op pro-Beth en anti-Beth (so to speak) Amerikaanse forums en zag jou daar ook al posten. Ik weet niet meer hoe dat ene forum heette, en hij lag er op een gegeven moment ook helemaal uit. Jij had een poezen-avatar of zo. Er werd daar zo afgegeven op alles wat Dutch/Aruban was en ik weet nog dat jij elke keer de moeite nam om Nederlands recht uit te leggen. Ik heb me op een gegeven moment maar niet meer ingelezen want ik werd doodziek van die Amerikanen daar. Zo kortzichtig & hateful bah! Enfin, dat terzijde, ik zie dat jij je nog steeds in de zaak vastbijt en inmiddels ook enigzins je mening hier en daar hebt bijgesteld. Je hebt nu contact met de vader van Natalee? Ook met die vreemde mediageile moeder van haar? Is er nog wat vernomen van die mr. Joe Manama, de criminele helper van Beth die wel even naar Nederland zou komen om Joran hardhandig aan te pakken?
Dr. Phil is een dwaas figuur.quote:Op zondag 24 december 2006 21:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet waarom Joran heeft gelogen in z'n verklaringen bij de politie, maar toch denk ik dat ie niets met de moord te maken heeft, misschien weten z'n vriendjes wél meer
Natalee is waarschijnlijk in verdoofde (GHB?) toestand op het strand verkracht en vermoord door een gestoorde gek en daarna met een auto naar een plek gebracht waar ze misschien in zoutzuur is opgelost of op een andere onvindbare manier
Ik kan me absoluut niet voorstellen dat ze in de prostitutie werkt, dat Dr. Phil dit suggereert vind ik ongeloofwaardig, anders was ze inmiddels wel boven water gekomen...
Open jij er vast een topic voor?quote:Op zondag 24 december 2006 23:56 schreef _The_General_ het volgende:
Laten we ons een druk maken om zaken dichter bij huis. Denk bijv. eens aan de zaak Nicky Verstappen !
Waar zijn die mensen getuige van geweest dan? Van een strand midden in de nacht? Dat kan je toch niet serieus nemen? als het een specifieke ruimte was, dan kon je het serieus nemen, maar een strand?quote:Op zondag 24 december 2006 23:55 schreef Rammstein68 het volgende:
[..]
Dr. Phil is een dwaas figuur.
Maar het is wel verdacht dat Joran volhoudt met haar op het strand geweest te zijn ondanks dat er getuigen zijn dat hij daar niet is geweest (volgens getuigen dus) en de vraag is dan waar hij dan wel geweest is.
het is een bijzondere zaak omdat de media aldaar er zo'n drama van heeft gemaakt en de moeder volledig heeft uitgebuit. Het is een aardig drama voor de tv zenders aldaar; een mooi amerikaans meisje, onschuldig, die verdwijnt van een mooi tropisch eiland.quote:Op maandag 25 december 2006 00:10 schreef _The_General_ het volgende:
Ik vraag me alleen af wat er zo erg is aan deze zaak? Waarom de buitensporige media aandacht ten opzichte van andere zaken? Omdat we bang zijn dat we slecht in Amerika worden afgeschilderd?
Nou, dat lijkt me sterk, de algemene overheersende indruk die men daar van ons land heeft is toch al dat het een soort Sodom en Gomorra is, met al die homo's hier, ons liberale drugsbeleid, onze abortuswet, onze kijk op euthanasie, enz...enz...enz...quote:Op maandag 25 december 2006 00:10 schreef _The_General_ het volgende:
Ik vraag me alleen af wat er zo erg is aan deze zaak? Waarom de buitensporige media aandacht ten opzichte van andere zaken? Omdat we bang zijn dat we slecht in Amerika worden afgeschilderd?
Ik denk het mysterie dat deze zaak is.quote:Op maandag 25 december 2006 00:10 schreef _The_General_ het volgende:
ik heb het onder andere over de vissers die in de buurt van de Fishermans Huts hun werk deden en daar geen Joran gezien hebben.quote:Op maandag 25 december 2006 00:10 schreef fokje het volgende:
[..]
Waar zijn die mensen getuige van geweest dan? Van een strand midden in de nacht? Dat kan je toch niet serieus nemen? als het een specifieke ruimte was, dan kon je het serieus nemen, maar een strand?
Hoe zit het trouwens met dat meisje, kamergenoot ofzo, die met een omweg min of meer verklaarde dat zij nathalie had gezien terug in het hotel die nacht?
Wie zich daar over verbaast heeft een gebrek aan historsich inzicht, de naoorlogse wende is slechts het gevolg van het overstag gaan met dank aan Marshall.quote:Op maandag 25 december 2006 01:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me sterk, de algemene overheersende indruk die men daar van ons land heeft is toch al dat het een soort Sodom en Gomorra is, met al die homo's hier, ons liberale drugsbeleid, onze abortuswet, onze kijk op euthanasie, enz...enz...enz...
Ik heb stukjes van gerespecteerde journalisten gelezen die letterlijk riepen dat Jozef Mengele zich bij ons hardstikke thuis gevoeld zou hebben. Dacht je nou echt dat we in Amerika NOG slechter afgeschildert kunnen worden als dat momenteel al gedaan word ? Daar geef je die vd Sloot toch wel een beetje teveel krediet voor als je het mij vraagt.
Dat maakt iemand nog geen moordenaar.quote:Op maandag 18 december 2006 08:14 schreef Rammstein68 het volgende:
[..]
Joran heeft bewezen dat hij vele en vele leugens verteld heeft gedurende zijn verhoren. Joran heeft bewezen een leugenachtige, af en toe gewelddadige, totaal respectloos voor vrouwen, zuipschuitende gokkende jong volwassene te zijn die de woorden respect, waarheid en verantwoordelijkheidsgevoel totaal niet kent.
Nee, maar zijn gedrag heeft hem bijzonder verdacht gemaakt. En dat heeft hij helemaal aan zichzelf te wijten.quote:Op maandag 25 december 2006 10:33 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat maakt iemand nog geen moordenaar.
Ik zit nu ook op Aruba, heerlijk warm. Misschien moet je de hooiberg klimmen, daar heb je een prima uitzicht van het vuurwerk.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:32 schreef Da_Ripper het volgende:
Gaat er by the way, nog iemand naar Aruba voor kerst/ oud & nieuw?
Ikke namelijk wel. Vorig jaar stond ik ook al onder de California Lighthouse om 23:59.
Had vorig jaar n T-Shirt besteld, maar kwam pas in januarie aan. Dit jaar neem ik hem mee.
We vliegen via New York, ben benieuwd of ik n beetje aanstoot kan geven daar![]()
deze opdruk:
[afbeelding]
maak pls foto's en een topic als het zover isquote:Op maandag 25 december 2006 14:04 schreef Stratos het volgende:
[..]
Ik zit nu ook op Aruba, heerlijk warm. Misschien moet je de hooiberg klimmen, daar heb je een prima uitzicht van het vuurwerk.
geen slecht idee, zal wel druk zijn daarboven..quote:Op maandag 25 december 2006 14:04 schreef Stratos het volgende:
[..]
Ik zit nu ook op Aruba, heerlijk warm. Misschien moet je de hooiberg klimmen, daar heb je een prima uitzicht van het vuurwerk.
Ik wil mee Biggie!quote:Op maandag 25 december 2006 14:39 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
geen slecht idee, zal wel druk zijn daarboven..
We zullen het denk ik gwoon openen bij familie, daarna naar san nickolas meer familie,
daarna TRIPPE![]()
Bon Pasco iedereen
Hebben Beth Holloway en Jug inmiddels hun boycot against Aruba and all Dutch territories bijgesteld of is die boycot nog in gang?quote:Op zondag 24 december 2006 23:52 schreef Rammstein68 het volgende:
[..]
Ja, ik heb contact met de vader en via via ook met de moeder.
quote:Joe Manama heeft nu echter heel andere dingen aan zijn hoofd. Hij is door de FBI opgepakt voor verboden wapenbezit en hij wordt van fraude verdacht.
Ik heb juist een donkerbruin vermoeden dat ze elkaar wel ontmoet hebben maar haar niets heeft aangedaan. Ik kan me nl. niet voorstellen dat een 17 jarige jongen na zoveel keer verhoren niet door slaat en zegt: ja it's me. Ik denk dat hij gelogen heeft omdat hij zich schaamde dat hij een meisje (dronken of onder invloed van drugs) heeft achtergelaten op t strand.quote:Ik heb zo'n donkerblauw vermoeden dat Joran en zijn maatjes erbij betrokken waren (wat "erbij" ook moge zijn, daar zijn nog geen bewijzen voor) maar toch is hij onschuldig tot het tegendeel bewezen is maar hij heeft zich wel veel moeite gelast om zo verdacht mogelijk te lijken.
Ja doe ik zeker, het is en blijft een mooi eiland met aardige mensen.quote:Op maandag 25 december 2006 14:19 schreef SlimShady het volgende:
[..]
maak pls foto's en een topic als het zover is![]()
Ik zie erg veel toeristen op het eiland, ook de hotels lijken aardig bezet te zijn. Amerika heeft geen officiele boycot gekondigd, tis ook absurd zo iets. Aruba is een vriend van de VS en andersom. Veel Amerikaanse bedrijven zitten en profiteren van het toerisme succes op het eiland. Dus een VS boycot, is snijden in eigen pols.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:28 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Hebben Beth Holloway en Jug inmiddels hun boycot against Aruba and all Dutch territories bijgesteld of is die boycot nog in gang?
[..]heerlijk dit! Ik vond het zo'n blablabla menneke met een grote bek! En dit verbaasd me echt niet...
[..]
Ik heb juist een donkerbruin vermoeden dat ze elkaar wel ontmoet hebben maar haar niets heeft aangedaan. Ik kan me nl. niet voorstellen dat een 17 jarige jongen na zoveel keer verhoren niet door slaat en zegt: ja it's me. Ik denk dat hij gelogen heeft omdat hij zich schaamde dat hij een meisje (dronken of onder invloed van drugs) heeft achtergelaten op t strand.
Ik ben vaak in de US geweest en geloof me, die meiden, als ze drugs en drank op hebben of toegediend krijgen is echt de beer los! Die doen alles dan. Ik zeg niet dat Natalee drugs gebruikt maar kan het toch toegediend hebben gekregen van anderen buiten Joran en de Kalpoe's. Bovendien vind ik dat Beth, hoe erg het ook is dat haar dochter is verdwenen, zo fel reageerde in de pers en Joran en de Kalpoe's al moordenaars van hun dochter noemden, daar moet je toch wel voorzichtig mee zijn vind ik.
Maar goed, het is natuurlijk zeer wrang dat na zo'n lange tijd nog steeds geen opheldering is over Natalee's verdwijning. Ik vrees dat dat ook nooit meer gaat gebeuren en dat is uiterst triest.
Dat mens zal je dochter maar zijnquote:Op donderdag 28 december 2006 13:36 schreef Queen_Bee het volgende:
Męn, dat mens wordt nooit meer terug gevonden. Hou er nu maar eens over op
Ja, die meoder mag van mij lekker doorzoekenquote:Op donderdag 28 december 2006 13:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat mens zal je dochter maar zijn![]()
Dus iedereen die zomaar verdwijnt is na een jaar het onderzoeken niet meer waard?quote:Op donderdag 28 december 2006 14:00 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, die meoder mag van mij lekker doorzoekenMaar dat er nog zoveel aandacht aan besteed wordt, nee
Wees een beetje realistisch zeg![]()
Misschien moet je de zaken meer objectief bekijken. Want Aruba nam de vermissing al op de eerste uren serieus. Dat er fouten zijn gemaakt, is duidelijk. Het is ook begrijpelijk, vermissingszaken zoals deze komen niet voor op het eiland. In de V.S. is het zo dat iemand officieel vermist is na 48 uren, en de politie doet dus niets. De moeder van Natalee Holloway was enkele uren na de vermissing al op Aruba in een prive vliegtuigje, en begon als een gekke iedereen te beschuldigen, opzich begrijpelijk je bent dan emotioneel. De moeder had naar mijn mening de onderzoek gesaboteerd door dingen te vertellen op tv die zij niet had mogen vertellen in de belang van het onderzoek.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:54 schreef Lassekjus het volgende:
Gisteren de moeder van Natalee bij Jensen. Ze kwam heel rustig een duidelijk over.
Ze deed het erg goed, waar ik eerder dacht aan een hysterisch mensen moet ik nu toch concluderen dat ze toch heel normaal over komt.
Ik kan ook wel begrijpen als de autoriteiten op Aruba de misdaad in eerste instantie totaal niet serieus nemen. Dan word je boos en ga je gekke dingen roepen. Ben het trouwens wel met haar eens dat Nederland het onderzoek gewoon moet overnemen ipv zo'n bananenrepubliek het uit te laten zoeken.
Ach, relativeer het een beetje. Er verdwijnen elke dag tientallen mensen in conflictgebieden zonder dat iemand daar onderzoek naar doetquote:Op donderdag 28 december 2006 15:52 schreef Lassekjus het volgende:
[..]
Dus iedereen die zomaar verdwijnt is na een jaar het onderzoeken niet meer waard?
Het spijt me. Maar ik zou moeilijk medelijden kunnen tonen aan mensen die mijn leven in een hel veranderen door mij helemaal belachelijk te maken in de media, en van alles te roepen. Ik snap heel goed dat hij zijn verhaal kwijt wil, en dat hij een boek uitbrengt. Ik juich het zelfs toe.quote:Op zondag 29 april 2007 11:42 schreef TLC het volgende:
Het is raar dat zo'n iemand als Joran een boek gaat uitbrengen over deze zaak terwijl hij nota bene als verdachte wordt gezien, hij schijnt er zelf niet mee te zitten, hij gedraagt zich laconiek, komt bij mij niet over als iemand die zich echt zorgen maakt over waar Natalee gebleven is![]()
Ik hoorde op de radio dat hij de ouders van Natalee voor de rechter wil dagen wegens smaad, dat is zijn goed recht, maar afgezien van het op de markt brengen van het boek, vind ik ook dit zeer smakeloos.
Die ouders zijn hun kind kwijt, die willen gewoon dat het opgelost wordt en ja als je dan de laatste bent met wie zij gezien is en je vertelt de ene leugen en dan de andere, dan moet je niet zeuren.
Joran ontbreekt inlevingsvermogen, is compassieloos, en hij kan voor mij heel goed de dader zijn / dan wel er meer over afweten.
Maar dat is niet aan mij om te bepalen gelukkig![]()
En wat er met Natalee is gebeurt zal hopelijk ooit eens opgelost worden![]()
Same here.quote:Op zondag 29 april 2007 11:45 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Het spijt me. Maar ik zou moeilijk medelijden kunnen tonen aan mensen die mijn leven in een hel veranderen door mij helemaal belachelijk te maken in de media, en van alles te roepen. Ik snap heel goed dat hij zijn verhaal kwijt wil, en dat hij een boek uitbrengt. Ik juich het zelfs toe.
Spijker op den kop.quote:Op zondag 29 april 2007 11:45 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Het spijt me. Maar ik zou moeilijk medelijden kunnen tonen aan mensen die mijn leven in een hel veranderen door mij helemaal belachelijk te maken in de media, en van alles te roepen. Ik snap heel goed dat hij zijn verhaal kwijt wil, en dat hij een boek uitbrengt. Ik juich het zelfs toe.
quote:Op zondag 29 april 2007 12:11 schreef alors het volgende:
Hier trouwens nog een stukje uit de wereld draait door, waar hij vertelt over zijn boek.
http://player.omroep.nl/?aflID=4442102&start=00:03:10&md5=fd4203e208d34d4bc19d93d4d3d8a692
Hij komt op mij toch wel oprecht over, ik denk eigenlijk ook niet dat hij haar heeft vermoord.
Ik heb het eens bekeken en ergens zegt hijquote:Op zondag 29 april 2007 12:11 schreef alors het volgende:
Hier trouwens nog een stukje uit de wereld draait door, waar hij vertelt over zijn boek.
http://player.omroep.nl/?aflID=4442102&start=00:03:10&md5=fd4203e208d34d4bc19d93d4d3d8a692
Hij komt op mij toch wel oprecht over, ik denk eigenlijk ook niet dat hij haar heeft vermoord.
WIE ZEGT ZOIETS??? Iemand die een vrouw op het bed kan pleuren, kan haar IMO ook de keel afknijpen.quote:misschien had ik haar mee moeten nemen naar het hotel, op het bed pleuren en condooms moeten pakken
quote:Op zondag 29 april 2007 12:34 schreef henkway het volgende:
[..]
Ik heb het eens bekeken en ergens zegt hij
[..]
WIE ZEGT ZOIETS??? Iemand die een vrouw op het bed kan pleuren, kan haar IMO ook de keel afknijpen.
Goede vraag.quote:
Dus henkie, ga lekker buiten spelen, en bemoei je niet met de gesprekken voor grote mensen.quote:misschien had ik haar mee moeten nemen naar het hotel, op het bed pleuren en condooms moeten pakken
WIE ZEGT ZOIETS??? Iemand die een vrouw op het bed kan pleuren, kan haar IMO ook de keel afknijpen.
Nou nee, maar iemand die een vrouw op het bed kan pleuren vraagt zich niet af of zij sex wil hebben, dus is goed in staat tot een verkrachting en meer.quote:
quote:Op zondag 29 april 2007 12:47 schreef henkway het volgende:
[..]
Nou nee, maar iemand die een vrouw op het bed kan pleuren vraagt zich niet af of zij sex wil hebben, dus is goed in staat tot een verkrachting en meer.
Of pleur jij je vrouw regelmatig op bed , als je met haar naar bed gaat??
Ik heb nog NOOIT iemand horen zeggen en dan pleur ik haar op bed, als dit de aard van het beestje J vd Sloot is dan hou ik het mogelijk dat hij hij haar verkracht heeft ja.quote:Op zondag 29 april 2007 12:50 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Dit is de reden waarom ik alleen een retorische vraag stelde. Zie Heiden6 voor nuance
.
Ja, dat denk ik ook, die moeder vergeet dit nooit en zal haar hele leven blijven vechten en ik vind die Joran nog erg nonchalant overkomen, met het idee om weer op Aruba te gaan wonen in de toekomst.quote:Op zondag 29 april 2007 13:11 schreef JohnDope het volgende:
Ik ben nou helemaal doodgegooid met intervieuws met Joran en als ik moet kiezen dat hij de waardheid spreekt of dat hij zit te liegen, dan kies ik dat hij zat te liegen.
Het kwam allemaal heel vaagjes over.
1 ding weet ik wel; Joran kan nooit meer amerika in en de ouders van dat meisje zijn superrijk en die moeder is super geobsedeerd, dus ik weet zeker dat die Joran nog een keer narigheid gaat meemaken.....
Daar zal hem echt niets overkomen hoor. Bovendien heeft hij daar voorzover ik weet bijna zijn hele leven gewoond.quote:Op zondag 29 april 2007 13:19 schreef henkway het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook, die moeder vergeet dit nooit en zal haar hele leven blijven vechten en ik vind die Joran nog erg nonchalant overkomen, met het idee om weer op Aruba te gaan wonen in de toekomst.
Uiteraard kan hij wel Amerika wel binnen komen, wat een onzin. En volgens mij gaat hij niet meer narigheid meemaken dan wat hij al meegemaakt heeft.quote:Op zondag 29 april 2007 13:11 schreef JohnDope het volgende:
Ik ben nou helemaal doodgegooid met intervieuws met Joran en als ik moet kiezen dat hij de waardheid spreekt of dat hij zit te liegen, dan kies ik dat hij zat te liegen.
1 ding weet ik wel; Joran kan nooit meer amerika in en de ouders van dat meisje zijn superrijk en die moeder is super geobsedeerd, dus ik weet zeker dat die Joran nog een keer narigheid gaat meemaken.....
Lieverd, ik zeg in real life ook genoeg platte dingen... Dat maakt mij nog geen potentiele moordenaar? Hoe oud ben je?quote:Op zondag 29 april 2007 13:08 schreef henkway het volgende:
[..]
Ik heb nog NOOIT iemand horen zeggen en dan pleur ik haar op bed, als dit de aard van het beestje J vd Sloot is dan hou ik het mogelijk dat hij hij haar verkracht heeft ja.
WIe pleurt er nou een vrouw op bed. dat is dus TEGEN haar wil, ben jij vaak op bed gepleurt door iemand die je in de disco tegenkwam?
En dan staat hij daar dus bekend als een brute jongen.
En dan eerst zeggen dat hij haar in het hotel heeft gebracht.
Daar kan hij echt niet meer naar binnen. Misschien gaat justitie moeilijk doen en sowieso moet je zo'n mommy met superveel geld vrezen.quote:Op zondag 29 april 2007 13:44 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Uiteraard kan hij wel Amerika wel binnen komen, wat een onzin. En volgens mij gaat hij niet meer narigheid meemaken dan wat hij al meegemaakt heeft.![]()
Jij liegt ook genoeg in het dagelijks leven?quote:Op zondag 29 april 2007 13:46 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Lieverd, ik zeg in real life ook genoeg platte dingen... Dat maakt mij nog geen potentiele moordenaar? Hoe oud ben je?
Na zolang tijd heeft ze wel al haar middelen gebruikt. Haar hoogtepunt was dat ze 'docter' Phill een boycot kon laten uitspreken tegen Aruba op een nationale zender.quote:Op zondag 29 april 2007 13:48 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Daar kan hij echt niet meer naar binnen. Misschien gaat justitie moeilijk doen en sowieso moet je zo'n mommy met superveel geld vrezen.
Ik zie die moeder tot alles in staat.
Ik heb fatsoen genoeg om niet te zeggen dat ik een vrouw op het bed zal pleuren, zo ga je niet met een mens en zeker niet met een vrouw om, en op de opmerking "en dan condooms halen" geeft ie een smerig lachjequote:Op zondag 29 april 2007 13:46 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Lieverd, ik zeg in real life ook genoeg platte dingen... Dat maakt mij nog geen potentiele moordenaar? Hoe oud ben je?
quote:Op zondag 29 april 2007 13:51 schreef henkway het volgende:
[..]
Ik heb fatsoen genoeg om niet te zeggen dat ik een vrouw op het bed zal pleuren, zo ga je niet met een mens en zeker niet met een vrouw om, en op de opmnerking "en dan condooms halen" geeft ie een smerig lachje
Moeders bewandelde eerst de legale weg, nu gaat zij, met een zak met geld, de minder orthodoxe weg bewandelen (the Joran-way) , als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op zondag 29 april 2007 13:51 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Na zolang tijd heeft ze wel al haar middelen gebruikt. Haar hoogtepunt was dat ze 'docter' Phill een boycot kon laten uitspreken tegen Aruba op een nationale zender.
JIj bent net zo naief als die Joran of ben je dat soms?? Die vrouw zal alles doen om wraak te krijgen, als kost het haar de laatste cent en er zijn mensen die doen voor geld alles en dat weet Joran ook. Ben jij ook moeder??quote:Op zondag 29 april 2007 13:51 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Na zolang tijd heeft ze wel al haar middelen gebruikt. Haar hoogtepunt was dat ze 'docter' Phill een boycot kon laten uitspreken tegen Aruba op een nationale zender.
En verder zie ik niet op grond van wat hij geweigerd kan worden bij het betreden van Amerikaans grondgebied.
'naief'quote:Op zondag 29 april 2007 13:54 schreef henkway het volgende:
[..]
JIj bent net zo naief als die Joran of ben je dat soms?? Die vrouw zal alles doen om wraak te krijgen, als kost het haar de laatste cent en er zijn mensen die doen voor geld alles en dat weet Joran ook. Ben jij ook moeder??
Lijkt me schromelijk overdreven.quote:Op zondag 29 april 2007 13:59 schreef JohnDope het volgende:
Geloof me nou maar. Die Joran heeft echt een hele grote plaat voor zijn kop als hij nog een keer naar de VS wilt gaan.
Burgers kunnen hem ook wel schieten.
Joran wordt in de USA vergeleken met OJ Simpson, en is er heel wat gebeurt die nacht.quote:Op zondag 29 april 2007 14:36 schreef JohnDope het volgende:
Ik kan je op een briefje geven dat het niet overdreven is.
Knap dat je dat allemaal weet; was je erbij?quote:Op zondag 29 april 2007 15:39 schreef henkway het volgende:
[..]
Joran wordt in de USA vergeleken met OJ Simpson, en is er heel wat gebeurt die nacht.
Joran's vader is die nacht verschillende keren gebeld met de cellphone en heeft hij ook zelf gebeld, en hij heeft het huis in de nacht verlaten met de auto. Dat is bewezen.
Dat had hij niet hoeven doen als zoonlief gewoon naar huis was gegaan.
Alleen er is geen lijk gevonden. Dat maakt het nog erger dan de vrouw van OJ Simpson.
Kennelijk heeft het meisje na de groepsverkrachting gedreigd met de politie.
En is dat haar noodlottig geworden. Maar WTF is het lichaam gebleven, mogelijk zal de sporenonderzoek uitwijzen dat pa heeft geholpen en het lichaam mee heeft genomen in de boot, vijf km stroomafwaarts de zee op.
Maar dat het lichaam ooit nog gevonden wordt ..........
Ja, de enigste fout die ze maakten is dat in eerste instantie afgesproken is om te zeggen dat het meisje was afgezet bij het hotel, dat bleek later niet te kunnen omdat de bewakingscamera's dit niet hebben gesignaleerd.quote:Op zondag 29 april 2007 15:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Knap dat je dat allemaal weet; was je erbij?
Die camera's staan lang niet overal, hoor. Buiten sowieso bijna niet.quote:Op zondag 29 april 2007 16:15 schreef henkway het volgende:
[..]
Ja, de enigste fout die ze maakten is dat in eerste instantie afgesproken is om te zeggen dat het meisje was afgezet bij het hotel, dat bleek later niet te kunnen omdat de bewakingscamera's dit niet hebben gesignaleerd.
Wel bij de poort.quote:Op zondag 29 april 2007 16:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die camera's staan lang niet overal, hoor. Buiten sowieso bijna niet.
er is een verhaal. er is vraag. er is nu aanbod.quote:Op zondag 29 april 2007 20:13 schreef Lassekjus het volgende:
Het ergste vind ik dat zowel Joran als die vader van hem... het zo goed vinden dat hij een boek heeft geschreven om het te kunnen verwerken. GDVDVD schrijf dan dat boek en hou het voor JEZELF..
Maar nee hoor gierenekken... zelfs hier nog een slaatje uit slaan. ONGELOOFLIJK.
Ik zou dat ook gedaan hebben. Gewoon mijn verhaal kwijt, in details. En wat extra inkomsten is altijd een leuk bijkomstigheid.quote:Op zondag 29 april 2007 20:13 schreef Lassekjus het volgende:
Het ergste vind ik dat zowel Joran als die vader van hem... het zo goed vinden dat hij een boek heeft geschreven om het te kunnen verwerken. GDVDVD schrijf dan dat boek en hou het voor JEZELF..
Maar nee hoor gierenekken... zelfs hier nog een slaatje uit slaan. ONGELOOFLIJK.
Weerzinwekkende figuren inderdaad...quote:Op zondag 29 april 2007 20:13 schreef Lassekjus het volgende:
en daarvan eventueel de kosten betalen voor het aanspannen van een rechtszaak tegen dr. Phil en Fox news wegens laster.quote:Op zondag 29 april 2007 20:31 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Ik zou dat ook gedaan hebben. Gewoon mijn verhaal kwijt, in details. En wat extra inkomsten is altijd een leuk bijkomstigheid.
met geld is alles makkelijker te verwerken denk ik....quote:Op zondag 29 april 2007 20:13 schreef Lassekjus het volgende:
het spijt me maar tot nu toe zijn er geen bewijzen dat iemand die nacht met Paul van der Sloot gebeld heeft, wel dat Joran met Deepak gebeld heeft vanuit zijn huis.quote:Op zondag 29 april 2007 08:54 schreef henkway het volgende:
Ja gegeven het feit, dat na de verdwijning, er druk getelefoneerd is en vader vd sloot daarna met de auto weg was geweest in de nacht, zou het kunnen dat ze het meisje naar het huis hebben gebracht.
Dan moeten er sporen te vinden zijn, die krijg je niet weg.
Het analyseren zal maanden gaan duren, zou een opsteker voor Nederland zijn als ze in de zaak klaarheid brengen
Was vader van de Sloot geen rechter geweest, dan hadden ze de zaak al klaar gehad
een pathologische leugenaar komt wel vaker geloofwaardig over, het betekent echter nog niet dat hij de waarheid spreekt.quote:Op zondag 29 april 2007 12:11 schreef alors het volgende:
hij heeft het volledig aan zichzelf te danken dat hij hoofdverdachte is.quote:Op zondag 29 april 2007 12:51 schreef TLC het volgende:
@ stupiditeit en de daarop volgende reacties t.a.v. smaad ;
Ik ben zelf ook niet voor smaad hoor, zoals die Maurice de H. doet bv tegenover die klusjesman.
In deze zaak is er sprake van moord, en zit de dader vast.
Maar toch probeert die opiniepeiler een ander publiekelijk een moord in zijn schoenen te schuiven.
In deze Natalee zaak is er geen sprake van een andere hoofdverdachte, behalve die Joran.
En tsja, het is begrijpelijk (maar daarmee praat ik niks goeds hoor !) dat de ouders een zondebok willen hebben voor hun verdriet en onmacht.
de ouders zijn niet superrijk. De moeder is net gescheiden van haar man en de vader is zeer zeker niet superrijk.quote:Op zondag 29 april 2007 13:11 schreef JohnDope het volgende:
ik vind zijn opmerking dat hij veel iiever Natalee's vriendin had gepakt veel meer getuigen van een totaal gebrek aan inlevingsvermogen en fatsoen.quote:Op zondag 29 april 2007 13:51 schreef henkway het volgende:
[..]
Ik heb fatsoen genoeg om niet te zeggen dat ik een vrouw op het bed zal pleuren, zo ga je niet met een mens en zeker niet met een vrouw om, en op de opmerking "en dan condooms halen" geeft ie een smerig lachje
nou er zijn wel een aantal mensen die wel een heel grote hekel aan hem hebbenquote:
het spijt me maar dat is niet bewezen.quote:Op zondag 29 april 2007 15:39 schreef henkway het volgende:
[..]
Joran wordt in de USA vergeleken met OJ Simpson, en is er heel wat gebeurt die nacht.
Joran's vader is die nacht verschillende keren gebeld met de cellphone en heeft hij ook zelf gebeld, en hij heeft het huis in de nacht verlaten met de auto. Dat is bewezen.
Dat had hij niet hoeven doen als zoonlief gewoon naar huis was gegaan.
Alleen er is geen lijk gevonden. Dat maakt het nog erger dan de vrouw van OJ Simpson.
Kennelijk heeft het meisje na de groepsverkrachting gedreigd met de politie.
En is dat haar noodlottig geworden. Maar WTF is het lichaam gebleven, mogelijk zal de sporenonderzoek uitwijzen dat pa heeft geholpen en het lichaam mee heeft genomen in de boot, vijf km stroomafwaarts de zee op.
Maar dat het lichaam ooit nog gevonden wordt ..........
Peter R. de Vries heeft nog niet eens de helft van het verdachte gedrag uit de doeken gedaan.quote:Op zondag 29 april 2007 22:46 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
met geld is alles makkelijker te verwerken denk ik....
vind die Joran en zijn pa ook maar een vaag stel. Was een keer op Peter R de Vries en daar kwamen toch een aantal vreemde zaken aan het licht die Joran toch verdacht maken.
Wel is bewezen dat de vader snachts verschillende malen heeft gebeld.quote:Op maandag 30 april 2007 04:00 schreef Rammstein68 het volgende:
[..]
het spijt me maar tot nu toe zijn er geen bewijzen dat iemand die nacht met Paul van der Sloot gebeld heeft, wel dat Joran met Deepak gebeld heeft vanuit zijn huis.
ook daarvoor zijn geen aanwijzingen in het bekende bewijsmateriaal.quote:Op maandag 30 april 2007 14:30 schreef henkway het volgende:
[..]
Wel is bewezen dat de vader snachts verschillende malen heeft gebeld.
Als het goed is werd Paul van der Sloot 2 keer ondervraagd. Indien hij werkelijk die nacht gebeld zou hebben, waarom is hem daarover geen vraag gesteld door de politie?quote:Op maandag 30 april 2007 17:47 schreef Lassekjus het volgende:
wel in het onbekende bewijsmateriaal.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |