Spijker op den kop.quote:Op zondag 29 april 2007 11:45 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Het spijt me. Maar ik zou moeilijk medelijden kunnen tonen aan mensen die mijn leven in een hel veranderen door mij helemaal belachelijk te maken in de media, en van alles te roepen. Ik snap heel goed dat hij zijn verhaal kwijt wil, en dat hij een boek uitbrengt. Ik juich het zelfs toe.
quote:Op zondag 29 april 2007 12:11 schreef alors het volgende:
Hier trouwens nog een stukje uit de wereld draait door, waar hij vertelt over zijn boek.
http://player.omroep.nl/?aflID=4442102&start=00:03:10&md5=fd4203e208d34d4bc19d93d4d3d8a692
Hij komt op mij toch wel oprecht over, ik denk eigenlijk ook niet dat hij haar heeft vermoord.
Ik heb het eens bekeken en ergens zegt hijquote:Op zondag 29 april 2007 12:11 schreef alors het volgende:
Hier trouwens nog een stukje uit de wereld draait door, waar hij vertelt over zijn boek.
http://player.omroep.nl/?aflID=4442102&start=00:03:10&md5=fd4203e208d34d4bc19d93d4d3d8a692
Hij komt op mij toch wel oprecht over, ik denk eigenlijk ook niet dat hij haar heeft vermoord.
WIE ZEGT ZOIETS??? Iemand die een vrouw op het bed kan pleuren, kan haar IMO ook de keel afknijpen.quote:misschien had ik haar mee moeten nemen naar het hotel, op het bed pleuren en condooms moeten pakken
quote:Op zondag 29 april 2007 12:34 schreef henkway het volgende:
[..]
Ik heb het eens bekeken en ergens zegt hij
[..]
WIE ZEGT ZOIETS??? Iemand die een vrouw op het bed kan pleuren, kan haar IMO ook de keel afknijpen.
Goede vraag.quote:
Dus henkie, ga lekker buiten spelen, en bemoei je niet met de gesprekken voor grote mensen.quote:misschien had ik haar mee moeten nemen naar het hotel, op het bed pleuren en condooms moeten pakken
WIE ZEGT ZOIETS??? Iemand die een vrouw op het bed kan pleuren, kan haar IMO ook de keel afknijpen.
Nou nee, maar iemand die een vrouw op het bed kan pleuren vraagt zich niet af of zij sex wil hebben, dus is goed in staat tot een verkrachting en meer.quote:
quote:Op zondag 29 april 2007 12:47 schreef henkway het volgende:
[..]
Nou nee, maar iemand die een vrouw op het bed kan pleuren vraagt zich niet af of zij sex wil hebben, dus is goed in staat tot een verkrachting en meer.
Of pleur jij je vrouw regelmatig op bed , als je met haar naar bed gaat??
Ik heb nog NOOIT iemand horen zeggen en dan pleur ik haar op bed, als dit de aard van het beestje J vd Sloot is dan hou ik het mogelijk dat hij hij haar verkracht heeft ja.quote:Op zondag 29 april 2007 12:50 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Dit is de reden waarom ik alleen een retorische vraag stelde. Zie Heiden6 voor nuance
.
Ja, dat denk ik ook, die moeder vergeet dit nooit en zal haar hele leven blijven vechten en ik vind die Joran nog erg nonchalant overkomen, met het idee om weer op Aruba te gaan wonen in de toekomst.quote:Op zondag 29 april 2007 13:11 schreef JohnDope het volgende:
Ik ben nou helemaal doodgegooid met intervieuws met Joran en als ik moet kiezen dat hij de waardheid spreekt of dat hij zit te liegen, dan kies ik dat hij zat te liegen.
Het kwam allemaal heel vaagjes over.
1 ding weet ik wel; Joran kan nooit meer amerika in en de ouders van dat meisje zijn superrijk en die moeder is super geobsedeerd, dus ik weet zeker dat die Joran nog een keer narigheid gaat meemaken.....
Daar zal hem echt niets overkomen hoor. Bovendien heeft hij daar voorzover ik weet bijna zijn hele leven gewoond.quote:Op zondag 29 april 2007 13:19 schreef henkway het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook, die moeder vergeet dit nooit en zal haar hele leven blijven vechten en ik vind die Joran nog erg nonchalant overkomen, met het idee om weer op Aruba te gaan wonen in de toekomst.
Uiteraard kan hij wel Amerika wel binnen komen, wat een onzin. En volgens mij gaat hij niet meer narigheid meemaken dan wat hij al meegemaakt heeft.quote:Op zondag 29 april 2007 13:11 schreef JohnDope het volgende:
Ik ben nou helemaal doodgegooid met intervieuws met Joran en als ik moet kiezen dat hij de waardheid spreekt of dat hij zit te liegen, dan kies ik dat hij zat te liegen.
1 ding weet ik wel; Joran kan nooit meer amerika in en de ouders van dat meisje zijn superrijk en die moeder is super geobsedeerd, dus ik weet zeker dat die Joran nog een keer narigheid gaat meemaken.....
Lieverd, ik zeg in real life ook genoeg platte dingen... Dat maakt mij nog geen potentiele moordenaar? Hoe oud ben je?quote:Op zondag 29 april 2007 13:08 schreef henkway het volgende:
[..]
Ik heb nog NOOIT iemand horen zeggen en dan pleur ik haar op bed, als dit de aard van het beestje J vd Sloot is dan hou ik het mogelijk dat hij hij haar verkracht heeft ja.
WIe pleurt er nou een vrouw op bed. dat is dus TEGEN haar wil, ben jij vaak op bed gepleurt door iemand die je in de disco tegenkwam?
En dan staat hij daar dus bekend als een brute jongen.
En dan eerst zeggen dat hij haar in het hotel heeft gebracht.
Daar kan hij echt niet meer naar binnen. Misschien gaat justitie moeilijk doen en sowieso moet je zo'n mommy met superveel geld vrezen.quote:Op zondag 29 april 2007 13:44 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Uiteraard kan hij wel Amerika wel binnen komen, wat een onzin. En volgens mij gaat hij niet meer narigheid meemaken dan wat hij al meegemaakt heeft.![]()
Jij liegt ook genoeg in het dagelijks leven?quote:Op zondag 29 april 2007 13:46 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Lieverd, ik zeg in real life ook genoeg platte dingen... Dat maakt mij nog geen potentiele moordenaar? Hoe oud ben je?
Na zolang tijd heeft ze wel al haar middelen gebruikt. Haar hoogtepunt was dat ze 'docter' Phill een boycot kon laten uitspreken tegen Aruba op een nationale zender.quote:Op zondag 29 april 2007 13:48 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Daar kan hij echt niet meer naar binnen. Misschien gaat justitie moeilijk doen en sowieso moet je zo'n mommy met superveel geld vrezen.
Ik zie die moeder tot alles in staat.
Ik heb fatsoen genoeg om niet te zeggen dat ik een vrouw op het bed zal pleuren, zo ga je niet met een mens en zeker niet met een vrouw om, en op de opmerking "en dan condooms halen" geeft ie een smerig lachjequote:Op zondag 29 april 2007 13:46 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Lieverd, ik zeg in real life ook genoeg platte dingen... Dat maakt mij nog geen potentiele moordenaar? Hoe oud ben je?
quote:Op zondag 29 april 2007 13:51 schreef henkway het volgende:
[..]
Ik heb fatsoen genoeg om niet te zeggen dat ik een vrouw op het bed zal pleuren, zo ga je niet met een mens en zeker niet met een vrouw om, en op de opmnerking "en dan condooms halen" geeft ie een smerig lachje
Moeders bewandelde eerst de legale weg, nu gaat zij, met een zak met geld, de minder orthodoxe weg bewandelen (the Joran-way) , als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op zondag 29 april 2007 13:51 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Na zolang tijd heeft ze wel al haar middelen gebruikt. Haar hoogtepunt was dat ze 'docter' Phill een boycot kon laten uitspreken tegen Aruba op een nationale zender.
JIj bent net zo naief als die Joran of ben je dat soms?? Die vrouw zal alles doen om wraak te krijgen, als kost het haar de laatste cent en er zijn mensen die doen voor geld alles en dat weet Joran ook. Ben jij ook moeder??quote:Op zondag 29 april 2007 13:51 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Na zolang tijd heeft ze wel al haar middelen gebruikt. Haar hoogtepunt was dat ze 'docter' Phill een boycot kon laten uitspreken tegen Aruba op een nationale zender.
En verder zie ik niet op grond van wat hij geweigerd kan worden bij het betreden van Amerikaans grondgebied.
'naief'quote:Op zondag 29 april 2007 13:54 schreef henkway het volgende:
[..]
JIj bent net zo naief als die Joran of ben je dat soms?? Die vrouw zal alles doen om wraak te krijgen, als kost het haar de laatste cent en er zijn mensen die doen voor geld alles en dat weet Joran ook. Ben jij ook moeder??
Lijkt me schromelijk overdreven.quote:Op zondag 29 april 2007 13:59 schreef JohnDope het volgende:
Geloof me nou maar. Die Joran heeft echt een hele grote plaat voor zijn kop als hij nog een keer naar de VS wilt gaan.
Burgers kunnen hem ook wel schieten.
Joran wordt in de USA vergeleken met OJ Simpson, en is er heel wat gebeurt die nacht.quote:Op zondag 29 april 2007 14:36 schreef JohnDope het volgende:
Ik kan je op een briefje geven dat het niet overdreven is.
Knap dat je dat allemaal weet; was je erbij?quote:Op zondag 29 april 2007 15:39 schreef henkway het volgende:
[..]
Joran wordt in de USA vergeleken met OJ Simpson, en is er heel wat gebeurt die nacht.
Joran's vader is die nacht verschillende keren gebeld met de cellphone en heeft hij ook zelf gebeld, en hij heeft het huis in de nacht verlaten met de auto. Dat is bewezen.
Dat had hij niet hoeven doen als zoonlief gewoon naar huis was gegaan.
Alleen er is geen lijk gevonden. Dat maakt het nog erger dan de vrouw van OJ Simpson.
Kennelijk heeft het meisje na de groepsverkrachting gedreigd met de politie.
En is dat haar noodlottig geworden. Maar WTF is het lichaam gebleven, mogelijk zal de sporenonderzoek uitwijzen dat pa heeft geholpen en het lichaam mee heeft genomen in de boot, vijf km stroomafwaarts de zee op.
Maar dat het lichaam ooit nog gevonden wordt ..........
Ja, de enigste fout die ze maakten is dat in eerste instantie afgesproken is om te zeggen dat het meisje was afgezet bij het hotel, dat bleek later niet te kunnen omdat de bewakingscamera's dit niet hebben gesignaleerd.quote:Op zondag 29 april 2007 15:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Knap dat je dat allemaal weet; was je erbij?
Die camera's staan lang niet overal, hoor. Buiten sowieso bijna niet.quote:Op zondag 29 april 2007 16:15 schreef henkway het volgende:
[..]
Ja, de enigste fout die ze maakten is dat in eerste instantie afgesproken is om te zeggen dat het meisje was afgezet bij het hotel, dat bleek later niet te kunnen omdat de bewakingscamera's dit niet hebben gesignaleerd.
Wel bij de poort.quote:Op zondag 29 april 2007 16:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die camera's staan lang niet overal, hoor. Buiten sowieso bijna niet.
er is een verhaal. er is vraag. er is nu aanbod.quote:Op zondag 29 april 2007 20:13 schreef Lassekjus het volgende:
Het ergste vind ik dat zowel Joran als die vader van hem... het zo goed vinden dat hij een boek heeft geschreven om het te kunnen verwerken. GDVDVD schrijf dan dat boek en hou het voor JEZELF..
Maar nee hoor gierenekken... zelfs hier nog een slaatje uit slaan. ONGELOOFLIJK.
Ik zou dat ook gedaan hebben. Gewoon mijn verhaal kwijt, in details. En wat extra inkomsten is altijd een leuk bijkomstigheid.quote:Op zondag 29 april 2007 20:13 schreef Lassekjus het volgende:
Het ergste vind ik dat zowel Joran als die vader van hem... het zo goed vinden dat hij een boek heeft geschreven om het te kunnen verwerken. GDVDVD schrijf dan dat boek en hou het voor JEZELF..
Maar nee hoor gierenekken... zelfs hier nog een slaatje uit slaan. ONGELOOFLIJK.
Weerzinwekkende figuren inderdaad...quote:Op zondag 29 april 2007 20:13 schreef Lassekjus het volgende:
en daarvan eventueel de kosten betalen voor het aanspannen van een rechtszaak tegen dr. Phil en Fox news wegens laster.quote:Op zondag 29 april 2007 20:31 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Ik zou dat ook gedaan hebben. Gewoon mijn verhaal kwijt, in details. En wat extra inkomsten is altijd een leuk bijkomstigheid.
met geld is alles makkelijker te verwerken denk ik....quote:Op zondag 29 april 2007 20:13 schreef Lassekjus het volgende:
het spijt me maar tot nu toe zijn er geen bewijzen dat iemand die nacht met Paul van der Sloot gebeld heeft, wel dat Joran met Deepak gebeld heeft vanuit zijn huis.quote:Op zondag 29 april 2007 08:54 schreef henkway het volgende:
Ja gegeven het feit, dat na de verdwijning, er druk getelefoneerd is en vader vd sloot daarna met de auto weg was geweest in de nacht, zou het kunnen dat ze het meisje naar het huis hebben gebracht.
Dan moeten er sporen te vinden zijn, die krijg je niet weg.
Het analyseren zal maanden gaan duren, zou een opsteker voor Nederland zijn als ze in de zaak klaarheid brengen
Was vader van de Sloot geen rechter geweest, dan hadden ze de zaak al klaar gehad
een pathologische leugenaar komt wel vaker geloofwaardig over, het betekent echter nog niet dat hij de waarheid spreekt.quote:Op zondag 29 april 2007 12:11 schreef alors het volgende:
hij heeft het volledig aan zichzelf te danken dat hij hoofdverdachte is.quote:Op zondag 29 april 2007 12:51 schreef TLC het volgende:
@ stupiditeit en de daarop volgende reacties t.a.v. smaad ;
Ik ben zelf ook niet voor smaad hoor, zoals die Maurice de H. doet bv tegenover die klusjesman.
In deze zaak is er sprake van moord, en zit de dader vast.
Maar toch probeert die opiniepeiler een ander publiekelijk een moord in zijn schoenen te schuiven.
In deze Natalee zaak is er geen sprake van een andere hoofdverdachte, behalve die Joran.
En tsja, het is begrijpelijk (maar daarmee praat ik niks goeds hoor !) dat de ouders een zondebok willen hebben voor hun verdriet en onmacht.
de ouders zijn niet superrijk. De moeder is net gescheiden van haar man en de vader is zeer zeker niet superrijk.quote:Op zondag 29 april 2007 13:11 schreef JohnDope het volgende:
ik vind zijn opmerking dat hij veel iiever Natalee's vriendin had gepakt veel meer getuigen van een totaal gebrek aan inlevingsvermogen en fatsoen.quote:Op zondag 29 april 2007 13:51 schreef henkway het volgende:
[..]
Ik heb fatsoen genoeg om niet te zeggen dat ik een vrouw op het bed zal pleuren, zo ga je niet met een mens en zeker niet met een vrouw om, en op de opmerking "en dan condooms halen" geeft ie een smerig lachje
nou er zijn wel een aantal mensen die wel een heel grote hekel aan hem hebbenquote:
het spijt me maar dat is niet bewezen.quote:Op zondag 29 april 2007 15:39 schreef henkway het volgende:
[..]
Joran wordt in de USA vergeleken met OJ Simpson, en is er heel wat gebeurt die nacht.
Joran's vader is die nacht verschillende keren gebeld met de cellphone en heeft hij ook zelf gebeld, en hij heeft het huis in de nacht verlaten met de auto. Dat is bewezen.
Dat had hij niet hoeven doen als zoonlief gewoon naar huis was gegaan.
Alleen er is geen lijk gevonden. Dat maakt het nog erger dan de vrouw van OJ Simpson.
Kennelijk heeft het meisje na de groepsverkrachting gedreigd met de politie.
En is dat haar noodlottig geworden. Maar WTF is het lichaam gebleven, mogelijk zal de sporenonderzoek uitwijzen dat pa heeft geholpen en het lichaam mee heeft genomen in de boot, vijf km stroomafwaarts de zee op.
Maar dat het lichaam ooit nog gevonden wordt ..........
Peter R. de Vries heeft nog niet eens de helft van het verdachte gedrag uit de doeken gedaan.quote:Op zondag 29 april 2007 22:46 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
met geld is alles makkelijker te verwerken denk ik....
vind die Joran en zijn pa ook maar een vaag stel. Was een keer op Peter R de Vries en daar kwamen toch een aantal vreemde zaken aan het licht die Joran toch verdacht maken.
Wel is bewezen dat de vader snachts verschillende malen heeft gebeld.quote:Op maandag 30 april 2007 04:00 schreef Rammstein68 het volgende:
[..]
het spijt me maar tot nu toe zijn er geen bewijzen dat iemand die nacht met Paul van der Sloot gebeld heeft, wel dat Joran met Deepak gebeld heeft vanuit zijn huis.
ook daarvoor zijn geen aanwijzingen in het bekende bewijsmateriaal.quote:Op maandag 30 april 2007 14:30 schreef henkway het volgende:
[..]
Wel is bewezen dat de vader snachts verschillende malen heeft gebeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |