Haha, en wat kost ze en waar kan ik d'r vindenquote:Op zondag 28 mei 2006 16:09 schreef Omkron het volgende:
Ik las ergens dat ze hoer was..? Wat is daar van waar?
Daar is niets van waar, het was geen hoer, maar een breezah sletje. Zit in de kosten toch een redelijk verschil inquote:Op zondag 28 mei 2006 16:09 schreef Omkron het volgende:
Ik las ergens dat ze hoer was..? Wat is daar van waar?
gratis hoer dusquote:Op zondag 28 mei 2006 16:28 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Daar is niets van waar, het was geen hoer, maar een breezah sletje. Zit in de kosten toch een redelijk verschil in
Geen idee wat een breezer op Aruba kost,maar een Euro of 5-6 ben je al gauw kwijt lijkt me zo, giet er een stuk of 4-5 in voor het gewenste effect en dan ben je alweer 25-30 Euro lichter, echt gratis kan ik dat niet noemen. Ze hebben wel de kosten met minmaal 3 man kunnen splitten voor zover ik begrepen hebquote:
zou goed kunnen http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/007999.htmlquote:Op zondag 28 mei 2006 16:33 schreef Jig het volgende:
Woont die Joran in Arnhem? Volgens mij zag ik em pas in de bus stappen op Presikhaaf.
Yep, hij studeert daar nu aan de hogeschool!quote:Op zondag 28 mei 2006 17:02 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
zou goed kunnen http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/007999.html
Sorry, maar van iemand die contact heeft met Joran neem ik zo'n discussie niet serieus.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:39 schreef miki het volgende:
Update: op dit moment is er op de Amerikaanse boards het forum van Joran's vriendjes, veel discussie over het feit dat Natalee gezien zou zijn op camerabeelden van het Holiday Inn, nádat ze door Joran op het strand is achtergelaten. Ze zou met Frances Ellen Byrd verschenen zijn aan de Front Desk om een nieuwe Keycard op te vragen.
Scrux is niet de originele bron van deze discussie (hoe kom je daarbij?). Ik neem liever dingen aan van neutrale bronnen. Ik zeg ook niet dát ze op die beelden staat, maar dat er een tape bestaat waarop ze mogelijk te zien is. Op dit moment wordt er een nieuwe timeline geconstrueerd. Het feit dat Joran om 2.40 een telefoontje met Deepak pleegde, is bijvoorbeeld niet waar (volgens de zeer betrouwbare bron is dat een feit). Binnenkort komt er meer nieuws hierover naar buiten...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:57 schreef Barcelona het volgende:
[..]
Sorry, maar van iemand die contact heeft met Joran neem ik zo'n discussie niet serieus.
Wat heb ik een hekel aan bronnen die zeggen dat ze binnenkort met meer nieuws/de hele waarheid naar buiten komen. Je kunt er zo goed als zeker van zijn dat het "faule Lügers" zijn die wat aandacht willen. Je hoort er immers nooit meer iets van.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:03 schreef miki het volgende:
[..]
Scrux is niet de originele bron van deze discussie (hoe kom je daarbij?). Ik neem liever dingen aan van neutrale bronnen. Ik zeg ook niet dát ze op die beelden staat, maar dat er een tape bestaat waarop ze mogelijk te zien is. Op dit moment wordt er een nieuwe timeline geconstrueerd. Het feit dat Joran om 2.40 een telefoontje met Deepak pleegde, is bijvoorbeeld niet waar (volgens de zeer betrouwbare bron is dat een feit). Binnenkort komt er meer nieuws hierover naar buiten...
Ben je al in Den Helder?quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:20 schreef Zwaffel het volgende:
ik hoor dr ook vrij weinig nog over op tv enzo
quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:27 schreef Omkron het volgende:
Heeft gwen stefania dat nummer over haar gemaakt? 'i ain't a holloback girl..!' ?
Goh en heeft dat vogeltje dat aan de politie verteld?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:39 schreef miki het volgende:
Update: op dit moment is er op de Amerikaanse boards veel discussie over het feit dat Natalee gezien zou zijn op camerabeelden van het Holiday Inn, nádat ze door Joran op het strand is achtergelaten. Ze zou met Frances Ellen Byrd verschenen zijn aan de Front Desk om een nieuwe Keycard op te vragen.
Waarom gelukkig?quote:Op donderdag 22 juni 2006 04:56 schreef KumA het volgende:
zijn mensen hier nog steeds mee bezig?! gelukkig is iedereen t hier op Aruba al vergeten (inclusief de amerikanen die hier komen).
Het is natuurlijk heel erg als er iemand vermist/dood is, maar na alles wat er over Aruba is gezegd is t moeilijk voor de mensen hier om er nog om te geven.quote:
Ja, ik snap dat heel goed, die mensen worden door een deel van de Amerikanen continue onder gekotst..quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:35 schreef KumA het volgende:
[..]
Het is natuurlijk heel erg als er iemand vermist/dood is, maar na alles wat er over Aruba is gezegd is t moeilijk voor de mensen hier om er nog om te geven.
ik heb een paar weken geleden Norbert de Jonge op het station in nijmegen gezienquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:03 schreef miki het volgende:
[..]
Yep, hij studeert daar nu aan de hogeschool!
O dus omdat er duizenden mensen per jaar verdwijnen waar geen aandacht aan wordt besteed, moeten we hier ook maar geen aandacht aan besteden! Fijne logica.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:11 schreef lfcprincess het volgende:
dat gezeik over dat kind.. waarschijnlijk zit ze lekker op een ander eiland met een nieuw id.. weg vand e vreselijke moeder.. zou ik ook gedaan hebben..
waarom besteden wij hier eigenljk aandacht aan? duizende mensen verdwijden per jaar maar daar wordt geen topic over gemaakt.. nee je moet een amerikaanse rijke hoer zijn om het af te dwingen..
belachelijk
Ja, net als die Nathalie...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 06:18 schreef Barcelona het volgende:
Rustig hier...
Zijn alle Yellow ribbins al weggehaald dan? Landschapsvervuilingquote:zijn mensen hier nog steeds mee bezig?! gelukkig is iedereen t hier op Aruba al vergeten (inclusief de amerikanen die hier komen).
Toen ik er was -ten tijde van de verkenningsvluchten van de Nederlandse F16's- had de gemiddelde Arubaan ook die mening. Als we de lokale kranten mochten geloven.quote:dat zou kunnen. Al ben ik nog steeds van mening dat ze idd ergens in de zee geflikkerd is. Met een anker eraan oid. Zodat ze NOOIT weer boven komt.
En bush zal ze ook wel geholpen hebben!quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:25 schreef MikeyMo het volgende:
Mjah ik denk overigens dat het een inside job is, de ouders van Nathalee zitten er achter om zo een gerechtvaardiging hebben om telkens met hun kop op de buis te komen
ongetwijfeld aangezien ze het meest op Fox te zien waren en Fox is een verlengstuk van de Bush administratiequote:Op woensdag 12 juli 2006 10:28 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
En bush zal ze ook wel geholpen hebben!
quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:37 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ongetwijfeld aangezien ze het meest op Fox te zien waren en Fox is een verlengstuk van de Bush administratie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |