Haha, en wat kost ze en waar kan ik d'r vindenquote:Op zondag 28 mei 2006 16:09 schreef Omkron het volgende:
Ik las ergens dat ze hoer was..? Wat is daar van waar?
Daar is niets van waar, het was geen hoer, maar een breezah sletje. Zit in de kosten toch een redelijk verschil inquote:Op zondag 28 mei 2006 16:09 schreef Omkron het volgende:
Ik las ergens dat ze hoer was..? Wat is daar van waar?
gratis hoer dusquote:Op zondag 28 mei 2006 16:28 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Daar is niets van waar, het was geen hoer, maar een breezah sletje. Zit in de kosten toch een redelijk verschil in
Geen idee wat een breezer op Aruba kost,maar een Euro of 5-6 ben je al gauw kwijt lijkt me zo, giet er een stuk of 4-5 in voor het gewenste effect en dan ben je alweer 25-30 Euro lichter, echt gratis kan ik dat niet noemen. Ze hebben wel de kosten met minmaal 3 man kunnen splitten voor zover ik begrepen hebquote:
zou goed kunnen http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/007999.htmlquote:Op zondag 28 mei 2006 16:33 schreef Jig het volgende:
Woont die Joran in Arnhem? Volgens mij zag ik em pas in de bus stappen op Presikhaaf.
Yep, hij studeert daar nu aan de hogeschool!quote:Op zondag 28 mei 2006 17:02 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
zou goed kunnen http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/007999.html
Sorry, maar van iemand die contact heeft met Joran neem ik zo'n discussie niet serieus.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:39 schreef miki het volgende:
Update: op dit moment is er op de Amerikaanse boards het forum van Joran's vriendjes, veel discussie over het feit dat Natalee gezien zou zijn op camerabeelden van het Holiday Inn, nádat ze door Joran op het strand is achtergelaten. Ze zou met Frances Ellen Byrd verschenen zijn aan de Front Desk om een nieuwe Keycard op te vragen.
Scrux is niet de originele bron van deze discussie (hoe kom je daarbij?). Ik neem liever dingen aan van neutrale bronnen. Ik zeg ook niet dát ze op die beelden staat, maar dat er een tape bestaat waarop ze mogelijk te zien is. Op dit moment wordt er een nieuwe timeline geconstrueerd. Het feit dat Joran om 2.40 een telefoontje met Deepak pleegde, is bijvoorbeeld niet waar (volgens de zeer betrouwbare bron is dat een feit). Binnenkort komt er meer nieuws hierover naar buiten...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:57 schreef Barcelona het volgende:
[..]
Sorry, maar van iemand die contact heeft met Joran neem ik zo'n discussie niet serieus.
Wat heb ik een hekel aan bronnen die zeggen dat ze binnenkort met meer nieuws/de hele waarheid naar buiten komen. Je kunt er zo goed als zeker van zijn dat het "faule Lügers" zijn die wat aandacht willen. Je hoort er immers nooit meer iets van.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:03 schreef miki het volgende:
[..]
Scrux is niet de originele bron van deze discussie (hoe kom je daarbij?). Ik neem liever dingen aan van neutrale bronnen. Ik zeg ook niet dát ze op die beelden staat, maar dat er een tape bestaat waarop ze mogelijk te zien is. Op dit moment wordt er een nieuwe timeline geconstrueerd. Het feit dat Joran om 2.40 een telefoontje met Deepak pleegde, is bijvoorbeeld niet waar (volgens de zeer betrouwbare bron is dat een feit). Binnenkort komt er meer nieuws hierover naar buiten...
Ben je al in Den Helder?quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:20 schreef Zwaffel het volgende:
ik hoor dr ook vrij weinig nog over op tv enzo
quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:27 schreef Omkron het volgende:
Heeft gwen stefania dat nummer over haar gemaakt? 'i ain't a holloback girl..!' ?
Goh en heeft dat vogeltje dat aan de politie verteld?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:39 schreef miki het volgende:
Update: op dit moment is er op de Amerikaanse boards veel discussie over het feit dat Natalee gezien zou zijn op camerabeelden van het Holiday Inn, nádat ze door Joran op het strand is achtergelaten. Ze zou met Frances Ellen Byrd verschenen zijn aan de Front Desk om een nieuwe Keycard op te vragen.
Waarom gelukkig?quote:Op donderdag 22 juni 2006 04:56 schreef KumA het volgende:
zijn mensen hier nog steeds mee bezig?! gelukkig is iedereen t hier op Aruba al vergeten (inclusief de amerikanen die hier komen).
Het is natuurlijk heel erg als er iemand vermist/dood is, maar na alles wat er over Aruba is gezegd is t moeilijk voor de mensen hier om er nog om te geven.quote:
Ja, ik snap dat heel goed, die mensen worden door een deel van de Amerikanen continue onder gekotst..quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:35 schreef KumA het volgende:
[..]
Het is natuurlijk heel erg als er iemand vermist/dood is, maar na alles wat er over Aruba is gezegd is t moeilijk voor de mensen hier om er nog om te geven.
ik heb een paar weken geleden Norbert de Jonge op het station in nijmegen gezienquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:03 schreef miki het volgende:
[..]
Yep, hij studeert daar nu aan de hogeschool!
O dus omdat er duizenden mensen per jaar verdwijnen waar geen aandacht aan wordt besteed, moeten we hier ook maar geen aandacht aan besteden! Fijne logica.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:11 schreef lfcprincess het volgende:
dat gezeik over dat kind.. waarschijnlijk zit ze lekker op een ander eiland met een nieuw id.. weg vand e vreselijke moeder.. zou ik ook gedaan hebben..
waarom besteden wij hier eigenljk aandacht aan? duizende mensen verdwijden per jaar maar daar wordt geen topic over gemaakt.. nee je moet een amerikaanse rijke hoer zijn om het af te dwingen..
belachelijk
Ja, net als die Nathalie...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 06:18 schreef Barcelona het volgende:
Rustig hier...
Zijn alle Yellow ribbins al weggehaald dan? Landschapsvervuilingquote:zijn mensen hier nog steeds mee bezig?! gelukkig is iedereen t hier op Aruba al vergeten (inclusief de amerikanen die hier komen).
Toen ik er was -ten tijde van de verkenningsvluchten van de Nederlandse F16's- had de gemiddelde Arubaan ook die mening. Als we de lokale kranten mochten geloven.quote:dat zou kunnen. Al ben ik nog steeds van mening dat ze idd ergens in de zee geflikkerd is. Met een anker eraan oid. Zodat ze NOOIT weer boven komt.
En bush zal ze ook wel geholpen hebben!quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:25 schreef MikeyMo het volgende:
Mjah ik denk overigens dat het een inside job is, de ouders van Nathalee zitten er achter om zo een gerechtvaardiging hebben om telkens met hun kop op de buis te komen
ongetwijfeld aangezien ze het meest op Fox te zien waren en Fox is een verlengstuk van de Bush administratiequote:Op woensdag 12 juli 2006 10:28 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
En bush zal ze ook wel geholpen hebben!
quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:37 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ongetwijfeld aangezien ze het meest op Fox te zien waren en Fox is een verlengstuk van de Bush administratie
grapjasquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:54 schreef Piovan het volgende:
Ik dacht dat zij al terecht was...
you mean this dude?quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:06 schreef JohnDope het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe het met die pedofiel gaat? (Marten van den Berg heet hij en rond een jaartje of 60 is hij). Hij zat destijd op tickle.com en chat met alleen maar minderjarige meisjes en hij woont gedeeltelijk op thailand en op aruba en is naarmijn weten van origine nederlands.
(ik vond het nog al frappant dat hij al die jonge meisjes met zijn chats wist in te pakken)
Hij werd ook destijds inverband gebracht met de verdwijning van natalee holloway, ik weet niet of de man er wat mee te maken heeft, maar ik vermoed dat er een ongekend grote beerput rondom die man is(is het niet natalee dan is het wel een ander pedoschandaal) dat er wel een mooie televisiedocumentaire over te maken valt.
btw, men denkt dat hij "Shango" is, een mysterieuze poster op een van de messageboards in de maanden na haar verdwijning....Google maar wat en je weet wat ik bedoel...quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:06 schreef JohnDope het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe het met die pedofiel gaat? (Marten van den Berg heet hij en rond een jaartje of 60 is hij). Hij zat destijd op tickle.com en chat met alleen maar minderjarige meisjes en hij woont gedeeltelijk op thailand en op aruba en is naarmijn weten van origine nederlands.
(ik vond het nog al frappant dat hij al die jonge meisjes met zijn chats wist in te pakken)
Hij werd ook destijds inverband gebracht met de verdwijning van natalee holloway, ik weet niet of de man er wat mee te maken heeft, maar ik vermoed dat er een ongekend grote beerput rondom die man is(is het niet natalee dan is het wel een ander pedoschandaal) dat er wel een mooie televisiedocumentaire over te maken valt.
dit is ook interessant:quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:43 schreef BwennieBren het volgende:
Ik las op de FP zojuis dit: Boek met verhaal Joran v/d Sloot op komst
Ik ben heel benieuwd
WTF wat een vage gozer is dit dan.. Als je al die berichtjes zo leest.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:10 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
you mean this dude?
http://connect.tickle.com(...)oLOfoC-LKLqYnRq2Mj4c
![]()
Er is iets heel fouts aan deze kerel, wordt al een jaar geroepen op Amerikaanse fora overigens...
neuh,en ik denk eigenlijk dat ze ook niet meer wordt gevonden. Nooit meer.quote:Op maandag 31 juli 2006 06:31 schreef indahnesia.com het volgende:
Nog al niet gevonden?
wat zou jij doen als je dochter spoorloos verdween?quote:
misschien ooit eens een blonde lok of zo, over een jaar of tig, zodat ze er een Discovery docu over kunnen maken.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:10 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
neuh,en ik denk eigenlijk dat ze ook niet meer wordt gevonden. Nooit meer.
niet de media geile hoer uithangen.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:19 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
wat zou jij doen als je dochter spoorloos verdween?
"there is no such thing as bad publicity"
Amerikanen snappen dat, Hollanders niet.
Als het mijn dochter was zou ik de zaak ook elke dag op tv willen hebben , tis verdomme wel je dochter die je zomaar kwijt bent , afschuwelijk moet dat voor haar zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 06:31 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
niet de media geile hoer uithangen.
tuurlijk,prima om op tv te komen,maar wat zij doet is extreem overdreven
Ja , en?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
Genoeg ouders die hun kind zijn kwijtgeraakt maar die niet zo de media-aandacht opzoeken, maar het liever achter de schermen zoeken.
Ik heb niet van alle vermiste personen in NL woedende ouders op tv gezien, integendeel.
Ik noem haar geen aandachtsgeile mediahoer, ken haar verder niet maar denk wel dat het een persoon is die gewend is haar zin te krijgen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:46 schreef Bep het volgende:
[..]
Ja , en?
Dus mag deze vrouw hier maar afgebrand worden als mediageile aandachtshoer???
Beneden alle peil![]()
Die vrouw is de wanhoop nabij en Ja dan doe je soms rare dingen
Ze is meer bezig met het afzeiken van iedereen dan te rouwen om haar dochter. Deze vrouw is zo nep als wat. Ze was gewoon aan t feesten, drinken en lachen toen ze hier op aruba verbleef, en dan de volgende dag weer op tv huilen dat dit land geen respect heeft en dergelijke....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:46 schreef Bep het volgende:
[..]
Ja , en?
Dus mag deze vrouw hier maar afgebrand worden als mediageile aandachtshoer???
Beneden alle peil![]()
Die vrouw is de wanhoop nabij en Ja dan doe je soms rare dingen
had ze d'r beter moeten opvoeden en niet alleen laten afreizen naar Arubaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:22 schreef Bep het volgende:
[..]
Als het mijn dochter was zou ik de zaak ook elke dag op tv willen hebben , tis verdomme wel je dochter die je zomaar kwijt bent , afschuwelijk moet dat voor haar zijn.
ja en? en daarom moet ze maar de halve wereld afzeiken? get a gripquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:22 schreef Bep het volgende:
[..]
Als het mijn dochter was zou ik de zaak ook elke dag op tv willen hebben , tis verdomme wel je dochter die je zomaar kwijt bent , afschuwelijk moet dat voor haar zijn.
Tsja, we kunnen het er ook moeilijk over blijven hebben, niet ? Life goes on, ook zonder Natalee.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:50 schreef MadMaster het volgende:
Jezus, dat er nog steeds over dit onderwerp gesproken wordt. Op Aruba heeft niemand het er nog over...
Wat nog meest irritante is, is dat ik ooit in dit topic gereageerd heb, dit topic dus in mijn actieve topics staat en jullie hier pas op pagina 2 van de maximale 7 zijn...
Joran speelt weer regelmatig bij ons in de pokerroom (excelsior/holliday inn), en bijna niemand die hem herkent of er van onder de indruk is, de enige die er nog over praat is die doorgedraaide moeder....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:50 schreef MadMaster het volgende:
Jezus, dat er nog steeds over dit onderwerp gesproken wordt. Op Aruba heeft niemand het er nog over...
Wat nog meest irritante is, is dat ik ooit in dit topic gereageerd heb, dit topic dus in mijn actieve topics staat en jullie hier pas op pagina 2 van de maximale 7 zijn...
Vieze manquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:10 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
you mean this dude?
http://connect.tickle.com(...)oLOfoC-LKLqYnRq2Mj4c
![]()
Er is iets heel fouts aan deze kerel, wordt al een jaar geroepen op Amerikaanse fora overigens...
Wat zullen die Holloway's vreselijk balen nu!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:59 schreef Zwaffel het volgende:
Schadevergoeding in zaak-Holloway
De vader van de hoofdverdachte in de Natalee Holloway-zaak, Paul van der Sloot, heeft van de rechter op Aruba een schadevergoeding van 22.000 euro toegewezen gekregen.
bron : rtlnieuws.nl
JIj had toch zo'n hekel aan die moeder Holloway?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:15 schreef heiden6 het volgende:
Geweldig om te horen dat een naar het lijkt onschuldige man een compensatie krijgt. Je zult maar zomaar een paar dagen opgesloten worden.Je hele carričre verneukt.
Wie niet?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:28 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
JIj had toch zo'n hekel aan die moeder Holloway?
Die moeder van Joran doet er niet voor onder wat mij betreft.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:28 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
JIj had toch zo'n hekel aan die moeder Holloway?
bronquote:Morgenavond rond de klok van half elf neemt Beth Holloway, moeder van de vermiste tiener Natalee Holloway, plaats op de bank bij JENSEN!. Voor het eerst doet zij haar verhaal in een Nederlandse talkshow.
Op 30 mei 2005 verdween haar dochter spoorloos. Na het voltooien van de middelbare school ging de Amerikaanse Natalee met klasgenoten en begeleiders van haar school op vakantie in Aruba, omdat zij hun eindexamen hadden gehaald. Na een avondje uit keerde zij niet terug naar haar hotel en inmiddels zit het onderzoek naar Holloway op een dood spoor.
In de talkshow van Robert Jensen doet de moeder van Natalee een oproep aan de Nederlandse overheid om het onderzoek naar de verdwijning van haar dochter over te nemen van de Arubaanse overheid. Ook al heeft Beth het idee dat het lichaam van Natalee nooit meer wordt gevonden, wel wil ze graag weten wat er is gebeurd met haar kind om het te kunnen afsluiten. Aan Jensen vertelt ze over de Nederlandse voormalige verdachte Joran van der Sloot: „Hij weet wat hij heeft gedaan, hij weet het. Hij wilde mij niet ontmoeten nu ik in Nederland ben”.
Weet iemand of dit ergens online te volgen is?quote:
Is net op TV geweest en je hebt niks gemist maar het zal misschien wel over 2 dagen op deze site geplaats worden: http://www.rtl.nl/shows/jensen/home/ BTW zelfde geblaat van BHT als al die andere keren op USA TV, niets nieuws dus....quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Weet iemand of dit ergens online te volgen is?
![]()
http://www.peterrdevries.nl/programma/textprogramma261106-tot.htmquote:Zondag 26 november in Peter R. de Vries, misdaadverslaggever:
Het ware verhaal achter de verdwijning van de Amerikaanse scholiere Natalee Holloway.
Een extra lange uitzending vanuit Aruba met schokkende nieuwe feiten en
omstandigheden die een ander licht op de zaak werpen.
Zondag 26 november, 21.00 uur, SBS6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |