abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28368470
Vervolg van:
Vermiste meisje op Aruba
Vermist meisje op Aruba #2
Vermist meisje op Aruba #3

• Natalee Holloway is nog steeds niet terecht
  • Vijf 1 mannen zitten vast:
    .....- Joran van der Sloot; zoon van een Nederlandse rechter
    .....- Paul van der Sloot; vader van Joran (update: vrijgelaten wegens gebrek aan bewijs)
    .....- Deepak Kalpoe (update: ook vrijgelaten)
    .....- Satish Kalpoe (update: ook vrijgelaten)
    .....- Steve Croes; werkzaam op een party boot: arubatattoo.com (update: ook vrijgelaten)
  • Zoektochten in de omgeving hebben niets opgeleverd

Satish, Joran en Deepak

Steve Croes

Updates:
    cnn.com
    foxnews.com
    news.google
    riehlworldview.com

Reportages van Nova:
    Vader en zoon op Aruba gearresteerd
    De ouders van Natalee Holloway
    Exclusief interview met Paul en Anita van der Sloot
    Hoofdofficier van justitie Aruba spreekt
    quote:
    De mysterieuze verdwijning van Natalee Holloway houdt Aruba nu al een maand in zijn greep. Het 18-jarige Amerikaanse meisje verdween spoorloos na een avondje stappen op het eiland met Joran (17), een zoon van een Nederlandse rechter. Hoewel de familie van Natalee hoop blijft houden op haar terugkeer, gaat justitie op Aruba er al een tijd vanuit dat het meisje niet meer leeft. Inmiddels zitten vijf Nederlanders in voorarrest, onder wie (sinds eergisteren), rechter Paul van der S. Heeft deze als zeer intelligent omschreven magistraat werkelijk zijn zoon geholpen bij het vermoorden van Natalee Holloway?

'Happy' eiland nu al maand in greep van vermissing Amerikaans meisje

Raadsels op Aruba

door John van den Heuvel

Heeft rechter Paul S. zijn zoon geholpen bij een moord?

Wat is er gebeurd na de zoenpartij van Joran en Natalee?

ORANJESTAD (Aruba), zaterdag
    Het politiebureau in de wijk 'Noord' in Oranjestad, Aruba, donderdagavond. Zojuist is hier de Nederlandse rechter Paul van der S. geboeid naar binnen gevoerd. Cameraploegen, fotografen en tientallen journalisten zijn voor de deur samengestroomd om live verslag te doen van de zaak die Aruba nu al weken in zijn greep houdt: de raadselachtige verdwijning van het Amerikaanse meisje Natalee Holloway.

Het zijn vooral de Amerikaanse media die massaal op Aruba zijn neergestreken. Grote netwerken als CNN, ABC en NBC hebben eigen teams gestuurd die de Amerikaanse bevolking op de hoogte houden van de zoektocht naar Natalee. De arrestatie van rechter Van der S. was eergisteren 'breaking news' op alle grote televisiestations in de VS. Teneur van de berichtgeving: het vooral bij de Amerikaanse toeristen zo populaire Aruba is niet meer 'one happy island'.

Vermist: Natalee Holloway (inzet). Alleen een spoedige oplossing van de zaak lijkt de toekomst van Aruba als zonnig vakantieparadijs voor Amerikaanse toeristen te kunnen redden.

V.l.n.r. de Nederlandse rechter Paul van der S., zijn vrouw Anita en hun zoon Joran. Hielp hij zijn zoon bij het laten verdwijnen van Natalee? Of is zijn arrestatie een poging van de Arubaanse justitie om te laten zien dat alles wordt gedaan om de zaak op te lossen?

Moeder Beth en vader Jug leven tussen hoop en vrees. "De gedachte dat Natalee er niet meer is, is onverdraaglijk."

Crimineel broeinest
    Het Nederlandse eilandje in de Cariben is een crimineel broeinest waar vakantievierende ouders hun dochters geen minuut alleen kunnen laten, zo laten de reporters hun achterban in ronkende reportages weten. Intussen proberen de plaatselijke autoriteiten verwoed het imago van Aruba te redden. Alleen een spoedige oplossing van de zaak lijkt de toekomst van het eiland als zonnig vakantieparadijs voor Amerikaanse toeristen te kunnen redden.
    Een ontknoping lijkt sinds eergisteren een stap dichterbij. Was Paul van der S. - een voormalig kabinetschef van de procureur-generaal op Aruba - werkelijk degene die zijn zoon Joran hielp bij het laten verdwijnen van Natalee Holloway? Of is de arrestatie een wanhoopspoging van de Arubaanse justitie om de machtige Amerikaanse media te laten zien dat wel degelijk alle middelen worden aangewend om de zaak op te lossen?
    Zaterdag 28 mei. Natalee Holloway is met 124 schoolgenoten op Aruba neergestreken. Het meisje heeft van haar ouders toestemming het afsluiten van de high school te vieren met een spetterende vakantie in de Cariben. Vooraf is op de school overigens weerstand tegen de reis ontstaan. In het zeer conservatieve staalstadje Birmingham in de staat Alabama vinden sommige ouders het maar niets dat zo'n grote groep kinderen op reis gaat met als toezicht 'slechts' zeven chaperonnes. Het schoolbestuur realiseert zich kennelijk ook dat er risico's aan de reis kleven, want de ouders die hun kinderen wel laten meereizen moeten een verklaring ondertekenen die de school vrijwaart van verantwoordelijkheid bij eventuele ongelukken.
    De groep wordt ondergebracht in het Holiday Inn Hotel op Aruba, gelegen aan het prachtige hagelwitte strand van Palm Beach. Op vrijdag 27 mei ontmoet Natalee in het hotel Joran van der S., een 17-jarige jongen die op Aruba studeert aan de internationale school. Joran komt uit een keurig gezin. Zijn vader is sinds 2002 rechter in opleiding en zijn moeder geeft les op dezelfde school waar haar drie kinderen hun lessen volgen. De familie Van der S. behoort tot de upper-class van Aruba. Joran heeft een eigen appartement naast de villa met zwembad waar zijn ouders wonen. Hij draait lekker op school, maar staat wel onder behandeling van een psychiater omdat hij een nogal opvliegend karakter heeft.
    In het Holiday Inn blijkt het te klikken tussen Joran en Naalee, waarna de twee besluiten elkaar de volgende dag weer te zien in de nachtclub Carlos 'N Charlie's. Het is Natalees laatste dagje op het eiland, dus als Joran aan het einde van de avond nog een stukje wil rijden pakt ze de kans op een avontuurtje. Twee Surinaamse vrienden van Joran, de gebroeders Deepak en Satish K., zitten voor in de auto, terwijl de tieners op de achterbank tegen elkaar kruipen en beginnen te zoenen. Wat er daarna is gebeurd is tot op de dag van vandaag onduidelijk.
    Vaststaat dat Natalee Holloway niet meer terugkeert in haar hotel. Als het meisje de volgende dag spoorloos blijkt, wordt direct groot alarm geslagen. Haar gescheiden ouders vliegen over vanaf Alabama en de politie wordt gewaarschuwd. Tot groot onbegrip van de Amerikanen worden Joran en zijn vrienden in eerste instantie alleen als getuigen gehoord. Het onderzoek komt sowieso moeizaam op gang omdat er direct al onenigheid ontstaat over wie het rechercheteam moet leiden. De Arubaanse minister van Justitie Croes leeft al enige tijd in onmin met de top van politie en het openbaar ministerie en de bewindsman wil niet dat de Nederlandse politiecommissaris Jan van der Straaten het onderzoek leidt. Die krijgt echter steun van de lokale politiebonden, waarna Croes alsnog eieren voor zijn geld kiest en Van der Straaten mag aanblijven.
    Al snel brengt de zeer ervaren politiechef, die aan zijn vooravond van zijn pensionering staat, een gedreven politieteam bijeen, bestaande uit Arubaanse en Nederlandse rechercheurs. Het team krijgt bovendien steun van zeven FBI-experts. De 'aanvankelijke getuigen' veranderen al snel in verdachten als het drietal steeds wisselende verklaringen aflegt. Joran zegt eerst dat hij eerder naar huis ging en Natalee achterliet bij zijn twee vrienden. De broers verklaren echter dat zij het meisje gedrieën bij haar hotel hebben afgezet waar ze dronken naar binnen zou zijn gestrompeld. Op de bewakingscamera's van het Holiday Inn Hotel is daar echter niets van te zien.
    De drie worden na een week gearresteerd en de auto waarin het laatste ritje met Natalee plaatsvond gaat voor technisch onderzoek naar het politielab. De politie krijgt steeds meer de overtuiging dat de drie meer weten van de verdwijning van Natalee en gaandeweg het onderzoek ontstaat de overtuiging bij het politieteam (van inmiddels bijna dertig rechercheurs) dat het meisje door hen is vermoord. De recherche acht het het meest aannemelijk dat Natalee is meegenomen naar het 'Light House' op Aruba, een uitgestorven plek op het meest noordelijke puntje van het eiland. In de ogen van justitie zouden Joran en zijn vrienden daar hebben getracht seks met de Amerikaanse te hebben, maar die zou daar niet van zijn gediend en hebben tegengestribbeld. Natalee Holloway zou vervolgens zijn vermoord en haar lichaam zou op een van de talloze verlaten plekjes van het eiland zijn achtergelaten of mogelijk zelfs in zee zijn gedumpt.

Jorans vader
    Wat er die nacht verder is gebeurd en welke rol Jorans vader Paul van der S. bij het misdrijf heeft gespeeld, is nog een raadsel. Van der S. woont al zeventien jaar op het eiland en werd drie jaar geleden plaatsvervangend rechter in opleiding. De rechterlijke macht was echter niet tevreden over zijn functioneren en had intern al de beslissing genomen dat Van der S. zijn functie zou moeten neerleggen. Er werd een ander plekje binnen het justitieapparaat voor hem gezocht en Van der S. deed al geen rechtszaken meer.
    De politie op Aruba begint zijn optreden steeds meer verdacht te vinden als uit het onderzoek blijkt dat Paul alle verdachten instructies geeft en ze probeert voor te houden wat ze wel en niet moeten verklaren. Dat leidt ertoe dat Van der S. een verbod krijgt zijn zoon nog langer te bezoeken in de cel, waarna de magistraat een kort geding aanspant om deze stap aan te vechten. Afgelopen donderdag besluit justitie Paul van der S. te arresteren op verdenking van betrokkenheid bij de moord op Natalee. Keihard bewijs ontbreekt vooralsnog, maar de ondoorzichtige houding van Van der S. roept te veel vragen op. Of de aanklacht van moord ook in een later stadium van kracht blijft, moet nog blijken. Justitie kan de verdenking ook hebben aangevoerd om Van der S. in verzekering te kunnen stellen. De tenlastelegging kan dan later alsnog worden aangepast in bijvoorbeeld het wegwerken van bewijsmateriaal.

Wanhoop
    Inmiddels is de familie van Natalee Holloway de wanhoop nabij. De vader en moeder van Natalee verblijven met hun nieuwe partners al een maand in het Holiday Inn Hotel. De kamer van het meisje verkeert nog steeds in dezelfde staat als op de dag van haar verdwijning. "We hebben nog steeds niet de kracht gevonden de kamer te ontruimen", zegt Beth Holloway in de lobby van het hotel, waar vakantievierende landgenoten van haar voor een oorverdovend kabaal zorgen.
    "We leven tussen hoop en vrees. Ik ben er inmiddels wel van overtuigd dat de autoriteiten hier er alles aan doen de zaak op te lossen. We krijgen ook heel veel steun en liefde van de Arubaanse bevolking. Maar het paradijs dat Aruba was is voor ons veranderd in een nachtmerrie. Ik heb nog met een van die vrienden van Joran gesproken, die nu ook vastzit. Onvoorstelbaar hoe koel en afstandelijkheid hij deed over de verdwijning van Natalee. Dat vond ik direct al verdacht. Mijn dochter was het liefste, vrolijkste en knapste meisje dat je je kunt voorstellen. De gedachte dat ze er niet meer is, is onverdraaglijk. Maar dat we niet weten wat er met haar is gebeurd is zo mogelijk nog erger. Ik blijf daarom op Aruba tot daar duidelijkheid over is."
    bron
    quote:
    Ouders overtuigd van onschuld verdachte in zaak-Natalee

'Joran komt voorlopig niet vrij'

Voor het eerst praten de ouders van Joran van der Sloot met de pers. Hun zoon wordt verdacht van moord op 18-jarige Amerikaanse Natalee Holloway op Aruba.

Ze zijn huiverig. Begrijpelijk, gezien de aandacht voor de familie van de Amerikaanse media. In hun ogen is Joran, die al drie weken achter de tralies zit, al veroordeeld. Vorige week arresteerde de politie ook vader Paul van der Sloot, rechter-in-opleiding. Ook hij zou betrokken zijn bij de verdwijning van Natalee. "Dit is een absurde situatie", zeggen de ouders.
    Anita van der Sloot (48) zit met roodomrande ogen aan de houten eettafel in hun huis. Ze heeft haar zoon pas twee keer mogen bezoeken sinds hij in de gevangenis zit. Tijdens het gesprek maakt ze aantekeningen in haar dagboek. "Ik hou alles bij. Voor de bestseller die ik ga schrijven als dit achter de rug is", grapt ze. "Soms ben ik cynisch om me staande te houden in deze gekte."
    Paul (53) zit naast zijn vrouw. Hij beantwoordt de vragen bedachtzaam. Een week geleden kwam de politie - vergezeld van een aantal cameraploegen - hem arresteren. Drie dagen zat hij in een politiecel - 'een intense en ingrijpende ervaring' - totdat de rechter-commissaris besloot dat er geen reden was hem vast te houden. Volgens justitie had hij als getuige verklaringen afgelegd die niet strookten met feitenonderzoek. "Maar ze hebben me na mijn arrestatie maar één keer verhoord", vertelt Van der Sloot. "Toen heb ik hetzelfde gezegd als eerder op het politiebureau."
    De media namen aan dat Van der Sloot was aangehouden omdat hij zijn zoon zou hebben aangespoord vooral niet de waarheid te vertellen over de nacht dat Natalee Holloway verdween. "Ik heb hem juist gezegd om alles te vertellen", zegt Van der Sloot.
    Jorans vader wist in eerste instantie niet eens dat zijn zoon uit was geweest in de nacht van 29 op 30 mei, toen Natalee verdween. "Ik had hem om elf uur opgehaald bij Mc Donald's en wist niet beter dan dat hij was gaan slapen." Pas toen Beth Holloway met enkele politieagenten bij de poort van zijn huis stond, hoorde hij dat zijn zoon nog in Carlos 'n Charlies was geweest met Natalee, zegt hij.
    Tegen de politie vertelde Joran aanvankelijk dat hij samen met zijn vrienden Satisch en Deepak K., die ook in de gevangenis zitten, het meisje bij haar hotel had afgezet. Paul van der Sloot: "Ik ben dat blijven geloven, totdat hij de verklaring wijzigde." Opeens verklaarde Joran dat hij het meisje - op haar verzoek - alleen had achtergelaten op het strand naast het Marriott Hotel.
    Hij zou daarna naar zijn huis zijn gelopen, kilometers verderop. Anita: "Ik was heel boos toen ik dat hoorde. Maar ik denk dat het een paniekreactie was. Misschien dat hij er een draai aan heeft gegeven - ik wil het geen leugen noemen - zodat hij van het gedoe af zou zijn. Hij heeft vanaf het begin gezegd dat hij een meisje nooit iets zou aandoen. Hij heeft respect voor meisjes."
    Waarom hij dan een meisje alleen op het strand heeft achtergelaten, weten de ouders niet. "Ik zou heel graag met hem over de zaak willen praten, maar dat mogen wij niet", zegt Anita. "Maar een ding weet ik wel zeker: dat daar volwassenen bij zijn geweest."
    Het ziet er niet naar uit dat Joran binnenkort vrijkomt. De politie heeft zo weinig bewijsmateriaal, dat de enige hoop een bekentenis is. Dagelijks wordt Joran urenlang verhoord. Anita: "Soms zit hij uren in een donkere, ijskoude ruimte, waar hij alleen maar geluiden kan horen. Een andere keer is hij omringd door foto's van Natalee. Je vader is ook een misdadiger, zeggen ze tegen hem. 'Mama, ze schelden me uit voor moordenaar, voor psychopaat, voor verkrachter', vertelde hij me."
    Maar volgens Anita en Paul van der Sloot is hun zoon onschuldig. Paul hoopt zijn zoon een dezer dagen te kunnen bezoeken. "Dan zal ik tegen hem zeggen dat ik van hem hou. Dat zal ik tegen hem zeggen.
    bron

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 05-07-2005 10:39:31 ]
  •   donderdag 30 juni 2005 @ 21:06:19 #2
    111482 Ciurlizza
    Opgeruimd staat netjes!
    pi_28368535
    quote:
    Op donderdag 30 juni 2005 21:04 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik denk dat ie beter niet naar zijn vader had kunnen luisteren.
    Ik vraag me af wat die vader hem heeft gezegd. Vast niet alleen "de procedure".
    Hup, aan het werk!
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 juni 2005 @ 21:07:59 #3
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_28368584
    Ik vraag me af of Joran zijn ouders de waarheid heeft verteld. Ik geloof niet dat ik een moord, door mijn zoon gepleegd, goed zou praten, hoeveel ik ook van hem houd. En als het een ongeluk was, is er geen reden om de waarheid niet te vertellen.
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
      donderdag 30 juni 2005 @ 21:08:57 #4
    16563 Cesarino
    Wendy`s kut court. AZ
    pi_28368611
    Bloed hebben ze al gevonden in zijn auto, tis gewoon een kwestie van tijd tot ie doorslaat. De lul, als ik die kop al zie, bah vies ventje en die vader ook trouwens.
    Woord van 2006. Zidaantje
    Zi~daantje - Een kopstoot tegen de borst
    ~Iemand een Zidaantje geven ~ Kappen nu of je krijgt een Zidaantje.
      donderdag 30 juni 2005 @ 21:09:12 #5
    111482 Ciurlizza
    Opgeruimd staat netjes!
    pi_28368621
    Mijn scenario:

Joran en Natalee lagen wat te flikflooien op de achterbank. Hij wilde wat meer hardcore, zij niet. Uiteindelijk is het uit de hand gelopen en heeft hij haar omgebracht. Niet voor niets staat hij onder behandeling van een psychiater vanwege zijn opvliegende karakter. Het eiland kennen Joran en zijn vrienden vrij goed, dus dat lichaam is ergens verstopt of in de zee gegooid. Dan is het helemaal nauwelijks nog te vinden.
    Hup, aan het werk!
      donderdag 30 juni 2005 @ 21:09:58 #6
    111482 Ciurlizza
    Opgeruimd staat netjes!
    pi_28368651
    quote:
    Op donderdag 30 juni 2005 21:08 schreef Cesarino het volgende:
    Bloed hebben ze al gevonden in zijn auto, tis gewoon een kwestie van tijd tot ie doorslaat. De lul, als ik die kop al zie, bah vies ventje en die vader ook trouwens.
    Ik krijg echt kotsneigingen van die vader op TV. Echt zo'n typische linkse pedofiele rechter met vieze plaatjes op zijn computer en schandknaapjes in het park.
    Hup, aan het werk!
    pi_28368678
    Deel 4 en nog is de zaak niet opgelost .
    pi_28368720
    quote:
    Op donderdag 30 juni 2005 21:06 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat die vader hem heeft gezegd. Vast niet alleen "de procedure".
    Volgens de hoofdofficier van justitie was het meer dan alleen het uitleggen van de standaardprocedure. De vader zou hebben gezegd dat er geen zaak is wanneer er geen lijk is. Ik weet niet hoor, maar dat is wel heel erg in de verdediging schieten.
      donderdag 30 juni 2005 @ 21:13:18 #9
    111482 Ciurlizza
    Opgeruimd staat netjes!
    pi_28368772
    quote:
    Op donderdag 30 juni 2005 21:11 schreef schatje het volgende:

[..]

Volgens de hoofdofficier van justitie was het meer dan alleen het uitleggen van de standaardprocedure. De vader zou hebben gezegd dat er geen zaak is wanneer er geen lijk is. Ik weet niet hoor, maar dat is wel heel erg in de verdediging schieten.
    Klopt, sowieso is dat onzin natuurlijk. Ook zonder lijk kan er best een zaak zijn, al is het wel handig als het lijk ook wordt gevonden.

Van het TV-interview van die vader werden we ook niet veel wijzer, behalve dat het kotsneigingen opleverde.
    Hup, aan het werk!
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 juni 2005 @ 21:17:11 #10
    13151 crew  Rewimo
    pi_28368881
    Dat bloed in de auto is onderzocht en bleek niets met de zaak te maken te hebben.
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
      donderdag 30 juni 2005 @ 21:18:06 #11
    18811 sooty
    Hab' meine Frist verlänge
    pi_28368914
    quote:
    Op donderdag 30 juni 2005 21:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
    Deel 4 en nog is de zaak niet opgelost .
    Maar iedereen heeft zijn/haar oordeel blijkbaar al wel klaar. Niemand weet wat er gebeurd is. En wat verzwijgen haar reisgenoten (m/v)? Of waren die allemaal (ook) laveloos ?
    HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
      donderdag 30 juni 2005 @ 21:20:48 #12
    111482 Ciurlizza
    Opgeruimd staat netjes!
    pi_28368992
    quote:
    Op donderdag 30 juni 2005 21:18 schreef sooty het volgende:

[..]

Maar iedereen heeft zijn/haar oordeel blijkbaar al wel klaar. Niemand weet wat er gebeurd is. En wat verzwijgen haar reisgenoten (m/v)? Of waren die allemaal (ook) laveloos ?
    Ja, lezen valt niet mee natuurlijk. Ze zat in de auto met Joran en zijn vrienden, niet met haar Amerikaanse reisgenoten.
    Hup, aan het werk!
      donderdag 30 juni 2005 @ 21:26:45 #13
    61387 ne0n
    Geile Beer.
    pi_28369184
    al ze Natalee in de zee hebben gegooid dan zal ze wel zijn opgegeten door wat haaien ofzo.. bizar goor gedacht wel.. mjah, als ze dood is, RIP.

als ze nog leeft, wat ik betwijfel, sterkte en ik hoop dat je snel terug keert
    Proud Supporter of Royal Antwerp F.C. !
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 juni 2005 @ 21:26:48 #14
    13151 crew  Rewimo
    pi_28369187
    Ik denk niet dat sooty dat bedoelt. Natalee was met een aantal reisgenoten in die club, misschien vertellen die ook niet alles wat er gebeurd is, omdat ze officieel niet mogen drinken en zo. Dus om zichzelf vrij te pleiten zouden ze de waarheid weleens een beetje kunnen 'ombuigen'.
    pi_28369212
    quote:
    Op donderdag 30 juni 2005 21:20 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Ja, lezen valt niet mee natuurlijk. Ze zat in de auto met Joran en zijn vrienden, niet met haar Amerikaanse reisgenoten.
    Ze is als laatste met Joran en z'n matties gezien. Zegt niets over zijn betrokkenheid. Verder is er geen spoor van een misdrijf gevonden tot nu toe, alleen een bloedvlek die van geen van de betrokken personen (inc. Natalee) was.

Feitelijk weten ze nog geen ene zak.
    Are you brave enough to fear?
    SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
    Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
      donderdag 30 juni 2005 @ 21:29:32 #16
    16563 Cesarino
    Wendy`s kut court. AZ
    pi_28369277
    quote:
    Op donderdag 30 juni 2005 21:27 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Ze is als laatste met Joran en z'n matties gezien. Zegt niets over zijn betrokkenheid. Verder is er geen spoor van een misdrijf gevonden tot nu toe, alleen een bloedvlek die van geen van de betrokken personen (inc. Natalee) was.

Nee, ze houden ze voor niks vast. Keep on dreaming!
    Woord van 2006. Zidaantje
    Zi~daantje - Een kopstoot tegen de borst
    ~Iemand een Zidaantje geven ~ Kappen nu of je krijgt een Zidaantje.
      donderdag 30 juni 2005 @ 21:33:28 #17
    18811 sooty
    Hab' meine Frist verlänge
    pi_28369408
    quote:
    Op donderdag 30 juni 2005 21:26 schreef Rewimo het volgende:
    Ik denk niet dat sooty dat bedoelt. Natalee was met een aantal reisgenoten in die club, misschien vertellen die ook niet alles wat er gebeurd is, omdat ze officieel niet mogen drinken en zo. Dus om zichzelf vrij te pleiten zouden ze de waarheid weleens een beetje kunnen 'ombuigen'.
    Inderdaad.
    Maar voor ene Ciurlizza is dat te moelijk blijkbaar....
    HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
    pi_28369424
    Iemand die uit een welgesteld milieu komt heeft toch genoeg fatsoen in z'n donder om een meisje niet alleen achter te laten op het strand?

Ik denk dat er drugs in het spel waren, wat vervolgens uit de hand is gelopen. Dat zij niet goed is geworden en het uiteindelijk met de dood moest bekopen. Vervolgens hebben ze in een paniekreactie het lijk in zee gedumpd. Dat zou een mogelijk scenario kunnen zijn.
      donderdag 30 juni 2005 @ 21:34:13 #19
    111482 Ciurlizza
    Opgeruimd staat netjes!
    pi_28369440
    quote:
    Op donderdag 30 juni 2005 21:26 schreef Rewimo het volgende:
    Je kan in de VS niet veroordeeld worden omdat je op Aruba een biertje hebt gedronken hoor. Het lijkt me ook niet dat men moeilijk gaat doen over een biertje als men een moord/verdwijning kan oplossen.
    Hup, aan het werk!
      donderdag 30 juni 2005 @ 21:35:28 #20
    111482 Ciurlizza
    Opgeruimd staat netjes!
    pi_28369481
    quote:
    Op donderdag 30 juni 2005 21:27 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Ze weten wel dat Paul van der Sloot zijn zoontje heeft gezegd wat hij moet gaan zeggen, dat ze bij Joran en zijn matties in de auto zat, dat hun haar vooralsnog als laatste levend hebben gezien en dat Joran en zijn matties niet kloppende verklaringen hebben afgelegd over de bewuste avond. Genoeg om hem vast te houden.
    Hup, aan het werk!
      donderdag 30 juni 2005 @ 21:39:09 #21
    61387 ne0n
    Geile Beer.
    pi_28369631

wat een kutkop heeft die gast

we bidden voor je Natalee!!

Copyright Fox-News - AP
    Proud Supporter of Royal Antwerp F.C. !
      donderdag 30 juni 2005 @ 21:46:57 #22
    85299 HarigeKerel
    Ontvacht dus Tabee
    pi_28369888
    Dat Pa en zoon hierbij betrokken zijn lijkt mij duidelijk, wat ik mij afvraag is of moeder ook op de hoogte is gebracht.
    Ze was op het moment van de daad zelf in Holland dus wellicht hebben ze haar ook voorgelogen...
    "Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
    pi_28369954
    Dat wijf heb pas een kutkop...ze is gewoon weggelopen...
      donderdag 30 juni 2005 @ 21:50:53 #24
    32652 GeorgeW.Bush
    President of the USA
    pi_28370026
    Ik bid helemaal niet voor natalie, volgens mij is dat kind ook gewoon weggelopen en de zee ingekukeld met dr dronken kop
    Op maandag 11 juli 2005 19:29 schreef Tamme het volgende:
    Waarom doe jij zo tegen mij? Zijn we even oud ofzo>?
    beetje respect hier op deze fora anders is het klit bang en gaan we schoonmaken
    pi_28370133
    wat ik me nog steeds afvraag is; wat de fok is er zo bijzonder aan die hele Natalee?

Waarom precies zij? Waarom niet deze mensen? http://www.fbi.gov/mostwant/kidnap/kidmiss.htm
    of deze http://www.fbi.gov/mostwant/parent/parent.htm ????

En het Amerikaanse recht lijkt wel bezit te hebben genomen van Aruba, want in NL bestaat nog zoiets als privacy bescherming. Zolang iemand verdachte is van een moordzaak, wordt z'n privacy beschermd. Maar goed, z'n naam en foto's worden nu in elk nieuws item gebruikt. Ook conclusies worden haastig getrokken. Joran zit vast op basis van wat tegenstrijdige verklaringen........waar kennen we dat ook al weer van? Owh ja, Robin van P. ooit verdachte in een verkrachtingszaak. Zat twee weken vast vanwege tegenstrijdige verklaringen.

Ik zeg niet dat Joran onschuldig is, ik zeg alleen dat ik nog geen enkel hard bewijs heb gezien, en alleen maar speculaties en Amerikaanse insuaties dat de politie op Aruba z'n werk niet goed doet.
    Are you brave enough to fear?
    SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
    Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')